Het maakt niet uit wie we sturen. Stuur een goed kansrijk liedje ipv de troep van Jeangu en dit jaarquote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, S10 werd op handen gedragen, en die had uiteindelijk maar 42 punten van het publiek. Als hij toevallig een winnend liedje heeft liggen, lijkt me dat niet zo'n probleem.
Emma Heesters godinquote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:21 schreef GeorgeM het volgende:
Liever niet Maan. Zij heeft niets bijzonders en straalt niets uit imo![]()
Ik wil iemand die van het scherm SPAT en haar/zijn HELE hebben en houden in het optreden gooit én een retegoeie strot heeft.
Qua lied: Ik heb ook het liefst uptempo, maar verder maakt het me niet uit, als het maar een GOED (opvallend) nummer is.
De staging moet het dan afmaken.
Ik heb ook liever Davina of Emma Heesters dan Maan eigenlijk... Maan is inderdaad een beetje slappe hap vergeleken bij die 2 qua podiumpresence.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:21 schreef GeorgeM het volgende:
Liever niet Maan. Zij heeft niets bijzonders en straalt niets uit imo![]()
Ik wil iemand die van het scherm SPAT en haar/zijn HELE hebben en houden in het optreden gooit én een retegoeie strot heeft.
Qua lied: Ik heb ook het liefst uptempo, maar verder maakt het me niet uit, als het maar een GOED (opvallend) nummer is.
De staging moet het dan afmaken.
Emma is wereldwijd bekend door haar YouTube kanaal. Buiten deze drie heb je nog 100 mensen die je zou kunnen sturen hoor.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb ook liever Davina of Emma Heesters dan Maan eigenlijk... Maan is inderdaad een beetje slappe hap vergeleken bij die 2 qua podiumpresence.
Vocaal niet geweldigquote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
Merol is ook een optie
Dit nummer had hele leuke staging op het podium kunnen hebben
Dat is inderdaad vele malen belangrijker. Gewoon in de basis een goed nummer. En dan kun je daarnaast wel kijken wat voor zanger of zangeres je mee stuurt. Belangrijk daarin is wel dat die wel gewoon iets bijzonders kan brengen.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het maakt niet uit wie we sturen. Stuur een goed kansrijk liedje ipv de troep van Jeangu en dit jaar
quote:
Ik vind Emma Heesters ook weinig uitstralen eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb ook liever Davina of Emma Heesters dan Maan eigenlijk... Maan is inderdaad een beetje slappe hap vergeleken bij die 2 qua podiumpresence.
Emma heb ik nog nooit vals horen zingen live in tegenstelling tot maan. Emma heeft een uitstekende stem voor een pop liedje. Niet voor een balladquote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:29 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
[..]
Ik vind Emma Heesters ook weinig uitstralen eerlijk gezegd![]()
En kan zij zo goed zingen? Ik vind eigenlijk van niet. Ze kan toon houden, maar dat is het dan ook wel.
Ik zeg ook niet dat ze vals zingt, maar ze heeft geen groot bereik volgens mij en zo’n softe tone.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Emma heb ik nog nooit vals horen zingen live in tegenstelling tot maan. Emma heeft een uitstekende stem voor een pop liedje. Niet voor een ballad
Ze spat juist wel van het scherm vind ik. Ze kan ook nog eens dansen en zingen tegelijk. Ook mooi meegenomen.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:34 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ze vals zingt, maar ze heeft geen groot bereik volgens mij en zo’n softe tone.
Verder vind ik haar niets uitstralen, ze is knap, maar spat totaal niet van het scherm wat mij betreft.
eh.... ben jij ergens in de jaren 90 blijven hangen? Dat zijn geen artiesten met een eigen geluid, eigen smoel , eigen repertoire, eigen stijl.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:30 schreef Poepz0r het volgende:
Tommie Christiaan
Freek Bartels
Zomaar twee gasten die dit heel goed zouden kunnen.
Freek geen eigen geluid? Hahahahaquote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:41 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
eh.... ben jij ergens in de jaren 90 blijven hangen? Dat zijn geen artiesten met een eigen geluid, eigen smoel , eigen repertoire, eigen stijl.
Prima artiesten, voor een musical. Maar dat soort artiesten scoort op het ESF niet denderend meestal.
Ik vind haar juist lieflijk overkomen en meer als het ideale buurmeisje/schoondochter. Beetje in dezelfde categorie als Maan.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ze spat juist wel van het scherm vind ik. Ze kan ook nog eens dansen en zingen tegelijk. Ook mooi meegenomen.
Vreselijke nietszeggende braderiemuziek.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:29 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
[..]
Ik vind Emma Heesters ook weinig uitstralen eerlijk gezegd![]()
En kan zij zo goed zingen? Ik vind eigenlijk van niet. Ze kan toon houden, maar dat is het dan ook wel.
Hij kan prima zingen. Daar gaat het niet om. Maar daarmee is hij nog niet de perfecte zanger voor het ESF. Het is ook niet zijn ambitie om zich alleen als zanger te manifesteren. Zijn talent reikt verder dan dat, hij heeft genoeg andere dingen die hij leuk of leuker vindt.quote:
nu heb ik oor-aidsquote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
Merol is ook een optie
Dit nummer had hele leuke staging op het podium kunnen hebben
Hét export product van Nederland zou ik het niet noemen. Dan komen Floor Jansen, within temptation en Epica eerder in de buurt.quote:Op donderdag 11 mei 2023 15:16 schreef Nexum het volgende:
Ik snap eig niet waarom Maan nog geen nummer heeft ingestuurd / interesse heeft getoond.
Ze is samen met Davina qua popmuziek toch wel ons exportproduct op dit moment en ze heeft na zoveel jaren echt wel genoeg podiumervaring, ze heeft de Ziggo Dome zelfs uitverkocht.
Zou ze zelf gewoon niet willen?
Hij heeft toch echt wel vaker laten zien dat hij er geen zin in had.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:20 schreef Dutchguy het volgende:
Geen Douwe Bob graag. Ze denken nu al in het buitenland dat we de zoveelste amerikaanse staat zijn. En pannenkoek mag terug, die heeft gisteren laten zien nog te kunnen regisseren als hij zin heeft.
Maar gisteren was knettergoed terwijl wij naar de rug van Mia zaten te staren.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:46 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Hij heeft toch echt wel vaker laten zien dat hij er geen zin in had.
Hier heb ik mijn twijfels over.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 11:45 schreef Cupfighter het volgende:
Maan haalt de finale zeker wel als ze zou gaan, top 10 misschien wel, afhankelijk van het liedje natuurlijk
Ze hebben schijnbaar wel een reactie een like gegeven waarin iemand het songfestival opgooit. Di-rect mag van mij wel heen.quote:
Als we dan toch iemand uit de categorie "volksmuziek" moeten kiezen dan geef ik de voorkeur aan Mart Hoogkamer, die kan in ieder geval een nootje live krakenquote:
dit en het liefst uptempo, maar da's persoonlijk en vooral NIET hetgeen kopiëren wat het jaar ervoor al is gedaan.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 14:57 schreef Mandy040986 het volgende:
ik wil gewoon een goed nummer gezongen door een goede artiest, verpakt in een tof stagingpakket.
En de woorden hoopvol, troostrijk, persoonlijk, verhaal en boodschap mogen van mij ritueel verbrand worden aankomend jaar.
de staging is bedacht door de man/vriend van Gustaph meende ik te hebben gelezen. Aan Hans is het vervolgens de taak om dit zo goed mogelijk in beeld te brengen en ja, dat zag er weer keurig uit. Het stukje "Remember, when they tried to break us. Well, look at us now" vond ik bijna een kippenvel momentje hoorquote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:59 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb het idee dat die Marnix Kaart een beetje het nieuwe troetelkind van de regie van de act aan het worden is. Vond ze beiden mooi (S10 en deze) maar laten we ook daar niet weer blind voor blijven gaan. Pannecoucke had gisteren wel een toffe staging ja
De Staat heeft echt enorm veel kutnummers, dus is het grote gevaar aan zoiets is dat je een kutnummer naar het Eurovisie stuurt, dat geldt overigens ook voor een Di-Rect.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 16:27 schreef TheVulture het volgende:
Van alle genoemde opties ben ik eigenlijk het meest overtuigd van De Staat. Die moeten met iets memorabels kunnen komen, al is het misschien iets teveel in het straatje van Kaarija qua vibe.
Geen enkele artiest moet een vrijbrief krijgen. Elke artiest, of die zich nou vrijwillig aandient of dat die wordt benaderd, MOET met een retegoed nummer komen, voordat er ja op wordt gezegd.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 17:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
De Staat heeft echt enorm veel kutnummers, dus is het grote gevaar aan zoiets is dat je een kutnummer naar het Eurovisie stuurt, dat geldt overigens ook voor een Di-Rect.
Dit is mijn indruk van Pannecoucke. Hij is heel goed in het in beeld brengen van een idee, maar als je hem vraagt om met het idee te komen, krijg je veel te veel nadruk op betekenis, en te weinig op hoe het er eigenlijk uit ziet.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 16:21 schreef grazz het volgende:
[..]
de staging is bedacht door de man/vriend van Gustaph meende ik te hebben gelezen. Aan Hans is het vervolgens de taak om dit zo goed mogelijk in beeld te brengen en ja, dat zag er weer keurig uit. Het stukje "Remember, when they tried to break us. Well, look at us now" vond ik bijna een kippenvel momentje hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |