Ja maar… hier valt nu niks en later moet ik op de fiets wegquote:
quote:Op maandag 24 april 2023 14:02 schreef yinu het volgende:
Dikkevoor @:candaasje, @:myraela (en ja, wel bellen! Ik doe dat ook gauw te laat of te weinig maar echt), voor mevrouw @:fietsie en haar verzorgers, voor @:lucky_strike wegens vakantie over, en voor iedereen die het verder ook nodig heeft.
Bij ons zijn de bouwvakkers weer terugtenminste, ze waren er even en hebben toen iets stinkends op het plafond gesmeerd en zijn nu weer vertrokken. Ik word daar zenuwachtig van omdat we zaterdag weer de hele ruimte nodig hebben voor een werk-aangelegenheid dus dan moet het klaar zijn en bovendien hebben we er al zo lang omheen gewerkt. Vervolgens hebben we al geruzied omdat we ieder op een andere manier met dit soort omstandigheden omgaan. Ik word gestresst en dan ga ik bitchen. Hij wordt gestresst en gaat dat internaliseren en als ik dan bitch wordt dat nog erger. Nou ja. We weten het en dat helpt een beetje. En het weer helpt vandaag ook niet echt mee…
Wel net een hele goeie broodbox van TGTG gehaald.
Dit lijkt me een leerzame dag te zijn geweest voor jequote:Op maandag 24 april 2023 18:11 schreef sigme het volgende:
Vandaag vergaderd tot ik een ons woog en toen snel naar huis en met de kar 3 kuub houtsnipper gehaald.
Ik hou meer van houtsnippers dan van vergaderen.
Eigenlijk wist ik dit al wel hoorquote:Op maandag 24 april 2023 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit lijkt me een leerzame dag te zijn geweest voor je
Snipperdagen zijn fijn jaquote:Op maandag 24 april 2023 18:11 schreef sigme het volgende:
Vandaag vergaderd tot ik een ons woog en toen snel naar huis en met de kar 3 kuub houtsnipper gehaald.
Ik hou meer van houtsnippers dan van vergaderen.
Verrassend en speels! (en je zal maar na elke voorstelling die verf (?) moeten wegboenen...)quote:
Hoezo is Lonaa al weer terugquote:
Die klinkt ook al niet erg tevreden meerquote:Op maandag 24 april 2023 18:22 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo, weer een dag afgestreept![]()
Toen vanmiddag iedereen tijdens de pauze aan de wandel was, de klaag tirade van de trouwste collega aangehoord. Zo sneu, ze werkt er al zeker 15 jaar, de vorige directeur heeft dingen toegezegd maar niet op papier gezet dus die worden door haar neus geboord, niemand heeft ooit tijd voor haar wanneer ze een gesprek wil
Dat dus. En er zijn er een paar die echt niet meer weten hoe ze het werk af moeten krijgen. Ik doe nu gewoon routine werk, dus ben "lekker" bezig maar geen dingen die na mijn vertrek door mij opgevolgd moeten worden.quote:Op maandag 24 april 2023 18:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die klinkt ook al niet erg tevreden meerHandig om je meest trouwe mensen ook weg te jagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |