Ik dacht dat je je vandaag gewoon verveeldequote:Op donderdag 27 april 2023 17:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Iemand uit Zaltbommel die mij een boer noemt en een FA van fok die mij beticht van geen leven hebben.
Nee hoor 1 dag vrij genot helaas morgen weer werken.quote:Op donderdag 27 april 2023 17:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik dacht dat je je vandaag gewoon verveelde
Posts van HMF lezen zijn genot in vergelijking met je werk.quote:Op donderdag 27 april 2023 17:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee hoor 1 dag vrij genot helaas morgen weer werken.
Zet het leven weer in perspectief toch.quote:Op donderdag 27 april 2023 17:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Posts van HMF lezen zijn genot in vergelijking met je werk.
Sterkte morgen maat.
Je kan er ook niks aandoen dat je uit een onderontwikkeld Biblebelt gebied komt waar tv pas recent bestaatquote:
In de jaren 90 was er niets groters dan Jerry Springer zo'n beetje.quote:Op donderdag 27 april 2023 17:26 schreef aTypisch het volgende:
[..]
pfoe, weer een amerikaans cultureel fenomeen dat aan mij voorbij is gegaan blijkbaar
zonde
Zo'n beetjequote:Op donderdag 27 april 2023 17:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
In de jaren 90 was er niets groters dan Jerry Springer zo'n beetje.
Was wel vermakelijk Jerry, op z'n eigen manier dan. RIPquote:Op donderdag 27 april 2023 17:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
In de jaren 90 was er niets groters dan Jerry Springer zo'n beetje.
Wanneer ga je je excuses aan mij aanbieden???quote:
quote:Op donderdag 27 april 2023 17:46 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Wanneer ga je je excuses aan mij aanbieden???
Ik weet niet wat dit is maar ik wil je wel even vertellen dat ik dit niet aanvaard als excuses.quote:
Ik wil graag op m'n knieën gaan brother. Maar waarvoorquote:Op donderdag 27 april 2023 17:56 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dit is maar ik wil je wel even vertellen dat ik dit niet aanvaard als excuses.
Met kale Steve die de boel in bedwang houdt.quote:Op donderdag 27 april 2023 18:32 schreef De_Kraam het volgende:
RIP SjerrieGod. Toch bijna 30 jaar op tv geweest met zijn onzinshow.
Toch maar weer Youtube ipv TikTok?quote:Op donderdag 27 april 2023 17:49 schreef Boze_Loopeend het volgende:
Premiere nog paar seconden wachten... Spannend!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |