quote:Op donderdag 27 april 2023 viert de Koning samen met zijn familie Koningsdag in Rotterdam. De viering van 10 jaar Koningschap in 010 belooft een groot feest te worden. Op z’n Rotterdams. Met een veelzijdig en kleurrijk programma voor het Koninklijke gezelschap én voor iedereen die het feest die dag mee wil vieren. Het thema is: Wij zijn allemaal Kings & Queens. Want, iedereen is bijzonder. Op ieder hoofd past een kroon!
Welkom op Zuid!
De route van de Koninklijke Familie begint donderdag 27 april om 11.00 uur ter hoogte van het Afrikaanderplein. Op deze plek wordt het Koninklijk gezelschap op feestelijke wijze welkom geheten. Er klinkt een massaal ‘Lang zal hij leven’ als de Koning wordt toegezongen door een gelegenheidskoor bestaande uit leden van verschillende koren uit de stad. Burgemeester Ahmed Aboutaleb en Commissaris van de Koning Jaap Smit verzorgen de officiële ontvangst. Ook is er een rol voor kinderburgemeester Louey Zerourou. Vijftig kinderen van vijf scholen verwelkomen de Koning en het gezelschap in hun eigen buurt. Samen brengen zij een speciaal door ZangExpress gecomponeerd lied in: Kings & Queens. Ook is er een digitale ontmoeting met de kinderen uit het Sophia Kinderziekenhuis die met behulp van ‘de Klasgenoot van het Mooiste Contact Fonds’ het feest toch van heel dichtbij mee kunnen maken.
Inderdaadquote:Op donderdag 27 april 2023 11:37 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Valt me nog mee van Willem. Beetje tegengas.
denk ingestudeerd..quote:Op donderdag 27 april 2023 11:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hier heeft de organisatie niet zo goed over nagedacht.
Lekker janken over een land dat ervoor heeft gezorgd dat jij nu kunt leven van subsidies en uitkeringen.quote:Op donderdag 27 april 2023 11:37 schreef 111210 het volgende:
Leuk een feestelijke dag, laten we weer gaan zeuren over de slaven
*gooi broodje in ovenquote:Op donderdag 27 april 2023 11:38 schreef Madhouse11 het volgende:
Genant dit. Wel handig dat er een plaspauze voor ons kijkers is ingelast.
Lekker doorgezaagd worden op je verjaardag!quote:Op donderdag 27 april 2023 11:38 schreef Guanabana het volgende:
Is dit niet een beetje serieus voor een gezellige koningsdag? Apart moment om dit zo te doen.
Dit, hoeveel is een Nederlands paspoort wel niet waard.quote:Op donderdag 27 april 2023 11:38 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Lekker janken over een land dat ervoor heeft gezorgd dat jij nu kunt leven van subsidies en uitkeringen.
Heel attent van zequote:Op donderdag 27 april 2023 11:38 schreef Madhouse11 het volgende:
Genant dit. Wel handig dat er een plaspauze voor ons kijkers is ingelast.
Ja en? Het hele programma is vantevoren doorbesproken en afgestemd dat is ieder jaar zo.quote:Op donderdag 27 april 2023 11:39 schreef Monique___ het volgende:
zie je... ze weet van kinderen.. hoeveel. ingestudeerd stuk dit!!!! zie het al![]()
maxima zegt oook: heb ik gehoord.. ze weet info van hun
Dat verbaast je?quote:Op donderdag 27 april 2023 11:39 schreef Monique___ het volgende:
zie je... ze weet van kinderen.. hoeveel. ingestudeerd stuk dit!!!! zei het al![]()
werd gesuggereerd dat dit niet voorzien was..quote:Op donderdag 27 april 2023 11:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja en? Het hele programma is vantevoren doorbesproken en afgestemd dat is ieder jaar zo.
Dit was een punt op de agenda van Koningsdag.quote:Op donderdag 27 april 2023 11:39 schreef Monique___ het volgende:
zie je... ze weet van kinderen.. hoeveel. ingestudeerd stuk dit!!!! zei het al![]()
Nou die Surinamers gingen er wel erg hard in, lijkt me sterk dat dat specifiek zo is besproken. Maar het hele in gesprek gaan met groepen is wel vooraf besproken.quote:Op donderdag 27 april 2023 11:40 schreef Monique___ het volgende:
[..]
werd gesuggereerd dat dit niet voorzien was..
Wat is er mis met haar uiterlijk dan?quote:Op donderdag 27 april 2023 11:27 schreef SilverEyes het volgende: Ik heb zo te doen met Amalia. Totaal niet op haar gemak. Ten eerste die dreiging en je ziet ook dat ze zich heel erg bewust is van het feit dat ze ook continu om haar uiterlijk bekritiseert wordt.
Snap ook niet waarom dit goedgekeurd is. Prima dat deze mensen een podium krijgen, maar niet vandaag.quote:Op donderdag 27 april 2023 11:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit was een punt op de agenda van Koningsdag.
Past totaal niet bij vandaag.
Veel mensen vinden haar te dik.quote:Op donderdag 27 april 2023 11:41 schreef Cirilico het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Wat is er mis met haar uiterlijk dan?
Dit is het gedeelte op Zuid, heel logisch dus. Niemand uit Rotterdam vindt dit raar.quote:Op donderdag 27 april 2023 11:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Hoeveel procent van deze intocht vandaag draait om multiculti-flauwekul en hoeveel om de autochtone bevolking? Heb al 4 items met Surinamers gezien.
We geven ons land weg.
Ze zei het met diepe schaamte.quote:Op donderdag 27 april 2023 11:41 schreef Rianne84 het volgende:
Ach jee, ook nog een Duitse overgrootvader
Ik vind niets. Prachtige jonge vrouw. Maar elk jaar krijgt ze shit over zich heen dat ze te dik is, ook tijdens die Antillen reis.quote:Op donderdag 27 april 2023 11:41 schreef Cirilico het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Wat is er mis met haar uiterlijk dan?
Zal best maar het hele land kijkt hier naar.quote:Op donderdag 27 april 2023 11:42 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Dit is het gedeelte op Zuid, heel logisch dus. Niemand uit Rotterdam vindt dit raar.
Oh jawel hoor.quote:Op donderdag 27 april 2023 11:42 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Dit is het gedeelte op Zuid, heel logisch dus. Niemand uit Rotterdam vindt dit raar.
Het is dan ook nog lang niet klaar maar meteen oordelen is natuurlijk veel makkelijkerquote:Op donderdag 27 april 2023 11:42 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zal best maar het hele land kijkt hier naar.
In Rotterdam is het vrij logisch aandacht aan multiculti te schenken, maar het is wel wat veel.quote:Op donderdag 27 april 2023 11:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Hoeveel procent van deze intocht vandaag draait om multiculti-flauwekul en hoeveel om de autochtone bevolking? Heb al 4 items met Surinamers gezien.
We geven ons land weg.
Gewoon standaard beslisboomquote:Op donderdag 27 april 2023 11:43 schreef Flipswix het volgende:
Ik snapte geen kut van dat kunstenaarsspel. Moesten de prinsessen niet zelf achter hun type komen?
Vega, Slavencomité, Engelstalig gospelkoor, Hindoestaanse travestieten.quote:
Er komen nog genoeg autochtone cringe momentjesquote:Op donderdag 27 april 2023 11:42 schreef NoemHarry het volgende:
[..]
Oh jawel hoor.
Ik zou als ik Willy was volgend jaar gewoon weer wc potten gaan gooien.
Omdat de Afrikaanderwijk vooral een multi culturele wijk is.quote:Op donderdag 27 april 2023 11:44 schreef H_T het volgende:
[..]
In Rotterdam is het vrij logisch aandacht aan multiculti te schenken, maar het is wel wat veel.
Volgens mij wilden ze dat nietquote:Op donderdag 27 april 2023 11:43 schreef Flipswix het volgende:
Ik snapte geen kut van dat kunstenaarsspel. Moesten de prinsessen niet zelf achter hun type komen?
Lekker aan de zuip in Wales. En gelijk heeft ze.quote:
Nu haal je 2 mensen door elkaar.quote:Op donderdag 27 april 2023 11:45 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Lekker aan de zuip in Wales. En gelijk heeft ze.
Hij heeft het over Eloise.quote:Op donderdag 27 april 2023 11:45 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Nee da's Alexia.quote:Op donderdag 27 april 2023 11:45 schreef Mrmime het volgende:
[..]
denk je?quote:Op donderdag 27 april 2023 11:46 schreef superniger het volgende:
Veel boze witte mensen in dit topic.
Geilquote:Op donderdag 27 april 2023 11:47 schreef Monique___ het volgende:
lekker poten van een ander bijna in je eigen mond
Ook niks mis mee, maar het is nu gewoon een grote woke parade. Laat het een vrolijke feestdag zijn in plaats van dat gelul waar we het de rest van het jaar al over hebbenquote:Op donderdag 27 april 2023 11:44 schreef H_T het volgende:
[..]
In Rotterdam is het vrij logisch aandacht aan multiculti te schenken, maar het is wel wat veel.
Jankbal is het.quote:Op donderdag 27 april 2023 11:48 schreef SilverEyes het volgende:
Maurits blijft toch leuk om naar te kijken
Het gesprek over het slavernijverleden zat ik ook niet op te wachten. De caribische drumband, Kaapverdiaans carnaval vind ik weer prima en redelijk logisch om erbij te hebben. Het kinderkoor was sowieso cringe, mutliculti of nietquote:Op donderdag 27 april 2023 11:48 schreef 111210 het volgende:
[..]
Ook niks mis mee, maar het is nu gewoon een grote woke parade. Laat het een vrolijke feestdag zijn in plaats van dat gelul waar we het de rest van het jaar al over hebben
Amsterdam is leukerquote:Op donderdag 27 april 2023 11:51 schreef Monique___ het volgende:
alsof constatijn nu zegt: ja kut he
Dat zal best.quote:Op donderdag 27 april 2023 11:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Daarom is het ook 2x zo duur dit jaar.
Willem mocht alleen aftrappen (met zijn handen op zijn rug)quote:
Typisch marokkanen?quote:Op donderdag 27 april 2023 11:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
meteen schreeuwen om een penalty, typisch weer.
fijn je hier ook weer te 'zien' ipv bb forumquote:Op donderdag 27 april 2023 11:57 schreef PS. het volgende:
[..]
Willie wil bootje varen en de witte mensen eens zien.
Ohja, is dat al afgelopen eigenlijk? Was de draad een beetje kwijt.quote:Op donderdag 27 april 2023 11:58 schreef Monique___ het volgende:
[..]
fijn je hier ook weer te 'zien' ipv bb forum
quote:Op donderdag 27 april 2023 11:57 schreef PS. het volgende:
[..]
Rotterdam: Feyenoord-tokkies, Marokkanen of Surinamers. Mooie stad.quote:Op donderdag 27 april 2023 11:57 schreef PS. het volgende:
[..]
quote:
Misschien is dat precies haar bedoelingquote:Op donderdag 27 april 2023 12:00 schreef PS. het volgende:
Maxima met Feyenoord sjaaltjeDat wordt geen seks vanavond. De Satisfyer er maar weer bijpakken.
Het Oud Rotterdamsche uithalenquote:Op donderdag 27 april 2023 12:00 schreef Mani89 het volgende:
Gaan ze de Koning straks ook een sleutelpuntje laten proberen?
Nee dit is Glenda Peters. Ken ik ook niet, maar blijkbaar bekend genoeg voor een eigen Wiki-paginaquote:
quote:Op donderdag 27 april 2023 12:01 schreef Mani89 het volgende:
Dit klinkt als een liedje dat een blanke zou moeten zingen.
Ook mijn gedachte ja. Maar blank doet vandaag niet mee.quote:Op donderdag 27 april 2023 12:01 schreef Mani89 het volgende:
Dit klinkt als een liedje dat een blanke zou moeten zingen.
Ja idd. Nooit van gehoord.quote:Op donderdag 27 april 2023 12:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee dit is Glenda Peters. Ken ik ook niet, maar blijkbaar bekend genoeg voor een eigen Wiki-pagina
Mannen die seks laten lopen om voetbalvoorkeur.quote:Op donderdag 27 april 2023 12:00 schreef PS. het volgende:
Maxima met Feyenoord sjaaltjeDat wordt geen seks vanavond. De Satisfyer er maar weer bijpakken.
dat doet 'ie niet meer, daar schaamde hij zich voor.quote:
Wel ooit getourd met 2 Brothers on the 4th Floor blijkbaarquote:
klonk wel een beetje als de slome versie daarvanquote:
Komt omdat de xS van die mensen hoger dan 0 is.quote:Op donderdag 27 april 2023 12:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Mannen die seks laten lopen om voetbalvoorkeur.
mooie foto ookquote:Op donderdag 27 april 2023 12:03 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
dat doet 'ie niet meer, daar schaamde hij zich voor.
https://www.ad.nl/binnenl(...)pot-gooien~a0e83f36/
gerapporteerd.quote:Op donderdag 27 april 2023 12:03 schreef Paul het volgende:
screenshot gemaakt voor @:djmo
[ afbeelding ]
Ja moest meteen daar aan denken, ook qua melodiequote:Op donderdag 27 april 2023 12:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
klonk wel een beetje als de slome versie daarvan
Dat verstond ik ookquote:Op donderdag 27 april 2023 12:03 schreef spectrumanalyser het volgende:
Heette die vrouw die met de koning sprak over het slavernijverleden echt mevrouw Slagtand? Ik verstond dat wel iig.
Ik smeer jou ook nog wel een ban aan!quote:Op donderdag 27 april 2023 12:03 schreef Paul het volgende:
screenshot gemaakt voor @:djmo
[ afbeelding ]
waaromquote:Op donderdag 27 april 2023 12:04 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik smeer jou ook nog wel een ban aan!
nee dusquote:Op donderdag 27 april 2023 12:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hoop wel dat Amalia en Willem in een andere taxi gaan voor de veiligheid.
Koningin Alexia it is.quote:Op donderdag 27 april 2023 12:05 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nee dus
living on the edge vandaag
Die analisten bedoel je?quote:Op donderdag 27 april 2023 12:06 schreef PS. het volgende:
Nou eindelijk naar het rijke volk ipv die plebs, zou Willie wel denken
Totdat ze zeeziek worden.quote:Op donderdag 27 april 2023 12:07 schreef 1superbeschuitje het volgende:
De royale gezichten kunnen ontspannen en er kan verder geborreld worden
Als Maxima's gezicht matcht met haar outfit is er iets misquote:Op donderdag 27 april 2023 12:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Totdat ze zeeziek worden.
Ook in Veendam woont ook vast wel een toeslagenouderquote:Op donderdag 27 april 2023 12:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik wil weer een intocht in Veendam met haring en boerenkool en spijkerpoepen de volgende keer. Maar zelfs daar zullen ze nog wel 3 lokale Marokkanen kunnen optrommelen voor de broodnodige diversiteit.
Dan ken je noord nietquote:Op donderdag 27 april 2023 12:09 schreef Mrmime het volgende:
Zo. De achterbuurten gehad en nu lekker aan de pils.
Iedereen blank jaaaaaaquote:Op donderdag 27 april 2023 12:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik wil weer een intocht in Veendam met haring en boerenkool en spijkerpoepen de volgende keer. Maar zelfs daar zullen ze nog wel 3 lokale Marokkanen kunnen optrommelen voor de broodnodige diversiteit.
quote:Op donderdag 27 april 2023 12:10 schreef Cirilico het volgende:
Het verschil is: tuig komt van zuid.
Zoals we dat altijd zeiden in Rotterdam.
Er is meer in Nederland dan enkel de wereld waar in jij leeft.quote:Op donderdag 27 april 2023 12:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Zal best maar dit slaat veel te veel door joh.quote:Op donderdag 27 april 2023 12:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Er is meer in Nederland dan enkel de wereld waar in jij leeft.
We zijn net op de helft, je gaat nu andere culturen gezien dan net. Dat heb je nou eenmaal in een stad.quote:Op donderdag 27 april 2023 12:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zal best maar dit slaat veel te veel door joh.
Rotterdamquote:Op donderdag 27 april 2023 12:13 schreef R-woud93 het volgende:
Ik zit hier nu naar te kijken, maar eigenlijk gaat dit helemaal nergens over.
Het is een wijk vol met allerlei nationaliteiten. Dat gesprekje vond ik ook overbodig, maar je kan echt niet enkel oer Hollandse dingen doen die ze elk jaar ook al doen terwijl zoveel meer en anders in de wijk aanwezig is.quote:Op donderdag 27 april 2023 12:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nog nooit in Rotterdam geweest ofzo?quote:Op donderdag 27 april 2023 12:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Amalia heeft een pakje Earth Waterquote:Op donderdag 27 april 2023 12:13 schreef StephanL het volgende:
[..]
Geen idee wat. Iets uit een flesje![]()
Je bent in beeld Maxima!
Te vaak helaas. (Vertel dit niet door in het Feyenoordtopic)quote:Op donderdag 27 april 2023 12:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nog nooit in Rotterdam geweest ofzo?
Open er een topic over.quote:Op donderdag 27 april 2023 12:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:
quote:Op donderdag 27 april 2023 12:15 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Te vaak helaas. (Vertel dit niet door in het Feyenoordtopic)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |