quote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:43 schreef NailQueen het volgende:
Nu ga ik even wat drinken halen. Allora!
Noorwegen is in het algemeen een stuk sterker qua stagings dan Oostenrijk, dus dat verrast me niet echt.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:44 schreef Meke het volgende:
Zij konden wel enigszins waarmaken op het podium wat Oostenrijk dit jaar niet lukt
Ojaaa die wil ik nog zien. Wel een aanrader dus?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:44 schreef Guanabana het volgende:
Ik zag tijdje geleden de docu over hoe dit tot stand kwam (en wie er dus echt in de pakken zaten), dat maakt het wel extra leuk.
Ik denk dat ze in traumatherapie hebben ingezien dat bananen wellicht wat onschadelijker zijn?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik vraag me toch wel af of je de gemiddelde wolf wel happy krijgt met een banaan.
Volgens mij hebben ze liever een geitje, of een big natuurlijk.
Ja was wel grappig!quote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:44 schreef Meke het volgende:
[..]
Ojaaa die wil ik nog zien. Wel een aanrader dus?
ik zou hem aanraden als je in het nummer geinteresseerd bent, ja.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:44 schreef Meke het volgende:
[..]
Ojaaa die wil ik nog zien. Wel een aanrader dus?
quote:
Gaat op het lijstjequote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:45 schreef Sableheart het volgende:
[..]
ik zou hem aanraden als je in het nummer geinteresseerd bent, ja.
Te oud voor Tiktok?quote:
Wat is er schadelijk aan een klein geitje?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:45 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik denk dat ze in traumatherapie hebben ingezien dat bananen wellicht wat onschadelijker zijn?
Ai, gaat dat tegenvallen?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:44 schreef Meke het volgende:
Zij konden wel enigszins waarmaken op het podium wat Oostenrijk dit jaar niet lukt
Ja ik ben er nog niet zo heel enthousiast vanquote:
Ik ook niet hoorquote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik herkende haar niet meer in de postcard
En ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |