Dank je, dat kan kloppen, ik ben hier al even niet geweest.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:15 schreef Guanabana het volgende:
Welkom @:Roger_Epiales, lang niet gezien.
Snap het ook wel, want op een gegeven moment heb je alle jaren 3x gehad en dan is de animo ook wel minder/wegquote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:16 schreef NailQueen het volgende:
Het is even geleden dat we in dit topic met een volle groep waren. 2022 was duidelijk een topjaar!
Ja studioversie was echt lekkerquote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:17 schreef Guanabana het volgende:
Dit was echt een van mijn favorieten, had beter verdiend.
Ze kunnen ook niks he?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:18 schreef H_T het volgende:
Verdorie het eerste nummer en het licht klapt er al uit. Italianen
Elke week is voor mij ook wat veel. Ik vind het wel leuk dat ik vaak kan aanhaken als ik er zin in heb, ik heb er alleen niet elke week zin inquote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:17 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Snap het ook wel, want op een gegeven moment heb je alle jaren 3x gehad en dan is de animo ook wel minder/weg
Welk nummer?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:18 schreef Sableheart het volgende:
prima nummer, maar niet sterk genoeg om lang te blijven herinneren.
Ja en ik ben ook weer niet zo'n diehard dat ik het per se leuk vind om een 1967 ofzo te gaan kijkenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Elke week is voor mij ook wat veel. Ik vind het wel leuk dat ik vaak kan aanhaken als ik er zin in heb, ik heb er alleen niet elke week zin in
Nee dit heb ik ook een beetje. Af en toe zo'n meeega-oude is wel leuk, maar dat heb ik na een half uur wel gezien.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:21 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja en ik ben ook weer niet zo'n diehard dat ik het per se leuk vind om een 1967 ofzo te gaan kijken
Ja dat was een grapjequote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:21 schreef Sableheart het volgende:
[..]
We zijn gesynchroniseerd toch? Ik poste tijdens Tsjechie.
Ik heb wel een paar van die oude gekeken, maar zeker niet allemaal. Ik vind de shows die ik zelf live heb gezien vaak toch leukerquote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:21 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja en ik ben ook weer niet zo'n diehard dat ik het per se leuk vind om een 1967 ofzo te gaan kijken
Ze zijn in olie gedooptquote:
Gelukkig is het bij die mega oude ook zo dat je na een uurtje al aan de puntentelling toe bent, en na anderhalf uur wel klaarquote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:22 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee dit heb ik ook een beetje. Af en toe zo'n meeega-oude is wel leuk, maar dat heb ik na een half uur wel gezien.
De jaren '80 en '90 vind ik het leukst, maar dat moet ook maar allemaal passen qua agenda en zin
Zo beter?quote:
Ja truequote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:23 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Gelukkig is het bij die mega oude ook zo dat je na een uurtje al aan de puntentelling toe bent, en na anderhalf uur wel klaar
Denk toch dat ik zo recent mogelijk het leukst vindquote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:22 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee dit heb ik ook een beetje. Af en toe zo'n meeega-oude is wel leuk, maar dat heb ik na een half uur wel gezien.
De jaren '80 en '90 vind ik het leukst, maar dat moet ook maar allemaal passen qua agenda en zin
De kans op Wombles is bij de oudere wel weer een stuk hogerquote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:22 schreef Meke het volgende:
[..]
1974quote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:23 schreef H_T het volgende:
[..]
De kans op Wombles is bij de oudere wel weer een stuk hoger
Oja daar was ik wel bijquote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:23 schreef H_T het volgende:
[..]
De kans op Wombles is bij de oudere wel weer een stuk hoger
Ik merk dat de jaren '50 en '60 mij een beetje tegenstaan. De jaren 80 en 90 zijn idd de leukste. En sommigen uit de '00'squote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:22 schreef Meke het volgende:
[..]
Hoi!quote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:20 schreef NailQueen het volgende:
Er is weer iemand bijgekomen. Welkom! Wat is je naam?
Ik nog steeds nietquote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:25 schreef BillDauterive het volgende:
Dit nummer vond ik pas in de finale heel mooi
Ja de early 2000s zijn vooral fascinerendquote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:25 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik merk dat de jaren '50 en '60 mij een beetje tegenstaan. De jaren 80 en 90 zijn idd de leukste. En sommigen uit de '00's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |