quote:Op donderdag 27 april 2023 13:38 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, heb de Retro vliegtuigjes puur omdat ik geen hoofdprijzen ga betalen voor de G1 reeks uit 1984.
Acoustic Wave (FT/RP Soundwave) krijgt ook een re-release, maar ik weet niet hoe veel ie gaat kostenquote:
Die had je toch al?quote:Op donderdag 27 april 2023 13:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Acoustic Wave (FT/RP Soundwave) krijgt ook een re-release, maar ik weet niet hoe veel ie gaat kosten
Nee, ik heb MP-13.quote:
Ja, daarom even afwachten wat de prijs is bij ShowZquote:Op donderdag 27 april 2023 13:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ze beide had![]()
De RP is wel de moeite hoor.
Hier nog op voorraad, 1 stukquote:Op donderdag 27 april 2023 14:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, daarom even afwachten wat de prijs is bij ShowZ
FT Blaster ziet er wel heel tof uit.quote:Op donderdag 27 april 2023 14:15 schreef Faxie het volgende:
Hun volgende release is Blaster dacht ik. Ik ga die niet halen overigens, want ben heel tevreden met de DS versie.
Lord is een druk bezet man.quote:
Don't try to tempt me, Frodo!quote:
Hehe +1quote:Op donderdag 27 april 2023 14:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
FT Blaster ziet er wel heel tof uit.
Laatste FT hier is Parkour/Cliffjumper. Heel erg klein
Why shouldn't I buy more transformers?quote:Op donderdag 27 april 2023 16:18 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Lord is een druk bezet man.
[..]
Don't try to tempt me, Frodo!
Ik heb reissue van FT Astrotrain in preorderquote:Op donderdag 27 april 2023 17:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Why shouldn't I buy more transformers?
Die is wel tof jaquote:Op donderdag 27 april 2023 17:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb reissue van FT Astrotrain in preorder
Ja, die Blitzwing wordt door iedereen met ongeduld opgewacht. Nog erger dan de laatste FT Stunticon en Aerialbots.quote:Op donderdag 27 april 2023 17:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die is wel tof jaHoop dat ze opschieten met blitzwing, want de alternatieven doen het m niet voor me. Net een nieuwe verschenen weer, maar mist de MP esthetiek vind ik. Ik koop geen placeholders meer.
Net nog even snel de eerste van MS legends bruticus besteld
Ow nee, niet gezien. Maar die set sla ik over denk ik.quote:Op donderdag 27 april 2023 17:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, die Blitzwing wordt door iedereen met ongeduld opgewacht. Nog erger dan de laatste FT Stunticon en Aerialbots.
Heb je trouwens CangToys versie van Snarl gezien? Die ziet er vet uit
Ik heb ze alle 6 ook in preorder. CT verwacht deze in oktober uit te brengen. Kan niet wachtenquote:Op donderdag 27 april 2023 18:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow nee, niet gezien. Maar die set sla ik over denk ik.
Zal eens zoeken.
Scheelt dat er van de G1 Diaclone lijn niet zoveel van zijn.quote:Op donderdag 27 april 2023 17:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Why shouldn't I buy more transformers?
Dus op den duur heel veel waard wellicht.quote:Op donderdag 27 april 2023 18:53 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Scheelt dat er van de G1 Diaclone lijn niet zoveel van zijn.
Meh, ik heb ze voornamelijk uit '85. Dus met rub signs.quote:Op donderdag 27 april 2023 18:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dus op den duur heel veel waard wellicht.
Ach, ik begon ook met 1 Binaltech...quote:Op donderdag 27 april 2023 18:53 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Scheelt dat er van de G1 Diaclone lijn niet zoveel van zijn.
Ja, maar jullie zijn de diehards.quote:Op donderdag 27 april 2023 18:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ach, ik begon ook met 1 Binaltech...
Fax is de echte diehard, ik doe het pas een paar jaarquote:Op donderdag 27 april 2023 18:58 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, maar jullie zijn de diehards.
Ik herhaal: Ik begon met 1 (!) transformerquote:Op donderdag 27 april 2023 18:58 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, maar jullie zijn de diehards.
Het hielp niet dat ik net begon voor de 3rd party opleving en het op gang komen van de MP lijnquote:Op donderdag 27 april 2023 19:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Fax is de echte diehard, ik doe het pas een paar jaar
Jij hebt ook echt de grootste verzameling van Fok denk ikquote:Op donderdag 27 april 2023 19:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik herhaal: Ik begon met 1 (!) transformer![]()
Leek me wel grappig, beetje nostalgie enzo. Nu heb ik 5 volle Billy's staan
Ik heb maar 1 lullig plankje vol staan.quote:Op donderdag 27 april 2023 19:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Fax is de echte diehard, ik doe het pas een paar jaar
Aldus de diehard.quote:Op donderdag 27 april 2023 19:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik herhaal: Ik begon met 1 (!) transformer![]()
Leek me wel grappig, beetje nostalgie enzo. Nu heb ik 5 volle Billy's staan
Mja, ik zag MP Megatron en toen was ik ook verkochtquote:Op donderdag 27 april 2023 19:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het hielp niet dat ik net begon voor de 3rd party opleving en het op gang komen van de MP lijn
Ik ook, maar mijn combiners staan op de grond/bureau. Ik hoorde mijn plank zuchten van opluchting toen er ruimte vrij kwamquote:Op donderdag 27 april 2023 19:07 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 lullig plankje vol staan.
[..]
Aldus de diehard.
Heb je zelf ook G1 spul?
Mooi toch? Planken weer gelukkig.quote:Op donderdag 27 april 2023 19:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ook, maar mijn combiners staan op de grond/bureau. Ik hoorde mijn plank zuchten van opluchting toen er ruimte vrij kwam
Geen idee. Ik weet dat er een user was die ook dat spul had, nog voordat ik begon. Maar geen idee hoe groot verder, en volgens mij is die niet actief meer.quote:Op donderdag 27 april 2023 19:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij hebt ook echt de grootste verzameling van Fok denk ik
Ik heb de X-Transbots Menasor, de Generation Toy Devastator en Defensor, en de CangToys Predaking. Ik heb ook nog de MakeToys Devastator maar die is te klein en zit weer in de doos inmiddels.quote:Op donderdag 27 april 2023 19:11 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Mooi toch? Planken weer gelukkig.Welke combiners heb je dan zoal?
Echt? Zal hem eens zoeken daarquote:Op donderdag 27 april 2023 19:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geen idee. Ik weet dat er een user was die ook dat spul had, nog voordat ik begon. Maar geen idee hoe groot verder, en volgens mij is die niet actief meer.
Vond het ook wel grappig dat iemand die ik kende uit de Mazda Rotary wereld en fervent tuner, ook de dark side opgegaan was met transformersIs Furb op het TF forum
Nope geen G1. Die had ik vroegah. Doet me nu eigenlijk niet zo veel meer. Ik vind juist de moderne interpretaties tof. Ik zie het meer als premium movie/comic collectables.quote:Op donderdag 27 april 2023 19:07 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 lullig plankje vol staan.
[..]
Aldus de diehard.
Heb je zelf ook G1 spul?
Ik ben juist G1 fan, behalve dan die figuren van CangToys. Die deden we wel wat.quote:Op donderdag 27 april 2023 19:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nope geen G1. Die had ik vroegah. Doet me nu eigenlijk niet zo veel meer. Ik vind juist de moderne interpretaties tof. Ik zie het meer als premium movie/comic collectables.
Je moet de TFM Menasor nog hebben om de GT Devvy en Defensor aan te vullenquote:Op donderdag 27 april 2023 19:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb de X-Transbots Menasor, de Generation Toy Devastator en Defensor, en de CangToys Predaking. Ik heb ook nog de MakeToys Devastator maar die is te klein en zit weer in de doos inmiddels.
Die Menasor lijkt mij wel tof.quote:Op donderdag 27 april 2023 19:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb de X-Transbots Menasor, de Generation Toy Devastator en Defensor, en de CangToys Predaking. Ik heb ook nog de MakeToys Devastator maar die is te klein en zit weer in de doos inmiddels.
Heb die MP reeks al voorbij zien komen, daar zat wel tof G1 spul tussen ja.quote:Op donderdag 27 april 2023 19:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nope geen G1. Die had ik vroegah. Doet me nu eigenlijk niet zo veel meer. Ik vind juist de moderne interpretaties tof. Ik zie het meer als premium movie/comic collectables.
https://www.tfw2005.com/boards/members/furb.135478/quote:
Ja de karakters, maar niet het speelgoed.quote:Op donderdag 27 april 2023 19:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben juist G1 fan, behalve dan die figuren van CangToys. Die deden we wel wat.
Ow ik dacht dat je op het speelgoed zelf doelde. Maar het gaat je meer om de karakters dus ook?quote:Op donderdag 27 april 2023 19:16 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Die Menasor lijkt mij wel tof.
[..]
Heb die MP reeks al voorbij zien komen, daar zat wel tof G1 spul tussen ja.
Ja, ik ben meer een character spaarder.quote:Op donderdag 27 april 2023 19:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat je op het speelgoed zelf doelde. Maar het gaat je meer om de karakters dus ook?
Dan zal je de Deformation Space seekers wellicht interessant vindenOf de MP 3.0 seekers.
Die is ook best gaaf ja. Vrij stabiel ook, maar niet heel poseerbaar.quote:Op donderdag 27 april 2023 19:16 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Die Menasor lijkt mij wel tof.
[..]
Heb die MP reeks al voorbij zien komen, daar zat wel tof G1 spul tussen ja.
Liever niet, ben niet heel te spreken over de kwaliteit van het materiaal dat ze gebruiken.quote:Op donderdag 27 april 2023 19:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je moet de TFM Menasor nog hebben om de GT Devvy en Defensor aan te vullenZelfde bedrijf.
Jammer. Je gaat er toch vanuit dat het wel kwaliteit mag hebben.quote:Op donderdag 27 april 2023 19:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die is ook best gaaf ja. Vrij stabiel ook, maar niet heel poseerbaar.
Vrij dun plastic, maar ik heb zelf nog geen brekende figuren gehad hoor.quote:Op donderdag 27 april 2023 19:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Liever niet, ben niet heel te spreken over de kwaliteit van het materiaal dat ze gebruiken.
Verkeerde quote?quote:Op donderdag 27 april 2023 19:33 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jammer. Je gaat er toch vanuit dat het wel kwaliteit mag hebben.
Ik heb bij beide combiners al scheurtjes, knakjes en brekers gehad. Erg zonde.quote:Op donderdag 27 april 2023 19:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vrij dun plastic, maar ik heb zelf nog geen brekende figuren gehad hoor.
Nee nee, vind de originele reeks al weinig mobiel. Kan mij voorstellen dat je het jammer vind dat een nieuwe Transformer net zo mobiel is als het oude.quote:
Beter een kringverjaardag dan dat ze aan je eigen kringetje zitten.quote:Op zondag 30 april 2023 10:43 schreef MizzezAmy het volgende:
goedemorgen!
Eindelijk zon hier!
En dan heb ik vanmiddag een kringverjaardag die waarschijnlijk binnen is
Dat is dan ook wel weer zoquote:Op zondag 30 april 2023 10:43 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Beter een kringverjaardag dan dat ze aan je eigen kringetje zitten.
Ik kan ze wel dromen: eerst koffie/thee met taart of cake, dan de eeuwige hapjes met bier of fris.quote:
Praat me er niet van! Al zijn er vaak weinig hapjes, meestal taart, paar uurtjes drankjes en dan rond 18 uur avondeten. Dus probeer rond 19 uur weg te gaan, maar zal wel weer 20 uur worden. En begint om 14 uur al, op zich zou ik 16 uur een betere tijd vindenquote:Op zondag 30 april 2023 10:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik kan ze wel dromen: eerst koffie/thee met taart of cake, dan de eeuwige hapjes met bier of fris.
Zo lang?! Ik blijf maximaal anderhalf uurquote:Op zondag 30 april 2023 11:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Praat me er niet van! Al zijn er vaak weinig hapjes, meestal taart, paar uurtjes drankjes en dan rond 18 uur avondeten. Dus probeer rond 19 uur weg te gaan, maar zal wel weer 20 uur worden. En begint om 14 uur al, op zich zou ik 16 uur een betere tijd vindenop deze manier heb je aan de hele dag weinig. Mja familie, gelukkig nog maar 3 zulke verjaardagen per jaar, de rest is veel flexibeler.
Jaquote:Op zondag 30 april 2023 11:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zo lang?! Ik blijf maximaal anderhalf uur
Ik zou dat echt geen hele middag volhouden.quote:Op zondag 30 april 2023 11:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Praat me er niet van! Al zijn er vaak weinig hapjes, meestal taart, paar uurtjes drankjes en dan rond 18 uur avondeten. Dus probeer rond 19 uur weg te gaan, maar zal wel weer 20 uur worden. En begint om 14 uur al, op zich zou ik 16 uur een betere tijd vindenop deze manier heb je aan de hele dag weinig. Mja familie, gelukkig nog maar 3 zulke verjaardagen per jaar, de rest is veel flexibeler.
Enjoy!quote:Op zondag 30 april 2023 12:37 schreef El_Thijs het volgende:
Gelukkig ga ik zo de race kijken, geen verjaardagen voorlopig
Sterkte is het juiste woordquote:Op zondag 30 april 2023 13:04 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik zou dat echt geen hele middag volhouden.Moet ik je succes of sterkte wensen?
[..]
Enjoy!
Wel volhouden eh? Laat ze maar merken dat jij niet meer in een kringetje wil zitten!quote:Op zondag 30 april 2023 13:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Sterkte is het juiste woord
Maar ik heb net een berichtje gestuurd dat ik een uurtje later ben, kan me er nu echt nog niet toe zetten om te vertrekken (want ook nog een uurtje reistijd, dus dan eigenlijk van 13 tot 21 uur weg).
Nee, ik heb 12 jaar lang mijn plicht gedaan en bij alle verjaardagen volledig aanwezig geweest, het is nu wel mooi geweest. Tijd om recalcitrant te worden(en de volgende zal ik nog wel gaan, maar dan pas rond 16 uur, steeds iets later, tot ik er opeens niet meer ben
)
Ik heb eigenlijk het vermoeden dat niemand het echt leuk vindt (van mijn ouders, broer en zus weet ik dat wel zeker), maar het meer gebeurt omdat het zo hoort. Is ook met de ex-schoonfamilie van mijn zus erbij. Toen mn zus nog met haar ex getrouwd was had ik al weinig met die mensen en nu nog minder, had gehoopt ze niet meer te hoeven zien, maar de kinderverjaardagen worden nog gezamenlijk gevierd.quote:Op zondag 30 april 2023 13:10 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wel volhouden eh? Laat ze maar merken dat jij niet meer in een kringetje wil zitten!
Zeggen dat je je niet lekker voelt en na een uurtje gaan.quote:Op zondag 30 april 2023 13:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk het vermoeden dat niemand het echt leuk vindt (van mijn ouders, broer en zus weet ik dat wel zeker), maar het meer gebeurt omdat het zo hoort. Is ook met de ex-schoonfamilie van mijn zus erbij. Toen mn zus nog met haar ex getrouwd was had ik al weinig met die mensen en nu nog minder, had gehoopt ze niet meer te hoeven zien, maar de kinderverjaardagen worden nog gezamenlijk gevierd.
En de kinderen vinden het wel leuk, maar die zitten gewoon op hun kamer met hun vriendjes te spelen
Nee als ik er eenmaal ben hou ik wel vol. Hou ook niet zo van liegen, dus probeer dat niet te doen.quote:Op zondag 30 april 2023 13:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zeggen dat je je niet lekker voelt en na een uurtje gaan.
We horen wel hoe het wasquote:Op zondag 30 april 2023 14:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee als ik er eenmaal ben hou ik wel vol. Hou ook niet zo van liegen, dus probeer dat niet te doen.
Iets zegt mij dat je dat weleens vaker doet.quote:Op zondag 30 april 2023 13:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zeggen dat je je niet lekker voelt en na een uurtje gaan.
Dan is het uit faseren misschien wel het beste.quote:Op zondag 30 april 2023 14:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee als ik er eenmaal ben hou ik wel vol. Hou ook niet zo van liegen, dus probeer dat niet te doen.
Soms, al doet mijn vriendin daar net zo hard aan meequote:Op zondag 30 april 2023 16:25 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat je dat weleens vaker doet.
[..]
Dan is het uit faseren misschien wel het beste.
quote:Op zondag 30 april 2023 16:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Soms, al doet mijn vriendin daar net zo hard aan mee
Ik weetquote:
Kan ze ook een beetje koken?quote:
Ja hoor, vooral voor zichzelfquote:
Krijg je als je niet samenwoontquote:
Ohhh... dan heb ik niks gezegd.quote:
Kon je ook niet wetenquote:
Och ja, wie weet had je het hier wel eerder gemeld.quote:
Ongetwijfeld. De prognose is om in 2025/26 te kijken naar een huis voor ons samenquote:Op zondag 30 april 2023 19:35 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Och ja, wie weet had je het hier wel eerder gemeld.
Het was gezellig hoor, uiteindelijk was ik er om 15.30 ipv 14 uur en werd net de taart aangesneden. Even met de ex-schoonfamilie gepraat, en toen werd ik weggeroepen voor een rondleiding door het nieuwe huis. Daarna in de tuin wat japanse esdoornstekjes uitgestoken, voor in mn bonsai-bakje.quote:
Toch een vruchtbare dagquote:Op zondag 30 april 2023 21:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Het was gezellig hoor, uiteindelijk was ik er om 15.30 ipv 14 uur en werd net de taart aangesneden. Even met de ex-schoonfamilie gepraat, en toen werd ik weggeroepen voor een rondleiding door het nieuwe huis. Daarna in de tuin wat japanse esdoornstekjes uitgestoken, voor in mn bonsai-bakje.
En toen was het alweer etenstijd. Lekker gegeten, daarna nog thee en toen op huis aan. Prima te doen dus.
[ link | afbeelding ]
Denk wel dat ik misschien alleen het kleine stekje had moeten poten
Oef.. ex schoonfamilie... Dat zou ik zo vreemd vinden.quote:Op zondag 30 april 2023 21:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Het was gezellig hoor, uiteindelijk was ik er om 15.30 ipv 14 uur en werd net de taart aangesneden. Even met de ex-schoonfamilie gepraat, en toen werd ik weggeroepen voor een rondleiding door het nieuwe huis. Daarna in de tuin wat japanse esdoornstekjes uitgestoken, voor in mn bonsai-bakje.
En toen was het alweer etenstijd. Lekker gegeten, daarna nog thee en toen op huis aan. Prima te doen dus.
[ link | afbeelding ]
Denk wel dat ik misschien alleen het kleine stekje had moeten poten
Naja het is natuurlijk niet mijn ex-schoonfamilie, maar die van mn zus. Die van mij heb ik al heel lang niet meer gezien en verwacht ook niet dat dat ooit nog gaat gebeuren.quote:Op maandag 1 mei 2023 09:33 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Oef.. ex schoonfamilie... Dat zou ik zo vreemd vinden.
Hopelijk slaan je stekjes aan. Ziet er nu al leuk uit.
Werd er niemand zwarte gemaakt?quote:Op maandag 1 mei 2023 09:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Naja het is natuurlijk niet mijn ex-schoonfamilie, maar die van mn zus. Die van mij heb ik al heel lang niet meer gezien en verwacht ook niet dat dat ooit nog gaat gebeuren.
quote:
Ergens siert het je wel.quote:
Daarom. Weer iets om trots op te zijn.quote:
Ja, we moeten alle trotspunten pakken! (maar nu moet ik weer aan het werk, anders dalen mn trotspuntenquote:Op maandag 1 mei 2023 09:55 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Daarom. Weer iets om trots op te zijn.
quote:Op maandag 1 mei 2023 09:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, we moeten alle trotspunten pakken! (maar nu moet ik weer aan het werk, anders dalen mn trotspunten)
Kunt beter tijgerpunten scoren, maar goed dat vind ik.quote:Op maandag 1 mei 2023 09:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, we moeten alle trotspunten pakken! (maar nu moet ik weer aan het werk, anders dalen mn trotspunten)
Nou, daar ben ik dus ook niet goed inquote:Op maandag 1 mei 2023 10:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kunt beter tijgerpunten scoren, maar goed dat vind ik.
Vast wel. Iedereen kan dat.quote:Op maandag 1 mei 2023 10:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nou, daar ben ik dus ook niet goed in
Inb4: "Help wel even meequote:Op maandag 1 mei 2023 10:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nou, daar ben ik dus ook niet goed in
Dat doet afbreuk aan haar pandapunten.quote:
Soms moet je offers brengen.quote:Op maandag 1 mei 2023 18:55 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat doet afbreuk aan haar pandapunten.
Tja... tja...quote:
Ts, LoL is een heer en die doen zulke dingen niet!quote:
Ik ben ook een heer!quote:Op maandag 1 mei 2023 19:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ts, LoL is een heer en die doen zulke dingen niet!
Knuffelbeerquote:Op maandag 1 mei 2023 19:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hou het netjes he Thijs, we zijn hier niet in kpd.
Over bijtjes en bloemetjes gesproken, mijn appelboompje heeft best wat bloemen, benieuwd of ik dit jaar meer dan 1 appel krijg!
[ link | afbeelding ]
Och.. een heer... Lenny vind mij vaak een hork.quote:Op maandag 1 mei 2023 19:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ts, LoL is een heer en die doen zulke dingen niet!
Mooie appelboom hoor.quote:Op maandag 1 mei 2023 19:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hou het netjes he Thijs, we zijn hier niet in kpd.
Over bijtjes en bloemetjes gesproken, mijn appelboompje heeft best wat bloemen, benieuwd of ik dit jaar meer dan 1 appel krijg!
[ link | afbeelding ]
Jazeker, het is gewoon een Elstar! De ene appel vorig jaar hebben we met z'n drieën gedeeld en we waren erover eens dat hij erg lekker wasquote:Op maandag 1 mei 2023 19:39 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Och.. een heer... Lenny vind mij vaak een hork.
[..]
Mooie appelboom hoor.Zijn de appels ook eetbaar?
quote:Op maandag 1 mei 2023 23:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jazeker, het is gewoon een Elstar! De ene appel vorig jaar hebben we met z'n drieën gedeeld en we waren erover eens dat hij erg lekker was
[ link | afbeelding ]
Rechts was dus de appel van mijn boom en links een uit de supermarkt (maar was wel zo'n kinderappeltje hoor, dus vandaar het verschil in grootte)
Morgen Thijs!quote:
Wist niet dat jij van die flinke appels hadquote:Op maandag 1 mei 2023 23:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jazeker, het is gewoon een Elstar! De ene appel vorig jaar hebben we met z'n drieën gedeeld en we waren erover eens dat hij erg lekker was
[ link | afbeelding ]
Rechts was dus de appel van mijn boom en links een uit de supermarkt (maar was wel zo'n kinderappeltje hoor, dus vandaar het verschil in grootte)
Ik hoop het ook! Maar niet teveel, want dat kan het boompje niet aan.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:37 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]![]()
Hopelijk komen er dit jaar meer appels bij!
Ik neem dit maar aan als complimentquote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:38 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Morgen Thijs!![]()
Amy is wel een type voor flinke appels.
Ja, goed nat gehouden, dan groeien ze mooi grootquote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:57 schreef rival het volgende:
[..]
Wist niet dat jij van die flinke appels had
Appels! Zeg niet dat je lijkt op een appel.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 10:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik hoop het ook! Maar niet teveel, want dat kan het boompje niet aan.
[..]
Ik neem dit maar aan als compliment(of noem je me nu dik?
)
[..]
Ja, goed nat gehouden, dan groeien ze mooi groot
Gaafquote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:31 schreef LordofLeaves het volgende:
@:El_Thijs , speciaal voor jou!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hey, die heb ik thuis liggen. Maar volgens mij is die grijs en 35 jaar oud.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:31 schreef LordofLeaves het volgende:
@:El_Thijs , speciaal voor jou!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whehe, nee nee.quote:
Dit is de Transformers: The Movie editie.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:38 schreef rival het volgende:
[..]
hey, die heb ik thuis liggen. Maar volgens mij is die grijs en 35 jaar oud.
Is dit recent?quote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:53 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dit is de Transformers: The Movie editie.
Jazeker, dit is de 2023 uitgave. Het is de nieuwe G1 retro lijn. Meer trouw aan de cartoon dan aan de Diaclone lijn.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:54 schreef rival het volgende:
[..]
Is dit recent?
Want lijkt alsof ze dan gewoon nog hetzelfde ding verkopen
Dan heb je Starscream denk ikquote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:38 schreef rival het volgende:
[..]
hey, die heb ik thuis liggen. Maar volgens mij is die grijs en 35 jaar oud.
Ook dat hij wellicht heel veel waard kan zijn?quote:
Al mijn speelgoed is gebruikt. Missende stickers etc. Dus dat verwacht ik nietquote:Op dinsdag 2 mei 2023 14:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ook dat hij wellicht heel veel waard kan zijn?
Pics?quote:Op dinsdag 2 mei 2023 14:02 schreef rival het volgende:
[..]
Al mijn speelgoed is gebruikt.Missende stickers etc. Dus dat verwacht ik niet
Vies meisje ben je ook weer.quote:
Totaal uitgeleefd en afgewerkt.quote:
Heel goed, je moet gewoon van je speelgoed genieten! Beetje zuinig zijn mag wel, maar zonde om het helemaal niet te gebruiken!quote:
Zo is dat. Beetje mee spelen is niet erg.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 16:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heel goed, je moet gewoon van je speelgoed genieten! Beetje zuinig zijn mag wel, maar zonde om het helemaal niet te gebruiken!
Ja, samen spelen is natuurlijk ook goedquote:Op dinsdag 2 mei 2023 16:01 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zo is dat. Beetje mee spelen is niet erg.Of mee laten spelen natuurlijk.
Speel jij nog weleens met je speelgoed dan?
Soms kan alleen spelen ook heel fijn zijn.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 16:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, samen spelen is natuurlijk ook goedmaar soms wel wat moeilijker
Ja ik speel ook nog wel eens met speelgoed
Heb niet meer zoveel uit mn jeugd helaas, maar mn 2 furby's staan netjes in de vitrinekast! (wel zonder batterijen, die had ik ergens anders voor nodig)
Scheelt dat je vriendin gratis is.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 17:53 schreef El_Thijs het volgende:
Sinds ik dingen zelf koop en weet wat het gekost heeft, ben ik er wel zuiniger op en voorzichtiger mee
Scheelt dat ze niet zo'n ongelofelijke krent is als de vorige.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 18:57 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Soms kan alleen spelen ook heel fijn zijn.
Vond die Furby's behoorlijk eng. Was ervan overtuigd dat die dingen waren bezeten.
[..]
Scheelt dat je vriendin gratis is.
Vond ze alles te duur of zat die alles op te potten?quote:Op dinsdag 2 mei 2023 19:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Scheelt dat ze niet zo'n ongelofelijke krent is als de vorige.
Nee, die verwachtte dat ik tijdens vakanties de benzine betaalde ("Het is jouw auto!"), tijdens uit eten betaalde ("Jij hebt een vaste baan."), en meer van dat soort onzin. Mijn vriendin doet er niet eens moeilijk over; als ik zeg wat het bedrag is, wordt het zonder morren geregeld.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 19:04 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Vond ze alles te duur of zat die alles op te potten?
quote:Op dinsdag 2 mei 2023 19:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mijn vriendin doet er niet eens moeilijk over; als ik zeg wat het bedrag is, wordt het zonder morren geregeld.
Is dat zo gek?quote:
Ehhh... je dwingt haar toch niet eh?quote:
Nee, helemaal nietquote:Op dinsdag 2 mei 2023 19:17 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ehhh... je dwingt haar toch niet eh?
Naja, neem aan dat zij ook wel moeilijk gaat doen als ze alles moet betalen.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 19:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, die verwachtte dat ik tijdens vakanties de benzine betaalde ("Het is jouw auto!"), tijdens uit eten betaalde ("Jij hebt een vaste baan."), en meer van dat soort onzin. Mijn vriendin doet er niet eens moeilijk over; als ik zeg wat het bedrag is, wordt het zonder morren geregeld.
Het was meer, samen eerlijk alles delen. Dat deed ze niet of nauwelijks. Maar ik was toen nog te naïef om dat te zienquote:Op dinsdag 2 mei 2023 19:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Naja, neem aan dat zij ook wel moeilijk gaat doen als ze alles moet betalen.
Al moet ik zeggen dat toen ik studeerde en mijn vriend een baan had, ik ook wel verwachtte dat hij meer zou betalen. Al was dat ook deels omdat ik het prima vond om thuis te eten, maar hij graag uit eten ging, wat niet echt binnen mijn budget paste. Gelukkig deed hij ook nooit moeilijk over betalen. Toen ik het eindelijk kon terugbetalen waren we al uit elkaar
Kijk aan, zo hoort het ook.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 19:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, helemaal nietZe betaalt gewoon mee als ik voorschiet, en alles qua kosten wat we samen doen wordt netjes gedeeld.
Mooie was ook dat toen ze haar eigen auto had, ze toch wilde dat we met mijn auto gingen, anders werd het te duurquote:
Ja joh, je zou haar haast een schop hebben gegeven.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 19:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mooie was ook dat toen ze haar eigen auto had, ze toch wilde dat we met mijn auto gingen, anders werd het te duur
Nu ik eraan terugdenk, had ik dat ook gewoon moeten doen. Liet nogal over me heen lopen. Gebeurt nu niet meerquote:Op dinsdag 2 mei 2023 19:24 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja joh, je zou haar haast een schop hebben gegeven.
Ja ach, iedere man komt uiteindelijk wel een keer in zo'n soort relatie terecht. Echt een leermomentje.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 19:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nu ik eraan terugdenk, had ik dat ook gewoon moeten doen. Liet nogal over me heen lopen. Gebeurt nu niet meer
Nu ja, dit klinkt alsof heel veel vrouwen golddiggers zijnquote:Op dinsdag 2 mei 2023 19:28 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja ach, iedere man komt uiteindelijk wel een keer in zo'n soort relatie terecht. Echt een leermomentje.
Zeker niet. Een fijne relatie is een geven en nemen relatie.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 19:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nu ja, dit klinkt alsof heel veel vrouwen golddiggers zijn
Wellicht komt bijna iedereen wel in een relatie terecht waarin ze op een of andere manier gebruikt worden? En inderdaad, daar leren we ook weer van!
Precies dat. Nu heel gelukkigquote:Op dinsdag 2 mei 2023 19:28 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja ach, iedere man komt uiteindelijk wel een keer in zo'n soort relatie terecht. Echt een leermomentje.
Dat zou goed kunnen, maar dan weet je op den duur ook dat zoiets niet gezond is. Ik ben best een laatbloeier wat dat betreft, en ben wel door schade en schande wijzer geworden.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 19:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nu ja, dit klinkt alsof heel veel vrouwen golddiggers zijn
Wellicht komt bijna iedereen wel in een relatie terecht waarin ze op een of andere manier gebruikt worden? En inderdaad, daar leren we ook weer van!
Laatbloeier of niet, je kent nu wel het verschil tussen een gezonde en een ongezonde relatie.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 19:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen, maar dan weet je op den duur ook dat zoiets niet gezond is. Ik ben best een laatbloeier wat dat betreft, en ben wel door schade en schande wijzer geworden.
Oh, ik ook hoor. Zo wijs dat ik nu geen relatie meer hebquote:Op dinsdag 2 mei 2023 19:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Precies dat. Nu heel gelukkig
[..]
Dat zou goed kunnen, maar dan weet je op den duur ook dat zoiets niet gezond is. Ik ben best een laatbloeier wat dat betreft, en ben wel door schade en schande wijzer geworden.
Precies! En nu heel gezondquote:Op dinsdag 2 mei 2023 19:39 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Laatbloeier of niet, je kent nu wel het verschil tussen een gezonde en een ongezonde relatie.
Ik wel hoorquote:Op dinsdag 2 mei 2023 19:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, ik ook hoor. Zo wijs dat ik nu geen relatie meer heb
Mannen zijn niet te vertrouwen
Hoor wie het zegtquote:
Ja, jij wel, maar jij bent al bezet, dus nu zijn de mannen die te vertrouwen zijn op!quote:Op dinsdag 2 mei 2023 19:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Precies! En nu heel gezond
[..]
Ik wel hoor
Ik mag nog steeds met vrouwen omgaanquote:Op dinsdag 2 mei 2023 19:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hoor wie het zegt
[..]
Ja, jij wel, maar jij bent al bezet, dus nu zijn de mannen die te vertrouwen zijn op!
Haha ja ok, ik heb ook wel vrienden die wel te vertrouwen zijn, maar ik bedoelde natuurlijk qua relatiemateriaalquote:
Uiteraardquote:Op dinsdag 2 mei 2023 19:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ja ok, ik heb ook wel vrienden die wel te vertrouwen zijn, maar ik bedoelde natuurlijk qua relatiemateriaal
Hoi jijquote:
Zure appel dan.quote:
Gelukkig leest je vriendin niet mee.quote:
Lekker bijdehand ook weer.quote:Op woensdag 3 mei 2023 09:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Je moet even door de zure appel heen bijten
Deze is te makkelijkquote:Op woensdag 3 mei 2023 09:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Je moet even door de zure appel heen bijten
Haha jij hebt dan toch ook moeite om je in te houden een opmerking te maken. Soms verlies ik mn zelfbeheersingquote:
Nee, ik wil mijn imago als nette heer en knuffelbeer niet kwijtquote:Op woensdag 3 mei 2023 10:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha jij hebt dan toch ook moeite om je in te houden een opmerking te maken. Soms verlies ik mn zelfbeheersing
Sinds wanneer heb jij hier een imago?quote:Op woensdag 3 mei 2023 10:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, ik wil mijn imago als nette heer en knuffelbeer niet kwijt
En bedanktquote:Op woensdag 3 mei 2023 13:18 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij hier een imago?
Zo erg is dat niet. Ik heb er ook geen.quote:
Dat mag hier niet!quote:Op woensdag 3 mei 2023 13:31 schreef LordofLeaves het volgende:
Het verbaasd mij dat @:Modus hier nog geen appel tetten heeft gepost.
Van Lenny mag het wel.quote:
Ja, jij misschien, maar jij hebt natuurlijk een voorkeurspositiequote:
Klopt, ik ben ook een heer.quote:Op woensdag 3 mei 2023 15:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, jij misschien, maar jij hebt natuurlijk een voorkeurspositie
Zulks een lieflijk tafereel!quote:Op woensdag 3 mei 2023 15:56 schreef LordofLeaves het volgende:
Dan moet ik het zelf maar weer doen.
Appels en tetten!
[ afbeelding ]
Mooie appelsquote:Op woensdag 3 mei 2023 15:56 schreef LordofLeaves het volgende:
Dan moet ik het zelf maar weer doen.
Appels en tetten!
[ afbeelding ]
Nou, dan doe je het maar bij mijn appelboom.quote:Op woensdag 3 mei 2023 16:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zulks een lieflijk tafereel!
Ik vrees dat er bij mijn appelboom niet zo'n foto te maken isZouden de buren ook niet kunnen waarderen denk ik, onze schutting is 1,50 hoog aan hun kant, dus ze kijken zo mijn tuin in. (hun tuin is een halve meter opgehoogd om een of andere reden, de buurvrouw is er zelf ook niet zo blij mee, maar afgraven is ook weer zo'n gedoe)
Smaken vast heerlijk zoet.quote:
Daar twijfel ik niet aanquote:
Hopelijk heeft ze geen zuurpruim.quote:
Of een zure pruimquote:Op woensdag 3 mei 2023 19:09 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hopelijk heeft ze geen zuurpruim.
"Appelboom"quote:Op woensdag 3 mei 2023 18:54 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nou, dan doe je het maar bij mijn appelboom.
Dat valt uit te zoeken.quote:
Nee, een boom van bijna 3 meter hoog.quote:Op woensdag 3 mei 2023 20:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
"Appelboom"
Is het een bonsai appelboom?
Oh, maar dan moet ik op een ladderquote:Op donderdag 4 mei 2023 09:30 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat valt uit te zoeken.
[..]
Nee, een boom van bijna 3 meter hoog.
Ik geef je wel een kontje.quote:Op donderdag 4 mei 2023 09:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, maar dan moet ik op een ladder
Ik vraag me nu af of bonsai ook hele kleine appeltjes hebben
Zijn het dan nog wel appeltjes?quote:Op donderdag 4 mei 2023 11:55 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik geef je wel een kontje.
Zeker hebben die kleine appeltjes, al hangt dat wel van de soort af. Je hebt tenslotte ook vrouwen met grote en kleine appeltjes.
Goudrenetten.quote:
Ik hou van appels, maar soms vind ik meloenen ook lekkerquote:
Die zijn ook lekker. Vooral om er zacht in te knijpen, te strelen en af en toe je tanden erin te zetten.quote:Op donderdag 4 mei 2023 13:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik hou van appels, maar soms vind ik meloenen ook lekker
Preciesquote:Op donderdag 4 mei 2023 13:45 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Die zijn ook lekker. Vooral om er zacht in te knijpen, te strelen en af en toe je tanden erin te zetten.
Kan ook met mango's btw.quote:
Mango's nooit heel lekker gevonden.quote:
Ik ook niet, maar het gaat om de vorm.quote:
Dat is ook weer zo.quote:Op donderdag 4 mei 2023 13:48 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het gaat om de vorm.
Zo lust ik ook geen pruimen.quote:
Voor jou zijn pruimen... niet te pruimen?quote:
Die zwarte rimpelige niet nee.quote:Op donderdag 4 mei 2023 13:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Voor jou zijn pruimen... niet te pruimen?
Oh God wat slecht![]()
Bleghquote:
De gedroogde zijn nog erger.quote:
Die blijven droog, hoe nat je ze ook maakt.quote:
Kwestie van de verkeerde instelling.quote:Op donderdag 4 mei 2023 14:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die blijven droog, hoe nat je ze ook maakt.
Zucht, soms denk ik dat ik het alleen kan.quote:Op donderdag 4 mei 2023 14:06 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Kwestie van de verkeerde instelling.
Ik heb al genoeg kontquote:Op donderdag 4 mei 2023 11:55 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik geef je wel een kontje.
Zeker hebben die kleine appeltjes, al hangt dat wel van de soort af. Je hebt tenslotte ook vrouwen met grote en kleine appeltjes.
Kontquote:Op donderdag 4 mei 2023 16:00 schreef MizzezAmy het volgende:
Haha heren, ben ik een dagje aan het werk, hele discussies over fruit hier
[..]
Ik heb al genoeg kont
Maar zo een kleine boom met enorme appels is toch geen mooi gezicht? Toch tenminste niet als het plastic appels zijn, pure natuur sappige appels is natuurlijk wat anders
Is hier wel een geval van mag het een onsje minder zijnquote:
Niks mis met een goed gevormd achterwerkquote:Op donderdag 4 mei 2023 16:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is hier wel een geval van mag het een onsje minder zijn
Maar ach, zit wel lekker zacht
Heb jij ook een goed gevormd achterwerk?quote:Op donderdag 4 mei 2023 16:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Niks mis met een goed gevormd achterwerk
Volgens mijn vriendin welquote:Op donderdag 4 mei 2023 16:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heb jij ook een goed gevormd achterwerk?
Nee, dat lijkt ook erg raar. En toch zie je het best vaak.quote:Op donderdag 4 mei 2023 16:00 schreef MizzezAmy het volgende:
Haha heren, ben ik een dagje aan het werk, hele discussies over fruit hier
[..]
Ik heb al genoeg kont
Maar zo een kleine boom met enorme appels is toch geen mooi gezicht? Toch tenminste niet als het plastic appels zijn, pure natuur sappige appels is natuurlijk wat anders
Nou, ik ben benieuwd naar jouw 3 meter hoge boom!quote:Op donderdag 4 mei 2023 19:17 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt ook erg raar. En toch zie je het best vaak.
Puur natuur appels zijn het mooiste ja.
quote:Op donderdag 4 mei 2023 19:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nou, ik ben benieuwd naar jouw 3 meter hoge boom!
Komen er lekkere appels aan?
quote:Op donderdag 4 mei 2023 19:41 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Komen hele grote, sappige appels aan. Mooi groen van kleur met een zweem van rood in de herfst.![]()
Moet je er wel even in knijpen om te voelen of ze rijp zijn.quote:Op donderdag 4 mei 2023 19:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]die staat ook al mooi in bloei.
Kom ik in september wel langs om de appels te plukken!
Kun jij dat niet even voor mij doen? Niet dat ik dat hele eind voor niets reisquote:Op donderdag 4 mei 2023 19:44 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Moet je er wel even in knijpen om te voelen of ze rijp zijn.
Nou vooruit, ik zal wel even in je appels knijpen.quote:Op donderdag 4 mei 2023 19:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Kun jij dat niet even voor mij doen? Niet dat ik dat hele eind voor niets reis
Ja, mij ook wel. Belangrijk om te herdenken.quote:Op donderdag 4 mei 2023 20:04 schreef El_Thijs het volgende:
Doet me altijd wel wat, de dodenherdenking.
Zeker weten. Gelukkig gebeurt er niets. En 2 minuten stilte, gewoon doen.quote:Op donderdag 4 mei 2023 20:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, mij ook wel. Belangrijk om te herdenken.
Ben soms wel bang dat er iets gebeurt in de mensenmassa op de Dam, maar gelukkig gaat het tot nu altijd goed (behalve een keer een verwarde schreeuwer), zal ook wel goed beveiligd zijn.
Vertel eens meer.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 09:53 schreef El_Thijs het volgende:
Ik heb al tig levels weggegooid die ik gemaakt heb en er uiteindelijk niet tevreden over was
Dan denk ik dat ik het goed heb, ben ik toch niet tevreden, gooi ik alles weg, en begin ik opnieuwquote:
Komt puur door het gebrek aan Cyberdemons.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 18:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan denk ik dat ik het goed heb, ben ik toch niet tevreden, gooi ik alles weg, en begin ik opnieuw
Ik maak speciaal voor jou een level met alleen maar Cyberdemons, en ik script erin dat je geen cheats mag gebruikenquote:Op vrijdag 5 mei 2023 18:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Komt puur door het gebrek aan Cyberdemons.
Cool.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik maak speciaal voor jou een level met alleen maar Cyberdemons, en ik script erin dat je geen cheats mag gebruiken
Hahaha!quote:
Dan liever de chainsaw!quote:
Whehehe, die kan ik wel ergens verstoppenquote:
Vind het nu al leuk.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Whehehe, die kan ik wel ergens verstoppen
I aim to pleasequote:
Ronzz!quote:
Hoe is het man?quote:
Ja hetzelfdequote:Op vrijdag 5 mei 2023 23:26 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Lekker! Weinig bijzonders, geen nieuws goed nieuws dus lijkt me
Met jou?
Veel plezierquote:
Klinkt ook leuk, nooit gedaanquote:Op zaterdag 6 mei 2023 00:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Veel plezier
Ik zit in Ultimate Doom Builder levels voor Doom te maken
Dan kom ik zo even langs.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 10:57 schreef MizzezAmy het volgende:
Iemand nog spannende plannen? Ik heb een weekend zonder plannen
quote:
Maar ik ben niet engquote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:09 schreef MizzezAmy het volgende:
ik vind het gewoon spannend om nieuwe mensen te ontmoeten
Nieuw? Ik zit hier al sinds 2011 ofzo.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:09 schreef MizzezAmy het volgende:
ik vind het gewoon spannend om nieuwe mensen te ontmoeten
IRL bedoelt zequote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:14 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nieuw? Ik zit hier al sinds 2011 ofzo.
Ach. is allemaal hetzelfde.quote:
Tijd voor een minimeetquote:
Ja, we zijn hier ook maar met weinig.quote:
Komen Amy en ik naar jullie toequote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:23 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, we zijn hier ook maar met weinig.
Wie weet durft ze wel niet bij je in de auto.quote:
Nee, we reizen apart. Zo ben ik wel, tenzij ze dat wiltquote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:25 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wie weet durft ze wel niet bij je in de auto.
Ze moet wel. Laatst noemde ze je nog een heer.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, we reizen apart. Zo ben ik wel, tenzij ze dat wilt
Ben ik ookquote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:28 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ze moet wel. Laatst noemde ze je nog een heer.
Behalve met het bouwen van Doom levels.quote:
Breek me de bek niet open, daarnet weer een half level de prullenbak in omdat ik het niks vondquote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:33 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Behalve met het bouwen van Doom levels.
Nee, apart reizen is een goed idee, dan kan je weg wanneer je dat zelf wilquote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, we reizen apart. Zo ben ik wel, tenzij ze dat wilt
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open, daarnet weer een half level de prullenbak in omdat ik het niks vond
Prima toch? Wel zo makkelijkquote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, apart reizen is een goed idee, dan kan je weg wanneer je dat zelf wil
Ja echt, dan vind ik de flow niet goed, of het zint me qua layout niet, etcquote:
Heb Doom II inmiddels weer gevonden en wil dat level zeker spelen.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja echt, dan vind ik de flow niet goed, of het zint me qua layout niet, etc
Filmpje gezien?quote:Op zondag 7 mei 2023 10:28 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Heb Doom II inmiddels weer gevonden en wil dat level zeker spelen.
Ik heb het filmpje gekeken! Leuk zeg! Voor iemand die geen doom gespeeld heeft (ik dus) wel een beetje ingewikkeld om te volgen af en toe, maar hij gaf positieve commentaren!quote:
Inderdaad, voor een eerste experiment goed geslaagdquote:Op zondag 7 mei 2023 10:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb het filmpje gekeken! Leuk zeg! Voor iemand die geen doom gespeeld heeft (ik dus) wel een beetje ingewikkeld om te volgen af en toe, maar hij gaf positieve commentaren!
Dan niet kijken want spoilersquote:
Ja, laat zien dan!quote:
Waar moet ie heen?quote:
Dm gestuurd.quote:
Zojuist verstuurdquote:
Nice!quote:
Dat komt wel goed.quote:Op maandag 8 mei 2023 08:12 schreef MizzezAmy het volgende:
Benieuwd naar de review
Goedemorgen heren!
PUZZIEquote:
Hi Thijsquote:Op maandag 8 mei 2023 15:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
PUZZIE
* El_Thijs Puzzie zowat doodknuffelt
Lang geledenquote:
Wel alles goed?quote:
De vader van mijn dochter is verongelukt , dus ik voel me nog niet echt heel erg fijn, daarom ook niet meer gepostquote:
Oh wat naarquote:Op maandag 8 mei 2023 15:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
De vader van mijn dochter is verongelukt , dus ik voel me nog niet echt heel erg fijn, daarom ook niet meer gepost
Fijn dat je er weer bent, ondanks de situatiequote:
Ik ben ook weer wegquote:Op maandag 8 mei 2023 15:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Fijn dat je er weer bent, ondanks de situatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |