niemandquote:Op dinsdag 25 april 2023 14:10 schreef Red_85 het volgende:
What the fuck man.
Dit kan toch niet alleen aan Vd Sar liggen? Welke factie is de club aan het overnemen nu?
Hey!quote:Op dinsdag 25 april 2023 14:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik word daar altijd weggepest door @:hmfuckyouall en @:divje . Ik pas wel op voor die gekken!
quote:Op dinsdag 25 april 2023 14:10 schreef Red_85 het volgende:
What the fuck man.
Dit kan toch niet alleen aan Vd Sar liggen? Welke factie is de club aan het overnemen nu?
Jij bent een lieve manquote:Op dinsdag 25 april 2023 13:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Correct, die kan je nu voor 500 op viagogo zetten en worden alleen maar meer waard.
Heb er ook 6 gekocht toen maar kan het toch niet over mijn hart verkrijgen om ze niet gewoon aan Feyenoorders te geven voor inkoopprijs.
Wel die twee kaarten bekerfinale voor 350 verpatst aan een jood uiteraard.quote:
Amateur. Ik verkocht kaartjes voor EK-finale voor 5000 gulden.quote:Op dinsdag 25 april 2023 15:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel die twee kaarten bekerfinale voor 350 verpatst aan een jood uiteraard.
Werd je de maanden erna gekort op je bijstandsuitkering of heb je dit verzwegen?quote:Op dinsdag 25 april 2023 17:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Amateur. Ik verkocht kaartjes voor EK-finale voor 5000 gulden.
Nee kocht er m'n eerste computer van om briljante post op FOK! te plaatsen.quote:Op dinsdag 25 april 2023 17:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Werd je de maanden erna gekort op je bijstandsuitkering of heb je dit verzwegen?
Ik had al een hekel aan Frank de Boer, maar nu nog meer.quote:Op dinsdag 25 april 2023 17:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee kocht er m'n eerste computer van om briljante post op FOK! te plaatsen.
Wat kan jou het schelen?quote:Op dinsdag 25 april 2023 17:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had al een hekel aan Frank de Boer, maar nu nog meer.
Ajax heeft meer BRANIE nodig.quote:Op dinsdag 25 april 2023 18:09 schreef Elan het volgende:
Wat ik lees wil men meer inzetten op het technische aspect in de vorm van data en wetenschap, als die 'jongens van de club' daarin niet mee willen of kunnen omdat ze teveel zitten vastgeroest in hun eigen trainingsmethodes dan is het ergens toch logisch dat je elk je eigen weg gaat?
Nu je al zo vaak in het Ajax topic post. Kun je ook uitleggen wat je precies drijft als Feijenoorderquote:Op dinsdag 25 april 2023 17:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had al een hekel aan Frank de Boer, maar nu nog meer.
Juist niet. De grootste mislukte branieschopper hebben ze in huis gehaald met Maurice Hendrix. Ze hebben kwaliteit nodig. Ik spreek even niet over we.quote:
Meer mes tussen de tanden spelers, niet van die watjes die er nu tussen staan. Latijns Amerikaanse branie, een stuk of wat.quote:
Die het gras opvreten, desnoods de modder.quote:Op dinsdag 25 april 2023 18:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Meer mes tussen de tanden spelers, niet van die watjes die er nu tussen staan. Latijns Amerikaanse branie, een stuk of wat.
al die ex voetballers die nu vertrekken en daarvoor in de plaats mensen die nog geen pionnetje voorbij konden en die moeten nu gaan vertellen hoe je een goede voetballer zou kunnen opleiden. Ik geloof echt niet in die bullshitquote:Op dinsdag 25 april 2023 18:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Juist niet. De grootste mislukte branieschopper hebben ze in huis gehaald met Maurice Hendrix. Ze hebben kwaliteit nodig. Ik spreek even niet over we.
Data en kracht, hij vindt dat er juist tekort aandacht is voor voetbal/techniek.quote:Op dinsdag 25 april 2023 18:09 schreef Elan het volgende:
Wat ik lees wil men meer inzetten op het technische aspect in de vorm van data en wetenschap, als die 'jongens van de club' daarin niet mee willen of kunnen omdat ze teveel zitten vastgeroest in hun eigen trainingsmethodes dan is het ergens toch logisch dat je elk je eigen weg gaat?
dit zijn toch allemaal bullshit verhalen bij een club als ajaxquote:Op dinsdag 25 april 2023 18:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Data en kracht, hij vindt dat er juist tekort aandacht is voor voetbal/techniek.
Hoe meer moeten Ajacieden zich meer keren tegen van der Sarquote:Op dinsdag 25 april 2023 18:32 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
al die ex voetballers die nu vertrekken en daarvoor in de plaats mensen die nog geen pionnetje voorbij konden en die moeten nu gaan vertellen hoe je een goede voetballer zou kunnen opleiden. Ik geloof echt niet in die bullshit
Het is gewoon wachten totdat het 020 publiek van zich gaat laten horen en zich tegen van der sar gaat keren.
kwestie van tijd als prestaties uitblijven het komend seizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |