quote:Op zaterdag 29 april 2023 13:59 schreef Jane het volgende:
[..]
Ben ik de enige die best graag naar de trainingen kijkt en de bijbehorende analyses hoort?
Nee hoor, alleen drie in een weekend is wat veel.quote:Op zaterdag 29 april 2023 13:59 schreef Jane het volgende:
[..]
Ben ik de enige die best graag naar de trainingen kijkt en de bijbehorende analyses hoort?
Vrijdag is officieel geen weekend, opgelost.quote:Op zaterdag 29 april 2023 14:02 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen drie in een weekend is wat veel.
Dan doen ze op vrijdag maar iets joligs wat losstaat van het kampioenschap.quote:Op zaterdag 29 april 2023 14:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vrijdag is officieel geen weekend, opgelost.
Meer kijkers is meer geldquote:Op zaterdag 29 april 2023 13:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk niet dat dat de achterliggende reden is, ze willen "gewoon" meer actie zien op de baan gedurende het weekendvrijdag.
Ja, bedoelde ik eigenlijk ook, dat de kijker het hele weekend gaat kijken en niet enkel zaterdag en zondagquote:
Ik denk dat mensen vrij snel gaan afhaken om heel eerlijk te zijn. Niemand kan op vrijdagmiddag kijken en zaterdag gaat eigenlijk helemaal nergens om.quote:Op zaterdag 29 april 2023 14:12 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, bedoelde ik eigenlijk ook, dat de kijker het hele weekend gaat kijken en niet enkel zaterdag en zondag
Je bent niet alleenquote:Op zaterdag 29 april 2023 14:12 schreef DKUp het volgende:
Oh het is half vier, ik maar denken drie uur![]()
hoezo niemand?quote:Op zaterdag 29 april 2023 14:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen vrij snel gaan afhaken om heel eerlijk te zijn. Niemand kan op vrijdagmiddag kijken en zaterdag gaat eigenlijk helemaal nergens om.
De overgrote meerderheid zit toch echt op werk/school. Heeft niets te maken met een ritmequote:Op zaterdag 29 april 2023 14:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoezo niemand?
Jij spiegelt iedereen aan je eigen ritme.
Voor de helft van de wereld valt dit niet eens binnen werktijdquote:Op zaterdag 29 april 2023 14:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De overgrote meerderheid zit toch echt op werk/school. Heeft niets te maken met een ritme
bij mij op het werk werd f1.tv gestreamed.quote:Op zaterdag 29 april 2023 14:14 schreef Nattekat het volgende:
Jij spiegelt iedereen aan je eigen ritme.
precies datquote:Op zaterdag 29 april 2023 14:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Voor de helft van de wereld valt dit niet eens binnen werktijd
nog beter!quote:Op zaterdag 29 april 2023 14:18 schreef wdn het volgende:
[..]
bij mij op het werk werd f1.tv gestreamed.
Er wonen alleen niet zo veel mensen die F1 kijken in de helft van de wereld waar er wel gekeken kan worden.quote:Op zaterdag 29 april 2023 14:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Voor de helft van de wereld valt dit niet eens binnen werktijd
Dat laatste is ook gewoon subjectief.. tegenwoordig zijn er punten te verdienen op een zaterdag, in een normaal weekend is dat niet zoquote:Op zaterdag 29 april 2023 14:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen vrij snel gaan afhaken om heel eerlijk te zijn. Niemand kan op vrijdagmiddag kijken en zaterdag gaat eigenlijk helemaal nergens om.
Die compleet random tijden zullen de kijkcijfers ook geen goed doen.quote:Op zaterdag 29 april 2023 14:12 schreef DKUp het volgende:
Sprintrace is sowieso altijd later op zaterdag ja, alleen heb je nu het tijdverschil waardoor het alsnog iets eerder isquote:Op zaterdag 29 april 2023 14:12 schreef DKUp het volgende:
Leuk in een jaar dat het kampioenschap spannend is, dus niet nu. Nu gaat het nergens over.quote:Op zaterdag 29 april 2023 14:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat laatste is ook gewoon subjectief.. tegenwoordig zijn er punten te verdienen op een zaterdag, in een normaal weekend is dat niet zo
Dus jij zou enthousiast zijn over dit format als de WK-strijd wel spannend is, wil je zeggen?quote:Op zaterdag 29 april 2023 14:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Leuk in een jaar dat het kampioenschap spannend is, dus niet nu. Nu gaat het nergens over.
ja laten we dat ook doen, eind van het seizoen ineens de hele speeldagen op de schop gooienquote:Op zaterdag 29 april 2023 14:29 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dus jij zou enthousiast zijn over dit format als de WK-strijd wel spannend is, wil je zeggen?
Nee, maar dan zou het nog ergens over gaan.quote:Op zaterdag 29 april 2023 14:29 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dus jij zou enthousiast zijn over dit format als de WK-strijd wel spannend is, wil je zeggen?
Dat was ook al zo in 2021 toen de titelstrijd nog wel enorm spannend was. Toen won Bottas ook 2x een sprintrace waar Max op 2 bleef zonder echt een poging te wagen.quote:Op zaterdag 29 april 2023 14:35 schreef Jane het volgende:
Max zal er idd niet van wakker liggen als Leclerc vandaag de sprint wint. Daar zal hij geen halsbrekende toeren voor gaan uithalen.
Silverstone laat zien dat een goed circuit goede races geeft ieder jaar opnieuw. Spa liet afgelopen jaar ook zien dat het prachtige races kan geven als je dat drs wegpleurt. Toch blijven ze achterlijke stratencircuits toevoegen.quote:Op zaterdag 29 april 2023 14:42 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat was ook al zo in 2021 toen de titelstrijd nog wel enorm spannend was. Toen won Bottas ook 2x een sprintrace waar Max op 2 bleef zonder echt een poging te wagen.
Alleen Silverstone was toen een enorme strijd in het begin (net als een dag later)
Dit. Haasten om de boodschappen op tijd thuis te hebben en dan nog een dik half uur wachtenquote:Op zaterdag 29 april 2023 14:12 schreef DKUp het volgende:
Lekker rust nuquote:Op zaterdag 29 april 2023 14:51 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dit. Haasten om de boodschappen op tijd thuis te hebben en dan nog een dik half uur wachten
Dat is net zo kunstmatig als een sprint.quote:Op zaterdag 29 april 2023 14:56 schreef Ferdii het volgende:
Wat mij betreft zou de snelste tijd per training 2 punten geven meer spektakel opleveren. krijg je vveel meer tactiek mbt opofferen, bluffen en minimale verschillen proberen te compenseren op vrijdag
Dan begint de voorbeschouwingquote:Op zaterdag 29 april 2023 14:58 schreef HiDiHo het volgende:
Er stond toch duidelijk 14:55 in beeld........
ja om 15 uur dus want om 14:55 stond er nog 5 minutenquote:
Jij hebt Viaplay? Doen ze altijd. 5 minuten te vroeg aangeven en dan die 5 minuten nog aftellen.quote:Op zaterdag 29 april 2023 15:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ja om 15 uur dus want om 14:55 stond er nog 5 minuten
Ik haat viaplayquote:Op zaterdag 29 april 2023 15:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij hebt Viaplay? Doen ze altijd. 5 minuten te vroeg aangeven en dan die 5 minuten nog aftellen.
quote:Op zaterdag 29 april 2023 15:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij hebt Viaplay? Doen ze altijd. 5 minuten te vroeg aangeven en dan die 5 minuten nog aftellen.
nee, Ember Brentsenquote:Op zaterdag 29 april 2023 15:05 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
maar dat is AmberBrantsenGenot
ik f1.tv op de tv stream via telefoon.quote:Op zaterdag 29 april 2023 15:04 schreef HiDiHo het volgende:
Ik kijk voortaan wel gewoon op de F1 site.....nu nog een half uur wachten
samequote:Op zaterdag 29 april 2023 14:12 schreef DKUp het volgende:
Ik denk dat de start het veld bepaald voor de eerste 6quote:Op zaterdag 29 april 2023 15:13 schreef TheVoice4ever het volgende:
wie denken jullie dat deze sprintrace wint
ik heb een vermoeden dat de topcoureurs eerder voorzichtig aan willen doen voor de race van morgen, dat we misschien een verrassing gaan krijgen
denk dat de Ferrari;s voluit gaan en het morgen niet halen, BBQquote:Op zaterdag 29 april 2023 15:13 schreef TheVoice4ever het volgende:
wie denken jullie dat deze sprintrace wint
ik heb een vermoeden dat de topcoureurs eerder voorzichtig aan willen doen voor de race van morgen, dat we misschien een verrassing gaan krijgen
start is altijd het spannendste, bij de gewone races ookquote:Op zaterdag 29 april 2023 15:14 schreef PS. het volgende:
[..]
Ik denk dat de start het veld bepaald voor de eerste 6
volgens mij het setje wat ze hebben gebruikt tijdens de sprint shootout/kwali (zelfde als morgen bij de race, het set banden wat gisteren tijdens kwali voor de race is gebruikt)quote:Op zaterdag 29 april 2023 15:17 schreef PS. het volgende:
Mogen ze eigenlijk zelf de banden kiezen voor de start?
Dat is bij de gewone race niet meer zo, vandaar.quote:Op zaterdag 29 april 2023 15:18 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
volgens mij het setje wat ze hebben gebruikt tijdens de sprint shootout/kwali (zelfde als morgen bij de race, het set banden wat gisteren tijdens kwali voor de race is gebruikt)
je rijdt sowieso voor jan met korte achternaam vanaf plek 15-20 in deze sprintracequote:Op zaterdag 29 april 2023 15:21 schreef PS. het volgende:
Lijkt me trouwens ook raar als de top 10 op zacht moet starten, en tot de 20 op mediums.
* 8-7-6-5-4-3-2-1quote:Op zaterdag 29 april 2023 15:21 schreef TheVoice4ever het volgende:
''i'm not sure it is absolutely necessary for Max to win today''
joh, bij de gewone race kun je ook gewoon meer punten winnen
i.p.v. hier die nietige 5-3-1
maar goed voor de mindere coureurs kunnen dit net 5 of 3 of 1 bepalende punten zijn voor een plekje in het klassement
Oh, dat is ook veranderd, ten positieve want eerst die 5-3-1 sloeg nergens op, alleen maar voor de top 3quote:
Ja, is niet zoals bij de gewone kwalificatie en race.quote:Op zaterdag 29 april 2023 15:17 schreef PS. het volgende:
Mogen ze eigenlijk zelf de banden kiezen voor de start?
Voor de leider van het kampioenschap is alles, behalve de race zelf, alleen maar een risico.quote:Op zaterdag 29 april 2023 15:21 schreef TheVoice4ever het volgende:
''i'm not sure it is absolutely necessary for Max to win today''
joh, bij de gewone race kun je ook gewoon meer punten winnen
i.p.v. hier die nietige 5-3-1
maar goed voor de mindere coureurs kunnen dit net 5 of 3 of 1 bepalende punten zijn voor een plekje in het klassement
Ja en als je echte chaos krijgt kan een backmarker toch zomaar toch een puntje oppikken ergens.quote:Op zaterdag 29 april 2023 15:24 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Oh, dat is ook veranderd, ten positieve want eerst die 5-3-1 sloeg nergens op, alleen maar voor de top 3
dat is eerlijker vind ik
Ik denk dat P3 het maximale voor Leclerc isquote:Op zaterdag 29 april 2023 15:25 schreef Perox het volgende:
[..]
Ja en als je echte chaos krijgt kan een backmarker toch zomaar toch een puntje oppikken ergens.
Maar liever heb ik een clean race eerlijk gezegd. Ik ben heel benieuwd naar de racepace van Ferrari.
New Kids actquote:
Of je leest gewoon de OP! Die wordt niet voor niets elke race opnieuw gemaakt.quote:Op zaterdag 29 april 2023 15:04 schreef HiDiHo het volgende:
Ik kijk voortaan wel gewoon op de F1 site.....nu nog een half uur wachten
Welke DRS?quote:Op zaterdag 29 april 2023 15:26 schreef Zorro het volgende:
Ik ben benieuwd naar de DRS van Aston Martin
Ja ik weet.quote:Op zaterdag 29 april 2023 15:27 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Of je leest gewoon de OP! Die wordt niet voor niets elke race opnieuw gemaakt.
Jaquote:Op zaterdag 29 april 2023 15:29 schreef Weltschmerz het volgende:
Dus we krijgen nu de startopstelling zoals die vanmorgen bij elkaar gereden is en die quali van gister was voor zondag?
Jaquote:Op zaterdag 29 april 2023 15:29 schreef Weltschmerz het volgende:
Dus we krijgen nu de startopstelling zoals die vanmorgen bij elkaar gereden is en die quali van gister was voor zondag?
Op mobiel open ik racingnews365 die hebben een makkelijk overzicht op hun site wat je snel open klikt op je telefoon.quote:Op zaterdag 29 april 2023 15:27 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Of je leest gewoon de OP! Die wordt niet voor niets elke race opnieuw gemaakt.
Je zou dit toch overslaan?quote:Op zaterdag 29 april 2023 15:29 schreef Nattekat het volgende:
Heb ik alsnog bijna de start gemist
Hype echt niets nada noppes.
Je zou niet kijkenquote:Op zaterdag 29 april 2023 15:29 schreef Nattekat het volgende:
Heb ik alsnog bijna de start gemist
Hype echt niets nada noppes.
Wat is er mis met in de OP kijken?quote:Op zaterdag 29 april 2023 15:29 schreef Perox het volgende:
[..]
Op mobiel open ik racingnews365 die hebben een makkelijk overzicht op hun site wat je snel open klikt op je telefoon.
Bottas wintquote:Op zaterdag 29 april 2023 15:29 schreef franklop het volgende:
Mijn voorspelling; Verstappen en Perez eigen elkaar eraf in bocht 2
Hamilton wint
Inderdaad. Met 6 sprint-races is minder punten te verdienen dan met 2 normale races. Als je je materiaal een beetje ontziet tijdens die races en daardoor minder gridstraffen krijgt voor het vervangen van delen verdien je die zo terug.quote:Op zaterdag 29 april 2023 15:25 schreef wdn het volgende:
[..]
Voor de leider van het kampioenschap is alles, behalve de race zelf, alleen maar een risico.
Schade beperkt houden is het doel. Leuk die 8 punten maar ik zou zeggen niet ten koste van een auto.
Meer kliks en ik Fok! eigenlijk nooit op mobielquote:Op zaterdag 29 april 2023 15:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat is er mis met in de OP kijken?
OP zit niet op mijn TVquote:Op zaterdag 29 april 2023 15:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat is er mis met in de OP kijken?
quote:Op zaterdag 29 april 2023 15:31 schreef Zorro het volgende:
Wennen zo, een race kijken waar iedereen mag crashen zonder dat het invloed heeft op mijn manager
Wel invloed op morgenquote:Op zaterdag 29 april 2023 15:31 schreef Zorro het volgende:
Wennen zo, een race kijken waar iedereen mag crashen zonder dat het invloed heeft op mijn manager
Hij heeft eerder een rondje cadeau gekregenquote:Op zaterdag 29 april 2023 15:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Hoe komt hij voor Leclerc, Sainz jr., Russell?
Die tijden klopten van de week niet. Zaten er een uur naastquote:Op zaterdag 29 april 2023 15:29 schreef Perox het volgende:
[..]
Op mobiel open ik racingnews365 die hebben een makkelijk overzicht op hun site wat je snel open klikt op je telefoon.
Leclerc en Perez tegen elkaar eraf in bocht 1, Verstappen rijdt fluitend naar de finish, Alonso finisht weer derde want dat is traditie.quote:Op zaterdag 29 april 2023 15:29 schreef franklop het volgende:
Mijn voorspelling; Verstappen en Perez eigen elkaar eraf in bocht 2
Hamilton wint
Hoeft niet. Hebben zowat 24 uur voor reparaties.quote:
Gaat dan wel ten koste van de frikandelbroodjesquote:Op zaterdag 29 april 2023 15:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoeft niet. Hebben zowat 24 uur voor reparaties.
Deal!quote:Op zaterdag 29 april 2023 15:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Leclerc en Perez tegen elkaar eraf in bocht 1, Verstappen rijdt fluitend naar de finish, Alonso finisht weer derde want dat is traditie.
Truequote:Op zaterdag 29 april 2023 15:32 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Gaat dan wel ten koste van de frikandelbroodjes
Stuur maar een mailtje.quote:Op zaterdag 29 april 2023 15:32 schreef Nober het volgende:
Waarom lossen ze openstaande grid penalties voortaan niet in bij de sprint races?
Niemand tweede?quote:Op zaterdag 29 april 2023 15:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Leclerc en Perez tegen elkaar eraf in bocht 1, Verstappen rijdt fluitend naar de finish, Alonso finisht weer derde want dat is traditie.
Omdat die voor spek en bonen isquote:Op zaterdag 29 april 2023 15:32 schreef Nober het volgende:
Waarom lossen ze openstaande grid penalties voortaan niet in bij de sprint races?
ja kanquote:Op zaterdag 29 april 2023 15:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
0
Dit wordt 20 ronden treintje rijden.
Minimaal 2: De Vries en Sargeant.quote:
Naar Masi of Toto?quote:Op zaterdag 29 april 2023 15:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Stuur maar een mailtje.
Afgehandeld.
Sargeant doet niet meequote:
Sargeant start hier nietquote:
first lap idiotquote:
De Vries snapt dat de punten pas op zondag worden verdeeld.quote:
Nee. Wel voor een wiel losquote:Op zaterdag 29 april 2023 15:36 schreef TweedeKlum het volgende:
Een band los, daar gaat AT een douw voor krijgen toch?
Klopt. Kreeg een tik tegen het achterwiel.quote:Op zaterdag 29 april 2023 15:36 schreef Evenstar het volgende:
Max zegt nu terecht "zo kan ik ook inhalen".
Band ja, geen wielquote:Op zaterdag 29 april 2023 15:36 schreef TweedeKlum het volgende:
Een band los, daar gaat AT een douw voor krijgen toch?
Dat mocht altijd al als je er bijna helemaal naast zit.quote:Op zaterdag 29 april 2023 15:37 schreef Evenstar het volgende:
Russell drukt Max gewoon twee keer de muur in ... leuk dat dat nu mag dan
Heeft instructie van Toto gekregenquote:Op zaterdag 29 april 2023 15:37 schreef Evenstar het volgende:
Russell drukt Max gewoon twee keer de muur in ... leuk dat dat nu mag dan
Thx, ja zie het nu wat het echt is.quote:
Hooguit voor de eerste tikquote:Op zaterdag 29 april 2023 15:38 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik verwacht een ''under investigation''
Afgehandeld.quote:Op zaterdag 29 april 2023 10:45 schreef Nober het volgende:
✅️De Vries
✅️Piastri
Up next:
-Tsunoda
-Stroll
Hij was alweer naar buiten he?quote:Op zaterdag 29 april 2023 15:39 schreef Nizno het volgende:
Yuki die nog netjes binnen kan komen ook.
Strategie.quote:Op zaterdag 29 april 2023 15:39 schreef Peterselieman het volgende:
De auto van Yuki spoort niet meer
jajajaja ik loop achterquote:Op zaterdag 29 april 2023 15:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij was alweer naar buiten he?
Horner heeft Tost gebeld om een SC te veroorzakenquote:
Eerst SCquote:
Crashen =/= racen.quote:Op zaterdag 29 april 2023 15:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We willen gewoon racen zien.
En dat heeft Russel verzorgd.
Terecht wel.quote:
Echt netjes zoals hij die auto liet staan.quote:Op zaterdag 29 april 2023 15:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We willen gewoon racen zien.
En dat heeft Russel verzorgd.
Verstappen heeft "he hit me!", "he pushed me off the track!" en andere schuimbekkende reacties gewoon onder een knopje op zijn stuur staan, gaat af zodra hij ingehaald wordt.quote:
Als iemand aan je binnenkant zit, dien je die gewoon voorbij te laten, snap dat dan.quote:
nee je hoort het verkeerd, als Max gewoon netjes meldt dat hij iets vreemd vindt dan is hij viesmad volgens iedereenquote:Op zaterdag 29 april 2023 15:42 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Klinkt toch redelijk beschaafd op de radio.
Fair gevecht bij de startquote:Op zaterdag 29 april 2023 15:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Echt netjes zoals hij die auto liet staan.
ZIEDENDquote:Op zaterdag 29 april 2023 15:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee je hoort het verkeerd, als Max gewoon netjes meldt dat hij iets vreemd vindt dan is hij viesmad volgens iedereen
wij van WC eendquote:
Dit doet Lewis ooo vaak.quote:Op zaterdag 29 april 2023 15:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee je hoort het verkeerd, als Max gewoon netjes meldt dat hij iets vreemd vindt dan is hij viesmad volgens iedereen
Hij zeurt gauw, mee eens. Maar in dit geval helemaal gelijk. 2 fouten van Russell die de auto van Verstappen verneukte.quote:Op zaterdag 29 april 2023 15:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Verstappen heeft "he hit me!", "he pushed me off the track!" en andere schuimbekkende reacties gewoon onder een knopje op zijn stuur staan, gaat af zodra hij ingehaald wordt.
Sprintrace heeft wel potentie, maar dan in Silverstone, Hongarije of COTA.quote:Op zaterdag 29 april 2023 15:41 schreef TweedeKlum het volgende:
Leuke sprint, 10 rondjes achter de SC.
"Russell gaat altijd all in!"quote:Op zaterdag 29 april 2023 15:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als iemand aan je binnenkant zit, dien je die gewoon voorbij te laten, snap dat dan.
Hij heeft geleerd van dat Mercedes gejank. Daar wordt ook naar geluisterd.quote:Op zaterdag 29 april 2023 15:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Verstappen heeft "he hit me!", "he pushed me off the track!" en andere schuimbekkende reacties gewoon onder een knopje op zijn stuur staan, gaat af zodra hij ingehaald wordt.
Dit inderdaad. Verder was het primaquote:Op zaterdag 29 april 2023 15:43 schreef Evenstar het volgende:
Weinig ruimte geven etc. prima, maar als hij gewoon inhaalt omdat hij hem gewoon een klap op de achterkant geeft is het toch echt gaining an advantage ....
Wie is Weghorst?quote:Op zaterdag 29 april 2023 15:44 schreef AFCNiels het volgende:
Verstappen is wel een beetje de Luuk de Jong van de F1.
Matige troll 1/10quote:Op zaterdag 29 april 2023 15:44 schreef AFCNiels het volgende:
Verstappen is wel een beetje de Luuk de Jong van de F1.
Jammer dat het zo'n onmogelijk zure is geworden, het was ooit nog leukquote:Op zaterdag 29 april 2023 15:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hij heeft geleerd van dat Mercedes gejank. Daar wordt ook naar geluisterd.
If you can't beat them, join them.
Het is niet dat ze daar heel veel ruimte hebben zeg maar.quote:Op zaterdag 29 april 2023 15:43 schreef Evenstar het volgende:
Weinig ruimte geven etc. prima, maar als hij gewoon inhaalt omdat hij hem gewoon een klap op de achterkant geeft is het toch echt gaining an advantage ....
Dat was Dick Tantrum, maar die is niet ver genoeg gekomen.quote:
Nyck de Vries.quote:
Oh ok, dan is het ok om tegen een ander aan te rijden tijdens een inhaalpogingquote:Op zaterdag 29 april 2023 15:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is niet dat ze daar heel veel ruimte hebben zeg maar.
dat was Maldonado, maar jammer genoeg is die er niet meer bij (was altijd wel top entertainment met die brokkenpiloot)quote:
Shortcutquote:Op zaterdag 29 april 2023 15:46 schreef wdn het volgende:
"there was a cut"?
eh bedoelt ie stroomuitval?
Kan me nog herinneren dat er ergens op een baan elke keer door Lewis lekker breed de bocht genomen werd en Max dacht ja ho even dan kan ik dat ook gebruiken, daarna was het ineens dat je toch daar niet de bocht breed mocht nemen.quote:Op zaterdag 29 april 2023 15:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hij heeft geleerd van dat Mercedes gejank. Daar wordt ook naar geluisterd.
If you can't beat them, join them.
Inhaalpoging not so much. Hij zat aan de buitenkant.quote:Op zaterdag 29 april 2023 15:46 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Oh ok, dan is het ok om tegen een ander aan te rijden tijdens een inhaalpoging [ afbeelding ]
Voor die bocht zat hij er achter. Na die bocht zat hij er voor. Vrij simpel toch?quote:Op zaterdag 29 april 2023 15:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Inhaalpoging not so much. Hij zat aan de buitenkant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |