quote:Op donderdag 27 april 2023 viert de Koning samen met zijn familie Koningsdag in Rotterdam. De viering van 10 jaar Koningschap in 010 belooft een groot feest te worden. Op z’n Rotterdams. Met een veelzijdig en kleurrijk programma voor het Koninklijke gezelschap én voor iedereen die het feest die dag mee wil vieren. Het thema is: Wij zijn allemaal Kings & Queens. Want, iedereen is bijzonder. Op ieder hoofd past een kroon!
Welkom op Zuid!
De route van de Koninklijke Familie begint donderdag 27 april om 11.00 uur ter hoogte van het Afrikaanderplein. Op deze plek wordt het Koninklijk gezelschap op feestelijke wijze welkom geheten. Er klinkt een massaal ‘Lang zal hij leven’ als de Koning wordt toegezongen door een gelegenheidskoor bestaande uit leden van verschillende koren uit de stad. Burgemeester Ahmed Aboutaleb en Commissaris van de Koning Jaap Smit verzorgen de officiële ontvangst. Ook is er een rol voor kinderburgemeester Louey Zerourou. Vijftig kinderen van vijf scholen verwelkomen de Koning en het gezelschap in hun eigen buurt. Samen brengen zij een speciaal door ZangExpress gecomponeerd lied in: Kings & Queens. Ook is er een digitale ontmoeting met de kinderen uit het Sophia Kinderziekenhuis die met behulp van ‘de Klasgenoot van het Mooiste Contact Fonds’ het feest toch van heel dichtbij mee kunnen maken.
Inderdaadquote:Op donderdag 27 april 2023 11:37 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Valt me nog mee van Willem. Beetje tegengas.
denk ingestudeerd..quote:Op donderdag 27 april 2023 11:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hier heeft de organisatie niet zo goed over nagedacht.
Lekker janken over een land dat ervoor heeft gezorgd dat jij nu kunt leven van subsidies en uitkeringen.quote:Op donderdag 27 april 2023 11:37 schreef 111210 het volgende:
Leuk een feestelijke dag, laten we weer gaan zeuren over de slaven
*gooi broodje in ovenquote:Op donderdag 27 april 2023 11:38 schreef Madhouse11 het volgende:
Genant dit. Wel handig dat er een plaspauze voor ons kijkers is ingelast.
Lekker doorgezaagd worden op je verjaardag!quote:Op donderdag 27 april 2023 11:38 schreef Guanabana het volgende:
Is dit niet een beetje serieus voor een gezellige koningsdag? Apart moment om dit zo te doen.
Dit, hoeveel is een Nederlands paspoort wel niet waard.quote:Op donderdag 27 april 2023 11:38 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Lekker janken over een land dat ervoor heeft gezorgd dat jij nu kunt leven van subsidies en uitkeringen.
Heel attent van zequote:Op donderdag 27 april 2023 11:38 schreef Madhouse11 het volgende:
Genant dit. Wel handig dat er een plaspauze voor ons kijkers is ingelast.
Ja en? Het hele programma is vantevoren doorbesproken en afgestemd dat is ieder jaar zo.quote:Op donderdag 27 april 2023 11:39 schreef Monique___ het volgende:
zie je... ze weet van kinderen.. hoeveel. ingestudeerd stuk dit!!!! zie het al![]()
maxima zegt oook: heb ik gehoord.. ze weet info van hun
Dat verbaast je?quote:Op donderdag 27 april 2023 11:39 schreef Monique___ het volgende:
zie je... ze weet van kinderen.. hoeveel. ingestudeerd stuk dit!!!! zei het al![]()
werd gesuggereerd dat dit niet voorzien was..quote:Op donderdag 27 april 2023 11:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja en? Het hele programma is vantevoren doorbesproken en afgestemd dat is ieder jaar zo.
Dit was een punt op de agenda van Koningsdag.quote:Op donderdag 27 april 2023 11:39 schreef Monique___ het volgende:
zie je... ze weet van kinderen.. hoeveel. ingestudeerd stuk dit!!!! zei het al![]()
Nou die Surinamers gingen er wel erg hard in, lijkt me sterk dat dat specifiek zo is besproken. Maar het hele in gesprek gaan met groepen is wel vooraf besproken.quote:Op donderdag 27 april 2023 11:40 schreef Monique___ het volgende:
[..]
werd gesuggereerd dat dit niet voorzien was..
Wat is er mis met haar uiterlijk dan?quote:Op donderdag 27 april 2023 11:27 schreef SilverEyes het volgende: Ik heb zo te doen met Amalia. Totaal niet op haar gemak. Ten eerste die dreiging en je ziet ook dat ze zich heel erg bewust is van het feit dat ze ook continu om haar uiterlijk bekritiseert wordt.
Snap ook niet waarom dit goedgekeurd is. Prima dat deze mensen een podium krijgen, maar niet vandaag.quote:Op donderdag 27 april 2023 11:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit was een punt op de agenda van Koningsdag.
Past totaal niet bij vandaag.
Veel mensen vinden haar te dik.quote:Op donderdag 27 april 2023 11:41 schreef Cirilico het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Wat is er mis met haar uiterlijk dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |