SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op zaterdag 22 april 2023 22:09 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb een fles Inemankai Japanse saké uit 2009, gemaakt van rode rijst, opengetrokken.
Na het uitschenken van de saké is de fles aan de binnenkant nog net zo rood als toen 'ie vol was… 🤔
Normaal prima, maar ik ben bang dat 'ie iets te veel over datum is.quote:Op zaterdag 22 april 2023 22:10 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik heb nog nooit saké op.
Maar hoe smaakt ie?
Fijne avond.quote:Op zaterdag 22 april 2023 22:15 schreef Fogel het volgende:
Melting, dank u
Ik moet even wat andere dingen gaan doen.
Fijne avond.quote:Op zaterdag 22 april 2023 22:16 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga vandaag vroeg naar mijn bedje, ben moe.
Dank Melting, prettige voortzetting!
Ik heb echt wel slechtere muziek gehoord dan dit.quote:Op zaterdag 22 april 2023 22:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn god, wat een bagger werd er toch ook op single gezet
quote:Op zaterdag 22 april 2023 22:20 schreef livelink het volgende:
Arriverderci. Je zwaait Fogel en MadMaster nog even uit?
quote:Op zaterdag 22 april 2023 22:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Slechte muziek is van alle tijden.quote:Op zaterdag 22 april 2023 22:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Daar heb je gelijk in, maar daar krijg je geen punt voor.quote:
Ik geef mezelf gewoon een punt.quote:Op zaterdag 22 april 2023 22:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar daar krijg je geen punt voor.
Ik heb geen flauw idee. Het is wel zonde van de gebruikte geheugencapaciteit.quote:
quote:Op zaterdag 22 april 2023 22:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee. Het is wel zonde van de gebruikte geheugencapaciteit.
Peter Legler, Letty Verhoef, Ritty van Straalen, Remco Wellerdieck, Maarten Stoopendaal, Bud Bergsma en Onno Stoopendaal.quote:
Het klonk als Sjoukjequote:Op zaterdag 22 april 2023 22:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Peter Legler, Letty Verhoef, Ritty van Straalen, Remco Wellerdieck, Maarten Stoopendaal, Bud Bergsma en Onno Stoopendaal.
Nee dus.
Idemquote:Op zaterdag 22 april 2023 22:29 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, moet ik andermaal bekennen.
quote:
Hij staat hier getagd als:quote:Op zaterdag 22 april 2023 22:33 schreef Symphonic het volgende:
California dreaming in een vage uitvoering
Het ging mij meer om de tekst van het liedje en hoe hij het zong.quote:Op zaterdag 22 april 2023 22:33 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vroeger kon je er gewoon zo bijlopen.
Nu zou je uitgemaakt worden voor creep en weet ik wat nog meer....
Tjemigdepemig.. ik ben zo stoned als een garnaalquote:Op zaterdag 22 april 2023 22:33 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vroeger kon je er gewoon zo bijlopen.
Nu zou je uitgemaakt worden voor creep en weet ik wat nog meer....
quote:Op zaterdag 22 april 2023 22:36 schreef Symphonic het volgende:
Je hebt wel een obscuur mapje te pakken
Ik ken deze stem
Er zit momenteel inderdaad veel onbekend werk in.quote:Op zaterdag 22 april 2023 22:36 schreef Symphonic het volgende:
Je hebt wel een obscuur mapje te pakken
Hoe kom je eigenlijk aan al die muziek?quote:Op zaterdag 22 april 2023 22:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Er zit momenteel inderdaad veel onbekend werk in.
Maar toch allemaal Top 40 muziek.
Dat maakt het toch wel bijzonder vind ik zelf..... dacht inmiddels ook wel alles gehoord te hebben, maar dat blijkt niet zo te zijn.
Leg ik je wel eens uit als we weer een meet hebben.quote:Op zaterdag 22 april 2023 22:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoe kom je eigenlijk aan al die muziek?
quote:Op zaterdag 22 april 2023 22:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Travelling Wilbury’s handle with care
Zou sowieso leuk zijn als die er weer eens kwam. Ik vond het de afgelopen keer erg geslaagdquote:Op zaterdag 22 april 2023 22:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Leg ik je wel eens uit als we weer een meet hebben.
1 noot was genoegquote:Op zaterdag 22 april 2023 22:51 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Hoe weten jullie dat zo snel?![]()
[ afbeelding ]
Ik kon me niet voorstellen dat ik deze ooit gehoord had.
Voel je vrij om iets te organiseren.quote:Op zaterdag 22 april 2023 22:50 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zou sowieso leuk zijn als die er weer eens kwam. Ik vond het de afgelopen keer erg geslaagd
Ben niet zo'n organisatietalent, maar ik zal er eens over nadenken.quote:Op zaterdag 22 april 2023 22:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Voel je vrij om iets te organiseren.
Laatste semi meet was bij de uitvaart van just me.
Ik heb liever een gezelligere bijeenkomst.
Ja stom, ik had even een Abba vibequote:Op zaterdag 22 april 2023 22:52 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik zag je ninja-editMaar het klonk mij ook erg ABBA-achtig in de oren.
Wil wel helpen organiseren als je iets leuks weet.quote:Op zaterdag 22 april 2023 22:52 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ben niet zo'n organisatietalent, maar ik zal er eens over nadenken.
Afsluiten bij Kota Radjaquote:Op zaterdag 22 april 2023 22:52 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ben niet zo'n organisatietalent, maar ik zal er eens over nadenken.
Dat laatste is nu het het puntquote:Op zaterdag 22 april 2023 22:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Wil wel helpen organiseren als je iets leuks weet.
In ons geval is het het lastigste dat we door heel Nederland zitten, vind ik.quote:Op zaterdag 22 april 2023 22:55 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat laatste is nu het het puntPuur het uitvragen en dergelijke is niet zo lastig, maar iets leuks bedenken is best moeilijk.
Jij woont gewoon zowat in het buitenlandquote:Op zaterdag 22 april 2023 22:56 schreef Melting het volgende:
[..]
In ons geval is het het lastigste dat we door heel Nederland zitten, vind ik.
quote:Op zaterdag 22 april 2023 22:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Jij woont gewoon zowat in het buitenland
quote:Op zaterdag 22 april 2023 22:59 schreef DJ11 het volgende:
Verwijzing naar een ander bekend liedje...
Klopt. Op zich heb ik niet zo'n moeite met een stuk reizen hoor. Vorige keer was voor mij erg dichtbij.quote:Op zaterdag 22 april 2023 22:56 schreef Melting het volgende:
[..]
In ons geval is het het lastigste dat we door heel Nederland zitten, vind ik.
En erg leukquote:Op zaterdag 22 april 2023 23:00 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Klopt. Op zich heb ik niet zo'n moeite met een stuk reizen hoor. Vorige keer was voor mij erg dichtbij.
Tegelijk... en dan zien welke als eerste klaar is.quote:Op zaterdag 22 april 2023 23:05 schreef DJ11 het volgende:
Ik speel met de gedachte om binnenkort opnieuw een D-show te doen, met alleen Duitse muziek. Maar ik wil ook wel een F-show doen, met alleen Franse muziek. Ik twijfel nog met welke ik het eerst aan de slag ga.
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 22 april 2023 23:06 schreef Symphonic het volgende:
Hier wordt het voorzichtig bedtijd..
Bijzondere dingen gehoord vanavond
Dank Melting…
Fijne avond nog
BEWquote:Op zaterdag 22 april 2023 23:05 schreef DJ11 het volgende:
Ik speel met de gedachte om binnenkort opnieuw een D-show te doen, met alleen Duitse muziek. Maar ik wil ook wel een F-show doen, met alleen Franse muziek. Ik twijfel nog met welke ik het eerst aan de slag ga.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga volgende week een stedentrip doen op zaterdagavond.Juin uit Eigen Tuin!
Allebei kost veel tijdquote:Op zaterdag 22 april 2023 23:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Tegelijk... en dan zien welke als eerste klaar is.
En wat wil dat zeggen?quote:Op zaterdag 22 april 2023 23:07 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Allebei kost veel tijdIk zal weleens zien binnenkort. Uitzending #400 komt er ook spoedig aan.
Niks. Misschien dat het een mooie gelegenheid is voor één van beide uitzendingenquote:
Gelukkig komt er een kort weekje aan. Ik heb vrijdag vrij genomen, dus woensdag is de laatste werkdagquote:
Ik ook. Vrijdag een collectieve dag.quote:Op zaterdag 22 april 2023 23:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Gelukkig komt er een kort weekje aan. Ik heb vrijdag vrij genomen, dus woensdag is de laatste werkdag
Oh ja, ik heb ook donderdag en vrijdag vrijquote:Op zaterdag 22 april 2023 23:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Gelukkig komt er een kort weekje aan. Ik heb vrijdag vrij genomen, dus woensdag is de laatste werkdag
quote:Op zaterdag 22 april 2023 23:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh ja, ik heb ook donderdag en vrijdag vrij
Lekker.quote:Op zaterdag 22 april 2023 23:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh ja, ik heb ook donderdag en vrijdag vrij
Daar moet op gedronken worden, hi-ha-ho!quote:Op zaterdag 22 april 2023 23:18 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Lekker.Ik heb maandag nog een verjaardag (vader) en woensdag na werktijd nog even de kroeg in met collega's. Komende week gaat echt voorbij vliegen.
quote:Op zaterdag 22 april 2023 23:20 schreef Rataplan79 het volgende:
Heb een week vakantie
Oh en goede avond
Jij dacht ik kom even binnen om dat bekent te makenquote:Op zaterdag 22 april 2023 23:20 schreef Rataplan79 het volgende:
Heb een week vakantie
Oh en goede avond
quote:Op zaterdag 22 april 2023 23:22 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Jij dacht ik kom even binnen om dat bekent te maken
Die kapsels ook nietquote:Op zaterdag 22 april 2023 23:22 schreef Melting het volgende:
Deze muziek verwacht je niet van deze band.
[ afbeelding ]
Las hier en daar wat over 2 dagen vrij komende week. Ik denk dat kan ik beterquote:Op zaterdag 22 april 2023 23:22 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Jij dacht ik kom even binnen om dat bekent te maken
Goedenavond Rataplanquote:Op zaterdag 22 april 2023 23:20 schreef Rataplan79 het volgende:
Heb een week vakantie
Oh en goede avond
Dat doe je zeker beter!quote:Op zaterdag 22 april 2023 23:23 schreef Rataplan79 het volgende:
[..]
Las hier en daar wat over 2 dagen vrij komende week. Ik denk dat kan ik beter
Het was natuurlijk altijd wel al een luie hondquote:
quote:Op zaterdag 22 april 2023 23:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Het was natuurlijk altijd wel al een luie hond
Ik ken dit alleen dankzij Radio 49.quote:
quote:Op zaterdag 22 april 2023 23:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Het was natuurlijk altijd wel al een luie hond
quote:Op zaterdag 22 april 2023 23:35 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ken dit alleen dankzij Radio 49.
Dit is zo ongeveer wat er gebeurt als je Just Can't Get Enough van Depeche Mode laat remixen door DJ_Vout.
Dat is wel een goede samenvatting van het nummer, jaquote:Op zaterdag 22 april 2023 23:35 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ken dit alleen dankzij Radio 49.
Dit is zo ongeveer wat er gebeurt als je Just Can't Get Enough van Depeche Mode laat remixen door DJ_Vout.
En ik maar denken dat je een vriendje was van Lucky Luke.quote:Op zaterdag 22 april 2023 23:42 schreef Rataplan79 het volgende:
[..]
Pas maar op, stuur dadelijk de sheriff op je af
Misschien net een andere smaak?quote:Op zaterdag 22 april 2023 23:49 schreef Melting het volgende:
Ik blijf het wel bijzonder vinden.... sommige nummers herkennen jullie helemaal niet, waarvan ik denk dat ze erg bekend zijn, en andere nummers weten jullie meteen, waarvan ik denk..... nog nooooooit gehoord.
quote:Op zaterdag 22 april 2023 23:52 schreef DJ11 het volgende:
En dit is dan zeker iets dat we onmiddellijk moeten herkennen?
quote:Op zaterdag 22 april 2023 23:52 schreef DJ11 het volgende:
En dit is dan zeker iets dat we onmiddellijk moeten herkennen?
Leuk hč?quote:Op zaterdag 22 april 2023 23:51 schreef Nova het volgende:
[..]
@: @:Melting, zeker! Hierbij een gedichtje over Radio 49:
Radio 49 klinkt door de speakers,
Met muziek van vroeger en echte klassiekers.
Hit na hit wordt er afgespeeld,
Dat is wat het luisterend publiek streelt.
Van rock tot soul en alles daar tussenin,
Bij Radio 49 hoor je altijd weer iets nieuws beginnen.
De sfeer is gezellig en laagdrempelig hier,
Waardoor iedereen geniet vol plezier.
Dus stem maar snel af op deze radiozender nu,
Want bij Radio 49 krijg je nooit berouw!
livelink heeft diepe gronden.quote:Op zaterdag 22 april 2023 23:57 schreef Rataplan79 het volgende:
[..]
Ongelooflijk dat je daar op komt
quote:Op zaterdag 22 april 2023 23:59 schreef livelink het volgende:
Deze laat ik aan DJ11. Ik heb echt geen idee.
Ik wist het ook niet.quote:Op zaterdag 22 april 2023 23:59 schreef livelink het volgende:
Deze laat ik aan DJ11. Ik heb echt geen idee.
Welterusten.quote:Op zondag 23 april 2023 00:05 schreef DJ11 het volgende:
Ik ga afhaken. Ik wens nog veel plezier met het restant.
Bedankt voor het draaien Melting, was weer gezellig![]()
Welterusten voor straks.
Welterusten DJ11quote:Op zondag 23 april 2023 00:05 schreef DJ11 het volgende:
Ik ga afhaken. Ik wens nog veel plezier met het restant.
Bedankt voor het draaien Melting, was weer gezellig![]()
Welterusten voor straks.
Van de man die het van zijn looks moest hebben.quote:
Bij mij werkt het niet hoor. Nooit gedaan ook. Niet mijn type.quote:Op zondag 23 april 2023 00:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Van de man die het van zijn looks moest hebben.
Dat is je geraden!quote:Op zondag 23 april 2023 00:09 schreef Rataplan79 het volgende:
Deze luie hond gaat zijn mandje opzoeken. Volgende keer zal ik me hier eerder melden
Was gezellig Rataplan. Welterusten en tot de volgende keerquote:Op zondag 23 april 2023 00:09 schreef Rataplan79 het volgende:
Deze luie hond gaat zijn mandje opzoeken. Volgende keer zal ik me hier eerder melden
Nee.quote:
Nee hoor, ik ben er nog wel tot 00.30quote:Op zondag 23 april 2023 00:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee.![]()
Dus ik stop om 0.30.
Maar als je eerder naar bed wil, moet je ook gewoon gaan hč?
Gezellig.quote:Op zondag 23 april 2023 00:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben er nog wel tot 00.30
Ik ken het wel. Zing het bijna mee.quote:
quote:Op zondag 23 april 2023 00:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken het wel. Zing het bijna mee.
Meau?
quote:Op zondag 23 april 2023 00:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Gezellig.
Deze ken je vast niet:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zondag 23 april 2023 00:16 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dit is een bekende plaat, zorro. Ken je deze niet?![]()
Na deze foto moest hij naar het ziekenhuis.quote:Op zondag 23 april 2023 00:17 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
10 weken
2 piekpositie
1975
quote:Op zondag 23 april 2023 00:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Na deze foto moest hij naar het ziekenhuis.
Zou jij dat niet doen, als je boven je 2 mede zangeressen uit wil komen?quote:Op zondag 23 april 2023 00:28 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Die middelste wilde wel graag de aandacht.
quote:Op zondag 23 april 2023 00:30 schreef livelink het volgende:
Dit ken ik als een carnavalsnummer. Kitty, Kitty, Kitty, Kitty of zoiets.
Ik weet welke je bedoeld, maar kom er even niet op.quote:Op zondag 23 april 2023 00:30 schreef livelink het volgende:
Ik ga kijken wat ik kan doen.quote:Op zondag 23 april 2023 00:35 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Melting en welterusten. Niet te vroeg opstaan morgen.
Welke bedoel je van de 2?quote:
Internetradioquote:Op zondag 23 april 2023 00:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ga kijken wat ik kan doen.
[..]
Welke bedoel je van de 2?
Zal hem van de week nog eens afspelen dan.quote:
Was het niet de basis voor Kiddy Kiddy Kiss Me van Highway?quote:Op zondag 23 april 2023 00:30 schreef livelink het volgende:
Dat was hem.quote:Op zondag 23 april 2023 08:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was het niet de basis voor Kiddy Kiddy Kiss Me van Highway?
Goedmorgen!
Goedemorgen livelink.quote:
quote:19:00 Brother52 - Running in the family
Nee, ik heb het alleen bij broers en zussen gehouden.quote:Op maandag 24 april 2023 12:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Gisteren de docu over George Michael gekeken, dank voor de tip @:livelink Vond het echt integer gedaan, mooie inzichten.
En nu zit Going to a town in m’n hoofd. Het had ook Last Christmas kunnen zijn, dus ach.
Over Rufus gesproken, zitten zijn moeder en tante ook in de show vanavond?
Geen idee, het is de enige versie die ik heb.quote:
Neem jij een loopje met het leven?quote:
quote:
quote:Op maandag 24 april 2023 19:11 schreef brother52 het volgende:
Er is vanavond volop tijd om de vaatwasser leeg te ruimen!
quote:Op maandag 24 april 2023 19:11 schreef brother52 het volgende:
Er is vanavond volop tijd om de vaatwasser leeg te ruimen!
quote:Op maandag 24 april 2023 19:19 schreef brother52 het volgende:
AC/DC - It's A Long Way To The Top (If You Wanna Rock 'n' Roll)
quote:
Ik weet de clou niet meerquote:
quote:Op maandag 24 april 2023 19:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Loopt een Gibb tegen een lantaarnpaal
Tok!
Kim en Kelly Dealquote:
Zegt me zo niets.quote:
Pixies ken ik wel, geloof ik.quote:Op maandag 24 april 2023 19:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
De zusjes Deal, Kim is ook bekend van de Pixies
Dan moet ik dus vaker wat van ze draaien.quote:
Dat was met the Throwing Muses toch?quote:Op maandag 24 april 2023 19:37 schreef Doedezemaar het volgende:
En Tanya die ook bij de Breeders meedeed heeft dan weer een band met haar halfzus
yup, al had ik het verkeerd onthouden, ze zijn stiefzussen, Tanya en Kristinquote:Op maandag 24 april 2023 19:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat was met the Throwing Muses toch?
quote:Op maandag 24 april 2023 19:41 schreef brother52 het volgende:
Creedence Clearwater Revival - Born On The Bayou
Cowbell!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |