quote:Op vrijdag 28 april 2023 15:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat een smog daar, of lijkt dat maar zo.
Oh sure, het zal er leuker uitzien voor de cijfers, alleen is dit gewoon kunsstmatig je nummers verhogen omdat er zaterdag toch wel mensen kijken vanwege het weekend.quote:Op vrijdag 28 april 2023 15:04 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En dat is waar het allemaal om te doen is geweest. Meer kijkers op de vrijdag, dus meer inkomsten.
Jammer dat ik dit nu net leesquote:
Liberty kijkt alleen maar naar de cijfersquote:Op vrijdag 28 april 2023 15:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh sure, het zal er leuker uitzien voor de cijfers, alleen is dit gewoon kunsstmatig je nummers verhogen omdat er zaterdag toch wel mensen kijken vanwege het weekend.
Liever geen dooien op de baanquote:Op vrijdag 28 april 2023 15:10 schreef Zorro het volgende:
Zo zie je maar, het kan Vriesen en het kan dooien
Nou nou nou nouquote:Op vrijdag 28 april 2023 15:10 schreef Newone82 het volgende:
Nyck. Oprotten uit de F1. Je hebt er NIKS te zoeken.
Nou nou nouquote:Op vrijdag 28 april 2023 15:10 schreef Newone82 het volgende:
Wel bijzonder dat Liberty kennelijk denkt dat heel Europa vrij is op vrijdagmiddag.quote:Op vrijdag 28 april 2023 15:10 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Liberty kijkt alleen maar naar de cijfers
Nou, nou, dit is pas zijn 4e race.quote:Op vrijdag 28 april 2023 15:10 schreef Newone82 het volgende:
Hij moet er zijn rempunt zoeken.quote:Op vrijdag 28 april 2023 15:10 schreef Newone82 het volgende:
Dit is voor de Aziaten nog wel okquote:Op vrijdag 28 april 2023 15:11 schreef Jane het volgende:
[..]
Wel bijzonder dat Liberty kennelijk denkt dat heel Europa vrij is op vrijdagmiddag.
quote:Op vrijdag 28 april 2023 15:11 schreef Jane het volgende:
[..]
Wel bijzonder dat Liberty kennelijk denkt dat heel Europa vrij is op vrijdagmiddag.
Vandaag toevallig wel hier!quote:Op vrijdag 28 april 2023 15:11 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik ben elke vrijdag vrijquote:
Waarschijnlijk kan Europa ze minder schelen.quote:Op vrijdag 28 april 2023 15:11 schreef Jane het volgende:
[..]
wat zei je nu vanmorgen??quote:
Hebben we de jinxer te pakken?quote:Op vrijdag 28 april 2023 15:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat zei je nu vanmorgen??
over Nyck die geen schade rijdt
Nee dat die beter was dan Tsunodaquote:Op vrijdag 28 april 2023 15:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat zei je nu vanmorgen??
over Nyck die geen schade rijdt
Ach en je hebt ook nog mensen zoals ondergetekende die gewoon aan het werk zijn en de F1 op hun tweede of derde scherm gooien.quote:Op vrijdag 28 april 2023 15:15 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kan Europa ze minder schelen.
Het is tenslotte geen groeimarkt meer.
Had volgens mij een goede slipstreamquote:
Hart voor de zaak en F1quote:Op vrijdag 28 april 2023 15:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach en je hebt ook nog mensen zoals ondergetekende die gewoon aan het werk zijn en de F1 op hun tweede of derde scherm gooien.
Vrije trainingen zijn uitstekend als achtergrondgeluid terwijl je aan het werk bentquote:Op vrijdag 28 april 2023 15:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach en je hebt ook nog mensen zoals ondergetekende die gewoon aan het werk zijn en de F1 op hun tweede of derde scherm gooien.
Werken op een vrijdag moet in je aard liggen.quote:Op vrijdag 28 april 2023 15:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Lood om oud ijzer.quote:Op vrijdag 28 april 2023 15:17 schreef Newone82 het volgende:
Liam Lawson zal crashende Nyck wel volgend jaar vervangen. Beter materiaal dan Nyck.
Jinxedquote:Op vrijdag 28 april 2023 15:17 schreef StephanL het volgende:
[..]
Tsunoda maakte schade en De Vries niet.
De druk van de F1
quote:Op vrijdag 28 april 2023 15:18 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Werken op een vrijdag moet in je aard liggen.
Volgens Allard mogelijk iets met een loszittende head rest.quote:
Werd ook wel net iets te veel gehypet na 1 degelijke race.quote:Op vrijdag 28 april 2023 15:19 schreef -XOR- het volgende:
De F1 carriere van Nyck de Vries gaat geen lang leven beschoren zijn.
Ik dacht dat jij morgen pas zou gaan kijken?quote:Op vrijdag 28 april 2023 15:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vrije trainingen zijn uitstekend als achtergrondgeluid terwijl je aan het werk bent
Kwalificatie wat minder. Gelukkig was ik ook vrij vandaag.
Ik heb een zaterdaggevoel.quote:Op vrijdag 28 april 2023 15:20 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij morgen pas zou gaan kijken?
Zo lang die stappen maakt wel denk ik. Is nou eenmaal ook geen makkelijk circuit. Hoop wel dat we hem volgend jaar nog zien.quote:Op vrijdag 28 april 2023 15:19 schreef -XOR- het volgende:
Dit is de kwalificatie voor zondagquote:Op vrijdag 28 april 2023 15:20 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij morgen pas zou gaan kijken?
Yep. Jammer.quote:Op vrijdag 28 april 2023 15:19 schreef -XOR- het volgende:
Hij is blij dat hij een seizoen F1 heeft geredenquote:Op vrijdag 28 april 2023 15:21 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zo lang die stappen maakt wel denk ik. Is nou eenmaal ook geen makkelijk circuit. Hoop wel dat we hem volgend jaar nog zien.
Anders gaat die lekker weer in ander klasses racen. Denk niet dat hem dat deert.
Bernie Collins.quote:Op vrijdag 28 april 2023 15:18 schreef butz0rs het volgende:
Wie is die onverstaanbare vrouwelijke commentator bij international/sky?
Jij verwacht veel van Lawson?quote:
Dat wel, inderdaad.quote:
Of Hauger.quote:Op vrijdag 28 april 2023 15:17 schreef Newone82 het volgende:
Liam Lawson zal crashende Nyck wel volgend jaar vervangen. Beter materiaal dan Nyck.
Yuki is nog steeds niet zo best.quote:Op vrijdag 28 april 2023 15:22 schreef Starflyer het volgende:
Eerst maar eens de tweede helft van het seizoen afwachten wat Nyck betreft. Yuki was in zijn eerste seizoen ook niet al te best.
Yupsquote:Op vrijdag 28 april 2023 15:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij verwacht veel van Lawson?
Terwijl er echt niets op wees dat hij potten zou gaan breken in F1.quote:Op vrijdag 28 april 2023 15:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Werd ook wel net iets te veel gehypet na 1 degelijke race.
Precies, zou ik ook zijnquote:Op vrijdag 28 april 2023 15:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij is blij dat hij een seizoen F1 heeft gereden
Die hele AT is niet best.quote:Op vrijdag 28 april 2023 15:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Yuki is nog steeds niet zo best.
Buiten een goed jaar DTM toch niets bijzonders laten zien?quote:
Gelukkig is er morgen dan ook een 'race' voor je om te kijken.quote:
Palmer is daar niet mee eensquote:
Lawson deed het beter in de F2 en nu ook in de Super Formula als rookie doet hij het niet slecht. P3 na 3 races en zoals gewoonlijk zijn debuutrace gewonnen.quote:
Ik denk dat het enige wat die 'race' gaat bereiken is het wegnemen van heel veel spanning voor zondag.quote:Op vrijdag 28 april 2023 15:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gelukkig is er morgen dan ook een 'race' voor je om te kijken.
Hij doet het in alle klasses waarin hij meedoet prima. En wint altijd zijn debuutracequote:Op vrijdag 28 april 2023 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Buiten een goed jaar DTM toch niets bijzonders laten zien?
Is er überhaupt spanning dit seizoenquote:Op vrijdag 28 april 2023 15:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat het enige wat die 'race' gaat bereiken is het wegnemen van heel veel spanning voor zondag.
Palmer is AT niet. Dus ik wacht ff af wat die zeggen. En er stond een vraagteken he?quote:
Ik heb gevoel dat sprintrace vrije training gedrochtquote:Op vrijdag 28 april 2023 15:26 schreef StephanL het volgende:
Heb helemaal niet het gevoel dat ik kijk naar een kwali
Vanaf P2 welquote:Op vrijdag 28 april 2023 15:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Is er überhaupt spanning dit seizoen
Bernie Collins.quote:Op vrijdag 28 april 2023 15:18 schreef butz0rs het volgende:
Wie is die onverstaanbare vrouwelijke commentator bij international/sky?
Jipquote:Op vrijdag 28 april 2023 15:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb gevoel dat sprintrace vrije training gedrocht
Mij wél.quote:Op vrijdag 28 april 2023 15:27 schreef bedachtzaam het volgende:
Het zal me niet verbazen als we Daniel gaan zien in de AT nog dit jaar, gelijk presteren aan Tsunoda zonder schade te rijden is voldoende voor een flinke verbetering.
Nyck de Vries zie ik dus wel vervangen worden nog voor het einde van dit seizoen.
Technische problemen met de remmen geloof ik niet zo, gewoon teveel snelheid mee de bocht in.
Je kunt mailen naar pierre.gasly@alpine.netquote:Op vrijdag 28 april 2023 15:28 schreef Monolith het volgende:
Ik heb niet eindeloos de tijd vandaag hč? Zou fijn zijn als die coureurs daar een beetje rekening mee zouden houden.
Horner krijgt wel gelijk ja.quote:Op vrijdag 28 april 2023 15:28 schreef StephanL het volgende:
Volgend jaar maar geen sprintrace meer in Baku
Weet je de eerste race van de F1 hier. Toen reden ze zo voorzichtig vanwege dat F2 zo chaos wasquote:
Dat gaat al 70 jaar goedquote:Op vrijdag 28 april 2023 15:29 schreef TheVoice4ever het volgende:
wordt dan nog lachen met Monaco, dat is helemaal een ramp van een stratencircuit
Klopt, beter pak je dan een baan als Oostenrijk of zo. Of Barcelona.quote:Op vrijdag 28 april 2023 15:29 schreef Marcoss het volgende:
Ik vind het hele experiment qua indeling van het weekend niet verkeerd voor de F1, maar om daar nu deze baan voor uit te kiezen, is een bijzondere keus
Truequote:Op vrijdag 28 april 2023 15:29 schreef Marcoss het volgende:
Ik vind het hele experiment qua indeling van het weekend niet verkeerd voor de F1, maar om daar nu deze baan voor uit te kiezen, is een bijzondere keus
Die snapte vooral de keus voor de baan niet inderdaadquote:Op vrijdag 28 april 2023 15:29 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ohh heeft die daar wat over gezegd?
Grote kans dat dat nu ook weer is. Of de F2 race moet weer saai zijn.quote:Op vrijdag 28 april 2023 15:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Weet je de eerste race van de F1 hier. Toen reden ze zo voorzichtig vanwege dat F2 zo chaos was
Mwah. De vries zag knulliger uitquote:Op vrijdag 28 april 2023 15:29 schreef Starflyer het volgende:
De Vries doet het dus niet slechter dan Gasly
Perfecte opvolger van Gaslyquote:Op vrijdag 28 april 2023 15:29 schreef Starflyer het volgende:
De Vries doet het dus niet slechter dan Gasly
Okquote:Op vrijdag 28 april 2023 15:30 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die snapte vooral de keus voor de baan niet inderdaad
Ja, ben dat niet vergeten inderdaad.quote:Op vrijdag 28 april 2023 15:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Weet je de eerste race van de F1 hier. Toen reden ze zo voorzichtig vanwege dat F2 zo chaos was
Ik kijk morgen wel uit naar de F2 racequote:Op vrijdag 28 april 2023 15:30 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Grote kans dat dat nu ook weer is. Of de F2 race moet weer saai zijn.
en dan is de sprintrace nog niet eens geredenquote:
Of juist daarom hier proberen, heb je meteen een van de ergste banen te pakken.quote:Op vrijdag 28 april 2023 15:29 schreef Marcoss het volgende:
Jaaaquote:Op vrijdag 28 april 2023 15:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik kijk morgen wel uit naar de F2 race
Dit 'spektakel' is toch gewoon wat Liberty wil? Die zitten nu nog te geilen op de herhalingen van Melbourne.quote:
Mja als ze dit onder spektakel scharen dan is het wel triest jaquote:Op vrijdag 28 april 2023 15:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dit 'spektakel' is toch gewoon wat Liberty wil? Die zitten nu nog te geilen op de herhalingen van Melbourne.
Wolff had het er ook al over, maar dan had je ook nee kunnen zeggen tegen een sprintrace hier.quote:Op vrijdag 28 april 2023 15:30 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die snapte vooral de keus voor de baan niet inderdaad
Don't feed trollquote:Op vrijdag 28 april 2023 15:33 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Bij De Vries lag het mogelijk aan een remprobleem, daar kon ie zelf dus niet veel aan doen.
Dat snap ik ook niet, worden ze dan dusdanig onder druk gezet of hebben ze niks in te brengen?quote:Op vrijdag 28 april 2023 15:33 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Wolff had het er ook al over, maar dan had je ook nee kunnen zeggen tegen een sprintrace hier.
Geld? Meer zal het niet geweest zijn schat ik.quote:Op vrijdag 28 april 2023 15:34 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet, worden ze dan dusdanig onder druk gezet of hebben ze niks in te brengen?
Zij hadden toch allemaal gestemd?
Moeten alle teams het eens zijn of is zes teams voldoende?quote:Op vrijdag 28 april 2023 15:34 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet, worden ze dan dusdanig onder druk gezet of hebben ze niks in te brengen?
Zij hadden toch allemaal gestemd?
Gasnie & Nyks zorgen voor een laagstaande zonquote:Op vrijdag 28 april 2023 15:33 schreef heywoodu het volgende:
Ja de zon gaat op dit moment van de dag niet meer steeds hoger staan he, Max.
Traditiegetrouw veroorzaakt Ferrari hier één rode vlag tijdens de kwalificatie.quote:Op vrijdag 28 april 2023 15:36 schreef StephanL het volgende:
Hoop dat Sainz de auto op de baan houdt
Weet ik eigenlijk niet, maar dit was wel unaniem besloten dacht ik, dus dan is het hypocriet om te gaan zeuren dat Baku niet zo handig is.quote:Op vrijdag 28 april 2023 15:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Moeten alle teams het eens zijn of is zes teams voldoende?
Dan kan het nogquote:Op vrijdag 28 april 2023 15:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Traditiegetrouw veroorzaakt Ferrari hier één rode vlag tijdens de kwalificatie.
De teams gingen akkoord met het nieuwe format tov het oude format en kozen niet voor Baku, breng dat nou niet telkens op.quote:Op vrijdag 28 april 2023 15:37 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet, maar dit was wel unaniem besloten dacht ik, dus dan is het hypocriet om te gaan zeuren dat Baku niet zo handig is.
Hun grootste nachtmerrie is Spa 2021quote:Op vrijdag 28 april 2023 15:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dit 'spektakel' is toch gewoon wat Liberty wil? Die zitten nu nog te geilen op de herhalingen van Melbourne.
8:35quote:Op vrijdag 28 april 2023 15:37 schreef Evenstar het volgende:
[..]
15:37, zit een vijf in de klok, dus yup!
Dan dwing je dat gewoon af. De teams gedragen zich als loopse honden als het op geld aankomt en zeuren achteraf wel de hele tijd dat het allemaal kut is. Sorry, maar dat blijft gewoon hypocriet.quote:Op vrijdag 28 april 2023 15:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De teams gingen akkoord met het nieuwe format tov het oude format en kozen niet voor Baku, breng dat nou niet telkens op.
Moet lukkenquote:
Fixedquote:Op vrijdag 28 april 2023 15:40 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het is alsof er bij voorkeur gereden gaat worden als er TECPRO barriers verkocht kunnen worden.
Wat is er mis met een echt circuit, met uitloopstroken grindbakken. Al die flipperkastcircuits......
Dat krijg je ervan als Russell binnenhaalt in je teamquote:Op vrijdag 28 april 2023 15:40 schreef Evenstar het volgende:
Die Mercedes ligt echt niet lekker he .... lijkt wel de Williams van een paar jaar terug.
Hij had beter bij Williams kunnen blijven als je dit zietquote:Op vrijdag 28 april 2023 15:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als Russell binnenhaalt in je team
Nederland. Was gewoon een willekeurige tijd die toevallig overeen kwam qua minutenquote:
Sounds like a skill issuequote:Op vrijdag 28 april 2023 15:33 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Bij De Vries lag het mogelijk aan een remprobleem, daar kon ie zelf dus niet veel aan doen.
Sow!quote:Op vrijdag 28 april 2023 15:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik had het over bier, niet over kamelenzeik.
@vosss, wat is jouw kijk er op? Is het bier of geen bier?quote:
6 of 8.quote:Op vrijdag 28 april 2023 15:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Moeten alle teams het eens zijn of is zes teams voldoende?
Ik mag vanwege medicijnen ook geen alcohol. Het komt wel heel dichtbij nu.quote:Op vrijdag 28 april 2023 15:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik ken iemand die drinkt het omdat hij vanwege kanker en medicijnen geen alcohol meer mag hebben maar 'een biertje doen' nog wel leuk vindt.
Dat is dan één van de weinige geldige redenen, more power to him!quote:Op vrijdag 28 april 2023 15:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik ken iemand die drinkt het omdat hij vanwege kanker en medicijnen geen alcohol meer mag hebben maar 'een biertje doen' nog wel leuk vindt.
Heineken heeft hier ooit geprobeerd te pushen om de 0.0 een centrale plek te geven bij zakelijke middag breaks.quote:Op vrijdag 28 april 2023 15:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Mensen die 0.0 drinken verdienen een nekschot.
Jullie waren te gewend aan de Schultenbrau?quote:Op vrijdag 28 april 2023 15:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Heineken heeft hier ooit geprobeerd te pushen om de 0.0 een centrale plek te geven bij zakelijke middag breaks.
Dat is dus nooit doorgegaan.
Heinekenquote:Op vrijdag 28 april 2023 15:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Heineken heeft hier ooit geprobeerd te pushen om de 0.0 een centrale plek te geven bij zakelijke middag breaks.
Dat is dus nooit doorgegaan.
Lekker lauw.quote:Op vrijdag 28 april 2023 15:49 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Jullie waren te gewend aan de Schultenbrau?
Shots fired.quote:Op vrijdag 28 april 2023 15:50 schreef Gehrman het volgende:
Heineken 0.0 is gewoon goed te drinken. Stelletje snobs.
Heineken en 0.0? -+-=+?quote:Op vrijdag 28 april 2023 15:50 schreef Gehrman het volgende:
Gewone Heineken is al nauwelijks te zuipen laat staan 0.0 joh ....quote:Op vrijdag 28 april 2023 15:50 schreef Gehrman het volgende:
Die komen net van de vrijmarkt van gisteren vandaanquote:
Ben denk ik eerder een koffiesnob dan een biersnobquote:
Sky zeker?quote:Op vrijdag 28 april 2023 15:50 schreef Evenstar het volgende:
Mooi dit weer...
.. de Vries raakt muur en wordt compleet afgemaakt door F1 commentatoren.
.. Gasly raakt muur en wordt afgemaakt door F1TV commentatoren.
... iedereen die daar de muur schampt krijgt als commentaar "mistake" of "small mistake"
.... Lewis schampt de muur en krijgt als commentaar "well, if you are not touching the wall there you are not pushing hard enough".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |