Zal wel weer op herverdelen neerkomen.quote:Op maandag 1 mei 2023 22:42 schreef monkyyy het volgende:
Ik hoor geen concrete oplossing van die Belg. Lap zeg.
Geen groente meer bij de Appiequote:
Er is niet eens een supermarkt hier. Ik moet naar de stinkstad en de dichtstbijzijnde is de appie.quote:
De mens! Beetje knoflook en wat citroen sap en smikkelen maar.quote:
Je hoort het: een kreeftenfuik aanschaffen en het kost je verder niets.quote:Op maandag 1 mei 2023 23:08 schreef monkyyy het volgende:
De mens! Beetje knoflook en wat citroen sap en smikkelen maar.
Daarom wordt dat ook nix.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 22:26 schreef svann het volgende:
Technisch onmogelijk maken om te appen in de auto?
En de bijrijder dan?
Wat is jouw oplossing voor die supporters-ellende?quote:Op dinsdag 2 mei 2023 22:37 schreef Bocaj het volgende:
Zitten aan tafel niet een beetje veel moraalridders?
Simpel, na elke overtreding volgende thuiswedstrijd zonder publiek. Het is wel een keer klaar.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 22:38 schreef svann het volgende:
[..]
Wat is jouw oplossing voor die supporters-ellende?
Een plastic glas bier doet geen pijn lijkt mij. (Laat gaan.)quote:Op dinsdag 2 mei 2023 22:38 schreef svann het volgende:
[..]
Wat is jouw oplossing voor die supporters-ellende?
Clubs falen structureel de zaak in het stadion onder controle te houden. Als je blijkbaar de eigen zaken niet op orde hebt, moet je maar voelen. En dus elke overtreding keihard bestraffen.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 22:44 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Een plastic glas bier doet geen pijn lijkt mij. (Laat gaan.)
Een vol blik of aansteker is wel wat anders. En dat moet je dan ook wel aanpakken.
Spreekkoren houd je niet tegen maar je kunt wel het spel dan gaan staken.
Ook beter fouilleren i.v.m. vuurwerk etc.
Wat gebeurde er? Net weggezapt.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 22:54 schreef RipCity het volgende:
AWKWARD..
Presentatrice wist ook totaal niet wat te doen.
Oude vrouw valt, zit onder het bloedquote:
Dan moet hij het zelf verkopen voor 100%. Anders concurreert hij met boeren die de overstap wel uit eigen zak hebben betaald.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 22:45 schreef svann het volgende:
Woest aantrekkelijk: 120% van de marktwerking krijgen.
Wel vreemd dat 'beroepsverbod. Stel dat de boer biologisch en kleinschalig verder wil.
Show Must Go On.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 22:55 schreef RipCity het volgende:
Je zou denken dat ze wel even een 'even geduld we zijn zo terug' beeld hebben ipv hoe ze dit nu oplossen.
Zelfvoorzienend boerengehucht naast Staphorst, vooral geen buitenwereld.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 22:55 schreef Regilio_ het volgende:
Op het platteland had je idd weinig last van de bezetting. Goed niveau weer.
Zit wat in.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 22:56 schreef Nieuwschierig het volgende:
Dan moet hij het zelf verkopen voor 100%. Anders concurreert hij met boeren die de overstap wel uit eigen zak hebben betaald.
Het GLB dat dit jaar van start gaat faciliteert zelfs elke kleine stap. Een boom in een weiland levert geld op. Extra meters niet bemesten en bespuiten langs een sloot ook. Zelfde voor later maaien en later hagen snoeienquote:Op dinsdag 2 mei 2023 22:59 schreef svann het volgende:
[..]
Zit wat in.
Misschien de overstap voor alle liefhebbers faciliteren dan?
TVP (om nog even door te kijken)quote:Op dinsdag 2 mei 2023 23:07 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het GLB dat dit jaar van start gaat faciliteert zelfs elke kleine stap. Een boom in een weiland levert geld op. Extra meters niet bemesten en bespuiten langs een sloot ook. Zelfde voor later maaien en later hagen snoeien
Op1?quote:Op woensdag 3 mei 2023 14:10 schreef Zipportal het volgende:
Was ze wel gevaccineerd? @:Coco & @:monkyyy willen dit ook graag weten.
Veel te late reactie man. Slaat echt als kut op dirk!quote:
quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:35 schreef Bocaj het volgende:
Ik zie die brandweerspuit nog zo voor mij... Spoot een vrouw van haar sokken.
Luchtig afsluiten zo voor het slapen gaan.quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:41 schreef NoCigar het volgende:
Oorlog, honger, ernstige problemen in de GGZ, vallende gasten, klimaatproblemen, en Yvette van Boven over Kermit de kikker.
Afsluiten met een boomer item, het blijft omroep MAXquote:Op woensdag 3 mei 2023 22:41 schreef NoCigar het volgende:
Oorlog, honger, ernstige problemen in de GGZ, vallende gasten, klimaatproblemen, en Yvette van Boven over Kermit de kikker.
KERMIIIIIIIIITquote:Op woensdag 3 mei 2023 22:42 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Luchtig afsluiten zo voor het slapen gaan.
Blijkbaar geestelijk zwakker dan vrouwen.quote:
Stuur een paar F16-piloten mee 'op vakantie'.quote:
En heel wat voorgangers van Bush vanwege Vietnam -einde zoek.quote:Op donderdag 4 mei 2023 22:25 schreef dvdfreak het volgende:
dan moet bush en blair ook voor de tribunaal
kort pittig kapselquote:Op donderdag 4 mei 2023 22:34 schreef monkyyy het volgende:
[ twitter ]
Kerolaine moet lekker blijven cosplayen als sassy boerin op twitter en frikandellen voor haar vriendinnen frituren. Geopolitiek is veel te moeilijk voor haar.
quote:
Jaquote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:31 schreef Caland het volgende:
Als ik die 5 euro voor een cappuccino in Amsterdam niet betaal dan heb ik mijn koffie niet
Zei ze dat nou echt?
Gerrit-Jan probeert zijn verleden te wissen toen hij moest hockeyen en tennissenquote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:54 schreef NoCigar het volgende:
Zou zo'n Brainpower zich in het dagelijks leven wel volwassen kleden? Ik vind beide mogelijkheden eigenlijk best treurig.
Hij was vroeger zo lang en slank in mijn herinnering. Nu kun je hem een kruiwagentje geven en in de tuin zetten.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 23:00 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
Gerrit-Jan probeert zijn verleden te wissen toen hij moest hockeyen en tennissen
Wat verwacht je dan met zulke Woke presentatoren.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:57 schreef Caland het volgende:
Waarom moet die Pakistaan alles op zichzelf betrekken
Godverdomme vermoeiend teringwijf
Is daar een topic van?quote:Op vrijdag 5 mei 2023 23:15 schreef dvdfreak het volgende:
tot op1 of tot morgen bij de kroning van charles
Ben lui, ik maak er niet eenquote:Op vrijdag 5 mei 2023 23:19 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
nog niet maar er zal vast wel 1 komen of jij maakt er 1
Jemig, van 10:00 tot 16:00 uur en dan om 17:00 uur nog eens een uur samenvattingsjournaal.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 23:15 schreef dvdfreak het volgende:
tot op1 of tot morgen bij de kroning van charles
Gelukkig is ze gevluchtquote:
De enige krant die ik vertrouw is de The Pyongyang Timesquote:Op maandag 8 mei 2023 22:31 schreef dvdfreak het volgende:
rusland en noord korea hebben de hoogste persvrijheid
oh als ik daar aan tafel was zou ik ze helemaal afbranden en afkraken, nick en simon zijn gewoon weer spreekbuizen van de organisatie.quote:
Ze gaan de komende veertig tot vijftig jaar op sjoelbakken slaan en dergelijke vij RTL4 en SBS6 etc.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 23:26 schreef KingRoland het volgende:
jonge talenten
HAHAHAHAHAHAH die gaan we niet meer zien
En toekomstig kanonnenvlees marcheert langs, jong en nog helemaal heel.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 23:32 schreef monkyyy het volgende:
Eén 84 jaar oude tank. Low energy, doe het dan niet
En de rouwende weduwen en de kinderen worden opgevrolijkt met een nieuwe jas.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 23:34 schreef svann het volgende:
[..]
En toekomstig kanonnenvlees marcheert langs, jong en nog helemaal heel.
Nee, daar kan geen sprake van zijn wmb.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 23:44 schreef svann het volgende:
Maar ja, kun je stoppen met Oekraïne steunen als Rusland doorgaat tot de hele Oekraïne zinloos kapot geschoten is?
Kaag met een strap-onquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien komt het ze goed uit en krijgen ze nu wel de medewerking om iets ingewikkelds soepel te regelen.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 23:55 schreef monkyyy het volgende:
Dit is veel te constructief voor FDF, die willen gewoon asbest op de snelweg dumpen.
Sympathieker dan die vreselijke Gibbs.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 23:58 schreef Shii het volgende:
Wat een tenenkrommende hakkelende interviewster is die Margje.
Dadelijk lipjes waarin uitgelegd wordt bij de Beatles nou eigenlijk zijn.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 23:51 schreef Gehrman het volgende:
Irritant die terugblik filmpjes iedere keer. Ben niet seniel. Oh wacht het is de EO.
Beetje flauw gedoe over dat niet helpen.quote:Op woensdag 10 mei 2023 00:03 schreef NoCigar het volgende:
Charles Groenhuizen steekt zijn been wel eens stiekem uit.
Nou, eentje danquote:
Niets tegen te doen met sop of een ander huishoudchemicalie (zijnde niet gif)?quote:Op woensdag 10 mei 2023 22:25 schreef monkyyy het volgende:
Ik vind de buxusrups erger. Rip mijn buxushaagje
De Buxushaag ligt al in de groene container. Was echt helemaal kaalgevreten, niet meer te reddenquote:Op woensdag 10 mei 2023 22:34 schreef svann het volgende:
[..]
Niets tegen te doen met sop of een ander huishoudchemicalie (zijnde niet gif)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |