Als ie een stabiele middenmoter kiest dan heb ik er vertrouwen in. Gaat ie de van de Beek route (die ik hoger inschat eerlijk gezegd) dan speelt ie bij Besiktas binnen vijf jaar.quote:Op woensdag 26 april 2023 13:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond hem wel vrij goed en hij is pas 22 dus kan echt wel wat worden.
Wel een wereld van verschil onder Advocaat en Slot.quote:Op woensdag 26 april 2023 13:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb wat moeite om het toe te geven want ik heb een hekel aan vrome mensen en in het bijzonder van het type booslim maar hij is echt wel goed.
Denk alleen niet dat hij het haalt in de topquote:Op woensdag 26 april 2023 13:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb wat moeite om het toe te geven want ik heb een hekel aan vrome mensen en in het bijzonder van het type booslim maar hij is echt wel goed.
Nee vd Beek is typisch zo'n speler die in het systeem van Ten Hag heel goed tot z'n recht kwam, een beetje zoals nu de meeste Feyenoordspelers dat met Slot hebben, Kokcu heeft genoeg talent om het ook bij een andere trainer en ander systeem te redden op een hoger niveau.quote:Op woensdag 26 april 2023 13:32 schreef Wotte het volgende:
[..]
Als ie een stabiele middenmoter kiest dan heb ik er vertrouwen in. Gaat ie de van de Beek route (die ik hoger inschat eerlijk gezegd) dan speelt ie bij Besiktas binnen vijf jaar.
Bedoel meer dat ie op een van Dijk route moet mikken. Brighton, Brentford, Wolves of Atalanta dat soort clubs. In de luwte je ontwikkelen veel minuten pakken op hoger niveau dan stapje hogerop. Dat is denk sportief gezien voor de meeste eredivisie spelers de te nemen route.quote:Op woensdag 26 april 2023 13:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee vd Beek is typisch zo'n speler die in het systeem van Ten Hag heel goed tot z'n recht kwam, een beetje zoals nu de meeste Feyenoordspelers dat met Slot hebben, Kokcu heeft genoeg talent om het ook bij een andere trainer en ander systeem te redden op een hoger niveau.
Ik neem aan dat er wel wat beters dan dat voor hem komt maar we gaan het zien.quote:Op woensdag 26 april 2023 13:38 schreef Wotte het volgende:
[..]
Bedoel meer dat ie op een van Dijk route moet mikken. Brighton, Brentford, Wolves of Atalanta dat soort clubs. In de luwte je ontwikkelen veel minuten pakken op hoger niveau dan stapje hogerop. Dat is denk sportief gezien voor de meeste eredivisie spelers de te nemen route.
Uitzondering als Gakpo, Antony, de Jong, de Ligt daargelaten.
Succes, nou nou. Komt omdat Ajax en PSV tergend slecht zijn dit jaar. En dan benoemen dat Slot een wereld trainer isquote:Op woensdag 26 april 2023 13:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat kan ik beter van jou en je Feyenoord vrienden zeggen, het succes is wat naar jullie hoofd gestegen, geniet er maar van want het duurt nooit lang.
Antony mag je wel schrappen uit dat lijstje. Wat een mislukking in wording is dat. Die heeft nog geen 2% van zijn transfersom opgeleverd.quote:Op woensdag 26 april 2023 13:38 schreef Wotte het volgende:
[..]
Bedoel meer dat ie op een van Dijk route moet mikken. Brighton, Brentford, Wolves of Atalanta dat soort clubs. In de luwte je ontwikkelen veel minuten pakken op hoger niveau dan stapje hogerop. Dat is denk sportief gezien voor de meeste eredivisie spelers de te nemen route.
Uitzondering als Gakpo, Antony, de Jong, de Ligt daargelaten.
Voor hun is dat wel succes, een titel sneller dan eens in de 18 jaar winnen.quote:Op woensdag 26 april 2023 13:39 schreef Houniet het volgende:
[..]
Succes, nou nou. Komt omdat Ajax en PSV tergend slecht zijn dit jaar. En dan benoemen dat Slot een wereld trainer is. Die gaat nergens presteren man.
Maar ik snap sowieso niet de Ajax en Feyenoord vergelijking in dit topic.
A. Het zijn appels en peren.
B. Lekker laten gaan want we komen er toch niet uit.
Klopt hoor, maar laten we het lekker over Ajax hebben hier.quote:Op woensdag 26 april 2023 13:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voor hun is dat wel succes, een titel sneller dan eens in de 18 jaar winnen.
Helemaal eens maar modereren schijn je niet te kunnen leren @onlogischquote:Op woensdag 26 april 2023 13:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
Klopt hoor, maar laten we het lekker over Ajax hebben hier.
quote:Op woensdag 26 april 2023 13:39 schreef Houniet het volgende:
[..]
Succes, nou nou. Komt omdat Ajax en PSV tergend slecht zijn dit jaar. En dan benoemen dat Slot een wereld trainer is. Die gaat nergens presteren man.
Maar ik snap sowieso niet de Ajax en Feyenoord vergelijking in dit topic.
A. Het zijn appels en peren.
B. Lekker laten gaan want we komen er toch niet uit.
Nou ja je borduurde zelf ook wel door op Feyenoord. Maar laten we het vanaf nu maar weer over Ajax hebbenquote:Op woensdag 26 april 2023 13:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Helemaal eens maar modereren schijn je niet te kunnen leren @:onlogisch
Natuurlijk maar ik ben dan ook geen mod.quote:Op woensdag 26 april 2023 13:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja je borduurde zelf ook wel door op Feyenoord. Maar laten we het vanaf nu maar weer over Ajax hebben
Ontopic posten ook niet. Tjacka Wotte en jij beginnen steeds over Feyenoord.quote:Op woensdag 26 april 2023 13:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
sommigen hebben vrij spel hier, en dan krijg je als antwoord om het te negeren ipv dan er wordt ingegrepenquote:Op woensdag 26 april 2023 13:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb hier hoogstpersoonlijk op dit forum voorspelt dat ie het transferrecord ging breken. Dus wat Antony betreft heb ik enige autoriteit. Hij hoort in dat lijstje.quote:Op woensdag 26 april 2023 13:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Antony mag je wel schrappen uit dat lijstje. Wat een mislukking in wording is dat. Die heeft nog geen 2% van zijn transfersom opgeleverd.
Zag laatst een statistiek dat Becker & Edison dit seizoen meer assists hebben gegeven dan Antony
Hier zal @GGMM een pittige mening over hebben.quote:Op woensdag 26 april 2023 13:49 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb hier hoogstpersoonlijk op dit forum voorspelt dat ie het transferrecord ging breken. Dus wat Antony betreft heb ik enige autoriteit. Hij hoort in dat lijstje.
quote:Op woensdag 26 april 2023 13:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Ontopic posten ook niet. Tjacka Wotte en jij beginnen steeds over Feyenoord.
Verwacht je serieus dat alleen een trainingswissel de sleutel is naar beter voetbal?
Geef ons maar weer de schuld.quote:Op woensdag 26 april 2023 12:20 schreef Elan het volgende:
Feyenoord heeft niet alleen een beter team maar op de meeste posities ook betere individuele spelers dan dit Ajax.
Als je Gimenez naar de Europese top schrijft heb je sowieso geen recht van spreken meer. Daarvoor zou je minimaal drie maanden gebanned moeten worden.quote:
Koekoek.quote:Op woensdag 26 april 2023 12:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Je bent zelf van het kaliber Lille, Nice.
Hij staat overal in het lijstje van grootste miskopen inderdaad. Beetje de premier league Bassey.quote:Op woensdag 26 april 2023 13:49 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb hier hoogstpersoonlijk op dit forum voorspelt dat ie het transferrecord ging breken. Dus wat Antony betreft heb ik enige autoriteit. Hij hoort in dat lijstje.
toch mooi dat bedrag ontvangen. Alleen jammer dat we er vrij weinig goed mee hebben gedaanquote:Op woensdag 26 april 2023 14:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij staat overal in het lijstje van grootste miskopen inderdaad. Beetje de premier league Bassey.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |