Bij de scheidsrechter ookquote:Op zondag 30 april 2023 19:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik vind dat de scherpte ontbreekt bij de spelers
Jij hebt die post dus serieus ergens opgeslagen.quote:
Dat zou je ook als heel zielig kunnen zienquote:Op zondag 30 april 2023 19:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jij hebt die post dus serieus ergens opgeslagen.
Waar sloeg jouw post over p en dat ik je mag volspuiten op dan? Ben nog altijd helemaal in de war en opgewondenquote:Op zondag 30 april 2023 19:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zou je ook als heel zielig kunnen zien
Maak ons gek, vertelquote:Op zondag 30 april 2023 19:13 schreef tesssssssss het volgende:
Jullie missen ook alle hele leuke quizzen op TikTok.
Maar dit ziet die scheidsrechter toch ook? Ik heb die gozer echt al zeker 5 bezopen acties zien ondernemen waar je gewoon geel voor moet geven.quote:
Bijvoorbeeld "hoe vaak heeft Ajax de beker gewonnen?"quote:
Ik had een filmpje gepostquote:Op zondag 30 april 2023 19:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waar sloeg jouw post over p en dat ik je mag volspuiten op dan? Ben nog altijd helemaal in de war en opgewonden
Ok, denk 15 keerquote:Op zondag 30 april 2023 19:15 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld "hoe vaak heeft Ajax de beker gewonnen?"
Het is ook gewoon irritant om naar te kijken, dat uitgekookte, gemaakt opgefokte gedoe. Ik wil gewoon lekker voetbal zien en geen peuterspeelzaalquote:Op zondag 30 april 2023 19:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar dit ziet die scheidsrechter toch ook? Ik heb die gozer echt al zeker 5 bezopen acties zien ondernemen waar je gewoon geel voor moet geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |