SPOILER: Voor Windows gebruikers.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Voor MacBook gebruikers.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Android en Chrome gebruikers.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: IPAD en I-PHONE gebruikers.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen vind je hier :
http://forum.fok.nl/topicchain/53
TVP's worden verwijderd! Plaats gewoon een opmerkelijke foto of gebruik de Volg-knop als je niet direct een leuke foto kan vinden
En 2x is scheepsrecht: Het is verplicht om een link bij je foto te plaatsen
En foto's natuurlijk ! Het is niet voor niks het opmerkelijke foto topic !![]()
En gereekst; gaan we hier verder.quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:31 schreef Piles het volgende:
Als je voortaan "Open nieuw deel" doet, wordt het nieuwe topic aan de reeks toegevoegd
Maar we stoppen met discussiėren over die woningen in Almere, en we gaan hier gewoon verder met foto's e.d.![]()
![]()
Oh my goodness wat mooi!quote:Op woensdag 26 april 2023 10:29 schreef Angelfrouk het volgende:
Iemand nog belang bij een Tiny House?
[ afbeelding ]"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est![]()
1 keer in mijn leven in het fameuse Tytsjerkeradiel geweestquote:Op woensdag 26 april 2023 10:29 schreef Angelfrouk het volgende:
[ afbeelding ]Het lijkt wel opgeknapt om een B&B te kunnen zijn, trouwens. Mooi gedaan.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki![]()
Wauwquote:Op woensdag 26 april 2023 10:29 schreef Angelfrouk het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Verkeerde kant van Leeuwarden, daar wil je niet zijn...quote:Op woensdag 26 april 2023 11:07 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
1 keer in mijn leven in het fameuse Tytsjerkeradiel geweestHet lijkt wel opgeknapt om een B&B te kunnen zijn, trouwens. Mooi gedaan.
![]()
Dit is wel mooi hoor: https://vijversburg.nl/quote:Op woensdag 26 april 2023 13:08 schreef Angelfrouk het volgende:
[..]
Verkeerde kant van Leeuwarden, daar wil je niet zijn...In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki![]()
Niet voor de tiny-beurs.quote:Op woensdag 26 april 2023 10:29 schreef Angelfrouk het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben er weleens in geweest met een molendag. Leuk hoe ze de wc en badkamer in de vijzelkom gebouwd hebben, al beperkt dat het kunnen draaien met de molen wel nogal.Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 26 april 2023 13:08 schreef Angelfrouk het volgende:
[..]
Verkeerde kant van Leeuwarden, daar wil je niet zijn...![]()
Maar wat is het?
Een of andere dubbele ombouwset voor een trekker, klaargelegd voor een m arktplaatsfoto? Vooral vreemd omdat de rest van de woning zo goed als leeg is.
In deze unieke werkplaats met woonvergunning staat dit kunstobject. Zo bedacht of ooit misschien een functie gehad in een chemische fabriek? (Als je toch aan het klikken bent, kijk ook even op streetview. Vlakbij staat nog een uniek object.)
Ook een stevig deurtje in de slaapkamer.![]()
![]()
2 nachten proefslapen voor 330 euro.quote:Op woensdag 26 april 2023 10:29 schreef Angelfrouk het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.bijzonderplekje.nl/poldermolen-de-swarte-prinsch/crap in = crap out![]()
Ik vind het wel mooi maar zou het niet willen hebben en al kreeg ik geld toe... ik zou er niet "proefslapen"quote:Op donderdag 27 april 2023 20:15 schreef loveli het volgende:
[..]
2 nachten proefslapen voor 330 euro.
https://www.bijzonderplekje.nl/poldermolen-de-swarte-prinsch/![]()
Alles ten oosten van Leeuwarden wil je al rasechte klaaiklūt niet gezien worden!quote:Op donderdag 27 april 2023 13:34 schreef Zomaarevenkijken het volgende:
[..]
Niet voor de tiny-beurs.
Ik ben er weleens in geweest met een molendag. Leuk hoe ze de wc en badkamer in de vijzelkom gebouwd hebben, al beperkt dat het kunnen draaien met de molen wel nogal.
[..]
Hoe bedoel je?Allemachtig... Wat een prijs...quote:Op donderdag 27 april 2023 20:15 schreef loveli het volgende:
[..]
2 nachten proefslapen voor 330 euro.
https://www.bijzonderplekje.nl/poldermolen-de-swarte-prinsch/![]()
Als wāldpyk begrijp ik dat volkomen.quote:Op vrijdag 28 april 2023 11:45 schreef Angelfrouk het volgende:
[..]
Alles ten oosten van Leeuwarden wil je al rasechte klaaiklūt niet gezien worden!
[..]![]()
Je hoeft hier natuurlijk niets te posten. Plaats dan maar gewoon een opmerkelijke foto in plaats van reacties uit te lokken.
[ Bericht 61% gewijzigd door Vonkenboer op 29-04-2023 09:10:01 ]![]()
Wat je krijgt als mensen met tegenovergestelde smaken één huis delen.
https://www.funda.nl/koop(...)1200-soesterweg-350/
Buiten is nog niks aan de hand.
En dan wordt het een beetje verwarrend.![]()
![]()
Die keuken kan ik best mee leven maar de badkamer is een paniek aanval. Hoe verzin je hetquote:Op maandag 1 mei 2023 17:18 schreef Eightyone het volgende:
[ afbeelding ]
En dan wordt het een beetje verwarrend.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Nee dat is niet fijn nee, gezien er ook een bad in staat.quote:Op maandag 1 mei 2023 17:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Die keuken kan ik best mee leven maar de badkamer is een paniek aanval. Hoe verzin je het![]()
Ik vind de locatie het grootste probleem, zit je dan voor 700K in de bloemenbuurt...
Van "Typisch Bloemenbuurt", dat zou ik zeker even terugkijken als je Amersfoort niet kent en denkt "Handig! Lekker dichtbij het station".
En dan moet er nog een vermogen tegenaan om de badkamer en keuken te fatsoeneren.
Plus een fors bedrag om van dat C-label af te komen, anders ben je zo ¤ 450 per maand aan je energieleverancier kwijt, fantastisch.![]()
Ideaal huis voor een gespleten persoonlijkheid. In de kelder de zwarte handel in Rivičra Maison spullen en boven de hysterische Mondriaan aanbidding.
Totale gekte dit.Alius aliud dicit![]()
Doe mij liever de versie van 26 jaar geleden.quote:In de afgelopen 25 jaar hebben de huidige bewoners deze uitstekend onderhouden woning geheel verbouwd en voorzien van een compleet souterrain in Anton Pieck-stijl, welke in gebruik is als "eet-/drink- en proeflokaal".crap in = crap out![]()
Wat gebeurt hier allemaalquote:Op maandag 1 mei 2023 17:18 schreef Eightyone het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Sicker than your average.![]()
Ik vraag me vooral af hoe de vloeren er in de andere kamers uitzien, als je die ontdaan hebt van vloerbedekking.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 08:17 schreef marcel.de het volgende:
Uh, wat is hier mis gegaan?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hierzo![]()
Te goede lijm gebruikt. Wel fijn dat je het weet voor het kopen...quote:Op dinsdag 2 mei 2023 08:17 schreef marcel.de het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hierzo![]()
![]()
Kortom een leuke kluswoning met één van de grootste welnesscentrums van Nederland bij u in het dorp.
Onwillekeurig vermoed ik dat de bewoner hier niet zo vaak bij een wellnesscentrum komt/kwam maar eigenlijk sinds de jaren 50 onafgebroken de enige sigaret met de andere aanstakvoorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de![]()
Vooral ook bijzonder hoe ze het dakterras hebben gedaan. Vlizotrap van buiten af en geen deuren op de 1e verdieping.quote:Op maandag 1 mei 2023 17:18 schreef Eightyone het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Mijn eerste gedachte was:”lijk in het beton gelekt”quote:Op dinsdag 2 mei 2023 08:17 schreef marcel.de het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hierzo
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.![]()
Het contrast met de Google streetview (van 13 jaar geleden) is ook opmerkelijk.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 08:44 schreef marcel.de het volgende:
[ afbeelding ]
Kortom een leuke kluswoning met één van de grootste welnesscentrums van Nederland bij u in het dorp.
Onwillekeurig vermoed ik dat de bewoner hier niet zo vaak bij een wellnesscentrum komt/kwam maar eigenlijk sinds de jaren 50 onafgebroken de enige sigaret met de andere aanstakIch kann mit einem Eierlöffel Fledermäuse töten.![]()
Ik mag graag regelmatig even gluren naar de huisjes in mijn stad Eindhoven.
Teab: dit doorrookte huisje![]()
https://www.funda.nl/koop(...)oemfonteinstraat-68/
"- Koper dient rekening te houden met moderniseringskosten" Goh.In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki![]()
Is het kunst of heeft iemand zijn pak van de poolexpeditie nooit gewassen en hier neergezet?
En ook de badkamer in dit huis heeft iets dat je smaak moet zijn...
Alles in deze goed onderhouden villa."A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje![]()
Dat pak is er in geshopt.quote:Op donderdag 4 mei 2023 16:37 schreef Karstman het volgende:
Is het kunst of heeft iemand zijn pak van de poolexpeditie nooit gewassen en hier neergezet?
[ afbeelding ]
En ook de badkamer in dit huis heeft iets dat je smaak moet zijn...
[ afbeelding ]
Alles in deze goed onderhouden villa.![]()
Dan hebben ze het op die andere foto er ook in geshopt onder een andere hoek. Met andere woorden, ik denk dat het er niet in geshopt is.quote:Breitling - Instruments for Professionals![]()
Ik vind t nog aardig netjes maar snap dat het niet voldoet aan moderne wensen. Moderne wensen zijn alleen vaak gebaseerd op wansmaak, c.q. shit die momenteel in is.quote:Op donderdag 4 mei 2023 12:15 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
"- Koper dient rekening te houden met moderniseringskosten" Goh.![]()
Laatste keer dat er het een en ander aan het huis veranderd is: +/- 1980.quote:Op donderdag 4 mei 2023 12:15 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
"- Koper dient rekening te houden met moderniseringskosten" Goh.
Zomaar een wilde gok.![]()
Kan goed maar ook daar ziet het er nep uit. Ik snap ook niet zo goed hoe dit als ornament past bij de rest van het huis (wat ik er zowel binnen als buiten wel aardig vet uit vind zien). Het is ook een pak voor een klein kind, als het echt is en die grootte heeft.quote:Op donderdag 4 mei 2023 16:57 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dan hebben ze het op die andere foto er ook in geshopt onder een andere hoek. Met andere woorden, ik denk dat het er niet in geshopt is.![]()
Ze hebben door het hele huis heen nog wat 'kunst' staan. Niet dat daar verder een lijn in zit, maar dit past daar prima tussen denk ik.quote:Op donderdag 4 mei 2023 17:03 schreef BokitoHarambe het volgende:
[..]
Kan goed maar ook daar ziet het er nep uit. Ik snap ook niet zo goed hoe dit als ornament past bij de rest van het huis (wat ik er zowel binnen als buiten wel aardig vet uit vind zien). Het is ook een pak voor een klein kind, als het echt is en die grootte heeft.Breitling - Instruments for Professionals![]()
Gaaf hoor! Maar zo te zien moet daar ook wel een keer nieuw riet op...quote:Op woensdag 26 april 2023 10:29 schreef Angelfrouk het volgende:
[ afbeelding ]Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
quote:Op donderdag 4 mei 2023 17:05 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ze hebben door het hele huis heen nog wat 'kunst' staan. Niet dat daar verder een lijn in zit, maar dit past daar prima tussen denk ik.
Oa dus dit, in de open haard. Maar voor de rest is t toch redelijk hetzelfde thema, wit (of hoe neem je dit, gebroken wit ofzo?) en licht, maar geen ordinaire shit.
Wat me enorm opviel was wel ineens dat ding wat eruitziet als de balie van een receptie.![]()
Maar je hebt gelijk wat betreft de kunst, als je het zo wil noemen door het hele huis. Gelukkig kan en gaat alles weg. Je zit alleen met dit glas-in-lood, wat ik voor de gein gewoon zou laten zitten.![]()
![]()
Het Gerssen-huis is een strikt mathematisch ontwerp gebaseerd op een halve kubus. De structuur ontstaat door een kubus in twee gelijke delen te delen door een vlak loodrecht op een inwendige diagonaal. Het grondvlak van het huis is een regelmatige zeshoek. De woning heeft drie gelijke dakvlakken tot het maaiveld en drie gelijkvormige driehoekige glazen puien.
Oftewel: een vrijwel onmogelijk goed in te richten huis dat ondanks energielabel A al langer dan een half jaar te koop staat.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Het ziet eruit als een bezoekerscentrum van Staatsbosbeheer, waar je een semi-permanente tentoonstelling over het lokale heideschaap vindt en automaatkoffie voor een euro kan krijgen. Het nodigt niet zo uit, zeg maar.I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.![]()
Wel jammer dat er geen plattegrond bij zit want ik begrijp de foto’s niet helemaal. Of kijk ik niet goed? Verder vind ik de tuin wel heel kaal en saai, dat doet het huis ook geen goed. Evenmin als de tegels en de overige inrichting. Het is ook wel een prijscategorie die wat lastiger gaat tegenwoordig.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 07:38 schreef Claudia_x het volgende:
Het Gerssen-huis is een strikt mathematisch ontwerp gebaseerd op een halve kubus. De structuur ontstaat door een kubus in twee gelijke delen te delen door een vlak loodrecht op een inwendige diagonaal. Het grondvlak van het huis is een regelmatige zeshoek. De woning heeft drie gelijke dakvlakken tot het maaiveld en drie gelijkvormige driehoekige glazen puien.
[ afbeelding ]
Oftewel: een vrijwel onmogelijk goed in te richten huis dat ondanks energielabel A al langer dan een half jaar te koop staat.![]()
Dat ja.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 08:03 schreef Clubsoda het volgende:
Het ziet eruit als een bezoekerscentrum van Staatsbosbeheer, waar je een semi-permanente tentoonstelling over het lokale heideschaap vindt en automaatkoffie voor een euro kan krijgen. Het nodigt niet zo uit, zeg maar.![]()
![]()
https://www.funda.nl/koop/made/huis-42191796-duivenhof-24/#foto-6
Een oud pittoresk huisje met dito schouw?
Nee hoor: https://www.funda.nl/koop/made/huis-42191796-duivenhof-24/
[ Bericht 21% gewijzigd door Scriptascripta op 06-05-2023 17:53:23 (Kreeg de foto niet geplakt) ]![]()
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 08:03 schreef Clubsoda het volgende:
Het ziet eruit als een bezoekerscentrum van Staatsbosbeheer, waar je een semi-permanente tentoonstelling over het lokale heideschaap vindt en automaatkoffie voor een euro kan krijgen. Het nodigt niet zo uit, zeg maar.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: