@KnutdeIJsbeerquote:Op dinsdag 25 april 2023 08:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Bij voorkeur japanse of koreaanse indd
Mannen die specifiek op Aziatische vrouwen, zijn wel triest om eerlijk te zijn. Zeker als je nooit een relatie met eentje hebt gehad. Vurig temperament.quote:Op dinsdag 25 april 2023 08:59 schreef KingRoland het volgende:
Mooi om te zien dat de Aziatische vrouw in de sc geliefd is.
Wie had dat kunnen bedenken
Snap die hype niet, komt het alleen door braddie of is het gewoon zo goed?quote:Op dinsdag 25 april 2023 09:03 schreef Boze_Loopeend het volgende:
Mooie tt meet bij de admiraal in Hilversum.
Hangt ook af met welke aziatische vrouw hequote:Op dinsdag 25 april 2023 09:02 schreef Boze_Loopeend het volgende:
[..]
Mannen die specifiek op Aziatische vrouwen, zijn wel triest om eerlijk te zijn. Zeker als je nooit een relatie met eentje hebt gehad. Vurig temperament.
Ik weet het ook niet, maar als iemand van 125 kg naar 160 kg of zo kan gaan op twee jaar tijd, dan moet het daar toch goed zijn.quote:Op dinsdag 25 april 2023 09:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Snap die hype niet, komt het alleen door braddie of is het gewoon zo goed?
Ja dat wel, maar heb het idee dat meeste mannen altijd denken dat Aziatische vrouwen onderdanig zijn of zo.quote:Op dinsdag 25 april 2023 09:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hangt ook af met welke aziatische vrouw he
Wel jammer hoe het met braddie is gegaan. Volgens mij ging hij richting de 10k subs en werd hij meerdere malen genoemd bij diverse youtube-kanalen zoals bij de bankzitters en roddelpraat.quote:Op dinsdag 25 april 2023 09:10 schreef Boze_Loopeend het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, maar als iemand van 125 kg naar 160 kg of zo kan gaan op twee jaar tijd, dan moet het daar toch goed zijn.
Hij was binnen, en toen werd alles verwijderd, omdat groepje hem lastig valt. Dat groepje zit volgens mij ook gewoon op fok. Maja wel triest die jongen had nu een Tesla kunnen rijden en uit de Wajong kunnen zijn.quote:Op dinsdag 25 april 2023 09:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wel jammer hoe het met braddie is gegaan. Volgens mij ging hij richting de 10k subs en werd hij meerdere malen genoemd bij diverse youtube-kanalen zoals bij de bankzitters en roddelpraat.
Boeiend.quote:Op dinsdag 25 april 2023 09:17 schreef Boze_Loopeend het volgende:
[..]
Hij was binnen, en toen werd alles verwijderd, omdat groepje hem lastig valt. Dat groepje zit volgens mij ook gewoon op fok. Maja wel triest die jongen had nu een Tesla kunnen rijden en uit de Wajong kunnen zijn.
Is een ruitenwisser makkelijk te vervangen op een tesla?quote:Op dinsdag 25 april 2023 09:17 schreef Boze_Loopeend het volgende:
[..]
Hij was binnen, en toen werd alles verwijderd, omdat groepje hem lastig valt. Dat groepje zit volgens mij ook gewoon op fok. Maja wel triest die jongen had nu een Tesla kunnen rijden en uit de Wajong kunnen zijn.
wat is ditquote:Op dinsdag 25 april 2023 09:17 schreef Boze_Loopeend het volgende:
[..]
Prima gifjesmateriaal wel.quote:
Is hij overleden?quote:Op dinsdag 25 april 2023 09:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wel jammer hoe het met braddie is gegaan. Volgens mij ging hij richting de 10k subs en werd hij meerdere malen genoemd bij diverse youtube-kanalen zoals bij de bankzitters en roddelpraat.
ben je scheidsrechter?quote:Op dinsdag 25 april 2023 11:02 schreef Caland het volgende:
Ik kan via de KNVB nog twee kaarten krijgen voor zondag.
Mooi, even wat joden oplichten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |