ik kom daar niet. als ik met mijn vrienden ga eindig ik in de dichtstbijzijnde leuke kroeg (zeevaart) en toen ik nog in Amsterdam woonde en met mijn broertje ergens ging kijken gingen we naar de baarsjes of soms de Jordaan. dan is dit wel de andere kant opquote:
Oh, maar de beste jongen kent Amsterdam wel op zijn duimpje. Komt vast goed. Die donderdag kwamen we vanuit Den Haag dus hadden we weinig tijd om een betere plek op te zoeken. Zondag waarschijnlijk wat eerder in de stad.quote:Op dinsdag 25 april 2023 23:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik kom daar niet. als ik met mijn vrienden ga eindig ik in de dichtstbijzijnde leuke kroeg (zeevaart) en toen ik nog in Amsterdam woonde en met mijn broertje ergens ging kijken gingen we naar de baarsjes of soms de Jordaan. dan is dit wel de andere kant op
heb wel het idee dat je het altijd moet opzoeken met dit soort wedstrijden. dus meer de wijken in. aangezien al die provencialen richting Wallen of Leidse gaan.quote:Op dinsdag 25 april 2023 23:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Oh, maar de beste jongen kent Amsterdam wel op zijn duimpje. Komt vast goed. Die donderdag kwamen we vanuit Den Haag dus hadden we weinig tijd om een betere plek op te zoeken. Zondag waarschijnlijk wat eerder in de stad.
Ik had gekund, maar met zijn tweeën. Van plan om met drie (en misschien meer) te kijken, en heb een gezellige middag/avond even hard nodig.quote:
hoezo vriend? met zijn tweeën is het beste met zijn drieën spreek je toch een iemand meer dan die anderquote:Op dinsdag 25 april 2023 23:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik had gekund, maar met zijn tweeën. Van plan om met drie (en misschien meer) te kijken, en heb een gezellige middag/avond even hard nodig.
quote:Op dinsdag 25 april 2023 08:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als ze niet uit Seoul komt hebben @:kingroland en ik geen interesse.
geweldige postsquote:Op dinsdag 25 april 2023 17:49 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Drie blikjes Red Bull en een blikje Coca Cola (Zero, @:KingRoland, nasi met rijst) in m'n mik gegooid vandaag.
Ik ga eerst m'n vriendin door de boxspring heen beuken weldra, en daarna zien we wel wat we in de pan gooien.
@:onlogisch
Zo'n heerluk oud hollandsch bolle jan avondje in de jordaan.quote:Op dinsdag 25 april 2023 23:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik had gekund, maar met zijn tweeën. Van plan om met drie (en misschien meer) te kijken, en heb een gezellige middag/avond even hard nodig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 26 april 2023 07:36 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zo'n heerluk oud hollandsch bolle jan avondje in de jordaan.
Een Pikketanussie Een Pikketanussie Een PikketanussieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Nuchtere Nico![]()
quote:
Dit moet een grote indruk op je hebben achtergelaten!quote:Op dinsdag 25 april 2023 23:26 schreef Bezsen het volgende:
[..]
In 2021 vloog ik via Amsterdam naar Dubai en toen kwam ik erachter dat ze geen McKroket hadden bij de McDonalds op Schiphol.
Goed verhaal wederom.
quote:
Wel milkshakes? #prayforbarneyquote:Op dinsdag 25 april 2023 23:26 schreef Bezsen het volgende:
[..]
In 2021 vloog ik via Amsterdam naar Dubai en toen kwam ik erachter dat ze geen McKroket hadden bij de McDonalds op Schiphol.
Goed verhaal wederom.
quote:Op woensdag 26 april 2023 07:36 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zo'n heerluk oud hollandsch bolle jan avondje in de jordaan.
Een Pikketanussie Een Pikketanussie Een PikketanussieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Hier, kun je je kennis nog verder bijspijkeren.Yea, she's on crack.
Moeten dood.quote:Op woensdag 26 april 2023 08:55 schreef KingRoland het volgende:
Wat vinden jullie van werner vogels?
Goedemorgen!quote:
Stukje 9/11quote:Op woensdag 26 april 2023 09:44 schreef vrijgevochten het volgende:
Woordle 676 6/6
⬜⬜⬜🟩⬜
⬜⬜⬜🟩🟩
⬜🟩⬜🟩🟩
⬜🟩⬜🟩🟩
⬜🟩⬜🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Ik zou mijn kat niet meenemen naar m'n werkquote:Op woensdag 26 april 2023 12:26 schreef Coco het volgende:
Bijna helft Nederlanders met kater naar werk
@:Caland
@:tong80
@:Gurneyisbestoke
Een bijbaantje-collega ooit antwoordde steevast bij iemands zoektocht naar een medewerkster: Die zit met haar poes op de kattenbak.quote:Op woensdag 26 april 2023 12:36 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik zou mijn kat niet meenemen naar m'n werk
quote:Op woensdag 26 april 2023 12:36 schreef Oriente het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 april 2023 12:36 schreef Oriente het volgende:
[..]
Leuke grap weer @GGMM !quote:Op woensdag 26 april 2023 12:36 schreef Oriente het volgende:
[..]
Het is maar net welke moderator je treft.quote:Op woensdag 26 april 2023 14:06 schreef Wotte het volgende:
[..]
Wat moet je eigenlijk doen voor een note?
De club staat in brand!quote:
Vandaag heeft hij al een note uitgedeeld, zijn werk zit er wel weer op voor vandaag.quote:Op woensdag 26 april 2023 14:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het is maar net welke moderator je treft.
Normaalgesproken doet moderator onlogisch niet zoveel.
Nou dat weet ik niet. Hij moet toch zijn matige werk als trainer toch ergens opvangen.quote:Op woensdag 26 april 2023 14:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Vandaag heeft hij al een note uitgedeeld, zijn werk zit er wel weer op voor vandaag.
Snap ik wel, je hebt het dan wel echt gemaakt als je moderator bent op Fok!. Dan hoef je niet meer te werken.quote:Op woensdag 26 april 2023 14:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Normaalgesproken doet moderator onlogisch niet zoveel.
quote:Op woensdag 26 april 2023 14:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nou dat weet ik niet. Hij moet toch zijn matige werk als trainer toch ergens opvangen.
het is erg mooi dat je er de moeite voor neemtquote:Op woensdag 26 april 2023 14:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we deze week vrij. (Dat scheelt een blamage)
Het is ook vooral een gebrek aan kwaliteit van de spelers. (Dit heb ik geleerd van @Lange_Lans )quote:Op woensdag 26 april 2023 14:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het is erg mooi dat je er de moeite voor neemt
dat je er dan geen reet van kunt maakt niet zoveel uit denk ik
Kracht en data is het toverwoord! (zie het Ajax-topic)quote:Op woensdag 26 april 2023 14:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij hanteert ook de "wij winnen" "zij verliezen" methode?quote:Op woensdag 26 april 2023 14:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is ook vooral een gebrek aan kwaliteit van de spelers. (Dit heb ik geleerd van @:Lange_lans )
Trainingskamp.quote:Op woensdag 26 april 2023 14:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat ik meestal het meeste baal van zo'n nederlaag. Die ventjes zijn dat eenmaal in de kleedkamer allang weer vergetenquote:Op woensdag 26 april 2023 14:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jij hanteert ook de "wij winnen" "zij verliezen" methode?
Zou Alfred dit ook doorgemaakt hebben?quote:Op woensdag 26 april 2023 14:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat ik meestal het meeste baal van zo'n nederlaag. Die ventjes zijn dat eenmaal in de kleedkamer allang weer vergeten
ik had vroeger soms een teamgenootje die oprecht kon huilen tijdens en na de wedstrijd als het niet liepquote:Op woensdag 26 april 2023 14:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat ik meestal het meeste baal van zo'n nederlaag. Die ventjes zijn dat eenmaal in de kleedkamer allang weer vergeten
2 jaar geleden had ik er eentje die stond vrolijk bloemetjes te plukken tijdens een wedstrijd.quote:Op woensdag 26 april 2023 14:54 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik had vroeger soms een teamgenootje die oprecht kon huilen tijdens en na de wedstrijd als het niet liep
Van de verkeerde kant gok ik.quote:Op woensdag 26 april 2023 14:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
2 jaar geleden had ik er eentje die stond vrolijk bloemetjes te plukken tijdens een wedstrijd.
Wat doe jij (in het geval jouw opvoeding volledig mislukt) en je dochter blijkt pot te zijn?quote:Op woensdag 26 april 2023 14:55 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Van de verkeerde kant gok ik.
Wat erg.
volgens mij nietquote:Op woensdag 26 april 2023 14:55 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Van de verkeerde kant gok ik.
Wat erg.
Wij hebben geen homofilie in de familiequote:Op woensdag 26 april 2023 14:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat doe jij (in het geval jouw opvoeding volledig mislukt) en je dochter blijkt pot te zijn?
Onterf je haar???
dat zijn de beste, zeker als de rest van het team het ook accepteertquote:Op woensdag 26 april 2023 14:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
2 jaar geleden had ik er eentje die stond vrolijk bloemetjes te plukken tijdens een wedstrijd.
wel hemofilie toch in dat blauwe britse bloed?quote:Op woensdag 26 april 2023 14:57 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Wij hebben geen homofilie in de familie
Dat is een Nederlandse tic
Starlink was gister al geloof ik.quote:Op woensdag 26 april 2023 14:57 schreef onlogisch het volgende:
Nieuwe lancering van SpaceX is vannacht @:Scrummie
Niet met big fucking rocket maar een reguliere van Starlink geloof ik.
Zo zie je maar maat. Werken is nergens goed voor.quote:Op woensdag 26 april 2023 14:59 schreef Bezsen het volgende:
Weer iemand in de zakelijke kring overleden.
Hartaanval
Eens maatquote:Op woensdag 26 april 2023 15:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo zie je maar maat. Werken is nergens goed voor.
Ik heb gezonde Poolse genenquote:Op woensdag 26 april 2023 14:58 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wel hemofilie toch in dat blauwe britse bloed?
Inso had het al over Szymanski voordat het concreet werdquote:Op woensdag 26 april 2023 15:05 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wat is jouw mening over szymanski?
Altijd kopenquote:Op woensdag 26 april 2023 15:05 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wat is jouw mening over szymanski?
Ik overweeg inmiddels hem zelf maar te kopen.quote:Op woensdag 26 april 2023 15:07 schreef aTypisch het volgende:
[..]
@:DombohetOlifantje1 en ik zouden er zelfs 15 miljoen voor betalen
Ja, van een aantal ga je natuurlijk niets horen als ze overlijden, van familie of iets dergelijks.quote:Op woensdag 26 april 2023 15:04 schreef onlogisch het volgende:
Denk dat MPC60 ook gegaan is in de coronatijd. Postte altijd volop in het Feyenoord topic maar is er in april 2020 mee gestopt. Had ook iets met zijn hart
Dat was de periode die wij speelden toch?quote:Op woensdag 26 april 2023 15:10 schreef Bezsen het volgende:
Mensen die niet lekker wow speelde tijdens de eerste corona golf kan ik niet serieus nemen
Zeker.quote:Op woensdag 26 april 2023 15:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat was de periode die wij speelden toch?
ik kan dat echt niet meerquote:Op woensdag 26 april 2023 15:10 schreef Bezsen het volgende:
Mensen die niet lekker wow speelde tijdens de eerste corona golf kan ik niet serieus nemen
Zonde van bitcoin maat.quote:Op woensdag 26 april 2023 15:07 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik overweeg inmiddels hem zelf maar te kopen.
2 mentions weggekliktquote:Op woensdag 26 april 2023 15:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Och, hij maakt een foutje. Wat kinderachtig hierover te beginnen zeg.
Pak hem aan maat.quote:Op woensdag 26 april 2023 15:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Och, hij maakt een foutje. Wat kinderachtig hierover te beginnen zeg.
Dan heb je nooit geraid met onlogisch (onder de tank in dps), knut (bezig met duelling tijdens de raid) en LR (gokken voor 1000en gold tijdens de raid)quote:
haha. Hoe heette die vorm van gokken ook alweer?quote:Op woensdag 26 april 2023 15:15 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Dan heb je nooit geraid met onlogisch (onder de tank in dps), knut (bezig met duelling tijdens de raid) en LR (gokken voor 1000en gold tijdens de raid)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |