of eliminatiequote:Op maandag 24 april 2023 08:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Alleen nog actie als er geld te verdienen is.. ik geef ze gelijk
Ik ook hoor, wat valt er nu zo hele dag in die loods te doen. Af en toe een kinderspelletje waar je soms langer voor mag oefenen dan het spel zelf duurt En het is nu helemaal snel afgelopen omdat ze er nog maar met 18 man zittenquote:Op maandag 24 april 2023 08:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Alleen nog actie als er geld te verdienen is.. ik geef ze gelijk
Vreselijk mensquote:Op maandag 24 april 2023 07:40 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Van mij mag Kenzy opzouten, ben dat arrogante hoofd zo zat... en dat gezeik over dat slapen...
Hij heeft het in een bakje geschonken en met zijn scheermesje er in schoon.quote:Op maandag 24 april 2023 08:50 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh het moet gekookt water zijn voor het geval hij zich snijd, denk ik dan maar..
Dat is op zich ook al niet echt een aktie. Vaak weten we al wie er op komtquote:
Ook dat boeit niet meer, is meestal in een uur klaar en de voor een leuke twist Exit game wordt zelden nog gehaaldquote:
ja ok maar is dan toch iets anders dan doodsaaie streamsquote:Op maandag 24 april 2023 08:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is op zich ook al niet echt een aktie. Vaak weten we al wie er op komt
Z'n mesje ontsmet ofzo... anders pak je toch gewoon heet water uit de badkamerkraan.quote:Op maandag 24 april 2023 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft het in een bakje geschonken en met zijn scheermesje er in schoon.
Vind er wel ergere tussen zitten dan Kenzy eerlijk gezegd. Kenzy is niet zoveel in beeld als sommigequote:
Z'n mesje ontsmet ofzo... anders pak je toch gewoon heet water uit de badkamerkraan.quote:Op maandag 24 april 2023 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft het in een bakje geschonken en met zijn scheermesje er in schoon.
Maar als ze dan in beeld is erger je je kapot, ik dan hé...brrrquote:Op maandag 24 april 2023 08:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind er wel ergere tussen zitten dan Kenzy eerlijk gezegd. Kenzy is niet zoveel in beeld als sommige
Ja dat kan/mag, ik soms ook hoor, maar niet altijdquote:Op maandag 24 april 2023 09:05 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Z'n mesje ontsmet ofzo... anders pak je toch gewoon heet water uit de badkamerkraan.
[..]
Maar als ze dan in beeld is erger je je kapot, ik dan hé...brrr
Precies...quote:Op maandag 24 april 2023 09:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat kan/mag, ik soms ook hoor, maar niet altijd
Iedereen heeft wel iemand die hij echt niet kan zien en wil zien vertrekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |