Helaas maar 1quote:
Ok Stefano.quote:Op donderdag 27 april 2023 15:47 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat is bij andere race weekenden heel anders met een extreem boeiende vrijdag inderdaad!
Ik vind het in ieder geval altijd wel fijn dat je nooit in herhaling valt over dit soort zaken.quote:
Zou behoorlijk hypocriet zijn om constant van standpunt te wisselen.quote:Op donderdag 27 april 2023 15:49 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ik vind het in ieder geval altijd wel fijn dat je nooit in herhaling valt over dit soort zaken.
Ja, in juni, voor of na Canada.quote:Op donderdag 27 april 2023 17:42 schreef Red_85 het volgende:
Mooi.
Ligt t nu aan mij of was Baku voorgaande jaren iets later in het seizoen?
Vorig jaar was Imola dit weekend, klopt dus wel.quote:Op donderdag 27 april 2023 17:42 schreef Red_85 het volgende:
Mooi.
Ligt t nu aan mij of was Baku voorgaande jaren iets later in het seizoen?
quote:Op donderdag 27 april 2023 18:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Is die sprint shootout nou gewoon een kwalificatie of zijn de regels anders?
#DurfTeVragen
quote:Een ingekorte variant van het bekende kwalificatieformat. Q1 duurt namelijk nog maar 12 minuten (was 18), Q2 10 minuten (15) en Q3 slechts 8 minuten (12). Naast de ingekorte sessies worden de coureurs verplicht op de Medium te rijden in Q1 en Q2, waarna ze overstappen op de Soft voor Q3. Een paar uur na de Shootout volgt de Sprint, waarvan het resultaat geen effect meer heeft op de grid voor de zondag.
Thanks. Dat van die banden is wel grappig, maar verder dus hetzelfde.quote:
Imola zit altijd rond laatste weekend april. Jaren 90 ook.quote:Op donderdag 27 april 2023 18:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vorig jaar was Imola dit weekend, klopt dus wel.
Krijg je ongelijke baantemperaturen en meer rubber op de baanquote:Op donderdag 27 april 2023 19:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Snap niet waarom ze niet experimenteren met one-shot qualifying voor dit format.
Ja, en? Ze willen het toch spannender. Laat loting bepalen in welke volgorde ze de baan op mogen.quote:Op donderdag 27 april 2023 20:27 schreef Adames het volgende:
[..]
Krijg je ongelijke baantemperaturen en meer rubber op de baan
Laat loting dan ook maar meteen de winnaar aanwijzen. Dan hoeven we niet meer te wachten tot de lottoballetjesmachine van de stewards op dinsdag klaar is met draaien.quote:Op donderdag 27 april 2023 20:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, en? Ze willen het toch spannender. Laat loting bepalen in welke volgorde ze de baan op mogen.
En dat meer rubber valt wel mee als iedereen maar één flying lap rijdt tijdens de quali
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |