Is daar een topic van?quote:Op vrijdag 5 mei 2023 23:15 schreef dvdfreak het volgende:
tot op1 of tot morgen bij de kroning van charles
Ben lui, ik maak er niet eenquote:Op vrijdag 5 mei 2023 23:19 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
nog niet maar er zal vast wel 1 komen of jij maakt er 1
Jemig, van 10:00 tot 16:00 uur en dan om 17:00 uur nog eens een uur samenvattingsjournaal.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 23:15 schreef dvdfreak het volgende:
tot op1 of tot morgen bij de kroning van charles
Gelukkig is ze gevluchtquote:
De enige krant die ik vertrouw is de The Pyongyang Timesquote:Op maandag 8 mei 2023 22:31 schreef dvdfreak het volgende:
rusland en noord korea hebben de hoogste persvrijheid
oh als ik daar aan tafel was zou ik ze helemaal afbranden en afkraken, nick en simon zijn gewoon weer spreekbuizen van de organisatie.quote:
Ze gaan de komende veertig tot vijftig jaar op sjoelbakken slaan en dergelijke vij RTL4 en SBS6 etc.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 23:26 schreef KingRoland het volgende:
jonge talenten
HAHAHAHAHAHAH die gaan we niet meer zien
En toekomstig kanonnenvlees marcheert langs, jong en nog helemaal heel.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 23:32 schreef monkyyy het volgende:
Eén 84 jaar oude tank. Low energy, doe het dan niet
En de rouwende weduwen en de kinderen worden opgevrolijkt met een nieuwe jas.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 23:34 schreef svann het volgende:
[..]
En toekomstig kanonnenvlees marcheert langs, jong en nog helemaal heel.
Nee, daar kan geen sprake van zijn wmb.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 23:44 schreef svann het volgende:
Maar ja, kun je stoppen met Oekraïne steunen als Rusland doorgaat tot de hele Oekraïne zinloos kapot geschoten is?
Kaag met een strap-onquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien komt het ze goed uit en krijgen ze nu wel de medewerking om iets ingewikkelds soepel te regelen.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 23:55 schreef monkyyy het volgende:
Dit is veel te constructief voor FDF, die willen gewoon asbest op de snelweg dumpen.
Sympathieker dan die vreselijke Gibbs.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 23:58 schreef Shii het volgende:
Wat een tenenkrommende hakkelende interviewster is die Margje.
Dadelijk lipjes waarin uitgelegd wordt bij de Beatles nou eigenlijk zijn.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 23:51 schreef Gehrman het volgende:
Irritant die terugblik filmpjes iedere keer. Ben niet seniel. Oh wacht het is de EO.
Beetje flauw gedoe over dat niet helpen.quote:Op woensdag 10 mei 2023 00:03 schreef NoCigar het volgende:
Charles Groenhuizen steekt zijn been wel eens stiekem uit.
Nou, eentje danquote:
Niets tegen te doen met sop of een ander huishoudchemicalie (zijnde niet gif)?quote:Op woensdag 10 mei 2023 22:25 schreef monkyyy het volgende:
Ik vind de buxusrups erger. Rip mijn buxushaagje
De Buxushaag ligt al in de groene container. Was echt helemaal kaalgevreten, niet meer te reddenquote:Op woensdag 10 mei 2023 22:34 schreef svann het volgende:
[..]
Niets tegen te doen met sop of een ander huishoudchemicalie (zijnde niet gif)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |