abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 april 2023 @ 13:31:41 #101
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_208921775
quote:
14s.gif Op donderdag 27 april 2023 11:33 schreef Marsenal het volgende:
[ afbeelding ]

Dit is echt een goeie plek om mn socials bij te houden.
Kijk eens hoeveel lijks ik al heb!
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  donderdag 27 april 2023 @ 13:33:05 #102
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_208921794
Je mag ook niks meer tegenwoordig. Meid was gewoon aan het genieten van die Auschwitz viiiiiiibes ja toch.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_208921876
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2023 13:33 schreef Mani89 het volgende:
Meid was gewoon aan het genieten van die Auschwitz viiiiiiibes ja toch.
Goed voor je concentratie.
pi_208921964
Denk dat ze het niet geweten heeft.
pi_208923972
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2023 13:33 schreef Mani89 het volgende:
Je mag ook niks meer tegenwoordig. Meid was gewoon aan het genieten van die Auschwitz viiiiiiibes ja toch.
Al die gevangenen hadden toch gewoon body goals voor deze influencersnol. Lekker skinny
  donderdag 27 april 2023 @ 18:30:48 #106
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_208924024
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2023 18:22 schreef SootSprite het volgende:

[..]
Al die gevangenen hadden toch gewoon body goals voor deze influencersnol. Lekker skinny
:')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  donderdag 27 april 2023 @ 18:38:24 #107
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_208924089
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2023 18:22 schreef SootSprite het volgende:

[..]
Jeweettoccchhh.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 27 april 2023 @ 18:40:03 #108
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_208924110
Manmanman
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_208924444
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2023 13:50 schreef bloodymary1 het volgende:
Denk dat ze het niet geweten heeft.
Godver :D :')
  zondag 30 april 2023 @ 18:26:47 #110
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_208956329
Ja dat soort fratsen zijn al eerder gebeurd.
Waarschijnlijk gewoon wat verveling of zo.

Hoe dan ook, erg onsmakelijk.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  dinsdag 2 mei 2023 @ 01:50:09 #111
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_208974985
Iedereen die het kamp bezocht heeft weet dat ze bij de ingang staat. Heeft deze jonge dame later nog meer gepost over het kamp of is het hierbij gebleven?
  dinsdag 2 mei 2023 @ 08:05:12 #112
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_208975736
Misschien heb ik wel een heel negatief beeld van de mensheid, maar ik heb het idee dat we gewoon echt niet leren. Misschien is het wel iets biologisch/primitiefs om alles wat anders is uit te willen roeien? Het voortbestaan van de eigen groep te garanderen.
De holocaust was niet de eerste en ook niet de laatste genocide. Armeense genocide, voormalig Joegoslavië, Oeigoeren, Oekraïne oorlog. Minder opzettelijk met oogpunt van totale uitroeiing, maar net zo effectief: indianen in Amerika, neanderthalers. Met de voortrazende technologische ontwikkelingen wordt het alleen maar makkelijker. We gaan nog heel wat zien in de nabije toekomst denk ik.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  dinsdag 2 mei 2023 @ 08:29:23 #113
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_208975829
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 08:05 schreef nixxx het volgende:
Misschien heb ik wel een heel negatief beeld van de mensheid, maar ik heb het idee dat we gewoon echt niet leren. Misschien is het wel iets biologisch/primitiefs om alles wat anders is uit te willen roeien? Het voortbestaan van de eigen groep te garanderen.
De holocaust was niet de eerste en ook niet de laatste genocide. Armeense genocide, voormalig Joegoslavië, Oeigoeren, Oekraïne oorlog. Minder opzettelijk met oogpunt van totale uitroeiing, maar net zo effectief: indianen in Amerika, neanderthalers. Met de voortrazende technologische ontwikkelingen wordt het alleen maar makkelijker. We gaan nog heel wat zien in de nabije toekomst denk ik.
Wat dat betreft zou ik ook meer verwachten dat men ook wil inzetten op wapens die precies dit doel bereiken. Het uitroeien van de ongewenste bevolking waarbij de infrastructuur behouden blijft. Kernwapens zijn hier volgens mij wat minder geschikt voor vanwege die radioactieve straling waar je decennialang last van blijft houden. Maar met een effectief strijdgas zou je je doelen volgens mij veel effectiever en efficienter kunnen bereiken. Opmerkelijk dat daar in Oekraine nog niks mee gebeurd is, hoewel dat door de VS wel een keer is benoemd.
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
  dinsdag 2 mei 2023 @ 08:47:14 #114
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_208975957
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 08:29 schreef Tengano het volgende:

[..]
Wat dat betreft zou ik ook meer verwachten dat men ook wil inzetten op wapens die precies dit doel bereiken. Het uitroeien van de ongewenste bevolking waarbij de infrastructuur behouden blijft. Kernwapens zijn hier volgens mij wat minder geschikt voor vanwege die radioactieve straling waar je decennialang last van blijft houden. Maar met een effectief strijdgas zou je je doelen volgens mij veel effectiever en efficienter kunnen bereiken. Opmerkelijk dat daar in Oekraine nog niks mee gebeurd is, hoewel dat door de VS wel een keer is benoemd.
Strijdgassen moeten in zekere mate persistent zijn om functioneel te zijn en dat is dan ook meteen een probleem. Er zal een enorme decontaminatie operatie opgezet moeten worden. Ook doden deze gassen het complete ecosysteem, van insecten en aardwormen etc tot aan de grote dieren. Weet niet of er open literatuur is die die effecten en de herstel maatregelen behandelt. Ik ben zelf meer bezorgd over inzet van autonome mini drone zwermen bijv. Geef die een gebied in een stad waar ze binnen moeten blijven en allemaal 10 gram explosieven en de opdracht om alles wat warm is en groter dan een kat te vernietigen…
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
  dinsdag 2 mei 2023 @ 10:05:39 #115
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_208976612
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 08:05 schreef nixxx het volgende:
Ik vind niet dat je al deze situaties kunt vergelijken. De Holocaust was echt uitzonderlijk in de omvang en de uitvoering. Hoe dat heeft kunnen gebeuren (nog geen honderd jaar geleden) is onvoorstelbaar. Dat gaan we toch hopelijk nooit meer zien.

Haat op basis van groepsidentiteit zul je daarentegen altijd in bepaalde mate blijven houden. Daarom is het ook belangrijk kinderen en jongeren hier goed over te onderwijzen en dat mag best indruk maken. Tevens is het essentieel om mensen te behandelen op basis van hun karakter, niet hun onveranderlijke kenmerken. Helaas zien we juist in het Westen nu weer een nieuwe trend ontstaan waarin dit laatste leidend lijkt te zijn. Dit is een hele zorgwekkende ontwikkeling.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  dinsdag 2 mei 2023 @ 10:21:48 #116
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_208976760
quote:
13s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 10:05 schreef HowardRoark het volgende:
Tevens is het essentieel om mensen te behandelen op basis van hun karakter, niet hun onveranderlijke kenmerken.
Maar het is natuurlijk wel zo dat andere volken, die er anders uitzien ook hun eigen gewoontes en hun gebruiken hebben. Ze verschillen in die zin als dag en nacht bijna van elkaar.

Dan kun je moeilijk nog zeggen dat je ze op hun persoonlijke karakter zou moeten toetsen terwijl die mensen een totaal andere manier van leven aanhouden.

En juist die enorme verschillen maakt dat mensen of beter gezegd culturen met elkaar gaan clashen.
Daarom vind ik het niet zo verstandig om in zo'n klein en dicht bevolkt landje als Nederland juist die enorme verschillen, confrontaties en spanningen bewust op te zoeken. Dat is gewoon vragen om problemen.
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
  dinsdag 2 mei 2023 @ 10:22:45 #117
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_208976773
quote:
13s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 10:05 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik vind niet dat je al deze situaties kunt vergelijken. De Holocaust was echt uitzonderlijk in de omvang en de uitvoering. Hoe dat heeft kunnen gebeuren (nog geen honderd jaar geleden) is onvoorstelbaar. Dat gaan we toch hopelijk nooit meer zien.

Haat op basis van groepsidentiteit zul je daarentegen altijd in bepaalde mate blijven houden. Daarom is het ook belangrijk kinderen en jongeren hier goed over te onderwijzen en dat mag best indruk maken. Tevens is het essentieel om mensen te behandelen op basis van hun karakter, niet hun onveranderlijke kenmerken. Helaas zien we juist in het Westen nu weer een nieuwe trend ontstaan waarin dit laatste leidend lijkt te zijn. Dit is een hele zorgwekkende ontwikkeling.
Ik denk eigenlijk dat de holocaust niet zozeer uitzonderlijk was, in de zin dat ik er een natuurlijke ontwikkeling in zie waarin de grootte van de moordpartijen waartoe de mens in staat is meegroeit met de technologische ontwikkelingen. Vandaar mijn zorgen voor de toekomst.

In een ander opzicht is de holocaust natuurlijk wel uitzonderlijk qua grootte (tot nu toe) en ook het feit dat deze in een van de meest ontwikkelde en beschaafde landen ter wereld plaatsvond. Dat laatste ondersteunt ook weer mijn zorg voor de toekomst, beschaving en ontwikkeling is dus geen voorkoming van grootschalige genocide, maar misschien eerder een facilitator.
  dinsdag 2 mei 2023 @ 10:58:25 #118
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_208977026
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 10:22 schreef nixxx het volgende:

[..]
Ik denk eigenlijk dat de holocaust niet zozeer uitzonderlijk was, in de zin dat ik er een natuurlijke ontwikkeling in zie waarin de grootte van de moordpartijen waartoe de mens in staat is meegroeit met de technologische ontwikkelingen. Vandaar mijn zorgen voor de toekomst.

In een ander opzicht is de holocaust natuurlijk wel uitzonderlijk qua grootte (tot nu toe) en ook het feit dat deze in een van de meest ontwikkelde en beschaafde landen ter wereld plaatsvond. Dat laatste ondersteunt ook weer mijn zorg voor de toekomst, beschaving en ontwikkeling is dus geen voorkoming van grootschalige genocide, maar misschien eerder een facilitator.
Het laatste inderdaad. Er waren natuurlijk door een groot deel van Europa duizenden kleine werk/concentratiekampen, honderden ghetto's en natuurlijk de tientallen bekende grote concentratiekampen en zes vernietigingskampen waar allerlei mensen naartoe werden vervoerd vanuit heel Europa.

Dan had je nog alle kleine dorpjes en steden in voornamelijk landen als Polen, Wit-Rusland, Oekraïne, Tsjechië, Slowakije, Hongarije en de Baltische Staten die even systematisch zijn uitgedund en waar vele bewoners werden meegenomen naar bijgelegen bossen of velden om daar in een van de duizenden massagraven te verdwijnen.

Als je dan nu de reacties ziet als er bijvoorbeeld in Oekraïne één massagraf wordt gevonden, is het niet voor te stellen hoe weerzinwekkend groot de omvang van de Tweede Wereldoorlog in Europa eigenlijk was. Dat is echt ongekend.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  dinsdag 2 mei 2023 @ 21:07:19 #119
240618 Micson
The lonely stoner
pi_208982931
Gewoon gaskamers weer operationeel maken en meteen mee afrekenen dit soort untermenschen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')