Helaas maar 1quote:
Ok Stefano.quote:Op donderdag 27 april 2023 15:47 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat is bij andere race weekenden heel anders met een extreem boeiende vrijdag inderdaad!
Ik vind het in ieder geval altijd wel fijn dat je nooit in herhaling valt over dit soort zaken.quote:
Zou behoorlijk hypocriet zijn om constant van standpunt te wisselen.quote:Op donderdag 27 april 2023 15:49 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ik vind het in ieder geval altijd wel fijn dat je nooit in herhaling valt over dit soort zaken.
Ja, in juni, voor of na Canada.quote:Op donderdag 27 april 2023 17:42 schreef Red_85 het volgende:
Mooi.
Ligt t nu aan mij of was Baku voorgaande jaren iets later in het seizoen?
Vorig jaar was Imola dit weekend, klopt dus wel.quote:Op donderdag 27 april 2023 17:42 schreef Red_85 het volgende:
Mooi.
Ligt t nu aan mij of was Baku voorgaande jaren iets later in het seizoen?
quote:Op donderdag 27 april 2023 18:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Is die sprint shootout nou gewoon een kwalificatie of zijn de regels anders?
#DurfTeVragen
quote:Een ingekorte variant van het bekende kwalificatieformat. Q1 duurt namelijk nog maar 12 minuten (was 18), Q2 10 minuten (15) en Q3 slechts 8 minuten (12). Naast de ingekorte sessies worden de coureurs verplicht op de Medium te rijden in Q1 en Q2, waarna ze overstappen op de Soft voor Q3. Een paar uur na de Shootout volgt de Sprint, waarvan het resultaat geen effect meer heeft op de grid voor de zondag.
Thanks. Dat van die banden is wel grappig, maar verder dus hetzelfde.quote:
Imola zit altijd rond laatste weekend april. Jaren 90 ook.quote:Op donderdag 27 april 2023 18:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vorig jaar was Imola dit weekend, klopt dus wel.
Krijg je ongelijke baantemperaturen en meer rubber op de baanquote:Op donderdag 27 april 2023 19:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Snap niet waarom ze niet experimenteren met one-shot qualifying voor dit format.
Ja, en? Ze willen het toch spannender. Laat loting bepalen in welke volgorde ze de baan op mogen.quote:Op donderdag 27 april 2023 20:27 schreef Adames het volgende:
[..]
Krijg je ongelijke baantemperaturen en meer rubber op de baan
Laat loting dan ook maar meteen de winnaar aanwijzen. Dan hoeven we niet meer te wachten tot de lottoballetjesmachine van de stewards op dinsdag klaar is met draaien.quote:Op donderdag 27 april 2023 20:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, en? Ze willen het toch spannender. Laat loting bepalen in welke volgorde ze de baan op mogen.
En dat meer rubber valt wel mee als iedereen maar één flying lap rijdt tijdens de quali
Ondanks alles blijft het wel nog een sportquote:Op donderdag 27 april 2023 20:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, en? Ze willen het toch spannender. Laat loting bepalen in welke volgorde ze de baan op mogen.
En dat meer rubber valt wel mee als iedereen maar één flying lap rijdt tijdens de quali
Omdat dat er niet doorgekomen is. Hebben ze wel voorgesteld, las ik, maar is afgewezen.quote:Op donderdag 27 april 2023 19:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Thanks. Dat van die banden is wel grappig, maar verder dus hetzelfde.
Snap niet waarom ze niet experimenteren met one-shot qualifying voor dit format.
Die tijden kloppen prima. Het zijn namelijk de lokale tijden en niet de Nederlandse tijden. Er zit twee uur tijdsverschil tussen.quote:Op donderdag 27 april 2023 22:19 schreef Eagles89 het volgende:
Heeft iemand de Weekend Warm Up op F1 TV gekeken? Helemaal aan het einde gaven ze het tijdschema voor komend weekend weer, onder andere dat de race op zondag om 16:00 uur zou beginnen? En de kwalificatie om morgen om 17:00 uur. Volgens de F1 site klopt hier helemaal niets van, de race op zondag zou om 13:00 NL beginnen en bijv de kwalificatie morgen om 15:00 uur al.
Ah oke thanks. Dacht miss de UK tijden maar dan klopte het al helemaal niet. Wel gek dat ze her in lokale tijd doen want welke F1 TV kijker zit momenteel in de Baku tijdzone…beetje zinloos om die tijden dan überhaupt te noemen.quote:Op donderdag 27 april 2023 22:40 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Die tijden kloppen prima. Het zijn namelijk de lokale tijden en niet de Nederlandse tijden. Er zit twee uur tijdsverschil tussen.
En ze zeiden dat de race zondag om 15 uur begint, niet om 16 uur zoals jij hier zegt.
F1TV kijkers zitten over de hele wereld, dus zal er door de kijker sowieso een omrekening naar de eigen tijden gedaan moeten worden. Dus kun je net zo goed de lokale tijden noemen, wat ze imho altijd doen.quote:Op donderdag 27 april 2023 23:39 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Ah oke thanks. Dacht miss de UK tijden maar dan klopte het al helemaal niet. Wel gek dat ze her in lokale tijd doen want welke F1 TV kijker zit momenteel in de Baku tijdzone…beetje zinloos om die tijden dan überhaupt te noemen.
Perez is nooit op stoom vroeg in het weekend. Dus die kwalificeert vanmiddag echt niet voor de andere kanshebbers.quote:Op vrijdag 28 april 2023 09:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als ik de verhalen moet geloven is Perez hier de grote favoriet. Dat kan dus ook alleen maar uitdraaien op een teleurstelling.
dat wordt lekker kijken danquote:Op vrijdag 28 april 2023 10:03 schreef Sked het volgende:
F1TV claimt dat ik geen abonnement heb, Google Play wel.
Fijn is dat.
quote:Op vrijdag 28 april 2023 10:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik word er bijna blij van dat Viaplay het wel doet.
'Restore purchase' in de appquote:Op vrijdag 28 april 2023 10:03 schreef Sked het volgende:
F1TV claimt dat ik geen abonnement heb, Google Play wel.
Fijn is dat.
lijkt me wel jaquote:Op vrijdag 28 april 2023 11:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Max al naar buiten. Op zich wel logisch uiteraard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |