Waarom?quote:Op zondag 23 april 2023 18:31 schreef Silves het volgende:
Eunice heeft zich terug getrokkken als manager.
Babbel gedraagt zich als een koningin die een maffiabende runt maar de 'restgroep' focust zich liever op al die alfamannetjesquote:Op zondag 23 april 2023 18:43 schreef engine het volgende:
Met mutsje in de hand
"je hebt het goed gedaan"
[ afbeelding ]
Heeft Wendy gedaan en Janet zegt nu dat ze tegen eunice heeft gezegd dat ze het aan Wendy moet vragen.quote:Op zondag 23 april 2023 18:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan had ik Wendy vriendelijk naar Janet verwezen.
Benieuwd wie er de waarheid spreekt.quote:Op zondag 23 april 2023 18:45 schreef Ebinas het volgende:
Wat zei Janet nu, dat gezegd heeft dat Eunice het aan Wendy moest vragen?
Heb iek dat gemist, keek er wel naar, maar niet geregistreerd?
Of gewoon niet gezegd?
Ze gunt het Zoe als jonkie.quote:
ik heb het Janet wel horen zeggen over de kaassouffles gebruiken, maar niet moet je ook tegen Wendy zeggen.quote:
Janet liegt als de beste.Dat heeft ze helemaal niet gezegd.quote:Op zondag 23 april 2023 18:46 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Heeft Wendy gedaan en Janet zegt nu dat ze tegen eunice heeft gezegd dat ze het aan Wendy moet vragen.
Dus eunice geeft de schuld aan Janet maar ze heeft t zelf gedaan
Nu maar 1 kandidaat dan weer de chaos van vorige keer.quote:Op zondag 23 april 2023 18:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze gunt het Zoe als jonkie.
Haar woorden.
Janet is het type ernaar om (dwingend) antwoord te geven zonder dat ze er feitelijk over gaatquote:
Dat vermoeden heb ik ook.quote:Op zondag 23 april 2023 18:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Janet liegt als de beste.Dat heeft ze helemaal niet gezegd.
Heb je dat gehoord?quote:Op zondag 23 april 2023 18:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Janet liegt als de beste.Dat heeft ze helemaal niet gezegd.
Ik snap em ook nietquote:Op zondag 23 april 2023 18:51 schreef spapaars het volgende:
Wat een combinatie weer risotto met een kaassoufflé.
Kunnen ze beter met champignons en kip doen
Met vis begreep ik en de kaassouffle's zijn voor de allergenquote:Op zondag 23 april 2023 18:51 schreef spapaars het volgende:
Wat een combinatie weer risotto met een kaassoufflé.
Kunnen ze beter met champignons en kip doen
Zo heb ik de afgelopen dagen heel veel bewoners op leugens betrapt. Ik vind het wel een beetje een rare sfeer in de groep momenteel.quote:Op zondag 23 april 2023 18:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had de stream op Janet.![]()
@:Engine ook.
Maar er zit wel geraspte kaas door de risotto.quote:Op zondag 23 april 2023 18:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Met vis begreep ik en de kaassouffle's zijn voor de allergen
Marciano is toch afgesplitst als eenling?quote:Op zondag 23 april 2023 18:53 schreef Flow3r het volgende:
Marciano de hele tijd : Hee Babet, Hee Babet
aandacht zoeken
Kloptquote:Op zondag 23 april 2023 18:52 schreef chufi het volgende:
[..]
O, dan valt het nog mee.quote:Op zondag 23 april 2023 18:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Fusion.quote:Op zondag 23 april 2023 18:54 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar er zit wel geraspte kaas door de risotto.
En dat vond ik hierbij ook een aparte combi.
Ik ken het iig niet bieten samen met kaas en vis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |