Ken je niet?quote:Op maandag 24 april 2023 20:03 schreef MizzezAmy het volgende:
Panzanella?
Wel 2 leuke doorsnee mensen dit.
en dan ook nog alleenstaande moederquote:
Zielig voor het kind.quote:Op maandag 24 april 2023 20:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
en dan ook nog alleenstaande moeder
sommige dingen zijn gewoon beter van niet, God heeft het zo niet gewild
Hetis iets dat me vooral op vakantie lekker lijkt. Toscaanse salade met stukken brood ertussen.quote:
Oh, maar jij hebt het dus ook nog nooit gehad. Dan voel ik me alweer iets minder culinair barbaarquote:Op maandag 24 april 2023 20:08 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Hetis iets dat me vooral op vakantie lekker lijkt. Toscaanse salade met stukken brood ertussen.
Toscaans gerecht van restjes. word meestal de dag ernaar gegeten met restjes van een feestje oidquote:Op maandag 24 april 2023 20:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, maar jij hebt het dus ook nog nooit gehad. Dan voel ik me alweer iets minder culinair barbaar
Dat zompige brood weerhoudt me altijd, maar dat zal best meevallen als het goed is bereid.quote:Op maandag 24 april 2023 20:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, maar jij hebt het dus ook nog nooit gehad. Dan voel ik me alweer iets minder culinair barbaar
Let op als je n Brest bent, hier spreken ze een eigen taal Bretons, niet te verstaan lijkt meer op gallisch dan fransquote:Op maandag 24 april 2023 20:11 schreef NoCigar het volgende:
Wel een goed idee om mijn Chromecast mee te nemen op vakantie zodat ik nu First Dates kan streamen in Bretagne![]()
![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |