Punten gekregen, dan gebeurt dat.quote:Op zondag 30 april 2023 00:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat is er hier nu gebeurd met jou
dat je op 12 bent??
Is dat lief?quote:
Jaquote:
okquote:
morgen winnen PSVquote:
Ik blije panter zijn dan.quote:
Laat ze maar lekker voetballen ja.quote:
1) niks is belangrijker dan hier punten scorenquote:Op zondag 30 april 2023 00:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Laat ze maar lekker voetballen ja.
Maar er iets om geven is nog minder belangrijk dan hier punten scoren.
Lekker Champions League bolken met de grote jongens toch.quote:Op zondag 30 april 2023 00:55 schreef hemarookworst het volgende:
DTS Eredivisie, dat is pas belangrijk
Dat dat gewoon kon kwam ik eigenlijk pas heel laat achter, wel goed gebruik van gemaakt daarnaquote:Op zondag 30 april 2023 00:57 schreef hemarookworst het volgende:
Ik vond mensen "per ongeluk" een trap geven het leuks toen ik vroeger weleens een balletje trapte
Pwoh, heb je wat te luisteren op de potquote:Op zondag 30 april 2023 01:01 schreef hemarookworst het volgende:
Weet je wat ook leuk is? Als een van je favo DJ's vorige week een 6 uur lange set uploadt en deze week nog eentje van 6 uur
Jezus, dat is wel echt heel laag, ik heb al sinds jaar en dag hier rond de 10ms.quote:Op zondag 30 april 2023 01:02 schreef Fogel het volgende:
Weet je wat ook leuk is? Sind een uur geleden een nieuwe internetleverancier en nu is mijn ping 2ms ipv 8-10ms
Ja heb ik ook regelmatig flinke uploadsquote:Op zondag 30 april 2023 01:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Pwoh, heb je wat te luisteren op de pot
Op het werk had ik 0ms. Soms maar liefst 1. Direct aan de backbone van het Noorse netquote:Op zondag 30 april 2023 01:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jezus, dat is wel echt heel laag, ik heb al sinds jaar en dag hier rond de 10ms.
Ik heb gevraagd of de uploadsnelheid wat omhoog kon omdat het soms met flink vegen toch wat kritiek werd.quote:Op zondag 30 april 2023 01:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja heb ik ook regelmatig flinke uploads
Dan woon je zo'n beetje naast de server manquote:Op zondag 30 april 2023 01:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Op het werk had ik 0ms. Soms maar liefst 1. Direct aan de backbone van het Noorse net
Maar nu een nieuwe werkgever, met een ping van 5, trage zooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |