Wat is dat kind vals, vervelend, zeikerig en vermoeiend...quote:Op maandag 24 april 2023 07:17 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat riedeltje van Zoë ken ik na dit weekend wel
Hear hear FEBO goed idee...quote:Op maandag 24 april 2023 07:17 schreef engine het volgende:
[..]
Misschien leuk om koppeltjes te maken
Ik maak me er niet druk om zodra je je omdraaid is een ander de Sjaak.. dus.quote:Op maandag 24 april 2023 07:19 schreef cinsan het volgende:
ben echt wel benieuwd wie ze gaan nomineren , zijn verschillende groepjes nu , kamp ice ook geen eenheid meer, las dat jef had gezegd als hij op de stip komt hij het spel niet speelt , we gaan het zien want jef is man van zijn woord ......................... niet dus
Van mij mag Kenzy opzouten, ben dat arrogante hoofd zo zat... en dat gezeik over dat slapen...quote:Op maandag 24 april 2023 07:36 schreef cinsan het volgende:
en nu mss kezy eruit is heel dat gedoe om samen te slapen met myrthe ook gedaan hele verhuis voor niks geweest
Ja die voegt ook alleen maar chagrijn aan de groep toe.quote:Op maandag 24 april 2023 07:40 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Van mij mag Kenzy opzouten, ben dat arrogante hoofd zo zat... en dat gezeik over dat slapen...
Nou vreselijk... de laatste tijd helemaal en alles moet gaan zoals mevrouw het wil... wegwezen en heel rap..ksssssstquote:Op maandag 24 april 2023 08:03 schreef engine het volgende:
[..]
Ja die voegt ook alleen maar chagrijn aan de groep toe.
Ja hij neemt er ruim de tijd voor altijd.quote:Op maandag 24 april 2023 08:31 schreef Frummelie het volgende:
Isaac op weg naar de douche, kijkt even naar buiten... ja het regent..
Nu krijgen we weer het Isaac ritueel daar trekken we een uurtje voor uit..
Je moet wat...quote:Op maandag 24 april 2023 08:39 schreef Dotteke het volgende:
Isaac vult de waterkoker, wat een COS nieuws
Hij gebruikt het water uit de waterkoker in de badkamer? om zijn scheermesje steeds in schoon temakenquote:
Met die witte badmuts op valt er nog wel een aardige fake-pic (waar blijven die??) te maken.quote:
Alleen nog actie als er geld te verdienen is.. ik geef ze gelijkquote:Op maandag 24 april 2023 08:47 schreef Dotteke het volgende:
Verder is er nog geen leven in de loods te zien en te horen ondanks dat overal de lampen aan zijn,
Ooh het moet gekookt water zijn voor het geval hij zich snijd, denk ik dan maar..quote:Op maandag 24 april 2023 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij gebruikt het water uit de waterkoker in de badkamer? om zijn scheermesje steeds in schoon temaken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |