SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Ruim op tijd zelfs.quote:Op maandag 24 april 2023 19:49 schreef MadMaster het volgende:
De Sparks zijn nog niet geweest, ben dus op tijd…
quote:Op maandag 24 april 2023 20:00 schreef MadMaster het volgende:
Vandaag boos geworden.
Werk je jaren aan een project, zoals afgelopen week gemeld, hoor ik vandaag dat er morgen een afsluit meeting van dat project is, waar mijn collega’s en ik niet voor zijn uitgenodigd onder het mom 'We hebben besloten om niet iedereen uit te nodigen, want dat waren er te veel'.
Maar diverse personen die in die periode slechts een scheet hebben gelaten, zijn wel uitgenodigd.
Daarop heb ik voor morgen op dezelfde locatie 'spontaan en toevallig' een teamdag voor mijn collega's georganiseerd…
Oh christ, dat is wel heel erg, zoiets kun je niet maken.quote:Op maandag 24 april 2023 20:00 schreef MadMaster het volgende:
Vandaag boos geworden.
Werk je jaren aan een project, zoals afgelopen week gemeld, hoor ik vandaag dat er morgen een afsluit meeting van dat project is, waar mijn collega’s en ik niet voor zijn uitgenodigd onder het mom 'We hebben besloten om niet iedereen uit te nodigen, want dat waren er te veel'.
Maar diverse personen die in die periode slechts een scheet hebben gelaten, zijn wel uitgenodigd.
quote:Daarop heb ik voor morgen op dezelfde locatie 'spontaan en toevallig' een teamdag voor mijn collega's georganiseerd…
quote:Op maandag 24 april 2023 20:00 schreef MadMaster het volgende:
Vandaag boos geworden.
Daarop heb ik voor morgen op dezelfde locatie 'spontaan en toevallig' een teamdag voor mijn collega's georganiseerd…
Ik wil een stel van de figuren waarmee mijn collega’s en ik de afgelopen jaren heb lopen bakkeleien wel eens in het echt zien. Van die types die een online meeting organiseren en nooit hun camera aanzetten. En vervolgens fout op fout maken en dan niet reageren op je commentaar daar op…quote:Op maandag 24 april 2023 20:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]briljante actie wel.
Maar natuurlijk wel erg jammer dat het zo moet
Terecht dat je pissed off bent.quote:Op maandag 24 april 2023 20:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil een stel van de figuren waarmee mijn collega’s en ik de afgelopen jaren heb lopen bakkeleien wel eens in het echt zien. Van die types die een online meeting organiseren en nooit hun camera aanzetten. En vervolgens fout op fout maken en dan niet reageren op je commentaar daar op…
Het grappige is dat wij bijna als enigen bij al die transfers betrokken zijn geweest.quote:Op maandag 24 april 2023 20:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Terecht dat je pissed off bent.
Anderen die over jouw rug en die van je collega’s mooi weer gaan spelen.
Met zo'n meeting zou ik zo klaar zijn... Bel me maar wanneer je je camera aan hebt, misschien dat ik dan aanhaak.quote:Op maandag 24 april 2023 20:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil een stel van de figuren waarmee mijn collega’s en ik de afgelopen jaren heb lopen bakkeleien wel eens in het echt zien. Van die types die een online meeting organiseren en nooit hun camera aanzetten. En vervolgens fout op fout maken en dan niet reageren op je commentaar daar op…
Dat geloof ik graag.quote:Op maandag 24 april 2023 20:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het grappige is dat wij bijna als enigen bij al die transfers betrokken zijn geweest.
Maar we zijn vaak erg kritisch/lastig geweest in de ogen van diverse anderen, dus ik snap wat dat betreft wel dat ze de ons niet willen zien.
Ik verheug me nu al op morgen…
quote:Op maandag 24 april 2023 20:13 schreef brother52 het volgende:
Tijd om de vaatwasser leeg te maken!
Sepultura - Roots Bloody Roots
Ik zal morgen vragen of sommige webcams stuk waren of dat ze een dusdanige beroerde WiFi verbinding hebben, dat beeld niet mogelijk was…quote:Op maandag 24 april 2023 20:12 schreef brother52 het volgende:
[..]
Met zo'n meeting zou ik zo klaar zijn... Bel me maar wanneer je je camera aan hebt, misschien dat ik dan aanhaak.
Ik heb hem net pas gevuld…quote:Op maandag 24 april 2023 20:13 schreef brother52 het volgende:
Tijd om de vaatwasser leeg te maken!
Sepultura - Roots Bloody Roots
Ik kan het me helemaal voorstellenquote:Op maandag 24 april 2023 20:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het grappige is dat wij bijna als enigen bij al die transfers betrokken zijn geweest.
Maar we zijn vaak erg kritisch/lastig geweest in de ogen van diverse anderen, dus ik snap wat dat betreft wel dat ze de ons niet willen zien.
Ik verheug me nu al op morgen…
Dat soort zaken kunnen je inderdaad het bloed onder de nagels vandaan halen.quote:Op maandag 24 april 2023 20:00 schreef MadMaster het volgende:
Vandaag boos geworden.
Als je een kort programma draait, heb je straks nog tijd om hem weer leeg te maken.quote:
Niet nodig, ik kan wel wat hebben…quote:Op maandag 24 april 2023 20:16 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als je een kort programma draait, heb je straks nog tijd om hem weer leeg te maken.
Het grappige was dan onze manager vanmorgen nietsvermoedend vroeg wie er van ons morgen ook naar die meeting ging. Bleek hij de enige van ons team te zijn die de uitnodiging ontvangen had. Hij had de lijst met genodigden niet bekeken…quote:Op maandag 24 april 2023 20:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat soort zaken kunnen je inderdaad het bloed onder de nagels vandaan halen.
Dan is je manager in ieder geval niet medeschuldig. Hij zou er wel wat van moeten zeggen trouwens.quote:Op maandag 24 april 2023 20:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het grappige was dan onze manager vanmorgen nietsvermoedend vroeg wie er van ons morgen ook naar die meeting ging. Bleek hij de enige van ons team te zijn die de uitnodiging ontvangen had. Hij had de lijst met genodigden niet bekeken…
Dat heeft hij ook gedaan, met ons in de CC…quote:Op maandag 24 april 2023 20:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan is je manager in ieder geval niet medeschuldig. Hij zou er wel wat van moeten zeggen trouwens.
Ik hou niet van Strepsils…quote:Op maandag 24 april 2023 20:20 schreef livelink het volgende:
Psycholoog: 'Schreeuwen is heilzaam'
Het is wel goed voor je.
Over een half uurtje krijgen we nog een paar stevige broers.quote:Op maandag 24 april 2023 20:19 schreef livelink het volgende:
Er was best een grote kans dat ik bij dit nummer terug zou komen. Het duurt lang genoeg.
En daar is ook nog een broertje of zusje van?
Stevige drinkebroers?quote:Op maandag 24 april 2023 20:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
Over een half uurtje krijgen we nog een paar stevige broers.
Eentje dronk volgens mij behoorlijk wat maar daar is hij een tijd terug mee gestopt.quote:
Oh, dit is geschreeuw waar ik wel van hou.quote:
Ik hoor veel onbekende bands voorbij komen, brother.quote:Op maandag 24 april 2023 20:29 schreef brother52 het volgende:
The Black Crowes - Sting Me
Kinks - Till The End Of The Day
Devo - Post Post-modern Man
Ik ken ze allemaal maar van een aantal wist ik niet dat er broers en/of zussen in zaten.quote:Op maandag 24 april 2023 20:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik hoor veel onbekende bands voorbij komen, brother.
Ken je deze allemaal, of heb ze ze echt moeten zoeken?
Dat weet ik nog steeds niet. Ik ga aan de hand van je lijst de verwantschappen wel een keertje uitzoeken.quote:Op maandag 24 april 2023 20:40 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ken ze allemaal maar van een aantal wist ik niet dat er broers en/of zussen in zaten.
quote:Op maandag 24 april 2023 20:42 schreef brother52 het volgende:
Sparks - This Town Ain't Big Enough For Both Of Us
Deze lijst heeft me een beetje geholpen.quote:Op maandag 24 april 2023 20:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat weet ik nog steeds niet. Ik ga aan de hand van je lijst de verwantschappen wel een keertje uitzoeken.
quote:Op maandag 24 april 2023 20:42 schreef brother52 het volgende:
Sparks - This Town Ain't Big Enough For Both Of Us
Lekker nummer ditquote:Op maandag 24 april 2023 20:49 schreef brother52 het volgende:
Jellyfish - The Ghost at Number One
koortjes
Begin je dan om 14.00 uur al met draaien?quote:Op maandag 24 april 2023 20:49 schreef Symphonic het volgende:
Zaterdag ga ik een stedentrip doen van 7 uur.
Verzoekjes welkom via dm
En ze gooiden ook nog een glas kapot.quote:
quote:Op maandag 24 april 2023 20:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Begin je dan om 14.00 uur al met draaien?
Daar was ik volgens mij ook!quote:Op maandag 24 april 2023 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Live klinkt dit toch heel anders.
Heb dit nog met Peace en Diaan in het Westerpark beluisterd…
Stond je ook vlak bij het soundboard?quote:
REMquote:Op maandag 24 april 2023 20:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat was er toen?
Heb er diverse concerten gezien, o.a. ook Faithless en Keane…
Was in 2008 toch? Leo Blokhuis stond toen rechts van ons.quote:Op maandag 24 april 2023 20:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Stond je ook vlak bij het soundboard?
Heb daar vandaan de geluidsopname gemaakt van dat concert.
Was best warm toen, kan ik me herinneren…
Die kwamen toen ook even bij Radiohead kijken.quote:
Het schijnt zo te zijn:quote:Op maandag 24 april 2023 20:59 schreef brother52 het volgende:
[..]
Was in 2008 toch? Leo Blokhuis stond toen rechts van ons.
Ja, dat was hem.quote:Op maandag 24 april 2023 21:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het schijnt zo te zijn:
Leo kan ik me niet herinneren, was daar samen met een vriend uit de USA die mij aan het tapen heeft gekregen…
Niet dus, de 1e juli was Radiohead, de 2e juli REM…quote:Op maandag 24 april 2023 21:02 schreef MadMaster het volgende:
Zit nu te bedenken, was REM en Radiohead niet op dezelfde dag?
REM was een dag later.quote:Op maandag 24 april 2023 21:02 schreef MadMaster het volgende:
Zit nu te bedenken, was REM en Radiohead niet op dezelfde dag?
quote:Op maandag 24 april 2023 21:13 schreef brother52 het volgende:
Hoop dat er niemand buiten staat te luisteren want dan komen ze me straks afvoeren.... Merk dat ik het mee zit te schreeuwen.
Hoop dat er niemand buiten staat te luisteren want dan komen ze me straks afvoeren.... Merk dat ik het mee zit te schreeuwen.
Tegeltjes voor de extra galmquote:
Welterusten Melting.quote:Op maandag 24 april 2023 21:20 schreef Melting het volgende:
@:brother52 dank voor de bijzondere muziek.![]()
Maar ik ga nu mijn bed opzoeken. Fijne avond allemaal nog.
Slaap lekker!quote:Op maandag 24 april 2023 21:20 schreef Melting het volgende:
@:brother52 dank voor de bijzondere muziek.![]()
Maar ik ga nu mijn bed opzoeken. Fijne avond allemaal nog.
Ik heb ze er niet bij staan, heb ook niet zo veel van (en ook met) ze.quote:Op maandag 24 april 2023 21:23 schreef MadMaster het volgende:
N.a.v. de vorige song:
Komen de 2 (of nu 3) broertjes uit de Present Arms tijd nog langs?
Heb daarom ook bewust de nog wel acceptabele periode er maar bij vermeld…quote:Op maandag 24 april 2023 21:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb ze er niet bij staan, heb ook niet zo veel van (en ook met) ze.
Wat bedoel je met imperfect?quote:Op maandag 24 april 2023 21:28 schreef MadMaster het volgende:
Het perfecte, imperfecte nummer allertijden…
Ik heb niks van ze uit die periode... alleen een paar grote hits.quote:Op maandag 24 april 2023 21:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb daarom ook bewust de nog wel acceptabele periode er maar bij vermeld…
Ze hebben dagen/weken lopen klooien aan de productie van deze song.quote:
Nee, die inderdaad niet…quote:Op maandag 24 april 2023 21:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb niks van ze uit die periode... alleen een paar grote hits.
Dat had ik afgelopen weekend toen ik de liedjes bij elkaar zocht.quote:Op maandag 24 april 2023 21:34 schreef MadMaster het volgende:
Grappig dat je (lees: ik) veel bands kent met broers/zussen er in, maar dat je daar meestal helemaal niet bij stil staat. Zo ook bij deze, hoewel die situatie in hun geval (helaas) maar tijdelijk was…
Ik wist het niet van Anathema... dacht dat er 2 broers in zaten maar er blijken 3 broers, waaronder een tweeling, en nog 2 andere broers in gezeten te hebben.quote:Op maandag 24 april 2023 21:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier wist ik het dus ook niet van.
Inspiratie voor MUZ Trivia…
quote:Op maandag 24 april 2023 21:51 schreef MadMaster het volgende:
Ha, Australië.
Daar zaten meer broers bij elkaar in de band…
O.a. Crowded House, Easybeats, Split Enz, AC/DC zijn allemaal al geweest?quote:Op maandag 24 april 2023 21:52 schreef brother52 het volgende:
[..]![]()
Die hebben we an het begin van de avond gehad.
Dit blijken allemaal familieleden van elkaar te zijn…quote:Op maandag 24 april 2023 21:53 schreef brother52 het volgende:
Gladys Knight & The Pips - Baby Don't Change Your Mind
Deze easybeats bedoel je?quote:Op maandag 24 april 2023 21:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O.a. Crowded House, Easybeats, Split Enz, AC/DC zijn allemaal al geweest?
Maar volgens mij geen broers van elkaar in de easybeats...quote:Op maandag 24 april 2023 21:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met ook weer familie van Angus Young, als ik het goed heb…
Correct, ik heb wat zaken door elkaar gehaald…quote:Op maandag 24 april 2023 21:58 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar volgens mij geen broers van elkaar in de easybeats...
Well 2 van oorsprong Nederlanders...
Saved by the cowbell…quote:Op maandag 24 april 2023 22:01 schreef brother52 het volgende:
Maar omdat het een broer van Malcolm en Angus is, valt het in het grijsgebied.
quote:01. The Presidents Of The United States Of America - Ladies And Gentlemen Part I
02. Carpenters - Yesterday Once More
03. Dire Straits - Walk Of Life
04. The Arcade Fire - Wake Up
05. Heart - Dreamboat Annie (Reprise)
06. AC/DC - It's A Long Way To The Top (If You Wanna Rock 'n' Roll)
07. Bee Gees - I Started A Joke
08. Oasis - Some Might Say
09. The Breeders - Cannonball
10. Stone Temple Pilots - Big Empty
11. Creedence Clearwater Revival - Born On The Bayou
12. Biffy Clyro - Bubbles
13. Van Halen - Hot For Teacher
14. The Darkness - Get Your Hands Off My Woman
15. My Chemical Romance - Welcome To The Black Parade
16. Anathema - Release
17. Ramkot - I Can't Slow Down
18. Sepultura - Roots Bloody Roots
19. Gojira - Ocean Planet
20. Three Days Grace - Over and Over
21. 30 Seconds To Mars - From Yesterday
22. The Black Crowes - Sting Me
23. Kinks - Till The End Of The Day
24. Devo - Post Post-modern Man
25. Crowded House - Four Seasons In One Day
26. Sparks - This Town Ain't Big Enough For Both Of Us
27. Bachman Turner Overdrive - You Ain't Seen Nothing Yet
28. Jellyfish - The Ghost at Number One
29. Radiohead - 2 + 2 = 5
30. Level 42 - Running In The Family
31. Lit - My Own Worst Enemy
32. Chevelle - I Get It
33. Pantera - Cowboys From Hell
34. Lamb Of God - Laid To Rest
35. Supergrass - Mary
36. Bad Brains - Peace Be Unto Thee
37. Bangles - Manic Monday
38. Bay City Rollers - Saturday Night
39. Beach Boys - Good Vibrations
40. The B-52's - Junebug
41. Blue Oyster Cult - Godzilla
42. Equals - Baby Come Back
43. A Flock Of Seagulls - The More You Live, The More You Love
44. Gap Band - Oops Upside Your Head
45. Inxs - New Sensation
46. Gladys Knight & The Pips - Baby Don't Change Your Mind
46,5. The Easybeats - Friday on my mind
47. Parquet Courts - Total Football
48. Proclaimers - I'm Gonna Be (500 Miles)
49. The Stooges - I Wanna Be Your Dog
50. The Presidents Of The United States Of America - Ladies And Gentlemen Part II
Gaat lukken!quote:Op maandag 24 april 2023 22:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik wil Mad nog even veel plezierwensen voor morgen
Mw. MM vroeg al of die langs gekomen waren.quote:Op maandag 24 april 2023 22:14 schreef brother52 het volgende:
En nu bedenk ik me dat ik niks van K's Choice heb gedraaid....
Ik ben er nog een paar vergeten zie ik nu (en een stuk of wat ook bewust weggelaten) maar ruim 3 uur vond ik ook wel meer dan genoeg.quote:Op maandag 24 april 2023 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mw. MM vroeg al of die langs gekomen waren.
Had je meteen 1 zus en 2 broers in een band gehad…
Het was vast leuker dan bij de meeting waar jullie niet uitgenodigd waren.quote:
Mag ik vragen hoe duur ongeveer? En wat je er dan voor krijgt?quote:Op dinsdag 25 april 2023 19:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Vandaag zonwering besteld, dat ging ook ff ver boven wat ik begroot had. Man, wat een geld
Zoals ik verwacht had, zijn we al snel na binnenkomst gevraagd om alsnog aan te sluiten bij de meeting waarvoor we in beginsel niet uitgenodigd waren.quote:Op dinsdag 25 april 2023 18:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Het was vast leuker dan bij de meeting waar jullie niet uitgenodigd waren.
Meer dan ¤8.000 voor 6 zipscreens (5 voor enkele ramen, 1 voor een dubbel raam)met solarpaneeltjes en afstandsbediening. Ik schrok me rot.quote:Op dinsdag 25 april 2023 19:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe duur ongeveer? En wat je er dan voor krijgt?
Oh, dat is inderdaad wel erg duur. Maar ja, je krijgt er hopelijk wel wat moois en goeds voor terug.quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Meer dan ¤8.000 voor 6 zipscreens (5 voor enkele ramen, 1 voor een dubbel raam)met solarpaneeltjes en afstandsbediening. Ik schrok me rot.
Ik had ze eerst ook nog voor de woonkamer voorzien, maar dat hebben we maar geschrapt. Dus nu alleen alle ramen aan de zijkant en daarnaast nog onze slaapkamer. Voorkant van het huis is een beetje een twijfelgeval, daar komt de late avondzon nog, maar ik hoop dat het daar toch echt niet nodig is.quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, dat is inderdaad wel erg duur. Maar ja, je krijgt er hopelijk wel wat moois en goeds voor terug.
Je zou dat nog wel kunnen oplossen met gordijnen, wellicht?quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik had ze eerst ook nog voor de woonkamer voorzien, maar dat hebben we maar geschrapt. Dus nu alleen alle ramen aan de zijkant en daarnaast nog onze slaapkamer. Voorkant van het huis is een beetje een twijfelgeval, daar komt de late avondzon nog, maar ik hoop dat het daar toch echt niet nodig is.
Twee gaapjes maar? Te moe voor een derde of goed geslapen?quote:
Redelijk geslapen. Komt omdat we een fijn vooruitzicht hebben, denk ik.quote:Op woensdag 26 april 2023 05:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Twee gaapjes maar? Te moe voor een derde of goed geslapen?
Goedemorgen!
Doedezemaarquote:
Dat heb je goed geregeld. Ik heb eindelijk weer eens puf om de vriezer te vullen met wat stoofgerechten, dus vandaag babi ketjap voor een weeshuis gemaakt en dan vrijdag iets met de sukadelappen die ik in huis heb.quote:Op woensdag 26 april 2023 14:33 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Doedezemaar,
Dat weet ik om eerlijk te zijn nog niet, ga namelijk vandaag bij kennissen langs voor het avondeten.
Dus is nog een verrassing.
Ja, nu heb ik trek in babi kecapquote:Op woensdag 26 april 2023 14:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, babi ketjap staat op, was lang geleden dat ik dat gemaakt had
Dank.quote:
Ik ga zo aan een paar broodjes bal met satesaus beginnen, dus ik zal niets te kort komen.quote:Op woensdag 26 april 2023 18:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Er zit een beetje te veel sambal in de babi ketjap, dus Mad moet maar niet hier komen eten
Het gros van wat ik kook lust jij niet volgens mijquote:Op woensdag 26 april 2023 18:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga zo aan een paar broodjes bal met satesaus beginnen, dus ik zal niets te kort komen.
Moet mijn tas ook nog inpakken, dus ik bedank sowieso voor de uitnodiging.
Als het al een uitnodiging was…
Zo'n moeilijke eter ben ik niet…quote:Op woensdag 26 april 2023 19:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het gros van wat ik kook lust jij niet volgens mij
Van M&M's met pinda's kan ik kilo's eten.quote:We hebben nog wel paaseitjes. En M&M’s
Sambal in babi kecap?quote:Op woensdag 26 april 2023 18:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Er zit een beetje te veel sambal in de babi ketjap, dus Mad moet maar niet hier komen eten
Tip:quote:Op woensdag 26 april 2023 19:15 schreef livelink het volgende:
Zul je altijd zien; zijn we 2 dagen vrij en kom ik net achter een issue in productie n.a.v. een mailtje dat om 17.30 gestuurd werd. Dus nu zit ik in dubio; net doen alsof ik niks gezien heb en maandag weer verder kijken of toch kijken of ik nog iemand kan vinden om er naar te kijken.
Ja, maar degene die de mail heeft gestuurd heeft nog geen week geleden al een officiële klacht ingediend met alle gezeik vandien omdat er iets toen het hele weekend uit had gelegen. Toen had ik het overigens ook zondag gezien, maar niemand kunnen bereiken. En ik vermoed dat haar issue van nu nog te maken had met het issue van dat weekend.quote:Op woensdag 26 april 2023 19:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Tip:
net doen of je het niet gezien hebt.
Maar dan is dat nog steeds niet jouw probleem.quote:Op woensdag 26 april 2023 19:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar degene die de mail heeft gestuurd heeft nog geen week geleden al een officiële klacht ingediend met alle gezeik vandien omdat er iets toen het hele weekend uit had gelegen. Toen had ik het overigens ook zondag gezien, maar niemand kunnen bereiken. En ik vermoed dat haar issue van nu nog te maken had met het issue van dat weekend.
En de vorige klacht is gesust, maar nu zal ze weer helemaal over de rooie gaan.
Dat denk je. Ik heb net nog maar even een ticket aangemaakt. Wie weet is er iemand die het ziet. Meer kan ik nu toch niet doen. Gelukkig had ik al een afwezigheidsmelding aan staan sinds 17.00, dus ik had het theoretisch niet gezien kunnen hebben. Ik ga nu niet echt met een lekker gevoel mijn vrije dagen in moet ik zeggen.quote:Op woensdag 26 april 2023 19:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar dan is dat nog steeds niet jouw probleem.
Ga lekker genieten van je vrije dagen.
Waarom? Je zegt toch zelf dat je er niets aan kan doen?quote:Op woensdag 26 april 2023 19:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat denk je. Ik heb net nog maar even een ticket aangemaakt. Wie weet is er iemand die het ziet. Meer kan ik nu toch niet doen. Gelukkig had ik al een afwezigheidsmelding aan staan sinds 17.00, dus ik had het theoretisch niet gezien kunnen hebben. Ik ga nu niet echt met een lekker gevoel mijn vrije dagen in moet ik zeggen.
Je hebt gelijk. Ik ga proberen het los te laten.quote:Op woensdag 26 april 2023 19:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Waarom? Je zegt toch zelf dat je er niets aan kan doen?
Oh da’s wel echt heel anders dan wat ik maak zeg, klinkt ook erg lekker. Ik maak meestal deze https://www.francescakookt.nl/babi-ketjap/ en soms deze https://www.dewereldkeukenthuis.com/babi-ketjap/ en daarbij heb ik vandaag iets te veel sambal gebruikt.quote:Op woensdag 26 april 2023 19:12 schreef brother52 het volgende:
[..]
Sambal in babi kecap?
Ik gebruikte altijd dit recept.
http://oliviacooksinholla(...)-sweet-soy-pork.html
Die recepten lijken veel op die van Beb Vuyk. Haar recepten komen van andere eilanden. (Die van Beb zijn volgens mij javaans/moluks, de link die ik postte komt van Celebes)quote:Op woensdag 26 april 2023 19:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh da’s wel echt heel anders dan wat ik maak zeg, klinkt ook erg lekker. Ik maak meestal deze https://www.francescakookt.nl/babi-ketjap/ en soms deze https://www.dewereldkeukenthuis.com/babi-ketjap/ en daarbij heb ik vandaag iets te veel sambal gebruikt.
Goedemorgen livelink.quote:Op donderdag 27 april 2023 08:37 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen MadMaster en Melting.
Veel plezier MadMaster!
Wat ga jij doen vandaag, Melting?
Nee, niks gepland. Rondje vrijmarkt misschienquote:Op donderdag 27 april 2023 08:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
Ik ga straks met mijn 2e oudste nichtje lunchen. Had ze nog tegoed als cadeau voor haar verjaardag.
En jij nog iets gepland?
Het is lekker weer, dus je hebt groot gelijk.quote:Op donderdag 27 april 2023 08:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, niks gepland. Rondje vrijmarkt misschien
Gewoon voor de lol. Toen de kinderen nog klein waren kwam ik altijd wel met speelgoed thuis. En mijn zoon met knuffels. Zelfs de jaren dat ik zei dat er absoluut geen knuffels mochten worden gekocht (want kasten vol thuis) kwam hij er toch mee thuis want dan kreeg hij ze gratisquote:Op donderdag 27 april 2023 08:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Het is lekker weer, dus je hebt groot gelijk.
Die hebben we hier niet, voor zover ik weet.
Kom je dan ook met iets thuis, of is het gewoon voor de lol dat je daar heen gaat?
quote:Op donderdag 27 april 2023 09:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Gewoon voor de lol. Toen de kinderen nog klein waren kwam ik altijd wel met speelgoed thuis. En mijn zoon met knuffels. Zelfs de jaren dat ik zei dat er absoluut geen knuffels mochten worden gekocht (want kasten vol thuis) kwam hij er toch mee thuis want dan kreeg hij ze gratis
Goedemorgen aRd.quote:
Goedemorgen Meltingquote:Op donderdag 27 april 2023 11:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen aRd.
Ook vrij vandaag?
Kijk.... vandaag maar lekker genieten dan.quote:Op donderdag 27 april 2023 11:29 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting
Ja heb inderdaad een vrije dag vandaag.
Morgen wel weer naar de arbeid.
Niks echt noemenswaardigs, beetje last van hoofdpijnquote:Op donderdag 27 april 2023 11:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Kijk.... vandaag maar lekker genieten dan.
Ga je nog iets leuks doen?
quote:Op donderdag 27 april 2023 19:01 schreef livelink het volgende:
Goedenavond![]()
Mijn man is nogal aangeschoten en daarom geen gezellig gezelschap. Ik ga dus lekker luisteren.
Ja, ik ben nu maar wat eten voor hem aan het maken. Dat helpt hopelijk.quote:Op donderdag 27 april 2023 19:01 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Geen leuke reden, maar je bent sowieso welkom.
Goedenavond Symphonic en Doedezemaarquote:
Had hem gewoon zelf er voor laten zorgen.quote:Op donderdag 27 april 2023 19:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik ben nu maar wat eten voor hem aan het maken. Dat helpt hopelijk.
Gewoon privé of van de gemeente?quote:Op donderdag 27 april 2023 19:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Had hem gewoon zelf er voor laten zorgen.
Recht tegenover mijn huis is een koningsdag feest aan de gang.Wat een herrie!
Van één of andere stichting die een grote tent heeft opgezet met bands en dj.quote:
quote:Op donderdag 27 april 2023 19:06 schreef Symphonic het volgende:
Lijkt wel op Theo Diepenbrock met zijn Darling
Oh narigheidquote:Op donderdag 27 april 2023 19:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Van één of andere stichting die een grote tent heeft opgezet met bands en dj.
Geen leuke muziek? Geen zin om straks nog even aan te sluiten?quote:Op donderdag 27 april 2023 19:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Van één of andere stichting die een grote tent heeft opgezet met bands en dj.
Ja, tot 23.00 vanavond.quote:
Nee..... ik heb geklaagd bij de gemeente i.v.m. overlast, nadat ik hoorde dat het zou komen.quote:Op donderdag 27 april 2023 19:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Geen leuke muziek? Geen zin om straks nog even aan te sluiten?
Zeker.....quote:Op donderdag 27 april 2023 19:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Goede plaat om weer even aan just me te denken
Gaat de goede kant op dan.quote:Op donderdag 27 april 2023 19:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Het eerste stukje schutting is achter tuingaas verdwenen, nog meer dan 10 meter te gaan
Goed bezig geweest. Heb je een foto?quote:Op donderdag 27 april 2023 19:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Het eerste stukje schutting is achter tuingaas verdwenen, nog meer dan 10 meter te gaan
quote:Op donderdag 27 april 2023 19:09 schreef livelink het volgende:
Dr. Hook - When you're in love with a beautiful woman
Zeker. Halverwege de middag was de temperatuur heerlijk.quote:Op donderdag 27 april 2023 19:13 schreef livelink het volgende:
Ik heb vandaag ook even in de tuin gewerkt, was het echt lekker weer voor.
Met naast het gaas de zojuist geplante vuurdoornquote:Op donderdag 27 april 2023 19:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Goed bezig geweest. Heb je een foto?
Waarom staan die in potten? Kunnen die niet in de volle grond?quote:Op donderdag 27 april 2023 19:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Met naast het gaas de zojuist geplante vuurdoorn
[ afbeelding ]
En de Osmanthus in potten gezet zodat ze kunnen groeien
[ afbeelding ]
Die moeten straks om het terras heen, en om te voorkomen dat we ze dan weer uit moeten graven staan ze voorlopig even in pottenquote:Op donderdag 27 april 2023 19:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Waarom staan die in potten? Kunnen die niet in de volle grond?
Best leuk om er zo mee bezig te zijn, lijkt me.quote:Op donderdag 27 april 2023 19:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Met naast het gaas de zojuist geplante vuurdoorn
[ afbeelding ]
En de Osmanthus in potten gezet zodat ze kunnen groeien
[ afbeelding ]
Ik ben het leuk gaan vindenquote:Op donderdag 27 april 2023 19:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Best leuk om er zo mee bezig te zijn, lijkt me.
Had je de tuin in je vorige huis niet zelf aangelegd?quote:
Hij heeft in de vorige tuin echt nooit iets gedaan, behalve soms het hoge bloeiende onkruidgras verwijderen. Die tuin was echt aan het einde van z’n levensduur, dat zou ooit ook nog een project worden, maar toen gingen we toch maar verhuizen. Maar dat hij nu wel dingen in de tuin doet verbaast me nog elke dagquote:Op donderdag 27 april 2023 19:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Had je de tuin in je vorige huis niet zelf aangelegd?
Wel volhouden dan.quote:Op donderdag 27 april 2023 19:31 schreef Symphonic het volgende:
Onze vorige tuin was een volledig doorwortelde heemtuin met overal grind en vooral overal wortels in de grond. Daar had eigenlijk een bobcat doorheen gemoeten. Maar nu zo van scratch beginnen, ik vind het nu echt leuk
Ja, dat lijkt me ook leuker.quote:Op donderdag 27 april 2023 19:31 schreef Symphonic het volgende:
Onze vorige tuin was een volledig doorwortelde heemtuin met overal grind en vooral overal wortels in de grond. Daar had eigenlijk een bobcat doorheen gemoeten. Maar nu zo van scratch beginnen, ik vind het nu echt leuk
quote:Op donderdag 27 april 2023 19:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Andy zag er niet zo jofel uit op dat hoesje
Ik denk dat het de drugs waren, die hem uiteindelijk ook fataal zijn gewordenquote:Op donderdag 27 april 2023 19:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Misschien vond hij het liedje zelf niet zo goed?
quote:Op donderdag 27 april 2023 19:39 schreef DJ11 het volgende:
We zijn omstreeks 1986 beland. Typisch geluid uit die tijd.
quote:Op donderdag 27 april 2023 19:40 schreef livelink het volgende:
Ik dacht even dat het Candy Dulfer was met Saxuality. Maar gelukkig werd er gezongen voordat ik uitgetypt was.
quote:Op donderdag 27 april 2023 19:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Nicole nog wat, don’t you want my love
Valt mee hoor. Ik ken Pet Shop Boys-nummers (en ook van andere artiesten) die dit soort geluiden en ritme-effecten hebben. De b-kant Was That What It Was? is één van de vele voorbeelden. Gewoon een typische sound voor die tijd.quote:Op donderdag 27 april 2023 19:41 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Bijzonder dat je het jaar exact goed hebt.
quote:
quote:Op donderdag 27 april 2023 19:51 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Toch wel een oranje hè?
Ik ben die vergeten vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |