quote:Op donderdag 27 april 2023 viert de Koning samen met zijn familie Koningsdag in Rotterdam. De viering van 10 jaar Koningschap in 010 belooft een groot feest te worden. Op z’n Rotterdams. Met een veelzijdig en kleurrijk programma voor het Koninklijke gezelschap én voor iedereen die het feest die dag mee wil vieren. Het thema is: Wij zijn allemaal Kings & Queens. Want, iedereen is bijzonder. Op ieder hoofd past een kroon!
Welkom op Zuid!
De route van de Koninklijke Familie begint donderdag 27 april om 11.00 uur ter hoogte van het Afrikaanderplein. Op deze plek wordt het Koninklijk gezelschap op feestelijke wijze welkom geheten. Er klinkt een massaal ‘Lang zal hij leven’ als de Koning wordt toegezongen door een gelegenheidskoor bestaande uit leden van verschillende koren uit de stad. Burgemeester Ahmed Aboutaleb en Commissaris van de Koning Jaap Smit verzorgen de officiële ontvangst. Ook is er een rol voor kinderburgemeester Louey Zerourou. Vijftig kinderen van vijf scholen verwelkomen de Koning en het gezelschap in hun eigen buurt. Samen brengen zij een speciaal door ZangExpress gecomponeerd lied in: Kings & Queens. Ook is er een digitale ontmoeting met de kinderen uit het Sophia Kinderziekenhuis die met behulp van ‘de Klasgenoot van het Mooiste Contact Fonds’ het feest toch van heel dichtbij mee kunnen maken.
quote:Op donderdag 27 april 2023 12:18 schreef Deisyy het volgende:
Ze varen redelijk rustig, ik heb een keer in zo'n watertaxi gezeten kwam er met gekneusde nieren uit
quote:Op donderdag 27 april 2023 12:18 schreef Deisyy het volgende:
Ze varen redelijk rustig, ik heb een keer in zo'n watertaxi gezeten kwam er met gekneusde nieren uit
Lijkt alsnog wel vrij hard te gaan, water zou ook wel rustig zijn.quote:Op donderdag 27 april 2023 12:18 schreef Deisyy het volgende:
Klinkt vetquote:Op donderdag 27 april 2023 12:18 schreef Deisyy het volgende:
Niet zo gek als je al vijf uur oranjebitter staat te hakkenquote:Op donderdag 27 april 2023 12:20 schreef Monique___ het volgende:
vanaf 7 uur al wachten , domme giechel erbij
moeten toch programma aaneen pratenquote:Op donderdag 27 april 2023 12:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Beetje onzin, je verdient als stad er ook weer aan, niet direct maar wel indirect voor de middenstand.
Dit is de laatst week van Beau. Jinek begint maandag weer.quote:Op donderdag 27 april 2023 12:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik mis Jair van Beau?Jinek bij dit programma
Vroeger heette dat gewoon een gedicht.quote:Op donderdag 27 april 2023 12:22 schreef StephanL het volgende:
Ohh god spoken word. Woke woker wookst![]()
vroeger was alles beterquote:Op donderdag 27 april 2023 12:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Vroeger heette dat gewoon een gedicht.
LeeGodquote:Op donderdag 27 april 2023 12:23 schreef Sked het volgende:
We krijgen Lee Towers nog? Dan blijf ik kijken.
Het schijnt dat ie een nieuw nummer gaat zingenquote:Op donderdag 27 april 2023 12:23 schreef Sked het volgende:
We krijgen Lee Towers nog? Dan blijf ik kijken.
Viel mij ook al opquote:Op donderdag 27 april 2023 12:25 schreef Magica het volgende:
[..]
Geen idee want Jeroen lult er steeds doorheen
Aan het begin deed het me een beetje denken aan Fata Morgana, maar jouw omschrijving is veel beterquote:
Over wie heb je het joh, ik zie geen jurken.quote:Op donderdag 27 april 2023 12:28 schreef kree het volgende:
Jemig wat hebben de prinsessen weer soepjurken aan, gemiste kans weer om de populariteit van het koningshuis wat op te krikken.
Ga je mond spoelenquote:Op donderdag 27 april 2023 12:28 schreef Monique___ het volgende:
lijkt op 'hoedenplank'
deuntje eronder
quote:Op donderdag 27 april 2023 12:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
Waar is Def Rhymz als je hem nodig hebt
eensquote:Op donderdag 27 april 2023 12:29 schreef asco het volgende:
Je hoeft dus echt NIKS te kunnen om hier te mogen optreden.
Het ziet er weer zeer stijfjes uit allemaal iig.quote:Op donderdag 27 april 2023 12:28 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Over wie heb je het joh, ik zie geen jurken.
haha ik wel ja!quote:Op donderdag 27 april 2023 12:31 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nee je gaat voor je lol naar ballet kijken?
Inderdaadquote:
quote:Op donderdag 27 april 2023 12:10 schreef Cirilico het volgende:
Het verschil is: tuig komt van zuid.
Zoals we dat altijd zeiden in Rotterdam.
quote:
Even voor de duidelijkheid: dit is een heuse Rotterdamse grap/uitspraak en mijn opmerking staat dus volledig los van de racistische opmerkingen die hier allemaal gemaakt worden. Als ik het zo teruglees, lijkt het alsof de opmerking in diezelfde context is gemaakt.quote:Op donderdag 27 april 2023 12:10 schreef Monique___ het volgende:
kunnen we het gezellig houden hiero?![]()
zo kwam het inderdaad op me over..quote:Op donderdag 27 april 2023 12:31 schreef Cirilico het volgende:
[..]
[..]
[..]
Even voor de duidelijkheid: dit is een heuse Rotterdamse grap/uitspraak en mijn opmerking staat dus volledig los van de racistische opmerkingen die hier allemaal gemaakt worden. Als ik het zo teruglees, lijkt het alsof de opmerking in diezelfde context is gemaakt.Maar neen dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |