quote:Op donderdag 27 april 2023 viert de Koning samen met zijn familie Koningsdag in Rotterdam. De viering van 10 jaar Koningschap in 010 belooft een groot feest te worden. Op z’n Rotterdams. Met een veelzijdig en kleurrijk programma voor het Koninklijke gezelschap én voor iedereen die het feest die dag mee wil vieren. Het thema is: Wij zijn allemaal Kings & Queens. Want, iedereen is bijzonder. Op ieder hoofd past een kroon!
Welkom op Zuid!
De route van de Koninklijke Familie begint donderdag 27 april om 11.00 uur ter hoogte van het Afrikaanderplein. Op deze plek wordt het Koninklijk gezelschap op feestelijke wijze welkom geheten. Er klinkt een massaal ‘Lang zal hij leven’ als de Koning wordt toegezongen door een gelegenheidskoor bestaande uit leden van verschillende koren uit de stad. Burgemeester Ahmed Aboutaleb en Commissaris van de Koning Jaap Smit verzorgen de officiële ontvangst. Ook is er een rol voor kinderburgemeester Louey Zerourou. Vijftig kinderen van vijf scholen verwelkomen de Koning en het gezelschap in hun eigen buurt. Samen brengen zij een speciaal door ZangExpress gecomponeerd lied in: Kings & Queens. Ook is er een digitale ontmoeting met de kinderen uit het Sophia Kinderziekenhuis die met behulp van ‘de Klasgenoot van het Mooiste Contact Fonds’ het feest toch van heel dichtbij mee kunnen maken.
quote:Op donderdag 27 april 2023 12:18 schreef Deisyy het volgende:
Ze varen redelijk rustig, ik heb een keer in zo'n watertaxi gezeten kwam er met gekneusde nieren uit
quote:Op donderdag 27 april 2023 12:18 schreef Deisyy het volgende:
Ze varen redelijk rustig, ik heb een keer in zo'n watertaxi gezeten kwam er met gekneusde nieren uit
Lijkt alsnog wel vrij hard te gaan, water zou ook wel rustig zijn.quote:Op donderdag 27 april 2023 12:18 schreef Deisyy het volgende:
Klinkt vetquote:Op donderdag 27 april 2023 12:18 schreef Deisyy het volgende:
Niet zo gek als je al vijf uur oranjebitter staat te hakkenquote:Op donderdag 27 april 2023 12:20 schreef Monique___ het volgende:
vanaf 7 uur al wachten , domme giechel erbij
moeten toch programma aaneen pratenquote:Op donderdag 27 april 2023 12:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Beetje onzin, je verdient als stad er ook weer aan, niet direct maar wel indirect voor de middenstand.
Dit is de laatst week van Beau. Jinek begint maandag weer.quote:Op donderdag 27 april 2023 12:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik mis Jair van Beau?Jinek bij dit programma
Vroeger heette dat gewoon een gedicht.quote:Op donderdag 27 april 2023 12:22 schreef StephanL het volgende:
Ohh god spoken word. Woke woker wookst![]()
vroeger was alles beterquote:Op donderdag 27 april 2023 12:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Vroeger heette dat gewoon een gedicht.
LeeGodquote:Op donderdag 27 april 2023 12:23 schreef Sked het volgende:
We krijgen Lee Towers nog? Dan blijf ik kijken.
Het schijnt dat ie een nieuw nummer gaat zingenquote:Op donderdag 27 april 2023 12:23 schreef Sked het volgende:
We krijgen Lee Towers nog? Dan blijf ik kijken.
Viel mij ook al opquote:Op donderdag 27 april 2023 12:25 schreef Magica het volgende:
[..]
Geen idee want Jeroen lult er steeds doorheen
Aan het begin deed het me een beetje denken aan Fata Morgana, maar jouw omschrijving is veel beterquote:
Over wie heb je het joh, ik zie geen jurken.quote:Op donderdag 27 april 2023 12:28 schreef kree het volgende:
Jemig wat hebben de prinsessen weer soepjurken aan, gemiste kans weer om de populariteit van het koningshuis wat op te krikken.
Ga je mond spoelenquote:Op donderdag 27 april 2023 12:28 schreef Monique___ het volgende:
lijkt op 'hoedenplank'
deuntje eronder
quote:Op donderdag 27 april 2023 12:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
Waar is Def Rhymz als je hem nodig hebt
eensquote:Op donderdag 27 april 2023 12:29 schreef asco het volgende:
Je hoeft dus echt NIKS te kunnen om hier te mogen optreden.
Het ziet er weer zeer stijfjes uit allemaal iig.quote:Op donderdag 27 april 2023 12:28 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Over wie heb je het joh, ik zie geen jurken.
haha ik wel ja!quote:Op donderdag 27 april 2023 12:31 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nee je gaat voor je lol naar ballet kijken?
Inderdaadquote:
quote:Op donderdag 27 april 2023 12:10 schreef Cirilico het volgende:
Het verschil is: tuig komt van zuid.
Zoals we dat altijd zeiden in Rotterdam.
quote:
Even voor de duidelijkheid: dit is een heuse Rotterdamse grap/uitspraak en mijn opmerking staat dus volledig los van de racistische opmerkingen die hier allemaal gemaakt worden. Als ik het zo teruglees, lijkt het alsof de opmerking in diezelfde context is gemaakt.quote:Op donderdag 27 april 2023 12:10 schreef Monique___ het volgende:
kunnen we het gezellig houden hiero?![]()
zo kwam het inderdaad op me over..quote:Op donderdag 27 april 2023 12:31 schreef Cirilico het volgende:
[..]
[..]
[..]
Even voor de duidelijkheid: dit is een heuse Rotterdamse grap/uitspraak en mijn opmerking staat dus volledig los van de racistische opmerkingen die hier allemaal gemaakt worden. Als ik het zo teruglees, lijkt het alsof de opmerking in diezelfde context is gemaakt.Maar neen dus.
@Calandquote:Op donderdag 27 april 2023 12:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
Waar is Def Rhymz als je hem nodig hebt
Nee joh, zo serieus nam ik je opmerking nietquote:Op donderdag 27 april 2023 12:31 schreef Cirilico het volgende:
[..]
[..]
[..]
Even voor de duidelijkheid: dit is een heuse Rotterdamse grap/uitspraak en mijn opmerking staat dus volledig los van de racistische opmerkingen die hier allemaal gemaakt worden. Als ik het zo teruglees, lijkt het alsof de opmerking in diezelfde context is gemaakt.Maar neen dus.
quote:Op donderdag 27 april 2023 12:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hermes House Band
[ afbeelding ]
Marilenequote:Op donderdag 27 april 2023 12:36 schreef Monique___ het volgende:
wie is die vrouw in het paars?? die mee huppelt?
Heeft een en ander laten doen.quote:Op donderdag 27 april 2023 12:36 schreef Monique___ het volgende:
wie is die vrouw in het paars?? die mee huppelt?
Vriendinnetje van Gertquote:
jaaa las ik net op wiki maar die is nog niet zo oud.. dacht wie is die oude vrouw?quote:Op donderdag 27 april 2023 12:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Vrouw van Maurits, die weer de zoon van Margriet is, die weer de dochter van Juliana is.
Ze klinken in elk geval niet bijster enthousiast.quote:Op donderdag 27 april 2023 12:37 schreef PS. het volgende:
Hermes house band, die zijn toch ook wel bejaard inmiddels.
Nee want het is een studentenband en die wordt elke keer vernieuwd met nieuwe studentenquote:Op donderdag 27 april 2023 12:37 schreef PS. het volgende:
Neuh, als je stopt met studeren moet je eruit. Ik geloof dat het de band is met de meeste ex-leden ter wereldquote:Op donderdag 27 april 2023 12:37 schreef PS. het volgende:
Al 10 jaar niet meer.quote:Op donderdag 27 april 2023 12:38 schreef kree het volgende:
Krijgen we nog koekhappen denk? toch wel beetje traditie
Gehehequote:Op donderdag 27 april 2023 12:39 schreef NoemHarry het volgende:
[..]
Al 10 jaar niet meer.
Wie weet nog een paar Joden die excuses eisen voor de bombardementen. Hij is half Duits tenslotte.
Ja, nee, meer mijn fout denk ik.quote:Op donderdag 27 april 2023 12:33 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zo kwam het inderdaad op me over..![]()
excusez moi dan![]()
![]()
Stoor me ook aan de racistische opmerkingen hier.
Beter dan haar stringquote:Op donderdag 27 april 2023 12:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Davina is haar broek vergeten, ook gênant.
Bohhhhhquote:
Dan trouwt ze vast een mens van kleurquote:
Half twee. Ik weet niet of ik dat ga reddenquote:Op donderdag 27 april 2023 12:40 schreef Guanabana het volgende:
Ik zit wel een beetje aan m'n cringe-grens, hoe lang nog?
Ben jij geen mod meer?quote:Op donderdag 27 april 2023 12:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Half twee. Ik weet niet of ik dat ga redden
Nou niet dat mij dat zo zou uitmaken, maar in het teken van de hype van die er nu is zou je het haast nog verwachten dat ze dat ook regisseren.quote:Op donderdag 27 april 2023 12:43 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dan trouwt ze vast een mens van kleur
Usersnames zijn oranje vandaag, maar bij automatische updates gaat het kleurtje niet mee, dus dan is iedereen zwart.quote:
Die reunion feesten zijn Prachtig. Gemiddelde leeftijd 55! 😎quote:Op donderdag 27 april 2023 12:45 schreef Monique___ het volgende:
[..]
lang lang geleden geweest in parkzicht
Jawel hoorquote:
Niet op mobiel trouwensquote:Op donderdag 27 april 2023 12:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Jawel hoorMaar op Koningsdag worden alle tagjes oranje. Heb je het topic dan open staan en komt er een nieuwe naam bij, dan kan die in het zwart staan terwijl dat niet zou moeten
nee nee jonger hiero wel nog maar grappig dat dit nog isquote:Op donderdag 27 april 2023 12:46 schreef asco het volgende:
[..]
Die reunion feesten zijn Prachtig. Gemiddelde leeftijd 55! 😎
Oh omdat er ook bij staat bovenin waar iemand mod van is, dacht ikquote:Op donderdag 27 april 2023 12:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Jawel hoorMaar op Koningsdag worden alle tagjes oranje. Heb je het topic dan open staan en komt er een nieuwe naam bij, dan kan die in het zwart staan terwijl dat niet zou moeten
Sportieve koning hebben we toch he?quote:
Komt wel weer goedquote:Op donderdag 27 april 2023 12:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh omdat er ook bij staat bovenin waar iemand mod van is, dacht ikEn dat staat er ook niet meer.
F5 lost het weer op (tot de volgende posts)quote:Op donderdag 27 april 2023 12:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh omdat er ook bij staat bovenin waar iemand mod van is, dacht ikEn dat staat er ook niet meer.
Trix was een stukje kieskeuriger dan WimLex. Die zou Rutte zo nu en dan kritische vragen stellen en laten lekken dat ze denkt dat zijn einddatum wel bereikt is. Onder WimLex is de koning teveel een verlengstuk geworden van de regerende coalitie.quote:Op donderdag 27 april 2023 12:34 schreef kree het volgende:
ik weet het niet hoor Trix straalde dan altijd nog wel wat uit. maar dit is zo een show. Je weet gewoon dat Alex er gewoon geen kloot zin in heeft dit.
Kennen we niet.quote:Op donderdag 27 april 2023 12:52 schreef Weltschmerz het volgende:
Wel goeie muziek. Flashlight van Parliament.
Euh ja min of meer wel, hoewel ik geen idee heb hoor hoe het koningshuis dan weer invloed heeft op de regering.quote:Op donderdag 27 april 2023 12:51 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Trix was een stukje kieskeuriger dan WimLex. Die zou Rutte zo nu en dan kritische vragen stellen en laten lekken dat ze denkt dat zijn einddatum wel bereikt is. Onder WimLex is de koning teveel een verlengstuk geworden van de regerende coalitie.
Zware bedreigingen zullen niet meehelpen met spontaan over straat lopen.quote:Op donderdag 27 april 2023 12:55 schreef kree het volgende:
Trouwes vond Amalia altijd wel soort van leuk en spontaan eerder. Maar zie dat zo onwijs niet terug nu?
Voor geen goud trouwens zou ik die opvolging willen hebben denk ik.
Het zal er wel uit getraind zijn ofzo de spontaniteit.
vind het nog knap dat ze mee kan doen.. handjes geeft etc etcquote:Op donderdag 27 april 2023 12:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zware bedreigingen zullen niet meehelpen met spontaan over straat lopen.
Ik heb het idee dat ze heel graag ergens anders wil zijnquote:Op donderdag 27 april 2023 12:55 schreef kree het volgende:
Trouwes vond Amalia altijd wel soort van leuk en spontaan eerder. Maar zie dat zo onwijs niet terug nu?
Ze zit momenteel nou niet bepaald in een hele fijne fase van haar leven...quote:Op donderdag 27 april 2023 12:55 schreef kree het volgende:
Uiteraard, lekker feesten met leeftijdsgenoten en daar een leuke knul aan de haak slaan waar ze de volgende dag weer spijt van heeft.quote:Op donderdag 27 april 2023 12:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze heel graag ergens anders wil zijn
Ja dat ook idd, zo zonde trouwens snap niet waarom mensen zo'n haat kunnen hebben.quote:Op donderdag 27 april 2023 12:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik zou zelf geen oog dichtdoen als de drugsmaffia achter mij aanzit en ik weet dat ik de volgende dag urenlang aangekondigd en publiekelijk in Rotterdam moet rondlopen. Je hoopt natuurlijk dat de beveiliging alles onder controle heeft, maar een heel prettig gevoel is het niet lijkt mij.quote:Op donderdag 27 april 2023 12:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Is geen haat, gewoon georganiseerde misdaad.quote:Op donderdag 27 april 2023 12:59 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dat ook idd, zo zonde trouwens snap niet waarom mensen zo'n haat kunnen hebben.
Bedoel ik ben het er ook mss niet allemaal mee eens, maargoed zolang het zo gaat wat mij best.
Brent me tot volgende puntje, dat is nl het publiek.
Je weet wel als je normaal uit het station stapt dan lijkt het of je in klein Marokko bent ofzo of iig in de multiculti hoofdstad.
Zie dat niet terug in publiek. Ook weer zoiets. zo betrokken zijn onze medelanders er mee, hahaha
Of zou het een goede smoes zijn...quote:Op donderdag 27 april 2023 13:00 schreef Magere_Gein het volgende:
Alexia die een schoolexamen belangrijker vindt dan Koningsdag, schandalig!
En waarom zouden die het dan op Amalia gemunt hebben dan?quote:Op donderdag 27 april 2023 12:59 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Is geen haat, gewoon georganiseerde misdaad.
Angst zaaien, jezelf groot maken, onderhandelen met overheid enz...quote:Op donderdag 27 april 2023 13:03 schreef kree het volgende:
[..]
En waarom zouden die het dan op Amalia gemunt hebben dan?
Als statement orzo?
Kan je aardig wat losgeld voor krijgen. Of in geld, of in vrijlating van je mattiesquote:Op donderdag 27 april 2023 13:03 schreef kree het volgende:
[..]
En waarom zouden die het dan op Amalia gemunt hebben dan?
Als statement orzo?
geloof dat @Deisyy uit rotterdam komtquote:Op donderdag 27 april 2023 13:04 schreef Deisyy het volgende:
Rotterdam is ook een warm bad @:R-woud93
Nou geloof niet dat het koningshuis iets aan de regering kan doen.quote:Op donderdag 27 april 2023 13:03 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Angst zaaien, jezelf groot maken, onderhandelen met overheid enz...
Dat zeg ik ook helemaal nergens.quote:Op donderdag 27 april 2023 13:05 schreef kree het volgende:
[..]
Nou geloof niet dat het koningshuis iets aan de regering kan doen.
Angst zaaien wellicht.
Tja weet je de maatschappij is wel ook verrot hoor. Ik weet nog Trixie kwam in Katwijk met koninginnedag en dat was toch onwijs anders als dit nu is.
Ooit ja, maar ging om het warme bad, R-woud vond het 40+-forum altijd een warm bad.quote:Op donderdag 27 april 2023 13:04 schreef Monique___ het volgende:
[..]
geloof dat @:Deisyy uit rotterdam komt
Nee.quote:Op donderdag 27 april 2023 13:07 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Je herinnert je geen dingen van toen je 9 was?
quote:Op donderdag 27 april 2023 13:02 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Of zou het een goede smoes zijn...
Ik vind het jammer iig, vind haar de leukste
Weken geleden las ik ergens een berichtje waarin iemand zich afvroeg of Alexia aanwezig was. Er zijn dus schijnbaar echt examens momenteel. Er werd wel de kanttekening geplaatst dat Alexia eerder op coulance kon rekenen in Wales. Dus als dit echt de hoogste prioriteit had gekregen, dan had ze er waarschijnlijk wel geweest. Dus misschien kwam het Alexia ook wel mooi uit, die examens.quote:Op donderdag 27 april 2023 13:03 schreef SilverEyes het volgende:
Geloof er geen snars van dat Alexia examens heeft.
Maxima legde het ook uit als een excuusquote:Op donderdag 27 april 2023 13:08 schreef Magere_Gein het volgende:
Wacht even, dus het is niet zo dat Alexia nu examens heeft, maar om 'voor te bereiden op'. Hmm, die wilde dus gewoon niet...
Gelijk heeft ze, hahahaquote:Op donderdag 27 april 2023 13:08 schreef Magere_Gein het volgende:
Wacht even, dus het is niet zo dat Alexia nu examens heeft, maar om 'voor te bereiden op'. Hmm, die wilde dus gewoon niet...
GSCE's beginnen 15 mei. Aannemende dat ze die doet.quote:Op donderdag 27 april 2023 13:08 schreef Magere_Gein het volgende:
Maxima zegt dat ze het heel jammer vindt dat ze er niet bij is.quote:
Dan zal ze nog wel een hoop te leren hebben als ze geen 2 a 3 dagen meer kan missen.quote:Op donderdag 27 april 2023 13:10 schreef NoemHarry het volgende:
[..]
GSCE's beginnen 15 mei. Aannemende dat ze die doet.
Dan zou Alexia ongeveer de enige puber zijn die een feestje in de vakantie zou overslaanquote:Op donderdag 27 april 2023 13:10 schreef NoemHarry het volgende:
[..]
GSCE's beginnen 15 mei. Aannemende dat ze die doet.
Hebben ze in Engeland nu vakantie dan?quote:Op donderdag 27 april 2023 13:11 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Dan zou Alexia ongeveer de enige puber zijn die een feestje in de vakantie zou overslaan
Geen idee.quote:Op donderdag 27 april 2023 13:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hebben ze in Engeland nu vakantie dan?
Dus dat. Ik zie nog voor me hoe m'n luier verschoond werd op de crèche en dat ik dat gênant vond. Ik durfde me ook nooit om te kleden voor gym in de kleuterklas en toen werd de juf altijd boos.quote:Op donderdag 27 april 2023 13:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn... ik ben 56 en herinner me dingen van toen ik 3 was
13e eeuw, jaren 30, klein verschilquote:Op donderdag 27 april 2023 13:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ondernemers van het eerste uur. Die waren er al in de 13e eeuw?
Duur plekje ja?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |