... tenzij je een (meer) dominante vrouw bent, natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 april 2023 11:11 schreef Tirza- het volgende:
Is toch een beetje gek om je te laten ‘domineren’ door een man wetende dat hij zelf ook gedomineerd word door andere mannen.
Zelfs al zou het bij bi blijven: kun je zo iemand dan serieus nemen als partner?quote:Op zaterdag 29 april 2023 11:24 schreef Azula2.0 het volgende:
Vroeger had ik er nog wel iets mee gekund misschien maar in deze tijd begint het met bi en dan zit je over een jaar of drie opeens met een wijf met knokige poten en een schaduwbek op de bank.
Echte mannen zijn moeilijk te vinden.
Figuren met poep aan de stok?quote:Op zaterdag 29 april 2023 11:33 schreef etuiedelapiel het volgende:
Hetero mannen onderling hebben het ook niet zo op figuren met poep aan de stok.
Ik ben zelf een vrouw die ook op vrouwen valt maar lang geleden toen ik moeder werd besloten om daar nooit meer iets mee te doen. Ik weet dat van mijzelf 100% gegarandeerd. Zulke dingen passen niet binnen een gezin. Het zou dus kunnen mits hij een kant heeft gekozen en je het visuele even weg denkt.quote:Op zaterdag 29 april 2023 11:32 schreef Tirza- het volgende:
[..]
Zelfs al zou het bij bi blijven: kun je zo iemand dan serieus nemen als partner?
Ah, het is inderdaad bedoeld als tokkiemanier om homo's aan te duiden? Duidelijk dan. Maar nee, normale heteroseksuele mannen hebben onderling bepaald geen moeite met homoseksuele mannen. Geen idee hoe je je dat voor zou stellen ook, dat twee heteromannen onderling zitten te roddelen over "ieuw gadver die ene van Netwerk doet het met mannen, ieeeuww gedver"?quote:
Nope geen zin in discussiequote:Op zaterdag 29 april 2023 12:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah, het is inderdaad bedoeld als tokkiemanier om homo's aan te duiden? Duidelijk dan. Maar nee, normale heteroseksuele mannen hebben onderling bepaald geen moeite met homoseksuele mannen. Geen idee hoe je je dat voor zou stellen ook, dat twee heteromannen onderling zitten te roddelen over "ieuw gadver die ene van Netwerk doet het met mannen, ieeeuww gedver"?
quote:
heren van de mannenliefde. Achterladers. Bruinwerkers. Kontenbonkers. Poepaanstampers. Poten. Flikkers.quote:
Dit dus. Alsof het nog iets uitmaakt als je verliefd bent.quote:Op zaterdag 29 april 2023 13:09 schreef Lenny77 het volgende:
Sinds wanneer zijn biseksuele mannen vrouwelijke mannen?
Hier totaal geen probleem mee. Zélfs redelijk opwindend!
Net zoals andere mensen met een seksuele voorkeur voor andere mensen? En de biseksueel is iig geen bekrompen homofoob zoals in dit topic en dat scoort juist goed bij vrouwen die niks met conservatieve altrightkneusjes hebben.quote:Op zaterdag 29 april 2023 11:32 schreef Tirza- het volgende:
[..]
Zelfs al zou het bij bi blijven: kun je zo iemand dan serieus nemen als partner?
Bisekueel zijn betekend niet dat je perse ook seks met beide geslachten moet hebben he? Enkel dat je op beide kan vallen.quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:33 schreef arvensis het volgende:
Uhm, nee. Ik zou er echt niet aan moeten denken dat mijn man seks zou hebben met een andere man.
Het gaat mij om het idee, niet de uitvoering an sich. Ik zou daar niks mee kunnen.quote:Op zondag 30 april 2023 00:48 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
[..]
Bisekueel zijn betekend niet dat je perse ook seks met beide geslachten moet hebben he? Enkel dat je op beide kan vallen.
Monogaam of niet is wat anders dan seksuele voorkeur.
ik heb dit altijd zo raar gevonden. Een mannenaars dient ten alle tijde vermeden te worden, maar het penetreren van een vrouwenaars geeft meer Kudo's dan een kut.quote:Op zaterdag 29 april 2023 13:20 schreef marc0871 het volgende:
[..]
heren van de mannenliefde. Achterladers. Bruinwerkers. Kontenbonkers. Poepaanstampers. Poten. Flikkers.
Homo's, dus.
Maar we hebben het hier over mannen die het over het algemeen niet uitmaakt, met welk geslacht ze het bed delen.
Trouwens; een hoop heteromannen vinden het ook geil als ze hem in het poepgat van een vrouw mogen steken.
Zijn die dan ook latent homo?
En de mannen die het lekker vinden om anaal uitgewoond te worden door vrouwen met een voorbinddildo? Ook homo?
Doe toch niet zo bekrompen.
Laat iedereen lekker zelf bepalen hoe, en met wie, ze de liefde bedrijven.
Hun probleem. Niet het jouwe.
quote:Op zondag 30 april 2023 06:11 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
ik heb dit altijd zo raar gevonden. Een mannenaars dient ten alle tijde vermeden te worden, maar het penetreren van een vrouwenaars geeft meer Kudo's dan een kut.![]()
![]()
Mijn portie heeft Fikkie al opgevroten en uitgekotst...
TL:DR Vrouwen willen een bi-sexuele man, om de man de schuld te kunnen geven van de SOA.
Komt door de nu al zestig jaar lange afbraak en verdoemenis van alles wat mannelijk is, ook de positieve dingen.quote:
hEt pAtRiArChAaT.quote:Op zondag 30 april 2023 10:42 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Komt door de nu al zestig jaar lange afbraak en verdoemenis van alles wat mannelijk is, ook de positieve dingen.
Heb je je kind(eren) al ingeschreven op een Forumschool?quote:Op zondag 30 april 2023 10:42 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Komt door de nu al zestig jaar lange afbraak en verdoemenis van alles wat mannelijk is, ook de positieve dingen.
Ik zie geen problemen hier.quote:Op zondag 18 juni 2023 14:20 schreef AlwaysHappy het volgende:
Wat een fobie en onjuiste aannames richting biseksuelen en homo's in dit topic zeg. Hoop onverwerkte gevoelens bij sommigen.
Hoe is dit een reactie op de posts in dit topic?quote:Op zondag 18 juni 2023 10:17 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Wel mannelijkheid de grond instampen en dan decennia later klagen dat er geen echte kerels meer zijn. Janken over je eigen uitsterfbeleid. Rot toch op.
Ik wilde dat er trouwens nog echte vrouwen bestonden in plaats van die labiele manwijven van tegenwoordig.
Ik zie nog wel eens een knappe en intressante vrouw zo nu en dan op straat, soort van lichtpuntje aan einde van de tunnel zo voelt dat danquote:Op zondag 18 juni 2023 10:17 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Wel mannelijkheid de grond instampen en dan decennia later klagen dat er geen echte kerels meer zijn. Janken over je eigen uitsterfbeleid. Rot toch op.
Ik wilde dat er trouwens nog echte vrouwen bestonden in plaats van die labiele manwijven van tegenwoordig.
Dat vroeg ik mij ook al af. TO heeft vooral last van vooroordelen.quote:Op zaterdag 29 april 2023 13:09 schreef Lenny77 het volgende:
Sinds wanneer zijn biseksuele mannen vrouwelijke mannen?
Ik heb geen seks met een kutje, anus of mondje, maar met vrouwen. Seks draait niet alleen om het lichamelijke, maar juist ook om het mentale.quote:Op zondag 30 april 2023 06:11 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
ik heb dit altijd zo raar gevonden. Een mannenaars dient ten alle tijde vermeden te worden, maar het penetreren van een vrouwenaars geeft meer Kudo's dan een kut.![]()
![]()
Hier - precies - hetzelfde.quote:Op donderdag 29 juni 2023 16:18 schreef tesssssssss het volgende:
Nee, bij de gedachte dat mijn seks heeft met een andere man hoef ik zelf geen seks meer met hem.
Dat is voor mij een hele grote turn-off.
Dat betekent niet dat ik een hekel heb aan biseksuelen "an sich." Maar gewoon niet voor mij als partner.
Dat is een voorkeur.
Omdat je hem niet meer als stoer/dominant kunt zien?quote:Op donderdag 29 juni 2023 16:18 schreef tesssssssss het volgende:
Nee, bij de gedachte dat mijn seks heeft met een andere man hoef ik zelf geen seks meer met hem.
Dat is voor mij een hele grote turn-off.
Dat betekent niet dat ik een hekel heb aan biseksuelen "an sich." Maar gewoon niet voor mij als partner.
Dat is een voorkeur.
Nee, ik denk dat ik zo heteroseksueel ben, dat ik wil dat hij alleen van vrouwen opgewonden raakt.quote:Op donderdag 29 juni 2023 16:59 schreef Tirza- het volgende:
[..]
Omdat je hem niet meer als stoer/dominant kunt zien?
Dus omdat jij heteroseksueel bent moet de ander dat meteen ook zijn? Die logica snap ik even niet.quote:Op donderdag 29 juni 2023 17:28 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat ik zo heteroseksueel ben, dat ik wil dat hij alleen van vrouwen opgewonden raakt.
Het hoeft geen alpha-man te zijn.
Dat kan ik niet uitleggen omdat dat meer een gevoelsding is.quote:Op donderdag 29 juni 2023 19:58 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dus omdat jij heteroseksueel bent moet de ander dat meteen ook zijn? Die logica snap ik even niet.
Snap het probleem niet zo; zolang hij op dat moment voor jou kiest. Dan maakt het toch niet uit dat hij net even wat meer mensen ook aantrekkelijk kan vinden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |