Uiteindelijk heeft zijn transfer voor alle partijen wel heel goed uitgepakt.quote:Op zondag 30 april 2023 16:48 schreef hhh38 het volgende:
Krijgen we nog bonussen voor Senesi @:ZKA?
Heeft bijna alles gespeeld, ze gaan zich handhaven en hij heeft meerdere speler van de maand verkiezingen gewonnen.
Hopelijk handhaaft Leeds zich ook, maar dat zal wel pittig worden.quote:Op zondag 30 april 2023 16:48 schreef hhh38 het volgende:
Krijgen we nog bonussen voor Senesi @:ZKA?
Heeft bijna alles gespeeld, ze gaan zich handhaven en hij heeft meerdere speler van de maand verkiezingen gewonnen.
Senesi's familie die Giménez wegwijs maaktquote:Op zondag 30 april 2023 16:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Uiteindelijk heeft zijn transfer voor alle partijen wel heel goed uitgepakt.
Zeker, hij was terecht een hele gewaardeerde Feyenoordspeler maar Hancko is op bijna alle vlakken beter.quote:Op zondag 30 april 2023 16:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Uiteindelijk heeft zijn transfer voor alle partijen wel heel goed uitgepakt.
ik vind het wel raar klinken, ik vind het eerder gepaster voor topics over spelers. Moest ook 2 keer kijken of ik het goed las hoor..quote:Op zondag 30 april 2023 15:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Niks mis met de ‘Grote’ maar kunnen we het alsjeblieft gewoon het grote Feyenoordtopic noemen? Alleen drank80 noemt het nog Feijenoord en vindt het belangrijk dat het nog zo genoemd wordt (ook al is hij verder helemaal niet bezig met ons).
Opbouwend vond ik Senesi wel sterker, maar verder in vrijwel alles ja. Bizar wel aangezien Senesi voor de Eredivisie ook al echt een hele goede was.quote:Op zondag 30 april 2023 16:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zeker, hij was terecht een hele gewaardeerde Feyenoordspeler maar Hancko is op bijna alle vlakken beter.
Hoop voor hem wel dat ie ooit nog weg komt daar en naar een grote club in Italië of Spanje gaat.
Misschien dus wat controversieel maar Feyenoord met een Griekse Y >>> Feijenoord met een lange IJ. Ik vind het zo lelijk staan.quote:Op zondag 30 april 2023 16:20 schreef Scrummie het volgende:
De jeugdigheid van Gurley komt naar boven.
Ik steun je hoor.quote:Op zondag 30 april 2023 17:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Misschien dus wat controversieel maar Feyenoord met een Griekse Y >>> Feijenoord met een lange IJ. Ik vind het zo lelijk staan.
En het is gewoon de officiële naam.quote:Op zondag 30 april 2023 17:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Misschien dus wat controversieel maar Feyenoord met een Griekse Y >>> Feijenoord met een lange IJ. Ik vind het zo lelijk staan.
Ik vond Senesi vooral in de 1 op 1 duels beter, opbouwend is hij inderdaad ook beter, hij is per definitie ook wat spectaculairder, eigenlijk ben ik het totaal niet met @hhh38 eens dat Hancko op alle vlakken beter is.quote:Op zondag 30 april 2023 17:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Opbouwend vond ik Senesi wel sterker, maar verder in vrijwel alles ja. Bizar wel aangezien Senesi voor de Eredivisie ook al echt een hele goede was.
Als je Feyenoord stemt pest je tong80.quote:
Ga jij nu ook 3.000 keer "Het is Feijenoord" posten, @GGMM80?quote:
Respect voor het verleden, vizier op de toekomst!quote:Op zondag 30 april 2023 17:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die wordt al genoeg gepest door het levenquote:Op zondag 30 april 2023 17:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je Feyenoord stemt pest je tong80.
Maak je keuze.
hermangodquote:Op zondag 30 april 2023 17:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ga jij nu ook 3.000 keer "Het is Feijenoord" posten, @:GGMM80?
Mwah, het lijkt me meer dat hij hier zelf een belangrijke rol in speelt.quote:Op zondag 30 april 2023 17:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die wordt al genoeg gepest door het leven
Positionering van Hancko vind ik ook wel echt beter. En zijn slidings, bohhquote:Op zondag 30 april 2023 17:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond Senesi vooral in de 1 op 1 duels beter, opbouwend is hij inderdaad ook beter, hij is per definitie ook wat spectaculairder, eigenlijk ben ik het totaal niet met @:hhh38 eens dat Hancko op alle vlakken beter is.
Het grote verschil is gewoon dat Hancko snelheid heeft waardoor hij in grote ruimtes kan verdedigen en Senesi totaal niet, wat voor onze speelstijl cruciaal is.
Tong verdient geen slachtofferrol.quote:Op zondag 30 april 2023 17:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
vind bij hancko juist dat hij soms op andere manieren moet compenseren dan de bal afpakken puur op positionering zoals zijn maat Gernotquote:Op zondag 30 april 2023 17:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Positionering van Hancko vind ik ook wel echt beter. En zijn slidings, bohh
Dat gebeurt ook wel, maar dat vond ik bij Senesi wel wat erger al waren dat ook wel fases.quote:Op zondag 30 april 2023 17:30 schreef aTypisch het volgende:
[..]
vind bij hancko juist dat hij soms op andere manieren moet compenseren dan de bal afpakken puur op positionering zoals zijn maat Gernot
Ik dacht altijd wijk = Feijenoord club = Feyenoord. Of is dat mijn eigen conclusie en klopt dat helemaal niet?quote:Op zondag 30 april 2023 15:58 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Van mij mag 'grote' wel weg uit de titel. Hoe de club wordt gespeld maakt me dan minder uit, maar het is wel een soort Fok-traditie (sinds 2002) om het te spellen als Feijenoord en dat vind ik ook prima.
Is het pesten als je met een grote ‘pest mij’-sticker door het leven gaat?quote:Op zondag 30 april 2023 17:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Rot toch op man. Alcoholist zijn is een keuze.quote:Op zondag 30 april 2023 17:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
En alcoholist zijn?quote:Op zondag 30 april 2023 17:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Rot toch op man. Alcolist zijn is een keuze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |