abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208925566

Dit moet wel een topshow worden. De Rijdende Rechter maar dan platter, ordinairder, volkser. Je ziet in de promo al dat ze uitsluitend Zanger Rinus-wijken bezoeken waar mensen leven met 300 kippen in hun achtertuin of witte tuinstoelen in de voortuin. Weg zijn de kakkers met een overhangende tak, maak plaats voor de gewone Nederlander met gewone Nederlander problemen.

Memorabele uitzendingen

17 oktober 2016
Mevrouw Adriana en mevrouw Johanna zijn buren van elkaar. Mevrouw Johanna beleefd plezier aan het voeren van de vogels in haar tuin. Mevrouw Adriana ondervind hier hinder van omdat ze schijtziek wordt van de vogels die in haar tuin poepen en voor nog meer overlast zorgen. Dan komt ook nog het buurmeisje erbij die mevrouw Johanna beschuldigt van het openzetten van het konijnenhok van het buurmeisje. Mr. Visser besluit dat mevrouw Johanna gewoon de vogels mag blijven voeren.

Mevrouw Adriana, ookwel door ons FOK!kers Magere Hein genoemd houdt er nogal van om mevrouw Johanna uit te schelden en te bedreigen. Dit erkent ze ruiterlijk aan Viktor, getuige onderstaand fragment:

Maandag 31 oktober 2016 - Kat in de zak
Mevrouw Jessica koopt bij de cattery van mevrouw Jacqueline een poes. Deze poes blijkt helaas ziek te zijn en mevrouw Jessica eist een schadevergoeding van mevrouw Jacqueline. Tijdens het locatiebezoek ziet Mr. Visser poep aan de muren zitten, wordt mevrouw Jessica bedreigd door de partner van mevrouw Jacqueline en zien we een-dags-kuikens aan de katten gevoerd worden. Mevrouw Jessica wordt in het gelijk gesteld en mevrouw Jacqueline moet een schadevergoeding betalen. Tijdens de uitzending blijkt ook nog dat mevrouw Jacqueline, naast een enorme hoeveelheid beenhaar, ook nog een gastenboek heeft:

20 februari 2020
In Mr. Frank Visser doet uitspraak lost Mr. Frank Visser samen met Viktor Brand hoogoplopende kwesties en conflicten op voor de gewone man en vrouw in Nederland. Mr. Visser reist af naar Lijnden onder de rook van Schiphol. Daar liggen vliegtuigspotter Piet en zijn dochter Ria in de clinch met hun buren Wesley en Manon. Die hebben namelijk een container met bouwpuin voor hun huis geplaatst en volgens Piet wordt zijn uitzicht hierdoor belemmerd. Daarnaast windt hij zich op over twee schuttingen die door de buurman zijn verwijderd en niet goed zijn teruggezet. Inmiddels heeft Piet al tierend met zijn wandelstok staan zwaaien en dreigt de situatie met de buren volledig uit de hand te lopen. Hoogste tijd dus dat mr. Visser hier een stokje voor steekt en deze zaak veilig aan de grond zet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_208925574
Het is ook een zeurpiet. Alleen over dat water kan ik haar nog wel begrijpen.
pi_208925577
Wat een zeikwijf, moet je kijken wat een uitzicht
pi_208925578
Viktor hahaha
pi_208925585
Lijkt een tamelijk kansloze zaak voor de klagende buuf, echter .....
Als je goed roert krijg je nooit geen klontjes
pi_208925621
Het huis van Piet staat te koop:

https://www.funda.nl/koop(...)hoofdweg-269/#foto-6

Legendarische aflevering was dat, die vent was helemaal gek.
pi_208925625
Die vrouw heeft een hele vervelende “ik ben het slachtoffer dus ik ben zielig” houding / uitstraling. Als je “boe” zegt tegen haar huilt ze. Die heeft zichzelf al 2 jaar helemaal gek gemaakt over die serre.

Als ze antwoord geeft kijkt ze Viktor ook amper aan. Ze kijkt steeds voor zicht uit.
pi_208925646
Ik begrijp het oprecht niet. Ik zou m’n schouders ophalen en gewoon verder gaan met m’n leven.
pi_208925651
quote:
1s.gif Op donderdag 27 april 2023 20:39 schreef Document1 het volgende:
Het is ook een zeurpiet. Alleen over dat water kan ik haar nog wel begrijpen.
Toch niet, want water stroomt naar beneden en niet opzij op een aflopend dakvlak naar haar terras. Dat is verwaarloosbaar wat er aan de zijkant afloopt tijdens een regenbui.
pi_208925665
quote:
1s.gif Op donderdag 27 april 2023 20:43 schreef Document1 het volgende:
Ik begrijp het oprecht niet. Ik zou m’n schouders ophalen en gewoon verder gaan met m’n leven.
Nou ja die serre is nou niet het toonbeeld van schoonheid. Het is een afzichtelijk hoog kant en klaar ding wat helemaal niet past bij het gebouw.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 27 april 2023 @ 20:45:45 #11
39237 crew  H_T
2733
pi_208925681
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2023 20:43 schreef JanGroen het volgende:

[..]
Toch niet, want water stroomt naar beneden en niet opzij op een aflopend dakvlak naar haar terras. Dat is verwaarloosbaar wat er aan de zijkant afloopt tijdens een regenbui.
Misschien heeft ze wel een punt dat het minder goed opdroogt omdat er nu minder zon op valt dan voorheen
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_208925685
Ben wel benieuwd of ze er toestemming voor hebben gekregen
Twinning = boring
pi_208925711
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2023 20:44 schreef JanGroen het volgende:

[..]
Nou ja die serre is nou niet het toonbeeld van schoonheid. Het is een afzichtelijk hoog kant en klaar ding wat helemaal niet past bij het gebouw.
Die schutting is misschien nog wel lelijker.
pi_208925720
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2023 20:45 schreef H_T het volgende:

[..]
Misschien heeft ze wel een punt dat het minder goed opdroogt omdat er nu minder zon op valt dan voorheen
Dat is wat anders. Een houten terras in (overwegend) schaduw wordt groen (door alg) en daardoor spekglad bij regen.
pi_208925734
quote:
80s.gif Op donderdag 27 april 2023 20:47 schreef Document1 het volgende:

[..]
Die schutting is misschien nog wel lelijker.
Smaken verschillen.
pi_208925735
Ze had het over "we praatten bij de schutting"
Het zou zo maar kunnen dat als serreplaatster op haar balkon zat, de zeur dan steeds een praatje wilde maken.
Dan zou ik ook een serre plaatsen.
pi_208925783
Victor heeft het heel lastig om deze vrouw niet vol in haar gezicht uit te lachen dus doet het maar met onderhuidse sneren.
pi_208925791
#TeamGerda
pi_208925797
Dan heb je een uitzicht van heb ik jou daar, geen enkele belemmering voor je neus maar dan zeiken en janken dat je niet in de tuin vd buren kan kijken omdat de buren een serre hebben gebouwd.

De buren hebben groot gelijk!
Zo n zeikwijf moeten ze niet eens deze zendtijd en aandacht geven.

Die spoort niet.
pi_208925813
Die wenkbrauwen ook van Anneke :P
pi_208925840
Team Gerda
pi_208925880
schaapjes O+
pi_208925902
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2023 20:56 schreef Dutch_view het volgende:
schaapjes O+
Zitten ze dan naast een seniorenflat met zure bejaarde.
pi_208925918
Gerda heeft stylo
pi_208925921
Die zure kop van Anneke wegkwijnend van gespeeld zelfmedelijden :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')