Moge duidelijk zijn.quote:Op zondag 30 april 2023 21:11 schreef Urquhart het volgende:
Heitinga is nu toch wel einde verhaal hoop ik?
Als de keeper de andere kant op duikt dan wordt het altijd gezien als "goede" penalty, ook al gaat de bal recht door het midden of met slakkentempo half in de hoek. Iemand als Makaay was daar meester in maar volgens mij is het bij de meeste penaltynemers puur gelukquote:Op zondag 30 april 2023 21:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Die van Goots was ook heel erg slecht.
Nou nou nou… hij heeft sinds vorige week aardig beterschap getoond. Kan er ook niet zoveel aan doen dat brubie nog geen penanty kan schoppen. Ik vind dat je hem pas mag afrekenen als hij een volledige voorbereiding heeft gedraaid met een selectie die hij zelf heeft kunnen samenstellen.quote:Op zondag 30 april 2023 21:04 schreef Ronald-Koeman het volgende:
De enige winst na vandaag: sowieso geen Heitinga als hoofdcoach.
In slow-motion zie je de error in z'n hoofd wanneer hij ziet dat de keeper blijft staan. Binnenkantje naar rechts was voldoende geweest. Het mag niet maar gebeurt toch.quote:
Zou je wel willen hequote:Op zondag 30 april 2023 21:14 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Nou nou nou… hij heeft sinds vorige week aardig beterschap getoond. Kan er ook niet zoveel aan doen dat brubie nog geen penanty kan schoppen. Ik vind dat je hem pas mag afrekenen als hij een volledige voorbereiding heeft gedraaid met een selectie die hij zelf heeft kunnen samenstellen.
Vond m vandaag wel sterk spelen eigenlijk, alleen die pingel was hopeloos.quote:Op zondag 30 april 2023 21:17 schreef MaxC het volgende:
Brobbey,![]()
![]()
snel verkopen tegen elk aannemelijk bod
brobbey speelde prima. Alleen die pingel was waardeloos.quote:Op zondag 30 april 2023 21:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vond m vandaag wel sterk spelen eigenlijk, alleen die pingel was hopeloos.
Zou wel leuk zijn ja. Volgend jaar weer fluitend kampioen.quote:Op zondag 30 april 2023 21:19 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Zou je wel willen he. Nee hij heeft geen enkel talent in het vak getoond. Een hard werkende vent die hart heeft voor de club, meer is het niet.
Mwah... 2e plek en bekerwinst had er met een goede trainer wellicht wel in gezeten. Kampioenschap niet nee.quote:Op zondag 30 april 2023 21:21 schreef De_Pel het volgende:
[ twitter ]
[..]
Zou wel leuk zijn ja. Volgend jaar weer fluitend kampioen.
(Al gebiedt de waarheid wel te zeggen dat waarschijnlijk 9 van de 10 trainers in zijn positie hadden gefaald)
Een hoofdtrainer zou in eerste instantie niet eens een selectie moeten samenstellen hoogstens een suggestie hier en daar. Daarvoor heb je een legertje scouts/data analisten en iemand die de titel van technisch directeur draagt maar stiekem een tweedehands auto verkoper is.quote:Op zondag 30 april 2023 21:14 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Nou nou nou… hij heeft sinds vorige week aardig beterschap getoond. Kan er ook niet zoveel aan doen dat brubie nog geen penanty kan schoppen. Ik vind dat je hem pas mag afrekenen als hij een volledige voorbereiding heeft gedraaid met een selectie die hij zelf heeft kunnen samenstellen.
In een slangenkuil is het altijd lastig presteren. Niet dat mokerdomme Johnny nou zo’n toppert zal zijn, maar dit was de meesten niet gelukt. Blij zijn dat Johnny zo mokerdom is dat hij in wilde stappen.quote:Op zondag 30 april 2023 21:22 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Mwah... 2e plek en bekerwinst had er met een goede trainer wellicht wel in gezeten. Kampioenschap niet nee.
Volgend seizoen Feyenoord alleen fluitend kampioen als Slot blijft en Ajax een koekebakker aanstelt.
Zal toch wel? Los van dat dit niet je selectie is bladiebla, je laat Ajax vandaag Ajax-onwaardig voetballen en je vertikt het ze op pingels te trainen.quote:Op zondag 30 april 2023 21:11 schreef Urquhart het volgende:
Heitinga is nu toch wel einde verhaal hoop ik?
Hij was zeker dreigend en sterk maar mist de belangrijkste kwaliteit als spits: koelbloedigheid. Dat is iets wat je wel of niet hebt, denk niet dat je dat kan aanlerenquote:Op zondag 30 april 2023 21:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vond m vandaag wel sterk spelen eigenlijk, alleen die pingel was hopeloos.
Meer dan 50 miljoen, voor alleen brubby en bergwijn, en dan kom je in 120 minuten tot >0< schoten op doelquote:Op zondag 30 april 2023 21:31 schreef KlapMongeaul het volgende:
Het is niet dat Brobbey niet goed genoeg is… Nee, die is echt gewoon veel en veel te slecht. 17 miljoen gekost en heeft pas 3x een wedstrijd volledig uitgespeeld, want meneer is op zijn 21e conditioneel niet goed genoeg![]()
Jezus, wat een enorme miskoop zeg. Zelden tot nooit beslissend geweest in een grote wedstrijd, en nu het er op aankomt ramt ie hem het stadion uit
![]()
Bergwijn is de grootste miskoop uit de Nederlandse geschiedenis, kapitaalvernietiging.
Zat niet voor niks op de bank in Engeland.
Heitinga heeft inmiddels ook bewezen veel te licht te zijn als coach. Had de eerste paar wedstrijden mazzel met het schema maar heeft daarna laten zien geen meerwaarde te zijn.
In ieder geval het grootste kutseizoen sinds Adrie Koster ofzo?quote:Op zondag 30 april 2023 21:15 schreef DeeBee het volgende:
Dit moet denk ik wel het slechtste elftal en coach zijn deze eeuw?
zou Timber nog naar Ten Hag gaan?quote:Op zondag 30 april 2023 21:34 schreef Wotte het volgende:
Het is ook wel typerend voor deze ploeg dat je een dag voor de bekerfinale in een interviewtje loopt te lullen over een transfer terwijl je een dramatisch seizoen speelt
Echt hè.quote:Op zondag 30 april 2023 21:34 schreef Wotte het volgende:
Het is ook wel typerend voor deze ploeg dat je een dag voor de bekerfinale in een interviewtje loopt te lullen over een transfer terwijl je een dramatisch seizoen speelt
Geef het even de tijd.quote:Op zondag 30 april 2023 21:37 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Heitinga: We benutten de kansen niet.In 120 minuten 1 kans gehad.
Hebben we een verwijderingsbijdrage betaald?quote:Op zondag 30 april 2023 21:17 schreef MaxC het volgende:
Brobbey,![]()
![]()
snel verkopen tegen elk aannemelijk bod
Zou kunnen, maar hij kan op basis van dit seizoenn beter nog twee jaar bij Ajax spelen voordat ie überhaupt lult over een transfer.quote:
Ik hoop oprecht dat je een grapje maakt…quote:Op zondag 30 april 2023 21:14 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ja, je hele elftal op anti-voetbal instellen en dan dit soort cliches gaan braken. Sjonnie is ernstig ongeschikt, je verlangt nog terug naar Frank-ball zoquote:Op zondag 30 april 2023 21:37 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Heitinga: We benutten de kansen niet.In 120 minuten 1 kans gehad.
Jij bent voor PSV?quote:
Dan begrijp ik het ook.quote:
Gifbeker moet leeg, als Heitinga het zegt dan is het zo...quote:Op zondag 30 april 2023 21:43 schreef Malavita het volgende:
[..]
Ff door de zure appel bijten en hopen dat het snel voorbij is.
Melden dat ik echt van dit ajax kan genieten natuurlijkquote:Op zondag 30 april 2023 21:43 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan? Oprechte vraag natuurlijk...
Trololol, dus moven joh!quote:Op zondag 30 april 2023 21:44 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Melden dat ik echt van dit ajax kan genieten natuurlijk
quote:Op zondag 30 april 2023 21:44 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Melden dat ik echt van dit ajax kan genieten natuurlijk
Ik moet zeggen dat ik na twee pingels ook wel zei dat Drommels steeds een hoek koosquote:
Ik hoop echt op een duitse coach die ze de hele voorbereiding driemaal per week een bosloop laat doenquote:
Dat is heel Rotterdam wel zo’n beetje. Echt de enige stad waarvan ik de hype nooit begrijp. Zou er geen 1quote:Op zondag 30 april 2023 21:44 schreef Malavita het volgende:
Wat is het gebied rond de kuip trouwens armoedig zeg. Verbaas me er elke x weer over.
Nou, Co Adriaanse had ze vanavond naar Amsterdam laten lopen!quote:Op zondag 30 april 2023 21:48 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik hoop echt op een duitse coach die ze de hele voorbereiding driemaal per week een bosloop laat doen
quote:Op zondag 30 april 2023 21:49 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dat is heel Rotterdam wel zo’n beetje. Echt de enige stad waarvan ik de hype nooit begrijp. Zou er geen 1
Toerist heen sturen voor een foodhall en een brugje.
quote:Rotterdam is tot nummer vijf verkozen in de top-10 van 'top cities in the world' van de Lonely Planet's Best in Travel 2016. Dat heeft de grootste en meest invloedrijke uitgever van reisgidsen bekendgemaakt. Rotterdam is de enige Nederlandse stad die opgenomen is in de lijst voor volgend jaar
Tjah.. Lonely planet. Daar staat mijn mening bovenquote:
Jouw mening moeten we alleen maar om lachenquote:Op zondag 30 april 2023 21:52 schreef RipCity het volgende:
[..]
Tjah.. Lonely planet. Daar staat mijn mening boven
Dit sloeg ook echt helemaal nergens op, hij won niet eens een duel en besloot om stoer te doenquote:
Dit ben ik dan wel weer volledig met je eens. Vind Amsterdam en Eindhoven trouwens ook niet bepaald pareltjes.quote:Op zondag 30 april 2023 21:49 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dat is heel Rotterdam wel zo’n beetje. Echt de enige stad waarvan ik de hype nooit begrijp. Zou er geen 1
Toerist heen sturen voor een foodhall en een brugje.
quote:Op zondag 30 april 2023 21:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Jouw mening moeten we alleen maar om lachen
genotquote:Op zondag 30 april 2023 21:55 schreef Malavita het volgende:
[..]ok klaasje.
rotterdam is het afvalputje van nl, niks meer en niks minder. Ze doen er veel aan om het te verbloemen, datmaakt het af en toe nog wat
Ik ben geen groot supporter van deze club. Tevens parafraseer ik een Ajax-fan van enkele topics terug.quote:Op zondag 30 april 2023 21:41 schreef henkklaas1994 het volgende:
[..]
Ik hoop oprecht dat je een grapje maakt…
Hele dag onderweg naar de grote stad en dan mokumhard janken genotquote:
Daar kunnen de prinsjes van tegenwoordig echt niet meer tegen hoor. Huub Stevens en Mark van Bommel werden bij PSV ook al niet gepruimd door de spelers. Die moeten daar allemaal niks meer van hebben, gewoon vanaf je 18e een dik contract en vooral geen kritiek krijgen van wie dan ook want dan hebben ze geen 'respect'quote:Op zondag 30 april 2023 21:48 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik hoop echt op een duitse coach die ze de hele voorbereiding driemaal per week een bosloop laat doen
zie je mij boos zijn dan? Trek alleen wat conclusies terwijl je hier ellendig lang moet wachten om de stad uit te gaan dankzij middeleeuwse faciliteitenquote:
amsterdam is een ouwe kut stadquote:Op zondag 30 april 2023 21:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dit ben ik dan wel weer volledig met je eens. Vind Amsterdam en Eindhoven trouwens ook niet bepaald pareltjes.
quote:Op zondag 30 april 2023 21:55 schreef Malavita het volgende:
[..]ok klaasje.
rotterdam is het afvalputje van nl, niks meer en niks minder. Ze doen er veel aan om het te verbloemen, datmaakt het af en toe nog wat
jouw hoofd is een afvalputquote:Op zondag 30 april 2023 21:55 schreef Malavita het volgende:
[..]ok klaasje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |