Zet Vos er maar neer. Niet dat je veel van zo'n jongen mag verwachten nog. Maar Grillitsch acteert ook een soort Pirlo rol, waarbij hij met risicoloze passes het nog voor elkaar krijgt om dan op gevaarlijke momenten, waarbij de backs onderweg zijn, balverlies te leiden.quote:Op maandag 1 mei 2023 09:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Taylor of Grillitsch maakt niet zoveel uit gok ik zo, voor de rest mag het wel blijven staan.
Gisteren was het 1 keer huizenhoog over, 1 keer midden lat en 1 rollertje door het midden.quote:Op maandag 1 mei 2023 08:33 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Hoe je omgaat met de druk en hoe je de focus kan houden, zijn de meest bepalende dingen om een strafschop goed te nemen.
Dat heeft met kwaliteit en geluk te maken.
Scouts zitten om die reden ook bij topwedstrijden op de tribune om een speler te bekijken, omdat in dat soort wedstrijden de druk, tempo en focus hoger ligt. Hoe een speler dan presteert, bepaalt hoe goed die op dat moment is.
En er zijn voorbeelden dat een wereldspeler een penalty een keer gemist heeft, maar als ik 5 Ronaldo's in m'n team had, wist ik het wel.
Lachwekkend inderdaad. "Op penalty's trainen is geen garantie voor succes dus laat maar zitten". Hoe krijg je het verzonnen? Waarschijnlijk heeft Heitinga intern weer een soort amateur psycholoog verhaal gehouden in de trant van "WIJ ZIJN AJAX, WIJ ZIJN DE BESTE, wij moeten in de reguliere speeltijd winnen!!!1!1!!".quote:Op maandag 1 mei 2023 09:17 schreef Bugno3 het volgende:
Wat een gelul in de ruimte weer over die penalties. jE kUNt eR NieT oP tRaINen.
Als je zet hoe zo'n Godts 'm neemt: wachten, lichaamsschijnbeweging tijdens het schieten, de techniek om het uit te voeren.
Die andere pingels waren technisch erbarmelijk, lomp door het midden proberen (Brobbey en Timber) of niet de technische bagage om te wachten op de keeper en pas op allerlaatste moment beslissen (Alvarez). Ze hadden geen idee en beslisten op het moment zelf maar iets.
Was het niet Grilitisch die ruim op eigen helft een balletje met de buitenkant gaf?quote:Op maandag 1 mei 2023 09:22 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zet Vos er maar neer. Niet dat je veel van zo'n jongen mag verwachten nog. Maar Grillitsch acteert ook een soort Pirlo rol, waarbij hij met risicoloze passes het nog voor elkaar krijgt om dan op gevaarlijke momenten, waarbij de backs onderweg zijn, balverlies te leiden.
Misschien als hij voordat hij richting hem gaat als kiest om precies de juiste looproute te nemen, maar dat is wel zo’n toevalligheid. Tadic liep wel door, maar daar hoor je niemand over.quote:Op maandag 1 mei 2023 08:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kijk het nog maar eens terug, op het moment dat hij wegloopt om te juichen staat hij er beter voor dan Drommel, om die bal in te tikken.
Daar vang je nu nog wel 40 miljoen voor denk ik. Verdedigend was hij uitstekend gisteren. Alleen zijn gedrag tsja. En penalties denk ik niet dat hij daar op afgerekend wordt. Daar heb je normaal gesproken andere spelers voor.quote:Op maandag 1 mei 2023 09:05 schreef HowardRoark het volgende:
Misschien maar beter ook voor Ajax dit. Straks was men vanwege een eventuele bekerwinst nog doorgegaan met Heitinga. Dat moet je als fan zijnde gewoon echt niet willen. Het blijft eigenlijk wel bijzonder dat je als Nederlandse club zo veel geld kunt uitgeven, maar zo'n matige selectie kunt hebben met te veel spelers die gewoon niet bij Ajax passen.
En die Alvarez trouwens ook, die had je echt beter op de laatste dag van de transfermarkt voor 45 miljoen kunnen verkopen aan Chelsea, die man heeft een draak van een seizoen gespeeld en die strafschap gisteren was veelzeggend. Die had er volgens mij vanaf de eerste dag al geen zin meer in na het mislopen van die transfer. Je mag blij zijn als je daar nu nog 30 miljoen voor kan krijgen aankomende zomer.
Klinkt als grilitsch. Ik heb de details van gisteren een beetje verdrongenquote:Op maandag 1 mei 2023 09:23 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Was het niet Grilitisch die ruim op eigen helft een balletje met de buitenkant gaf?
Het zit er gewoon niet in. Het is puur fysieke kracht. Maar hij ziet zijn medespelers niet en kan niet afwerken.quote:Op maandag 1 mei 2023 09:06 schreef AmaninFull het volgende:
Brobbey moet inderdaad leren beter af te werken maar ik denk dat dat wel trainbaar is. Van mij hoeft hij iig niet weg, zeker als er een eerste spits wordt gehaald.
quote:Op maandag 1 mei 2023 09:25 schreef VEM2012 het volgende:
Ik vind niet dat je Bergwijn dit kan verwijten.
Dat was echt een matige vertoning van een stervende zwaanquote:Op maandag 1 mei 2023 09:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb gister de 2de helft gezien bij mijn ouders, en de eerste verlenging.
Mijn god wat een stelletje kanslozen lopen er rond zeg.
Rensch, alsjeblieft rot een eind op. Bergwijn die probeert te koppen en er dan voor kiest om maar naar de grond te gaan omdat hij niet hoger komt dan 10 cm
quote:Op maandag 1 mei 2023 09:25 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je Bergwijn dit kan verwijten.
Ik wist inderdaad niet dat Argentinië en Kroatië altijd de winnende ploeg zijn.quote:Op maandag 1 mei 2023 09:18 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Je weet dat winnende ploegen (Argentinië, Kroatië) er gewoon wel veel op trainen? Zal wel toeval zijn dat de 'lOTeRIj-roepers" altijd falen.
Hoe kun je zo veel fysieke training verrichten en dan nog niet hoger kunnen springen dan een astmatische obese pinguin. Godverdomme zeg.quote:Op maandag 1 mei 2023 09:31 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dat was echt een matige vertoning van een stervende zwaan
Ach, zo'n miskoop zit er wel eens tussen. Het is niet zo dat je zo'n Brobbey al jarenlang uitgebreid hebt kunnen beoordelen op zijn goede en zwakke punten ofzo.quote:Op maandag 1 mei 2023 09:28 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het zit er gewoon niet in. Het is puur fysieke kracht. Maar hij ziet zijn medespelers niet en kan niet afwerken.
Prima om nog bij wat leuke clubs mee te ballen, maar voor Ajax brengt hij echt veel te weinig.
quote:Op maandag 1 mei 2023 09:34 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik wist inderdaad niet dat Argentinië en Kroatië altijd de winnende ploeg zijn.
PSV had erop getraind. Zag je echt verschil? Of zat het verschil vooral in de individuele momenten?
Ik ga ervanuit dat hij komende 4 weken geblesseerd isquote:Op maandag 1 mei 2023 09:49 schreef Black-Death het volgende:
Ik zou Brobbey gewoon sowieso 4 komende wedstrijden basis zetten. Vond hem sterk spelen, alleen afwerking moet nog beter. Tadic in de spits is ook wel een beetje klaar.
Dat is ook een realistische optie iddquote:Op maandag 1 mei 2023 09:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik ga ervanuit dat hij komende 4 weken geblesseerd is
Dat is waar.quote:Op maandag 1 mei 2023 09:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, zo'n miskoop zit er wel eens tussen. Het is niet zo dat je zo'n Brobbey al jarenlang uitgebreid hebt kunnen beoordelen op zijn goede en zwakke punten ofzo.
Hier ben ik het mee eens. Erg sterk aan de bal en ook nog eens snel.quote:Op maandag 1 mei 2023 09:49 schreef Black-Death het volgende:
Ik zou Brobbey gewoon sowieso 4 komende wedstrijden basis zetten. Vond hem sterk spelen, alleen afwerking moet nog beter. Tadic in de spits is ook wel een beetje klaar.
Voor hetzelfde geld had Ajax gewonnen en dan had iedereen gelachen om het trainen op strafschoppen want iedereen weet dat het niet werkt.quote:Op maandag 1 mei 2023 09:48 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]Na dit totale rampjaar met blunder na blunder nog met slappe excuses aankomen. Sterk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |