Ligt eraan of we weer 14 mei kampioen worden. Vorige keer zaten we tot drie uur in de nacht in de palendansvereniging nadat we eerst Stalles afgesloten hadden en hebben we tot vijf uur in de ochtend in een kroeg bij het Henegouwer gezeten met @Caland . Daarna naar mijn huis in de Oude Haven, om vervolgens de tocht naar de Coolsingel te maken (niet gehaald) en de hele vijftiende te barbecueën tot een uur of 19:00. Zelden zo'n gebroken mens geweest.quote:
8 mei is er sowieso geen huldiging toch?quote:Op zondag 30 april 2023 06:45 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Mochten we 7 mei kampioen worden, waar ik niet op hoop, dan ga ik denk ik wel en hebben we gewoon een extra feestdag met elkaar
Precies daarom. 8 mei gewoon sterven in bed na een dag compleet naar de kloten te zijn gegaan. En dan 15 mei weer iedereen gezellig het neusje vol aan het bier.quote:Op zondag 30 april 2023 07:56 schreef exile79 het volgende:
[..]
8 mei is er sowieso geen huldiging toch?
Ik niet. Beetje op 400/450 meter afstand staan tussen 120.000 figuren en te kijken naar wat schimmen die muzikaal begeleid worden door Leenquote:
Als er nou één plek is waar ik absoluut niet wil zijn, dan is het op de Coolsingel tijdens een huldiging van Feyenoord.quote:Op zondag 30 april 2023 00:03 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Ik ga ook.
@:Pistolero Ga jij ook? Jij bent vast een ontzettend grote feestbeest
quote:Op zondag 30 april 2023 09:11 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Als er nou één plek is waar ik absoluut niet wil zijn, dan is het op de Coolsingel tijdens een huldiging van Feyenoord.
Lekker in de extreme tyfusdrukte tussen allemaal schreeuwende dronken debielen staan waardoor je sowieso niks mee krijgt of kan zien. Nee dank je.
Schreeuwende dronken debielen om tien uur in de ochtend op de Coolsingel op een maandagquote:Op zondag 30 april 2023 09:11 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Als er nou één plek is waar ik absoluut niet wil zijn, dan is het op de Coolsingel tijdens een huldiging van Feyenoord.
Lekker in de extreme tyfusdrukte tussen allemaal schreeuwende dronken debielen staan waardoor je sowieso niks mee krijgt of kan zien. Nee dank je.
Toch voelt zo'n huldiging voor mij een beetje aan als de Open Dag. Leuk toen je 11 was. Die huldiging van 2017 was ook maar matig. Temeer omdat het zo mokerdruk was en de Coolsingel vol was.quote:
Die foto van twintig totaal verslagen mensen zittend op een muurtje naast elkaarquote:Op zondag 30 april 2023 09:21 schreef onlogisch het volgende:
Die bbq bij HMF was dan wel weer legendarisch
Ja ik vond het ook niks, terwijl het juist daarna in het centrum weer erg gezellig was.quote:Op zondag 30 april 2023 09:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Toch voelt zo'n huldiging voor mij een beetje aan als de Open Dag. Leuk toen je 11 was. Die huldiging van 2017 was ook maar matig. Temeer omdat het zo mokerdruk was en de Coolsingel vol was.
Die bbq bij HMF was dan wel weer legendarisch
Ben jij na de barbecue nog de stad in gegaan joh? Grote speler maatquote:Op zondag 30 april 2023 09:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik vond het ook niks, terwijl het juist daarna in het centrum weer erg gezellig was.
Ja daarvoor nog en ik heb daarna nog met m’n ouwe op het terras bij de oude haven gezeten. Daar waren nog steeds lui naakt vanaf het terras dat water in aan het springenquote:Op zondag 30 april 2023 09:25 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ben jij na de barbecue nog de stad in gegaan joh? Grote speler maat
Doet me denken aan het ontbijt in Manchester na de eerste nacht. Iedereen een beetje nippend aan een jus d'orange terwijl @Caland gewoon een halve liter bier bestelde om 08:00quote:Op zondag 30 april 2023 09:25 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ben jij na de barbecue nog de stad in gegaan joh? Grote speler maat
In mijn verdediging, volgens mij was dat rond half 10 pasquote:Op zondag 30 april 2023 09:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Doet me denken aan het ontbijt in Manchester na de eerste nacht. Iedereen een beetje nippend aan een jus d'orange terwijl @:Caland gewoon een halve liter bier bestelde om 08:00
Was rond een uurtje of negen. Wel mooi. Heel dat cafetaria begint te applaudisseren. "Ja oké dit gaan we niet elke ochtend doen toch?"quote:Op zondag 30 april 2023 09:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Doet me denken aan het ontbijt in Manchester na de eerste nacht. Iedereen een beetje nippend aan een jus d'orange terwijl @:Caland gewoon een halve liter bier bestelde om 08:00
Half 9 volgens het verslag. Wel mooi dat applaus jaquote:Op zondag 30 april 2023 09:33 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Was rond een uurtje of negen. Wel mooi. Heel dat cafetaria begint te applaudisseren. "Ja oké dit gaan we niet elke ochtend doen toch?"
Kansloze trips altijd
Daarna kwam de club van Limburg aan en zat ineens iedereen aan de halve liters.
Die ga ik eens even op mijn gemak lezen maatquote:Op zondag 30 april 2023 09:29 schreef onlogisch het volgende:
Ik moest gelijk weer even aan die trip denken. Wel leuk om weer even terug te lezen @:Caland @:HMFuckyouall
Nog steeds pas 34 maat en met de frequentie waarmee wij prijzen winnen gaan we deze gewoon weer enorm vierenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |