quote:Op donderdag 27 april 2023 13:38 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, heb de Retro vliegtuigjes puur omdat ik geen hoofdprijzen ga betalen voor de G1 reeks uit 1984.
Acoustic Wave (FT/RP Soundwave) krijgt ook een re-release, maar ik weet niet hoe veel ie gaat kostenquote:
Die had je toch al?quote:Op donderdag 27 april 2023 13:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Acoustic Wave (FT/RP Soundwave) krijgt ook een re-release, maar ik weet niet hoe veel ie gaat kosten
Nee, ik heb MP-13.quote:
Ja, daarom even afwachten wat de prijs is bij ShowZquote:Op donderdag 27 april 2023 13:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ze beide had![]()
De RP is wel de moeite hoor.
Hier nog op voorraad, 1 stukquote:Op donderdag 27 april 2023 14:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, daarom even afwachten wat de prijs is bij ShowZ
FT Blaster ziet er wel heel tof uit.quote:Op donderdag 27 april 2023 14:15 schreef Faxie het volgende:
Hun volgende release is Blaster dacht ik. Ik ga die niet halen overigens, want ben heel tevreden met de DS versie.
Lord is een druk bezet man.quote:
Don't try to tempt me, Frodo!quote:
Hehe +1quote:Op donderdag 27 april 2023 14:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
FT Blaster ziet er wel heel tof uit.
Laatste FT hier is Parkour/Cliffjumper. Heel erg klein
Why shouldn't I buy more transformers?quote:Op donderdag 27 april 2023 16:18 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Lord is een druk bezet man.
[..]
Don't try to tempt me, Frodo!
Ik heb reissue van FT Astrotrain in preorderquote:Op donderdag 27 april 2023 17:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Why shouldn't I buy more transformers?
Die is wel tof jaquote:Op donderdag 27 april 2023 17:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb reissue van FT Astrotrain in preorder
Ja, die Blitzwing wordt door iedereen met ongeduld opgewacht. Nog erger dan de laatste FT Stunticon en Aerialbots.quote:Op donderdag 27 april 2023 17:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die is wel tof jaHoop dat ze opschieten met blitzwing, want de alternatieven doen het m niet voor me. Net een nieuwe verschenen weer, maar mist de MP esthetiek vind ik. Ik koop geen placeholders meer.
Net nog even snel de eerste van MS legends bruticus besteld
Ow nee, niet gezien. Maar die set sla ik over denk ik.quote:Op donderdag 27 april 2023 17:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, die Blitzwing wordt door iedereen met ongeduld opgewacht. Nog erger dan de laatste FT Stunticon en Aerialbots.
Heb je trouwens CangToys versie van Snarl gezien? Die ziet er vet uit
Ik heb ze alle 6 ook in preorder. CT verwacht deze in oktober uit te brengen. Kan niet wachtenquote:Op donderdag 27 april 2023 18:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow nee, niet gezien. Maar die set sla ik over denk ik.
Zal eens zoeken.
Scheelt dat er van de G1 Diaclone lijn niet zoveel van zijn.quote:Op donderdag 27 april 2023 17:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Why shouldn't I buy more transformers?
Dus op den duur heel veel waard wellicht.quote:Op donderdag 27 april 2023 18:53 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Scheelt dat er van de G1 Diaclone lijn niet zoveel van zijn.
Meh, ik heb ze voornamelijk uit '85. Dus met rub signs.quote:Op donderdag 27 april 2023 18:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dus op den duur heel veel waard wellicht.
Ach, ik begon ook met 1 Binaltech...quote:Op donderdag 27 april 2023 18:53 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Scheelt dat er van de G1 Diaclone lijn niet zoveel van zijn.
Ja, maar jullie zijn de diehards.quote:Op donderdag 27 april 2023 18:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ach, ik begon ook met 1 Binaltech...
Fax is de echte diehard, ik doe het pas een paar jaarquote:Op donderdag 27 april 2023 18:58 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, maar jullie zijn de diehards.
Ik herhaal: Ik begon met 1 (!) transformerquote:Op donderdag 27 april 2023 18:58 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, maar jullie zijn de diehards.
Het hielp niet dat ik net begon voor de 3rd party opleving en het op gang komen van de MP lijnquote:Op donderdag 27 april 2023 19:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Fax is de echte diehard, ik doe het pas een paar jaar
Jij hebt ook echt de grootste verzameling van Fok denk ikquote:Op donderdag 27 april 2023 19:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik herhaal: Ik begon met 1 (!) transformer![]()
Leek me wel grappig, beetje nostalgie enzo. Nu heb ik 5 volle Billy's staan
Ik heb maar 1 lullig plankje vol staan.quote:Op donderdag 27 april 2023 19:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Fax is de echte diehard, ik doe het pas een paar jaar
Aldus de diehard.quote:Op donderdag 27 april 2023 19:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik herhaal: Ik begon met 1 (!) transformer![]()
Leek me wel grappig, beetje nostalgie enzo. Nu heb ik 5 volle Billy's staan
Mja, ik zag MP Megatron en toen was ik ook verkochtquote:Op donderdag 27 april 2023 19:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het hielp niet dat ik net begon voor de 3rd party opleving en het op gang komen van de MP lijn
Ik ook, maar mijn combiners staan op de grond/bureau. Ik hoorde mijn plank zuchten van opluchting toen er ruimte vrij kwamquote:Op donderdag 27 april 2023 19:07 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 lullig plankje vol staan.
[..]
Aldus de diehard.
Heb je zelf ook G1 spul?
Mooi toch? Planken weer gelukkig.quote:Op donderdag 27 april 2023 19:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ook, maar mijn combiners staan op de grond/bureau. Ik hoorde mijn plank zuchten van opluchting toen er ruimte vrij kwam
Geen idee. Ik weet dat er een user was die ook dat spul had, nog voordat ik begon. Maar geen idee hoe groot verder, en volgens mij is die niet actief meer.quote:Op donderdag 27 april 2023 19:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij hebt ook echt de grootste verzameling van Fok denk ik
Ik heb de X-Transbots Menasor, de Generation Toy Devastator en Defensor, en de CangToys Predaking. Ik heb ook nog de MakeToys Devastator maar die is te klein en zit weer in de doos inmiddels.quote:Op donderdag 27 april 2023 19:11 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Mooi toch? Planken weer gelukkig.Welke combiners heb je dan zoal?
Echt? Zal hem eens zoeken daarquote:Op donderdag 27 april 2023 19:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geen idee. Ik weet dat er een user was die ook dat spul had, nog voordat ik begon. Maar geen idee hoe groot verder, en volgens mij is die niet actief meer.
Vond het ook wel grappig dat iemand die ik kende uit de Mazda Rotary wereld en fervent tuner, ook de dark side opgegaan was met transformersIs Furb op het TF forum
Nope geen G1. Die had ik vroegah. Doet me nu eigenlijk niet zo veel meer. Ik vind juist de moderne interpretaties tof. Ik zie het meer als premium movie/comic collectables.quote:Op donderdag 27 april 2023 19:07 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 lullig plankje vol staan.
[..]
Aldus de diehard.
Heb je zelf ook G1 spul?
Ik ben juist G1 fan, behalve dan die figuren van CangToys. Die deden we wel wat.quote:Op donderdag 27 april 2023 19:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nope geen G1. Die had ik vroegah. Doet me nu eigenlijk niet zo veel meer. Ik vind juist de moderne interpretaties tof. Ik zie het meer als premium movie/comic collectables.
Je moet de TFM Menasor nog hebben om de GT Devvy en Defensor aan te vullenquote:Op donderdag 27 april 2023 19:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb de X-Transbots Menasor, de Generation Toy Devastator en Defensor, en de CangToys Predaking. Ik heb ook nog de MakeToys Devastator maar die is te klein en zit weer in de doos inmiddels.
Die Menasor lijkt mij wel tof.quote:Op donderdag 27 april 2023 19:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb de X-Transbots Menasor, de Generation Toy Devastator en Defensor, en de CangToys Predaking. Ik heb ook nog de MakeToys Devastator maar die is te klein en zit weer in de doos inmiddels.
Heb die MP reeks al voorbij zien komen, daar zat wel tof G1 spul tussen ja.quote:Op donderdag 27 april 2023 19:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nope geen G1. Die had ik vroegah. Doet me nu eigenlijk niet zo veel meer. Ik vind juist de moderne interpretaties tof. Ik zie het meer als premium movie/comic collectables.
https://www.tfw2005.com/boards/members/furb.135478/quote:
Ja de karakters, maar niet het speelgoed.quote:Op donderdag 27 april 2023 19:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben juist G1 fan, behalve dan die figuren van CangToys. Die deden we wel wat.
Ow ik dacht dat je op het speelgoed zelf doelde. Maar het gaat je meer om de karakters dus ook?quote:Op donderdag 27 april 2023 19:16 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Die Menasor lijkt mij wel tof.
[..]
Heb die MP reeks al voorbij zien komen, daar zat wel tof G1 spul tussen ja.
Ja, ik ben meer een character spaarder.quote:Op donderdag 27 april 2023 19:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat je op het speelgoed zelf doelde. Maar het gaat je meer om de karakters dus ook?
Dan zal je de Deformation Space seekers wellicht interessant vindenOf de MP 3.0 seekers.
Die is ook best gaaf ja. Vrij stabiel ook, maar niet heel poseerbaar.quote:Op donderdag 27 april 2023 19:16 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Die Menasor lijkt mij wel tof.
[..]
Heb die MP reeks al voorbij zien komen, daar zat wel tof G1 spul tussen ja.
Liever niet, ben niet heel te spreken over de kwaliteit van het materiaal dat ze gebruiken.quote:Op donderdag 27 april 2023 19:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je moet de TFM Menasor nog hebben om de GT Devvy en Defensor aan te vullenZelfde bedrijf.
Jammer. Je gaat er toch vanuit dat het wel kwaliteit mag hebben.quote:Op donderdag 27 april 2023 19:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die is ook best gaaf ja. Vrij stabiel ook, maar niet heel poseerbaar.
Vrij dun plastic, maar ik heb zelf nog geen brekende figuren gehad hoor.quote:Op donderdag 27 april 2023 19:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Liever niet, ben niet heel te spreken over de kwaliteit van het materiaal dat ze gebruiken.
Verkeerde quote?quote:Op donderdag 27 april 2023 19:33 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jammer. Je gaat er toch vanuit dat het wel kwaliteit mag hebben.
Ik heb bij beide combiners al scheurtjes, knakjes en brekers gehad. Erg zonde.quote:Op donderdag 27 april 2023 19:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vrij dun plastic, maar ik heb zelf nog geen brekende figuren gehad hoor.
Nee nee, vind de originele reeks al weinig mobiel. Kan mij voorstellen dat je het jammer vind dat een nieuwe Transformer net zo mobiel is als het oude.quote:
Beter een kringverjaardag dan dat ze aan je eigen kringetje zitten.quote:Op zondag 30 april 2023 10:43 schreef MizzezAmy het volgende:
goedemorgen!
Eindelijk zon hier!
En dan heb ik vanmiddag een kringverjaardag die waarschijnlijk binnen is
Dat is dan ook wel weer zoquote:Op zondag 30 april 2023 10:43 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Beter een kringverjaardag dan dat ze aan je eigen kringetje zitten.
Ik kan ze wel dromen: eerst koffie/thee met taart of cake, dan de eeuwige hapjes met bier of fris.quote:
Praat me er niet van! Al zijn er vaak weinig hapjes, meestal taart, paar uurtjes drankjes en dan rond 18 uur avondeten. Dus probeer rond 19 uur weg te gaan, maar zal wel weer 20 uur worden. En begint om 14 uur al, op zich zou ik 16 uur een betere tijd vindenquote:Op zondag 30 april 2023 10:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik kan ze wel dromen: eerst koffie/thee met taart of cake, dan de eeuwige hapjes met bier of fris.
Zo lang?! Ik blijf maximaal anderhalf uurquote:Op zondag 30 april 2023 11:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Praat me er niet van! Al zijn er vaak weinig hapjes, meestal taart, paar uurtjes drankjes en dan rond 18 uur avondeten. Dus probeer rond 19 uur weg te gaan, maar zal wel weer 20 uur worden. En begint om 14 uur al, op zich zou ik 16 uur een betere tijd vindenop deze manier heb je aan de hele dag weinig. Mja familie, gelukkig nog maar 3 zulke verjaardagen per jaar, de rest is veel flexibeler.
Jaquote:Op zondag 30 april 2023 11:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zo lang?! Ik blijf maximaal anderhalf uur
Ik zou dat echt geen hele middag volhouden.quote:Op zondag 30 april 2023 11:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Praat me er niet van! Al zijn er vaak weinig hapjes, meestal taart, paar uurtjes drankjes en dan rond 18 uur avondeten. Dus probeer rond 19 uur weg te gaan, maar zal wel weer 20 uur worden. En begint om 14 uur al, op zich zou ik 16 uur een betere tijd vindenop deze manier heb je aan de hele dag weinig. Mja familie, gelukkig nog maar 3 zulke verjaardagen per jaar, de rest is veel flexibeler.
Enjoy!quote:Op zondag 30 april 2023 12:37 schreef El_Thijs het volgende:
Gelukkig ga ik zo de race kijken, geen verjaardagen voorlopig
Sterkte is het juiste woordquote:Op zondag 30 april 2023 13:04 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik zou dat echt geen hele middag volhouden.Moet ik je succes of sterkte wensen?
[..]
Enjoy!
Wel volhouden eh? Laat ze maar merken dat jij niet meer in een kringetje wil zitten!quote:Op zondag 30 april 2023 13:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Sterkte is het juiste woord
Maar ik heb net een berichtje gestuurd dat ik een uurtje later ben, kan me er nu echt nog niet toe zetten om te vertrekken (want ook nog een uurtje reistijd, dus dan eigenlijk van 13 tot 21 uur weg).
Nee, ik heb 12 jaar lang mijn plicht gedaan en bij alle verjaardagen volledig aanwezig geweest, het is nu wel mooi geweest. Tijd om recalcitrant te worden(en de volgende zal ik nog wel gaan, maar dan pas rond 16 uur, steeds iets later, tot ik er opeens niet meer ben
)
Ik heb eigenlijk het vermoeden dat niemand het echt leuk vindt (van mijn ouders, broer en zus weet ik dat wel zeker), maar het meer gebeurt omdat het zo hoort. Is ook met de ex-schoonfamilie van mijn zus erbij. Toen mn zus nog met haar ex getrouwd was had ik al weinig met die mensen en nu nog minder, had gehoopt ze niet meer te hoeven zien, maar de kinderverjaardagen worden nog gezamenlijk gevierd.quote:Op zondag 30 april 2023 13:10 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wel volhouden eh? Laat ze maar merken dat jij niet meer in een kringetje wil zitten!
Zeggen dat je je niet lekker voelt en na een uurtje gaan.quote:Op zondag 30 april 2023 13:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk het vermoeden dat niemand het echt leuk vindt (van mijn ouders, broer en zus weet ik dat wel zeker), maar het meer gebeurt omdat het zo hoort. Is ook met de ex-schoonfamilie van mijn zus erbij. Toen mn zus nog met haar ex getrouwd was had ik al weinig met die mensen en nu nog minder, had gehoopt ze niet meer te hoeven zien, maar de kinderverjaardagen worden nog gezamenlijk gevierd.
En de kinderen vinden het wel leuk, maar die zitten gewoon op hun kamer met hun vriendjes te spelen
Nee als ik er eenmaal ben hou ik wel vol. Hou ook niet zo van liegen, dus probeer dat niet te doen.quote:Op zondag 30 april 2023 13:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zeggen dat je je niet lekker voelt en na een uurtje gaan.
We horen wel hoe het wasquote:Op zondag 30 april 2023 14:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee als ik er eenmaal ben hou ik wel vol. Hou ook niet zo van liegen, dus probeer dat niet te doen.
Iets zegt mij dat je dat weleens vaker doet.quote:Op zondag 30 april 2023 13:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zeggen dat je je niet lekker voelt en na een uurtje gaan.
Dan is het uit faseren misschien wel het beste.quote:Op zondag 30 april 2023 14:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee als ik er eenmaal ben hou ik wel vol. Hou ook niet zo van liegen, dus probeer dat niet te doen.
Soms, al doet mijn vriendin daar net zo hard aan meequote:Op zondag 30 april 2023 16:25 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat je dat weleens vaker doet.
[..]
Dan is het uit faseren misschien wel het beste.
quote:Op zondag 30 april 2023 16:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Soms, al doet mijn vriendin daar net zo hard aan mee
Ik weetquote:
Kan ze ook een beetje koken?quote:
Ja hoor, vooral voor zichzelfquote:
Krijg je als je niet samenwoontquote:
Ohhh... dan heb ik niks gezegd.quote:
Kon je ook niet wetenquote:
Och ja, wie weet had je het hier wel eerder gemeld.quote:
Ongetwijfeld. De prognose is om in 2025/26 te kijken naar een huis voor ons samenquote:Op zondag 30 april 2023 19:35 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Och ja, wie weet had je het hier wel eerder gemeld.
Het was gezellig hoor, uiteindelijk was ik er om 15.30 ipv 14 uur en werd net de taart aangesneden. Even met de ex-schoonfamilie gepraat, en toen werd ik weggeroepen voor een rondleiding door het nieuwe huis. Daarna in de tuin wat japanse esdoornstekjes uitgestoken, voor in mn bonsai-bakje.quote:
Toch een vruchtbare dagquote:Op zondag 30 april 2023 21:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Het was gezellig hoor, uiteindelijk was ik er om 15.30 ipv 14 uur en werd net de taart aangesneden. Even met de ex-schoonfamilie gepraat, en toen werd ik weggeroepen voor een rondleiding door het nieuwe huis. Daarna in de tuin wat japanse esdoornstekjes uitgestoken, voor in mn bonsai-bakje.
En toen was het alweer etenstijd. Lekker gegeten, daarna nog thee en toen op huis aan. Prima te doen dus.
[ link | afbeelding ]
Denk wel dat ik misschien alleen het kleine stekje had moeten poten
Oef.. ex schoonfamilie... Dat zou ik zo vreemd vinden.quote:Op zondag 30 april 2023 21:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Het was gezellig hoor, uiteindelijk was ik er om 15.30 ipv 14 uur en werd net de taart aangesneden. Even met de ex-schoonfamilie gepraat, en toen werd ik weggeroepen voor een rondleiding door het nieuwe huis. Daarna in de tuin wat japanse esdoornstekjes uitgestoken, voor in mn bonsai-bakje.
En toen was het alweer etenstijd. Lekker gegeten, daarna nog thee en toen op huis aan. Prima te doen dus.
[ link | afbeelding ]
Denk wel dat ik misschien alleen het kleine stekje had moeten poten
Naja het is natuurlijk niet mijn ex-schoonfamilie, maar die van mn zus. Die van mij heb ik al heel lang niet meer gezien en verwacht ook niet dat dat ooit nog gaat gebeuren.quote:Op maandag 1 mei 2023 09:33 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Oef.. ex schoonfamilie... Dat zou ik zo vreemd vinden.
Hopelijk slaan je stekjes aan. Ziet er nu al leuk uit.
Werd er niemand zwarte gemaakt?quote:Op maandag 1 mei 2023 09:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Naja het is natuurlijk niet mijn ex-schoonfamilie, maar die van mn zus. Die van mij heb ik al heel lang niet meer gezien en verwacht ook niet dat dat ooit nog gaat gebeuren.
quote:
Ergens siert het je wel.quote:
Daarom. Weer iets om trots op te zijn.quote:
Ja, we moeten alle trotspunten pakken! (maar nu moet ik weer aan het werk, anders dalen mn trotspuntenquote:Op maandag 1 mei 2023 09:55 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Daarom. Weer iets om trots op te zijn.
quote:Op maandag 1 mei 2023 09:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, we moeten alle trotspunten pakken! (maar nu moet ik weer aan het werk, anders dalen mn trotspunten)
Kunt beter tijgerpunten scoren, maar goed dat vind ik.quote:Op maandag 1 mei 2023 09:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, we moeten alle trotspunten pakken! (maar nu moet ik weer aan het werk, anders dalen mn trotspunten)
Nou, daar ben ik dus ook niet goed inquote:Op maandag 1 mei 2023 10:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kunt beter tijgerpunten scoren, maar goed dat vind ik.
Vast wel. Iedereen kan dat.quote:Op maandag 1 mei 2023 10:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nou, daar ben ik dus ook niet goed in
Inb4: "Help wel even meequote:Op maandag 1 mei 2023 10:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nou, daar ben ik dus ook niet goed in
Dat doet afbreuk aan haar pandapunten.quote:
Soms moet je offers brengen.quote:Op maandag 1 mei 2023 18:55 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat doet afbreuk aan haar pandapunten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |