kut land. jammer dat je zoveel geld kan verdienen hier anders was ik al lang wegquote:Op woensdag 3 mei 2023 16:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tegelijkertijd ook de warmste dag van het jaar.
Het lijkt daarentegen wel heerlijk te worden de komende dagen, ik zie toch regelmatig de 20 erin staan met een half zonnetjequote:Op woensdag 3 mei 2023 17:05 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
25 was wat overdreven, maar toch geen slechte voorspelling.
toch gewoon regenquote:Op woensdag 3 mei 2023 18:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het lijkt daarentegen wel heerlijk te worden de komende dagen, ik zie toch regelmatig de 20 erin staan met een half zonnetje
Het verticuteren wordt toch maar een dagje naar voren gehaald ipv vrijdag.quote:
En met die zon voelt 20 morgen al aan als 25+.quote:Op woensdag 3 mei 2023 19:44 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Omweer!![]()
Wordt dit zo'n periode dat het zelfs bij 18°C tot 20°C al enigszins klam aanvoelt?
voor wat?quote:
paar terreur buien hier in het oosten mag dan welquote:Op woensdag 3 mei 2023 21:28 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Het wordt pas echt interessant als de kleur geel op de CAPE kaartjes verschijnt.
Een LI van -2 is ook wel lekker. Het noorden lijkt de volle bak te krijgen, want het warmtefront met bijbehorende buienlijn ligt tijdens deze instabiele omstandigheden boven hun, en de windschering is vrij gunstig voor heftige onweersbuien. Het koufront volgt er direct na, dus ook de rest van Nederland krijgt gewoon kutweer 5 mei.
hallo, ik ga via Zwitserland naar Italie zondag, kom ik heel aan?quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:28 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Het wordt pas echt interessant als de kleur geel op de CAPE kaartjes verschijnt.
Een LI van -2 is ook wel lekker. Het noorden lijkt de volle bak te krijgen, want het warmtefront met bijbehorende buienlijn ligt tijdens deze instabiele omstandigheden boven hun, en de windschering is vrij gunstig voor heftige onweersbuien. Het koufront volgt er direct na, dus ook de rest van Nederland krijgt gewoon kutweer 5 mei.
Zou wel je antenne inklappen.quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:07 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
hallo, ik ga via Zwitserland naar Italie zondag, kom ik heel aan?
Nee.quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:07 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
hallo, ik ga via Zwitserland naar Italie zondag, kom ik heel aan?
Oei mijn woonplaats gaat eraanquote:Op donderdag 4 mei 2023 00:19 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe run gooit er nog wat bij.
[ afbeelding ]
Deze gaat niet relevant zijn dit jaar.quote:Op donderdag 4 mei 2023 09:50 schreef Resistor het volgende:
[ afbeelding ]
Eigenlijk zou deze in de volgende startpost moeten komen. Veel makkelijker dan zelf zoeken
quote:Op donderdag 4 mei 2023 11:27 schreef Nattekat het volgende:
Het begint er inmiddels wel op te lijken dat de vraag niet of is, maar waar de terreurbuien morgen zullen gaan zijn.
Het zal geen afsluiter van een plakkerige zomerdag met estofex 3 zijn, maar na een gigantisch saai weerjaar ben je met alles blij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |