quote:Op donderdag 27 april 2023 viert de Koning samen met zijn familie Koningsdag in Rotterdam. De viering van 10 jaar Koningschap in 010 belooft een groot feest te worden. Op z’n Rotterdams. Met een veelzijdig en kleurrijk programma voor het Koninklijke gezelschap én voor iedereen die het feest die dag mee wil vieren. Het thema is: Wij zijn allemaal Kings & Queens. Want, iedereen is bijzonder. Op ieder hoofd past een kroon!
Welkom op Zuid!
De route van de Koninklijke Familie begint donderdag 27 april om 11.00 uur ter hoogte van het Afrikaanderplein. Op deze plek wordt het Koninklijk gezelschap op feestelijke wijze welkom geheten. Er klinkt een massaal ‘Lang zal hij leven’ als de Koning wordt toegezongen door een gelegenheidskoor bestaande uit leden van verschillende koren uit de stad. Burgemeester Ahmed Aboutaleb en Commissaris van de Koning Jaap Smit verzorgen de officiële ontvangst. Ook is er een rol voor kinderburgemeester Louey Zerourou. Vijftig kinderen van vijf scholen verwelkomen de Koning en het gezelschap in hun eigen buurt. Samen brengen zij een speciaal door ZangExpress gecomponeerd lied in: Kings & Queens. Ook is er een digitale ontmoeting met de kinderen uit het Sophia Kinderziekenhuis die met behulp van ‘de Klasgenoot van het Mooiste Contact Fonds’ het feest toch van heel dichtbij mee kunnen maken.
Ja, nee, van het eerste uur van Koningsdag.quote:Op donderdag 27 april 2023 13:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ondernemers van het eerste uur. Die waren er al in de 13e eeuw?
Ben jij toevallig familie van @Gerda2023 ? Je typt hetzelfde iig.quote:Op donderdag 27 april 2023 13:14 schreef kree het volgende: tja, het is allemaal niet zo heel spannend. Beetje geregisseerde boel weer samen met het NOS staatsnieuws van wat er in moet aan multiecultie etc. En hoe we "zouden moeten" overkomen als koningshuis. Het ligt er zo bovenop dat het gewoon niet eens heel leuk is om naar te kijken.
Zometeen nog even naar de koopgoot.quote:Op donderdag 27 april 2023 13:20 schreef kree het volgende:
De NOS denkt ook maar we wisselen even van camera, want het gaat wel heel saai worden door dat winkelcentrum enzo
Dan kijk je nietquote:Op donderdag 27 april 2023 13:14 schreef kree het volgende:
tja, het is allemaal niet zo heel spannend. Beetje geregisseerde boel weer samen met het NOS staatsnieuws van wat er in moet aan multiecultie etc. En hoe we "zouden moeten" overkomen als koningshuis. Het ligt er zo bovenop dat het gewoon niet eens heel leuk is om naar te kijken.
Door Irene en Friso ben ik sinds de geboorte van Alexia er een soort van automatisch van uitgegaan dat er behoorlijke kans is dat ze uit de lijn van troonopvolging stapt. Je ziet bij andere koningshuizen ook vaak dat 'de tweede' het lastig heeft met zijn of haar positie. Daarom zouden er eigenlijk ook altijd drie moeten zijn voor de stabiliteit.quote:Op donderdag 27 april 2023 13:08 schreef Magere_Gein het volgende:
Wacht even, dus het is niet zo dat Alexia nu examens heeft, maar om 'voor te bereiden op'. Hmm, die wilde dus gewoon niet...
https://www.funda.nl/koop(...)6355-grotemarkt-264/quote:Op donderdag 27 april 2023 13:21 schreef superniger het volgende:
Waarom appartementen daar? Dan is het toch elke dag luid en druk.
Nah nee ik loop wel een beetje te klagen want vindt t zo gemaakte show. Maar opzich heb ik verder geen haat ofzo tegen het koningshuis eigenlijk.quote:
Lekker vanuit je miljoenen penthouse als rijke patriciër neerkijken op het winkelende plebs.quote:Op donderdag 27 april 2023 13:21 schreef superniger het volgende:
Waarom appartementen daar? Dan is het toch elke dag luid en druk.
Ik vind ze er wel uit zien of ze het leuk vinden, of dat zo is zullen we echter nooit weten.quote:Op donderdag 27 april 2023 13:23 schreef kree het volgende:
[..]
Nah nee ik loop wel een beetje te klagen want vindt t zo gemaakte show. Maar opzich heb ik verder geen haat ofzo tegen het koningshuis eigenlijk.
Maar ze lijken het zelf niet onwijs leuk te vinden en dat is nog het ergste enzo.
Tot volgend jaarquote:Op donderdag 27 april 2023 13:24 schreef Monique___ het volgende:
ik haak af
was gezellig nog eens op fok
quote:Op donderdag 27 april 2023 13:22 schreef tralalala het volgende:
[..]
https://www.funda.nl/koop(...)6355-grotemarkt-264/
Aardig aan de prijs
Gelukkig is de audiotechnicus totaal niet op de hoogte van het slechte microfoongeluid. Voor de andere 2 wel een beetje jammer alleen.quote:Op donderdag 27 april 2023 13:25 schreef Breekfast het volgende:
Het verplichte stukje rap erdoor heen.
Gemiddeld concert van Lee is anderhalf uur dit nummer.quote:Op donderdag 27 april 2023 13:24 schreef Breekfast het volgende:
Ik had niet verwacht dat Lee dit nummer zou gaan zingen.
Hmmm tja nouja zag een paar shots close-up en ik zie daar nou niet echt iets in van dit is leuk ofzo.quote:Op donderdag 27 april 2023 13:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind ze er wel uit zien of ze het leuk vinden, of dat zo is zullen we echter nooit weten.
Jaja stop alquote:Op donderdag 27 april 2023 13:26 schreef -Sigaartje het volgende:
@:kree , joh, zeik niet zo. Ga ergens anders mopperen.
Amalia kent twitter goed genoeg om dat niet te doen.quote:Op donderdag 27 april 2023 13:28 schreef -Sigaartje het volgende:
Het is wel ontspannender dan voorgaande jaren. Ik heb ook de indruk dat ze meer ruimte hebben. Ze hadden in de markthal wel een chocolaatje mogen nuttigen.
Verschil moet er zijn.quote:Op donderdag 27 april 2023 13:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Lee gouden microfoon, Willem een normale.
Ze krijgen Frans Timmermans.quote:Op donderdag 27 april 2023 13:30 schreef monkyyy het volgende:
Als PvdA weer een grote partij wil worden dan moet Aboutaleb lijsttrekker worden
Heeft al een borrel op.quote:Op donderdag 27 april 2023 13:32 schreef Dutch_view het volgende:
Willem komt niet uit zn woorden
Afschuiting?
Met Attje patatje win je geen oorlog.quote:Op donderdag 27 april 2023 13:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Multiculti totdat ze de leider moeten kiezen.
Beter dit dan zo'n president als in Duitsland of Italië.quote:Op donderdag 27 april 2023 13:33 schreef kree het volgende:
Ik heb er toch een zwak voor. Ik denk nl dat er zo iemand moet zijn. iig de vader des vaderlands ofzo.
Alleen dat zie je dus het hele jaar door niet zo.
En wat me dan tegenvalt is dat we het op 1 dagje in het jaar allemaal groot gaan uitmeten en vieren enzo.
Ik weet niet als we nu een poll maken voor of tegen een koning/koningin of het wel onwijs in het voordeel zal zijn.
Lee had gisteravond ook al een optreden in Ahoy, die is leegquote:
Hij wordt zo weer naar zijn rusthuis toegeredenquote:Op donderdag 27 april 2023 13:34 schreef Breekfast het volgende:
Beter haalt iemand even die microfoon weg bij Lee, dit kan echt niet meer
Lee denkt dat ze allemaal voor hem kwamen.quote:Op donderdag 27 april 2023 13:35 schreef Deisyy het volgende:
Lee tegen Ariane: Dank u, fijn dat je er bent
Echtquote:Op donderdag 27 april 2023 13:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Lee denkt dat ze allemaal voor hem kwamen.
quote:Op donderdag 27 april 2023 13:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Lee denkt dat ze allemaal voor hem kwamen.
Wat dat betreft kan Amalia niet vroeg genoeg komen. Die komt in ieder geval uit haar worden. Ik kan speeches en troonredes van WimLex echt niet aanzien, omdat ik veel te meelevend voor ben. Elke verspreking, hapering en andersoortig gerommel doen pijn aan de oren. En dan kijk hij er ook altijd nog bij alsof hij op de toilet zit.quote:Op donderdag 27 april 2023 13:32 schreef Dutch_view het volgende:
Willem komt niet uit zn woorden
Afschuiting?
Ja ja ze boffen maar, en de meesten krijgen nog een knuffel ookquote:Op donderdag 27 april 2023 13:37 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Ze mogen allemaal de hand van Leen schudden. Mooie dag voor de familie.
Leen woont daar gelukkig om de hoek.quote:Op donderdag 27 april 2023 13:35 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Hij wordt zo weer naar zijn rusthuis toegereden![]()
Ja, maar als koning zou ie toch meer "normaal" moeten zijn voor zover dat kan hoor trouwens. Want dat is wss het grootste probleem.quote:Op donderdag 27 april 2023 13:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Beter dit dan zo'n president als in Duitsland of Italië.
Ik snap dit idd niet, dit is voor een groot deel gewoon te trainen. Of is dit al ná diverse trainingenquote:Op donderdag 27 april 2023 13:37 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Wat dat betreft kan Amalia niet vroeg genoeg komen. Die komt in ieder geval uit haar worden. Ik kan speeches en troonredes van WimLex echt niet aanzien, omdat ik veel te meelevend voor ben. Elke verspreking, hapering en andersoortig gerommel doen pijn aan de oren. En dan kijk hij er ook altijd nog bij alsof hij op de toilet zit.
Heeft Leen Huizer nog zijn hitsingle You'll Never Walk Alone gezongen? Toch mooi dat Gerry and the Pacemakers dat toentertijd gecoverd hebben!quote:Op donderdag 27 april 2023 13:37 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Ze mogen allemaal de hand van Leen schudden. Mooie dag voor de familie.
Laatst hadden ze het ook al ingepikt voor de musical Carousel.quote:Op donderdag 27 april 2023 14:32 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Heeft Leen Huizer nog zijn hitsingle You'll Never Walk Alone gezongen? Toch mooi dat Gerry and the Pacemakers dat toentertijd gecoverd hebben!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |