Laat dr nog maar ff blijven daar.. dr werk was hier om de hoek dus ik zit niet te wachten op dat ze hier elke dag voorbij fietstquote:Op maandag 24 april 2023 00:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Snap ik! Ze komt vaak heel vals over, maar ik betwijfel of ze slim genoeg is om bewust vals te zijn
Weg ermee , vreselijke nare kleuter is hetquote:Op maandag 24 april 2023 00:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Laat dr nog maar ff blijven daar.. dr werk was hier om de hoek dus ik zit niet te wachten op dat ze hier elke dag voorbij fietst
Tegen die tijd heeft ze al een nieuwe pruikquote:Op maandag 24 april 2023 00:50 schreef KinKiJan het volgende:
Erik denk dat als Eunice bij Babette in Maastricht op bezoek gaat, ze wordt herkent voordat ze de bel ingedrukt heeft.
quote:Op maandag 24 april 2023 00:53 schreef KinKiJan het volgende:
Eunice: "Hoe zouden ze mij noemen buiten dit programma?"
Erik: "Gewoon Eunice! Uniek!"
Eunice: "En jou?"
Erik: "Misschien wel Lik-Erik"
Hij zei weleens dat hij verwachte dat hij bij talkshows aan tafel gevraagd zou worden of als vervanger van Maarten van Rossem bij de Slimste mens.quote:
word dan weer zelfde als vorige keer, enkel ex managers mogen nieuwe manager kiezen , wat een kluchtquote:Op maandag 24 april 2023 06:48 schreef Frummelie het volgende:
Vandaag moeten de managers zich aanmelden als ik het goed heb... snel klaar alleen Zoe... Eunice heeft zich teruggetrokken.
denk het niet , denker eerder 1 mei , gewoonlijk eliminatie de laatste dagen van managerschapquote:Op maandag 24 april 2023 06:46 schreef Frummelie het volgende:
Zou er misschien vandaag iets onverwachts gebeuren... eliminati ofzo.
Oooh ja, krijgen we dat gedoe weer..quote:Op maandag 24 april 2023 06:51 schreef cinsan het volgende:
[..]
word dan weer zelfde als vorige keer, enkel ex managers mogen nieuwe manager kiezen , wat een klucht
yep daar hadden ice en jef het al overquote:Op maandag 24 april 2023 06:53 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oooh ja, krijgen we dat gedoe weer..
quote:Op maandag 24 april 2023 06:54 schreef cinsan het volgende:
[..]
yep daar hadden ice en jef het al over , zal en moet weer 1 van kamp ice worden
Allemaal zo lekker voorspelbaar...quote:Op maandag 24 april 2023 06:53 schreef cinsan het volgende:
[..]
denk het niet , denker eerder 1 mei , gewoonlijk eliminatie de laatste dagen van managerschap
echt he , of ze moeten on verassen maar dat geloof ik nietquote:Op maandag 24 april 2023 06:55 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Allemaal zo lekker voorspelbaar...
Daar zullen ze allemaal lekker blij mee zijn...quote:Op maandag 24 april 2023 06:54 schreef cinsan het volgende:
[..]
yep daar hadden ice en jef het al over
Ja ze proberen het wel in de hand te houden...quote:Op maandag 24 april 2023 06:56 schreef cinsan het volgende:
[..]
echt he , alles moet en zal wel weer naar kamp ice gaan
zal en moet wel zoe wordenquote:Op maandag 24 april 2023 06:57 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Daar zullen ze allemaal lekker blij mee zijn...
spijtig genoeg welquote:Op maandag 24 april 2023 06:58 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja ze proberen het wel in de hand te houden...
denk het wel , dat eten van die waardebon komt pas eind van de weekquote:Op maandag 24 april 2023 06:59 schreef Frummelie het volgende:
Ik ben eigenijk benieuwd of ze een verdienopdracht krijgen nu ze die waardebon van 285 euro hebben gewonnen...
Ooh dan krijgen ze vandaag waarschijnlijk wel een verdienopdracht.. een hele leuke, spannende, bloedstollende laaaaaange opdracht...quote:Op maandag 24 april 2023 07:00 schreef cinsan het volgende:
[..]
denk het wel , dat eten van die waardebon komt pas eind van de week
en we blijven verder dromen daaroverquote:Op maandag 24 april 2023 07:04 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh dan krijgen ze vandaag waarschijnlijk wel een verdienopdracht.. een hele leuke, spannende, bloedstollende opdracht...
Goedemorgen....quote:
goede morgenquote:
Ja dat riedeltje van Zoë ken ik na dit weekend welquote:Op maandag 24 april 2023 07:11 schreef cinsan het volgende:
[..]
goede morgen
hopelijk komt die er wel , anders weer saaie dag , met zooi met gedoe voor manger en nominatiegelul
Op maandag 24 april 2023 07:11 schreef cinsan het volgende:
Misschien leuk om koppeltjes te makenquote:Op maandag 24 april 2023 07:17 schreef Frummelie het volgende:
FEBO haal al het krakkemikkige opdrachtmateriaal maar vast van zolder..
Wat is dat kind vals, vervelend, zeikerig en vermoeiend...quote:Op maandag 24 april 2023 07:17 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat riedeltje van Zoë ken ik na dit weekend wel
Hear hear FEBO goed idee...quote:Op maandag 24 april 2023 07:17 schreef engine het volgende:
[..]
Misschien leuk om koppeltjes te maken
Ik maak me er niet druk om zodra je je omdraaid is een ander de Sjaak.. dus.quote:Op maandag 24 april 2023 07:19 schreef cinsan het volgende:
ben echt wel benieuwd wie ze gaan nomineren , zijn verschillende groepjes nu , kamp ice ook geen eenheid meer, las dat jef had gezegd als hij op de stip komt hij het spel niet speelt , we gaan het zien want jef is man van zijn woord ......................... niet dus
Van mij mag Kenzy opzouten, ben dat arrogante hoofd zo zat... en dat gezeik over dat slapen...quote:Op maandag 24 april 2023 07:36 schreef cinsan het volgende:
en nu mss kezy eruit is heel dat gedoe om samen te slapen met myrthe ook gedaan hele verhuis voor niks geweest
Ja die voegt ook alleen maar chagrijn aan de groep toe.quote:Op maandag 24 april 2023 07:40 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Van mij mag Kenzy opzouten, ben dat arrogante hoofd zo zat... en dat gezeik over dat slapen...
Nou vreselijk... de laatste tijd helemaal en alles moet gaan zoals mevrouw het wil... wegwezen en heel rap..ksssssstquote:Op maandag 24 april 2023 08:03 schreef engine het volgende:
[..]
Ja die voegt ook alleen maar chagrijn aan de groep toe.
Ja hij neemt er ruim de tijd voor altijd.quote:Op maandag 24 april 2023 08:31 schreef Frummelie het volgende:
Isaac op weg naar de douche, kijkt even naar buiten... ja het regent..
Nu krijgen we weer het Isaac ritueel daar trekken we een uurtje voor uit..
Je moet wat...quote:Op maandag 24 april 2023 08:39 schreef Dotteke het volgende:
Isaac vult de waterkoker, wat een COS nieuws
Hij gebruikt het water uit de waterkoker in de badkamer? om zijn scheermesje steeds in schoon temakenquote:
Met die witte badmuts op valt er nog wel een aardige fake-pic (waar blijven die??) te maken.quote:
Alleen nog actie als er geld te verdienen is.. ik geef ze gelijkquote:Op maandag 24 april 2023 08:47 schreef Dotteke het volgende:
Verder is er nog geen leven in de loods te zien en te horen ondanks dat overal de lampen aan zijn,
Ooh het moet gekookt water zijn voor het geval hij zich snijd, denk ik dan maar..quote:Op maandag 24 april 2023 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij gebruikt het water uit de waterkoker in de badkamer? om zijn scheermesje steeds in schoon temaken
of eliminatiequote:Op maandag 24 april 2023 08:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Alleen nog actie als er geld te verdienen is.. ik geef ze gelijk
Ik ook hoor, wat valt er nu zo hele dag in die loods te doen. Af en toe een kinderspelletje waar je soms langer voor mag oefenen dan het spel zelf duurt En het is nu helemaal snel afgelopen omdat ze er nog maar met 18 man zittenquote:Op maandag 24 april 2023 08:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Alleen nog actie als er geld te verdienen is.. ik geef ze gelijk
Vreselijk mensquote:Op maandag 24 april 2023 07:40 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Van mij mag Kenzy opzouten, ben dat arrogante hoofd zo zat... en dat gezeik over dat slapen...
Hij heeft het in een bakje geschonken en met zijn scheermesje er in schoon.quote:Op maandag 24 april 2023 08:50 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh het moet gekookt water zijn voor het geval hij zich snijd, denk ik dan maar..
Dat is op zich ook al niet echt een aktie. Vaak weten we al wie er op komtquote:
Ook dat boeit niet meer, is meestal in een uur klaar en de voor een leuke twist Exit game wordt zelden nog gehaaldquote:
ja ok maar is dan toch iets anders dan doodsaaie streamsquote:Op maandag 24 april 2023 08:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is op zich ook al niet echt een aktie. Vaak weten we al wie er op komt
Z'n mesje ontsmet ofzo... anders pak je toch gewoon heet water uit de badkamerkraan.quote:Op maandag 24 april 2023 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft het in een bakje geschonken en met zijn scheermesje er in schoon.
Vind er wel ergere tussen zitten dan Kenzy eerlijk gezegd. Kenzy is niet zoveel in beeld als sommigequote:
Z'n mesje ontsmet ofzo... anders pak je toch gewoon heet water uit de badkamerkraan.quote:Op maandag 24 april 2023 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft het in een bakje geschonken en met zijn scheermesje er in schoon.
Maar als ze dan in beeld is erger je je kapot, ik dan hé...brrrquote:Op maandag 24 april 2023 08:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind er wel ergere tussen zitten dan Kenzy eerlijk gezegd. Kenzy is niet zoveel in beeld als sommige
Ja dat kan/mag, ik soms ook hoor, maar niet altijdquote:Op maandag 24 april 2023 09:05 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Z'n mesje ontsmet ofzo... anders pak je toch gewoon heet water uit de badkamerkraan.
[..]
Maar als ze dan in beeld is erger je je kapot, ik dan hé...brrr
Precies...quote:Op maandag 24 april 2023 09:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat kan/mag, ik soms ook hoor, maar niet altijd
Iedereen heeft wel iemand die hij echt niet kan zien en wil zien vertrekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |