nu heb ik oor-aidsquote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
Merol is ook een optie
Dit nummer had hele leuke staging op het podium kunnen hebben
Hét export product van Nederland zou ik het niet noemen. Dan komen Floor Jansen, within temptation en Epica eerder in de buurt.quote:Op donderdag 11 mei 2023 15:16 schreef Nexum het volgende:
Ik snap eig niet waarom Maan nog geen nummer heeft ingestuurd / interesse heeft getoond.
Ze is samen met Davina qua popmuziek toch wel ons exportproduct op dit moment en ze heeft na zoveel jaren echt wel genoeg podiumervaring, ze heeft de Ziggo Dome zelfs uitverkocht.
Zou ze zelf gewoon niet willen?
Hij heeft toch echt wel vaker laten zien dat hij er geen zin in had.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:20 schreef Dutchguy het volgende:
Geen Douwe Bob graag. Ze denken nu al in het buitenland dat we de zoveelste amerikaanse staat zijn. En pannenkoek mag terug, die heeft gisteren laten zien nog te kunnen regisseren als hij zin heeft.
Maar gisteren was knettergoed terwijl wij naar de rug van Mia zaten te staren.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:46 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Hij heeft toch echt wel vaker laten zien dat hij er geen zin in had.
Hier heb ik mijn twijfels over.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 11:45 schreef Cupfighter het volgende:
Maan haalt de finale zeker wel als ze zou gaan, top 10 misschien wel, afhankelijk van het liedje natuurlijk
Ze hebben schijnbaar wel een reactie een like gegeven waarin iemand het songfestival opgooit. Di-rect mag van mij wel heen.quote:
Als we dan toch iemand uit de categorie "volksmuziek" moeten kiezen dan geef ik de voorkeur aan Mart Hoogkamer, die kan in ieder geval een nootje live krakenquote:
dit en het liefst uptempo, maar da's persoonlijk en vooral NIET hetgeen kopiëren wat het jaar ervoor al is gedaan.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 14:57 schreef Mandy040986 het volgende:
ik wil gewoon een goed nummer gezongen door een goede artiest, verpakt in een tof stagingpakket.
En de woorden hoopvol, troostrijk, persoonlijk, verhaal en boodschap mogen van mij ritueel verbrand worden aankomend jaar.
de staging is bedacht door de man/vriend van Gustaph meende ik te hebben gelezen. Aan Hans is het vervolgens de taak om dit zo goed mogelijk in beeld te brengen en ja, dat zag er weer keurig uit. Het stukje "Remember, when they tried to break us. Well, look at us now" vond ik bijna een kippenvel momentje hoorquote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:59 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb het idee dat die Marnix Kaart een beetje het nieuwe troetelkind van de regie van de act aan het worden is. Vond ze beiden mooi (S10 en deze) maar laten we ook daar niet weer blind voor blijven gaan. Pannecoucke had gisteren wel een toffe staging ja
De Staat heeft echt enorm veel kutnummers, dus is het grote gevaar aan zoiets is dat je een kutnummer naar het Eurovisie stuurt, dat geldt overigens ook voor een Di-Rect.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 16:27 schreef TheVulture het volgende:
Van alle genoemde opties ben ik eigenlijk het meest overtuigd van De Staat. Die moeten met iets memorabels kunnen komen, al is het misschien iets teveel in het straatje van Kaarija qua vibe.
Geen enkele artiest moet een vrijbrief krijgen. Elke artiest, of die zich nou vrijwillig aandient of dat die wordt benaderd, MOET met een retegoed nummer komen, voordat er ja op wordt gezegd.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 17:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
De Staat heeft echt enorm veel kutnummers, dus is het grote gevaar aan zoiets is dat je een kutnummer naar het Eurovisie stuurt, dat geldt overigens ook voor een Di-Rect.
Dit is mijn indruk van Pannecoucke. Hij is heel goed in het in beeld brengen van een idee, maar als je hem vraagt om met het idee te komen, krijg je veel te veel nadruk op betekenis, en te weinig op hoe het er eigenlijk uit ziet.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 16:21 schreef grazz het volgende:
[..]
de staging is bedacht door de man/vriend van Gustaph meende ik te hebben gelezen. Aan Hans is het vervolgens de taak om dit zo goed mogelijk in beeld te brengen en ja, dat zag er weer keurig uit. Het stukje "Remember, when they tried to break us. Well, look at us now" vond ik bijna een kippenvel momentje hoor
Ze hebben een nogal breed oeuvre, ze begonnen als een soort Queens of the Stone Age gemengd met metal maar nu zitten ze meer in een soort elektropop-periode. Dat ze in het straatje van Kaarija zitten kun je in elk geval niet zeggen, dan zit alles wat een beetje harder is dan mainstream in dat straatje.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 16:27 schreef TheVulture het volgende:
Van alle genoemde opties ben ik eigenlijk het meest overtuigd van De Staat. Die moeten met iets memorabels kunnen komen, al is het misschien iets teveel in het straatje van Kaarija qua vibe.
Zou ik heel mooi vinden.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:33 schreef Jor_Dii het volgende:
Een echte stunt zou zijn als ze bijvoorbeeld André van Duin zouden sturen die een heel klein liedje zingt zoals hij dat deed voor Matthijs van Nieuwkerk (La Boheme) of toen zijn partner net overleden was (Voor Altijd). Man, man dat is me toch een partij goed.
Op papier klinken zulke dingen leuk, ook omdat wij hem al 100 jaar kennen en daar allerlei gevoelens bij hebben, maar voor Europa wordt dat denk ik een gevalletje 'wie is deze belegen vent'. Of hoogstens een beetje oke voor de jury.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:33 schreef Jor_Dii het volgende:
Een echte stunt zou zijn als ze bijvoorbeeld André van Duin zouden sturen die een heel klein liedje zingt zoals hij dat deed voor Matthijs van Nieuwkerk (La Boheme) of toen zijn partner net overleden was (Voor Altijd). Man, man dat is me toch een partij goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |