abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 april 2023 @ 09:39:15 #1
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208882494
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  maandag 24 april 2023 @ 10:35:55 #2
35189 Troel
scherp en bot
pi_208882998
Alles wat nu valt, valt straks niet *)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208883083
quote:
7s.gif Op maandag 24 april 2023 10:35 schreef Troel het volgende:
Precies, dat is de instelling _O_
pi_208883117
Wat een ellende Myra :N
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_208883336
Mensen, stop eens met bellen :{w
pi_208883500
En :* voor Candaasje/Cas, altijd zulke klotekeuzes in het leven met huisdieren :'( ik ben zelf team beter-te-vroeg-dan-te-laat, maar is zo'n persoonlijk hoofd(en hart)breken.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_208883882
quote:
7s.gif Op maandag 24 april 2023 10:35 schreef Troel het volgende:
Ja maar… hier valt nu niks en later moet ik op de fiets weg ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 24 april 2023 @ 12:18:00 #8
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_208883999
hmpff.. 28 maart op gesprek geweest voor een baan (intern).. nu nog steeds geen uitslag.
dus maar eens aan de manager gevraagd of ze al een update heeft.. duurt wel lang zo, en zonder de uitslag kan ik mezelf nog even niet motiveren om een andere baan te vinden :o 8)7
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_208884419
Nog gauw even een flashback naar gisteren *O* :Y)

:9

Maar ja, is niet iedere dag feest natuurlijk.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_208885392
Dikke :* voor @Candaasje, @Myraela (en ja, wel bellen! Ik doe dat ook gauw te laat of te weinig maar echt), voor mevrouw @fietsie en haar verzorgers, voor @Lucky_Strike wegens vakantie over, en voor iedereen die het verder ook nodig heeft.

Bij ons zijn de bouwvakkers weer terug :{ tenminste, ze waren er even en hebben toen iets stinkends op het plafond gesmeerd en zijn nu weer vertrokken. Ik word daar zenuwachtig van omdat we zaterdag weer de hele ruimte nodig hebben voor een werk-aangelegenheid dus dan moet het klaar zijn en bovendien hebben we er al zo lang omheen gewerkt. Vervolgens hebben we al geruzied omdat we ieder op een andere manier met dit soort omstandigheden omgaan. Ik word gestresst en dan ga ik bitchen. Hij wordt gestresst en gaat dat internaliseren en als ik dan bitch wordt dat nog erger. Nou ja. We weten het en dat helpt een beetje. En het weer helpt vandaag ook niet echt mee…

Wel net een hele goeie broodbox van TGTG gehaald.
pi_208885751
Oh en in die broodbox zaten ook 6 hele goede krentenbollen. Dus nu krentenbol met kaas O+

Dat is al een stuk beter :Y
pi_208888055
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 14:02 schreef yinu het volgende:
Dikke :* voor @:candaasje, @:myraela (en ja, wel bellen! Ik doe dat ook gauw te laat of te weinig maar echt), voor mevrouw @:fietsie en haar verzorgers, voor @:lucky_strike wegens vakantie over, en voor iedereen die het verder ook nodig heeft.

Bij ons zijn de bouwvakkers weer terug :{ tenminste, ze waren er even en hebben toen iets stinkends op het plafond gesmeerd en zijn nu weer vertrokken. Ik word daar zenuwachtig van omdat we zaterdag weer de hele ruimte nodig hebben voor een werk-aangelegenheid dus dan moet het klaar zijn en bovendien hebben we er al zo lang omheen gewerkt. Vervolgens hebben we al geruzied omdat we ieder op een andere manier met dit soort omstandigheden omgaan. Ik word gestresst en dan ga ik bitchen. Hij wordt gestresst en gaat dat internaliseren en als ik dan bitch wordt dat nog erger. Nou ja. We weten het en dat helpt een beetje. En het weer helpt vandaag ook niet echt mee…

Wel net een hele goeie broodbox van TGTG gehaald.
:*
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_208888639
Vandaag vergaderd tot ik een ons woog en toen snel naar huis en met de kar 3 kuub houtsnipper gehaald.
Ik hou meer van houtsnippers dan van vergaderen.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 24 april 2023 @ 18:18:33 #14
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208888695
quote:
7s.gif Op maandag 24 april 2023 18:11 schreef sigme het volgende:
Vandaag vergaderd tot ik een ons woog en toen snel naar huis en met de kar 3 kuub houtsnipper gehaald.
Dit lijkt me een leerzame dag te zijn geweest voor je :D
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_208888708
quote:
10s.gif Op maandag 24 april 2023 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Dit lijkt me een leerzame dag te zijn geweest voor je :D
Eigenlijk wist ik dit al wel hoor :Y
  Moderator maandag 24 april 2023 @ 18:20:31 #16
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208888719
quote:
7s.gif Op maandag 24 april 2023 18:11 schreef sigme het volgende:
Snipperdagen zijn fijn ja :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
  maandag 24 april 2023 @ 18:21:24 #17
35189 Troel
scherp en bot
pi_208888724
Welkom thuis @Lonaa
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208888729
Zo, weer een dag afgestreept *O*

Toen vanmiddag iedereen tijdens de pauze aan de wandel was, de klaag tirade van de trouwste collega aangehoord. Zo sneu, ze werkt er al zeker 15 jaar, de vorige directeur heeft dingen toegezegd maar niet op papier gezet dus die worden door haar neus geboord, niemand heeft ooit tijd voor haar wanneer ze een gesprek wil
We have far more in common than that which devides us..
pi_208888764
quote:
Verrassend en speels! (en je zal maar na elke voorstelling die verf (?) moeten wegboenen...)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_208888768
quote:
7s.gif Op maandag 24 april 2023 18:21 schreef Troel het volgende:
Welkom thuis @:Lonaa
Hoezo is Lonaa al weer terug :o Nu al!
Nou, welkom terug in ons letterlijk koude kikkerlandje.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_208888776
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 18:22 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo, weer een dag afgestreept *O*

Toen vanmiddag iedereen tijdens de pauze aan de wandel was, de klaag tirade van de trouwste collega aangehoord. Zo sneu, ze werkt er al zeker 15 jaar, de vorige directeur heeft dingen toegezegd maar niet op papier gezet dus die worden door haar neus geboord, niemand heeft ooit tijd voor haar wanneer ze een gesprek wil
Die klinkt ook al niet erg tevreden meer :X Handig om je meest trouwe mensen ook weg te jagen.
pi_208888868
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 18:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Die klinkt ook al niet erg tevreden meer :X Handig om je meest trouwe mensen ook weg te jagen.
Dat dus. En er zijn er een paar die echt niet meer weten hoe ze het werk af moeten krijgen. Ik doe nu gewoon routine werk, dus ben "lekker" bezig maar geen dingen die na mijn vertrek door mij opgevolgd moeten worden.
We have far more in common than that which devides us..
pi_208888982
Ik kwam via via in een oud slowchat topic terecht en zie daar!

De herinnering blijft O+
pi_208888990
De reïncarnatie is!

Toch?

(Ik heb toch vragen...)
pi_208888991
quote:
7s.gif Op maandag 24 april 2023 18:21 schreef Troel het volgende:
Welkom thuis @:Lonaa
Dit.
En zoek je winterjas er maar weer bij ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: