Klassenouderquote:Op donderdag 29 juni 2023 19:46 schreef Lemijn het volgende:
Wat een debiele opdracht. Bedenken de juffen dat, of een overactieve ouder?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier zit juffendag expres aan het eind van het jaar zodat je niet nog een keer iets hoeft te bedenken, misschien is dat ook wel de insteek bij jullie?quote:Op maandag 3 juli 2023 15:28 schreef Schanu het volgende:
Hier hadden we 2 weken terug juffendag, toen voor de één klas bloemen voor de juffen geknutseld en voor de andere klas theezakjes. Ik vind het vooral irritant dat die juffendagen zo kort voor de vakantie worden gepland, want over 3 weken is het vakantie en voor de afsluiting van het jaar moet dus weer wat bedacht worden. Alhoewel niks moet natuurlijk, maar toch![]()
Mijn jongste is blij dat ze naar groep 2 mag en zou het liefste meteen doorgaan naar groep 8. Heb al uitgelegd dat dat niet zo werkt maar daar is ze het nog niet helemaal mee eens
Dat zal inderdaad de insteek zijn, maar uiteindelijk maakt en koopt de klas voor beide gelegenheden wat dus dat schiet z'n doel dan voorbijquote:Op dinsdag 4 juli 2023 08:53 schreef SQ het volgende:
[..]
Hier zit juffendag expres aan het eind van het jaar zodat je niet nog een keer iets hoeft te bedenken, misschien is dat ook wel de insteek bij jullie?
Ik verheug me desondanks wel weer op de overijverige show-offs die op de laatste schooldag weer met mega-pakketten in cellofaan staan te pronken op het schoolpleinIk denk dat ik er extra vroeg voor op ga staan om er niks van te missen!
Nee joh. En je hebt de keuze om er niet aan mee te doen, de meesten doen het gelukkig ook niet.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 11:12 schreef BobbyMcGee het volgende:
In dat aspect van de basisschool heb ik echt geen zin. Ik begrijp ook niet waarom het nodig is. Je waardering uitspreken tijdens een ouderavond is toch genoeg?
Zouden juffen daar nu echt op zitten te wachten?
Ik werk in de hulpverlening maar zou het niets vinden als ik elk jaar onzincadeaus zou krijgen.
Ik schrijf als ik echt blij ben met een leerkracht een welgemeend kaartje. Ik zou daar zelf ook het meest blij mee zijn ipv allerlei meukjes.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 11:12 schreef BobbyMcGee het volgende:
In dat aspect van de basisschool heb ik echt geen zin. Ik begrijp ook niet waarom het nodig is. Je waardering uitspreken tijdens een ouderavond is toch genoeg?
Ik werk in de hulpverlening maar zou het niets vinden als ik elk jaar onzincadeaus zou krijgen.
Het hoeft niet. Ik vind het in ons geval wel fijn om een kleinigheidje (en dan ook écht een kleinigheidje!) mee te brengen. Prul heeft nogal wat extra tijd en aandacht gevraagd van de juffen en ze hebben zich echt heel fijn opgesteld en meegedacht en aanpassingen gedaan enzo. En ja, daar krijgen ze voor betaald. Maar een stapje extra zetten, waardeer ik wel enorm.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 11:12 schreef BobbyMcGee het volgende:
Wow, met die tekeningen er naast heel tofquote:Op donderdag 6 juli 2023 21:42 schreef Hupje het volgende:
Die juf die voor al haar kleuters hun mooiste knuffel heeft gehaakt, geweldig![]()
Je zou maar zo'n juf hebben als kleuter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |