quote:
Dit moet een grote indruk op je hebben achtergelaten!quote:Op dinsdag 25 april 2023 23:26 schreef Bezsen het volgende:
[..]
In 2021 vloog ik via Amsterdam naar Dubai en toen kwam ik erachter dat ze geen McKroket hadden bij de McDonalds op Schiphol.
Goed verhaal wederom.
quote:
Wel milkshakes? #prayforbarneyquote:Op dinsdag 25 april 2023 23:26 schreef Bezsen het volgende:
[..]
In 2021 vloog ik via Amsterdam naar Dubai en toen kwam ik erachter dat ze geen McKroket hadden bij de McDonalds op Schiphol.
Goed verhaal wederom.
quote:Op woensdag 26 april 2023 07:36 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zo'n heerluk oud hollandsch bolle jan avondje in de jordaan.
Een Pikketanussie Een Pikketanussie Een PikketanussieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Hier, kun je je kennis nog verder bijspijkeren.Yea, she's on crack.
Moeten dood.quote:Op woensdag 26 april 2023 08:55 schreef KingRoland het volgende:
Wat vinden jullie van werner vogels?
Goedemorgen!quote:
Stukje 9/11quote:Op woensdag 26 april 2023 09:44 schreef vrijgevochten het volgende:
Woordle 676 6/6
⬜⬜⬜🟩⬜
⬜⬜⬜🟩🟩
⬜🟩⬜🟩🟩
⬜🟩⬜🟩🟩
⬜🟩⬜🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Ik zou mijn kat niet meenemen naar m'n werkquote:Op woensdag 26 april 2023 12:26 schreef Coco het volgende:
Bijna helft Nederlanders met kater naar werk
@:Caland
@:tong80
@:Gurneyisbestoke
Een bijbaantje-collega ooit antwoordde steevast bij iemands zoektocht naar een medewerkster: Die zit met haar poes op de kattenbak.quote:Op woensdag 26 april 2023 12:36 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik zou mijn kat niet meenemen naar m'n werk
quote:Op woensdag 26 april 2023 12:36 schreef Oriente het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 april 2023 12:36 schreef Oriente het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |