SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch niet, want water stroomt naar beneden en niet opzij op een aflopend dakvlak naar haar terras. Dat is verwaarloosbaar wat er aan de zijkant afloopt tijdens een regenbui.quote:Op donderdag 27 april 2023 20:39 schreef Document1 het volgende:
Het is ook een zeurpiet. Alleen over dat water kan ik haar nog wel begrijpen.
Nou ja die serre is nou niet het toonbeeld van schoonheid. Het is een afzichtelijk hoog kant en klaar ding wat helemaal niet past bij het gebouw.quote:Op donderdag 27 april 2023 20:43 schreef Document1 het volgende:
Ik begrijp het oprecht niet. Ik zou m’n schouders ophalen en gewoon verder gaan met m’n leven.
Misschien heeft ze wel een punt dat het minder goed opdroogt omdat er nu minder zon op valt dan voorheenquote:Op donderdag 27 april 2023 20:43 schreef JanGroen het volgende:
[..]
Toch niet, want water stroomt naar beneden en niet opzij op een aflopend dakvlak naar haar terras. Dat is verwaarloosbaar wat er aan de zijkant afloopt tijdens een regenbui.
Die schutting is misschien nog wel lelijker.quote:Op donderdag 27 april 2023 20:44 schreef JanGroen het volgende:
[..]
Nou ja die serre is nou niet het toonbeeld van schoonheid. Het is een afzichtelijk hoog kant en klaar ding wat helemaal niet past bij het gebouw.
Dat is wat anders. Een houten terras in (overwegend) schaduw wordt groen (door alg) en daardoor spekglad bij regen.quote:Op donderdag 27 april 2023 20:45 schreef H_T het volgende:
[..]
Misschien heeft ze wel een punt dat het minder goed opdroogt omdat er nu minder zon op valt dan voorheen
Smaken verschillen.quote:Op donderdag 27 april 2023 20:47 schreef Document1 het volgende:
[..]
Die schutting is misschien nog wel lelijker.
quote:Op donderdag 27 april 2023 21:00 schreef H_T het volgende:
Anneke is bijna nog meer aan het acteren dan Viktor
Nou en? Die buurvrouw is gewoon een rotwijf die een ander niks gunt.quote:Op donderdag 27 april 2023 20:44 schreef JanGroen het volgende:
[..]
Nou ja die serre is nou niet het toonbeeld van schoonheid. Het is een afzichtelijk hoog kant en klaar ding wat helemaal niet past bij het gebouw.
Heeft Gerda even geluk dat Anneke niet kan liegenquote:Op donderdag 27 april 2023 21:03 schreef nomina het volgende:
Al vaker gezien in dit programma dat sommige mensen glashard kunnen liegen.
Echt he? Ze liegt dat het gedrukt staat. Bah, wat een zure appel is dat.quote:Op donderdag 27 april 2023 21:03 schreef nomina het volgende:
Al vaker gezien in dit programma dat sommige mensen glashard kunnen liegen.
Dit dus. Dit type mens is nooit tevreden en heeft altijd wat te zeiken.quote:Op donderdag 27 april 2023 20:52 schreef ZanneG het volgende:
Dan heb je een uitzicht van heb ik jou daar, geen enkele belemmering voor je neus maar dan zeiken en janken dat je niet in de tuin vd buren kan kijken omdat de buren een serre hebben gebouwd.
De buren hebben groot gelijk!
Zo n zeikwijf moeten ze niet eens deze zendtijd en aandacht geven.
Die spoort niet.
Dat is juridisch gezien een bijzondere stelling. Daarmee kan het hele wetboek van strafrecht door de papierversnipperaar.quote:Op donderdag 27 april 2023 21:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou en? Die buurvrouw is gewoon een rotwijf die een ander niks gunt.
Stond al een schutting he. Al snap ik die frustratie ook nog best al moet je niet vergeten dat als ze haar stoel in de hoek zet (waar die al stond) je er alsnog omheen kijktquote:Op donderdag 27 april 2023 21:08 schreef JanGroen het volgende:
Er is wel een verschil tussen uitzicht en uitzicht. Als je eerst 180 graden uitzicht hebt en nu alleen nog recht voor je is dat zeker een grote verandering.
En dat Anneke volgens vele hier een wijds uitzicht op de polder heeft, wil niet zeggen dat je dan maar een serre van je buren te dulden hebt.
Niet mee eens. Ze hebben wel overlegd. Dus wat hadden ze nog meer moeten doen? Het uitzicht blijft riant, dus wat is dit?quote:Op donderdag 27 april 2023 21:08 schreef JanGroen het volgende:
Er is wel een verschil tussen uitzicht en uitzicht. Als je eerst 180 graden uitzicht hebt en nu alleen nog recht voor je is dat zeker een grote verandering.
En dat Anneke volgens vele hier een wijds uitzicht op de polder heeft, wil niet zeggen dat je dan maar een serre van je buren te dulden hebt.
Die schutting is wel wat anders dan een veel hoger massief aluminium vlak waar Anneke nu tegenaan kijkt.quote:Op donderdag 27 april 2023 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stond al een schutting he. Al snap ik die frustratie ook nog best al moet je niet vergeten dat als ze haar stoel in de hoek zet (waar die al stond) je er alsnog omheen kijkt
Wat scheelt het? Anderhalve meter? Het is nog steeds een riant uitzicht.quote:Op donderdag 27 april 2023 21:11 schreef JanGroen het volgende:
[..]
Die schutting is wel wat anders dan een veel hoger massief aluminium vlak waar Anneke nu tegenaan kijkt.
Dat overleg is nog niet bewezen. Dat het beweert wordt door de ene partij maakt het nog niet waar.quote:Op donderdag 27 april 2023 21:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet mee eens. Ze hebben wel overlegd. Dus wat hadden ze nog meer moeten doen? Het uitzicht blijft riant, dus wat is dit?
Het is gewoon een zeikwijfquote:Op donderdag 27 april 2023 21:11 schreef JanGroen het volgende:
[..]
Die schutting is wel wat anders dan een veel hoger massief aluminium vlak waar Anneke nu tegenaan kijkt.
Zo denk je er als stadsmens over. Als je uitzicht gewend bent is het heel anders.quote:Op donderdag 27 april 2023 21:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat scheelt het? Anderhalve meter? Het is nog steeds een riant uitzicht.
Dat beweren Hans en Gerda.quote:Op donderdag 27 april 2023 21:13 schreef Lavenderr het volgende:
Plus er is overlegd. Wat hadden die buren nog meer moeten doen?
Nu doe je zelf ook veronderstellingen. Laten we het erop houden dat Anneke weinig redenen heeft gegeven om ze niet te geloven tot nog toe.quote:
Juist. Precies dat. Dat zogenaamde verdriet ook. Echt, wat een nare zeurpiet is dat zeg, iemand die letterlijk de zon in de ogen van de buren niet kan zien schijnen.quote:
Minder denk ikquote:Op donderdag 27 april 2023 21:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 april 2023 21:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 april 2023 21:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Volgens mij hoogstens 50 cm.quote:Op donderdag 27 april 2023 21:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik kan hier echt geen enkele begrip voor opbrengen.quote:Op donderdag 27 april 2023 21:08 schreef JanGroen het volgende:
Er is zoveel mooiers te maken daar wat past in de omgeving: een mooie houten overkapping / serre met mooie kozijnen er in. Past bij de stijl van het huis en in de open en wijdse landelijke omgeving.
Geeft niks hoor. Komt vanzelf goedquote:Op donderdag 27 april 2023 21:19 schreef nomina het volgende:
Sorry, mobiel forummen lukt nog niet goed.
Precies dit. Ze krijgt straks haar zin ook nog. Hoop dat het haar heel gelukkig maakt.quote:Op donderdag 27 april 2023 21:21 schreef ZanneG het volgende:
[..]
Ik kan hier echt geen enkele begrip voor opbrengen.
Dat mens heeft het meest weidse uitzicht dat je je maar kan voorstellen.
Ik kijk bv zelf direct op mn overburen uit, als ik zo n uitzicht zou hebben dan zou mij de serre vd buren niets uit maken.
Als buren zou ik ook niet zitten te wachten op een koekeloerende Anneke die over de schutting gluurt, groot gelijk dat zij een serre maken en hoe die er uit ziet moeten ze zelf weten.
Dit mens is gewoon nooit tevreden, is het niet de serre dan is het volgend jaar wel weer iets anders.
Er is nog geen groen licht. https://zoek.officielebekendmakingen.nl/quote:Op donderdag 27 april 2023 21:29 schreef nomina het volgende:
Een update over de beslissing van de gemeente was wel leuk geweest.
Echt he. Soms vind ik hem echt vervelend. Mensen komen daar met echte problemen en vervolgens maakt Victor er een lolletje van. Irritant.quote:Op donderdag 27 april 2023 21:27 schreef kibo het volgende:
Het gebruikelijke vervelende toneelstukje van Victor
Dan moet je toch echt de uitzending nog eens bekijken, want het zijn Hans en Gerda die dat zelf zeggen. Anneke spreekt het tegen. Dat is geen veronderstelling maar een feitelijke conclusie.quote:Op donderdag 27 april 2023 21:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu doe je zelf ook veronderstellingen. Laten we het erop houden dat Anneke weinig redenen heeft gegeven om ze niet te geloven tot nog toe.
: r maar dan aan elkaar voorquote:Op donderdag 27 april 2023 21:29 schreef ZanneG het volgende:
ik kijk met vertraging maar blijkt nu dat het zeikwijf gelijk krijgt?
ik mis hier de kots smiley maar die had ik anders 10x geplaatst.
natuurlijk hadden de buurtjes vergunning moeten vragen maar het zeikwijf heeft 0 last van die serre.
ze heeft het meest weidse uitzicht dat je je kan voorstellen, ik gun haar absoluut geen gelijk.
Dat is zijn rol en derhalve kan hij met iedereen in gesprek. Juist door die houding kan hij zure mensen als vandaag nog enigszins bewegen tot een uitspraak om vervolgens onderhuids zijn echte mening door te laten druppelen.quote:Op donderdag 27 april 2023 21:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt he. Soms vind ik hem echt vervelend. Mensen komen daar met echte problemen en vervolgens maakt Victor er een lolletje van. Irritant.
Mij uitnodigen om nog een keer naar Anneke haar zure hoofd te kijken zie ik als een belediging.quote:Op donderdag 27 april 2023 21:32 schreef JanGroen het volgende:
[..]
Dan moet je toch echt de uitzending nog eens bekijken, want het zijn Hans en Gerda die dat zelf zeggen. Anneke spreekt het tegen. Dat is geen veronderstelling maar een feitelijke conclusie.
quote:Op donderdag 27 april 2023 21:29 schreef ZanneG het volgende:
ik kijk met vertraging maar blijkt nu dat het zeikwijf gelijk krijgt?
ik mis hier de kots smiley maar die had ik anders 10x geplaatst.
natuurlijk hadden de buurtjes vergunning moeten vragen maar het zeikwijf heeft 0 last van die serre.
ze heeft het meest weidse uitzicht dat je je kan voorstellen, ik gun haar absoluut geen gelijk.
Je bent er echt blij om he?quote:Op donderdag 27 april 2023 21:31 schreef JanGroen het volgende:
Mooie uitspraak. Hans en Gerda moeten alsnog een vergunning aan gaan vragen bij de gemeente en Anneke tekent bezwaar aan > serre weg. Helaas pindakaas voor Hans en Gerda. Hoogmoed komt voor de val.
En dan de stoere uitspraak “dan laten we de helft aan haar kant staan”. Dan moeten Hans en Gerda buitenom hun eigen serre in want de deur naar het voormalige buiten zat aan de andere kant.
De gemeente publiceerd, maar pas na hun besluit kan bezwaar gemaakt worden. De aanvraag is binnengekomen, die is online te vinden. Of afwijzingen ook gepubliceerd worden weet ik niet.quote:Op donderdag 27 april 2023 21:35 schreef ZanneG het volgende:
Als de buren toestemming vragen voor de vergunning en de zeikbuuf vraagt bezwaar aan, is dan alle kans verloren voor hen?
Als het zo werkt dat de buren die bezwaar geven gelijk krijgen, dan is het een kansloze zaak voor die arme buren.
"Hoogmoed komt voor de val". Hoe sneu ..quote:Op donderdag 27 april 2023 21:31 schreef JanGroen het volgende:
Mooie uitspraak. Hans en Gerda moeten alsnog een vergunning aan gaan vragen bij de gemeente en Anneke tekent bezwaar aan > serre weg. Helaas pindakaas voor Hans en Gerda. Hoogmoed komt voor de val.
En dan de stoere uitspraak “dan laten we de helft aan haar kant staan”. Dan moeten Hans en Gerda buitenom hun eigen serre in want de deur naar het voormalige buiten zat aan de andere kant.
Het ontwerp zal dan in ieder geval aangepast moeten worden ja. En daarmee (als ze dat al niet doen) zal de gemeente ook gewoon de maximale 50% bebouwing eisen (anders wordt dit een president voor de andere bewoners om ook 100% van het bouwvlak te gaan bebouwen) en dat wil de gemeente niet. Met andere woorden de serre eindigt bij de vuilstort.quote:Op donderdag 27 april 2023 21:35 schreef ZanneG het volgende:
Als de buren toestemming vragen voor de vergunning en de zeikbuuf vraagt bezwaar aan, is dan alle kans verloren voor hen?
Als het zo werkt dat de buren die bezwaar geven gelijk krijgen, dan is het een kansloze zaak voor die arme buren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |