Heel mooi. Jammer dat Noppert alsnog gewonnen heeft. T straalt ook maar niks uit, traag, lelijke werpstijl en als ie verliest zegt ie nog dankjewel ook.quote:
DITMAGGEWOONNIEGEBEURENKLAARquote:
wasquote:
Hij liep nie goe terugn en da haalde me uit mein spelquote:Op zondag 23 april 2023 21:54 schreef Zipportal het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
7-0. @:powerloungen
Jan doet mee aan de HNQ!quote:Op donderdag 27 april 2023 14:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De loting voor de Euro Tour in den Nederlande is uit!!!
Rob Cross (6) v Keane Barry/Marko Kantele
Ryan Searle (11) v Raymond van Barneveld/Dimitri Van den Bergh
Michael van Gerwen (3) v Gian van Veen/Gabriel Clemens
Martin Schindler (14) v Gary Anderson/Roman Benecky
Michael Smith (7) v Jim Williams/George Killington
Peter Wright (10) v Andy Boulton/Krzysztof Ratajski
Dave Chisnall (2) v Martin Lukeman/Host Nation Qualifier 1
Josh Rock (15) v Graham Hall/Adam Gawlas
Dirk van Duijvenbode (5) v Dylan Slevin/Marcel Hausotter
Joe Cullen (12) v Stephen Bunting/Adam Smith-Neale
Damon Heta (4) v Steve Beaton/Kim Huybrechts
Jonny Clayton (13) v Alan Soutar/Host Nation Qualifier 2
Nathan Aspinall (8) v Ricardo Pietreczko/Daryl Gurney
Danny Noppert (9) v Madars Razma/John O'Shea
Luke Humphries (1) v Ross Smith/Jermaine Wattimena
Andrew Gilding (16) v Ian White/Arron Monk
Zeker wel.quote:Op donderdag 27 april 2023 17:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
Martijn Dragt, daar zit werkelijk niemand op te wachten
Het gelijk van Stijnquote:Op vrijdag 28 april 2023 16:20 schreef Mani89 het volgende:
Alan Soutar is een fraud. Die zou niet eens in de Challenge Tour potten breken.
Geen Tiktok-kanaal met otters als huisdier?quote:Op vrijdag 28 april 2023 16:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
Als je Hausotter heet en er zo uitziet, moet je gewoon in een Duitse krimi gaan spelen of op de reeperbahn postzegels verkopen
Trekt altijd een lachend gezicht erbij.quote:Op vrijdag 28 april 2023 19:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Die worp van Van Veen is toch geen gezicht.
Zegt ie weer iets gemaakt filosofisch?quote:Op vrijdag 28 april 2023 21:54 schreef Zipportal het volgende:
Kut Belg heeft nu weer praatjes voor 10.
quote:Op vrijdag 28 april 2023 19:26 schreef Zipportal het volgende:
Monk eruit. Graag een LIVE reactie. @:wimderon
Er stond alleen een stuk in over de spotters en de regie, verder geen bijzonderheden.quote:Op vrijdag 28 april 2023 17:34 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Aan welke scoop mogen we ons verwachten @:Maxi-mus?
Dat terwijl de purple patch wel een beetje voorbij leek.quote:Op zaterdag 29 april 2023 14:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dit is wel een masterclass van ons aller Andrew. @:wimderon
Met 5-1 voor gooit Gilding 112 gemiddeld.
7-5 in de finale tegen Luke Littler. Mag een mens dromen?quote:Op zaterdag 29 april 2023 14:28 schreef Mani89 het volgende:
Stel je voor, WK kampioen Andrew Gilding. Jongens.
Zeker zeker. Al hebben de Joe Cullen's van deze wereld daar andere ideeën over.quote:Op zaterdag 29 april 2023 14:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
7-5 in de finale tegen Luke Littler. Mag een mens dromen?
Zou wel typisch zijn als Luke Littler Joe Cullen treft, ja.quote:Op zaterdag 29 april 2023 14:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zeker zeker. Al hebben de Joe Cullen's van deze wereld daar andere ideeën over.
#EXITCROSSquote:Op zaterdag 29 april 2023 14:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dit is de Keane Barry die je graag ziet.
Laat maar weten hoe duur het allemaal is daar.quote:Op zaterdag 29 april 2023 13:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zit trouwens zowel morgenmiddag als avond in de zaal!
Dat is leuk!quote:Op zaterdag 29 april 2023 13:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er stond alleen een stuk in over de spotters en de regie, verder geen bijzonderheden.
Ik zit trouwens zowel morgenmiddag als avond in de zaal!
Heta drijft mooi de spot met onze kneuterigheid. Maar Beaton gunnen we het allemaal.quote:Op zaterdag 29 april 2023 16:14 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Hopelijk pakt de bronzed adonis hem hard aan
Ik blijf een zwak voor hem houden.quote:Op zaterdag 29 april 2023 16:12 schreef Bezsen het volgende:
Tranen in mijn ogen van de bronzed adonis
Iedere amateurdarter wil een beetje Steve Beaton zijnquote:Op zaterdag 29 april 2023 16:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik blijf een zwak voor hem houden.
Zeker, het was The Bronzed Adonis zo gegund.quote:
Die Tsjech zegt mij weinigquote:Op zaterdag 29 april 2023 16:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Schindler v Benecky in plaats van Schindler v Anderson is wel een gigantische anticlimax.
Die gooit niet alsof hij er erg veel zin in heeft.quote:Op zaterdag 29 april 2023 16:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Mij ook niet. Gisteren was het ook niet bijzonder. Het is vooral dat Anderson dramatisch was.
Roflmao. Dit is toch goed hoor.quote:Op zaterdag 29 april 2023 16:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Hopelijk voor @:Maxi-mus krijgt hij morgen nog een vleugje Heta.
[ tweet ]
@Coco @Noberquote:Op zaterdag 29 april 2023 17:07 schreef Mani89 het volgende:
Wie kan ik hier blij mee maken? @:Wereldgozer @:de_boswachter ?
https://www.instagram.com/p/Crn0SD6tB1S/
Hoe gaat het met haar dartscarrierequote:Op zaterdag 29 april 2023 17:07 schreef Mani89 het volgende:
Ik kan er nog steeds niet naar kijken, poephoofd vd Brinkquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik zal vast iemand vergeten, maar Berry haalt al maanden een niveau wat ik zelden zie bij niet-tourkaarthouders.
Opkomstnummer is nog kutter.quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:12 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik kan er nog steeds niet naar kijken, poephoofd vd Brink
Bohhhquote:Op zaterdag 29 april 2023 17:07 schreef Mani89 het volgende:
Ik zie haar nog wel toernooitjes gooien in haar stories maar alleen in schrale soviet gymzalen.quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:11 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hoe gaat het met haar dartscarriere
Inmiddels goed gevuld door de corona kilootjes.quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zie haar nog wel toernooitjes gooien in haar stories maar alleen in schrale soviet gymzalen.
Berrie gooit in de Challenge Tour ook maar 89 gemiddeld, jaargemiddelde in 2023 net boven de 90.quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik zal vast iemand vergeten, maar Berry haalt al maanden een niveau wat ik zelden zie bij niet-tourkaarthouders.
Hij loopt wel moeilijk, dit heb ik even gemist.quote:Op zaterdag 29 april 2023 22:46 schreef Madhouse11 het volgende:
Dirk gaat even lekker door zijn enkel. Best lastig omdat het zijn steunbeen is.
Dit is ook geen werk voor Vischsch, Dit moet Zjak lekker doen met Koos of Meijert.quote:Op zaterdag 29 april 2023 23:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het spijt me, @:wimderon . Maar dit commentaar van Nieuwlaat/Vischschraper bij zo'n Euro Tour werkt op mijn zenuwen. Die nemen zo'n Euro Tour allemaal iets te serieus/gewichtig.
Jaquote:Op zaterdag 29 april 2023 23:10 schreef AFCNiels het volgende:
Is hij bij zijn opkomst door zijn enkel gegaan?
quote:
Zeer grote speler. Over niet al te lange tijd wereldkampioen.quote:Op zondag 30 april 2023 13:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Poe, deze is heel knap van Barry. Grote klasse.
Ho ho HO HO. Die scheurt z'n kruisbanden, enkelbanden en hij hep een herniaquote:
Dit lijkt me uitgesloten.quote:Op zondag 30 april 2023 14:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Hopelijk snapt Wright ooit dat hij bij deze barrels (alleen iets meer grip?) moet blijven. Beste darts van de afgelopen jaren heeft hij daarmee gegooid, simple as that.
Toch nog een leg gepakt.quote:
Aspinall is wel een aardige gast.quote:Op zondag 30 april 2023 16:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
T moet kut zijn om tegen noppert te spelen. Wat een dode zak hooi
Hij staat wel weer lekker te choken aan het einde.quote:Op zondag 30 april 2023 21:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Chisnall is een puist waar je maar niet van af komt
Nu juichen voor de zeer sympathieke Humphries.quote:Op zondag 30 april 2023 21:37 schreef AFCNiels het volgende:
Hier wordt gewoon gejuicht voor Chizzie.
LepraLukequote:Op zondag 30 april 2023 21:37 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Nu juichen voor de zeer sympathieke Humphries.
Ja, dat lijkt me ook altijd wel een aardige gast.quote:Op zondag 30 april 2023 21:37 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Nu juichen voor de zeer sympathieke Humphries.
Moet kunnen.quote:Op zondag 30 april 2023 21:39 schreef Zipportal het volgende:
Klompvoet als Troostmeisje sturen naar het Oostfront. @:monkyyy
Ik ga naar bed Nielsquote:Op zondag 30 april 2023 21:57 schreef AFCNiels het volgende:
Luke tegen Chizzie is wel een leuke finale.
Welterusten maat!quote:
quote:
Er loopt daar een hoop overjarig hopeloos cafévolk rond daar word je niet goed van.quote:Op donderdag 4 mei 2023 12:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Stormloop HNQ bij de Belgen. Jemig jeetje.
https://tv.dartconnect.com/event/pdc23et07hnq/matches
We kunnen alleen maar bidden voor Endie Batens.quote:Op donderdag 4 mei 2023 12:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er loopt daar een hoop overjarig hopeloos cafévolk rond daar word je niet goed van.
Wat een enorm gemis dat die zijn Q-sjoel heeft weggechoked.quote:Op donderdag 4 mei 2023 12:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
We kunnen alleen maar bidden voor Endie Batens.
Jammertjes, ja. Owen Roelofs hadden we kunnen missen voor dat jaartje.quote:Op donderdag 4 mei 2023 12:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat een enorm gemis dat die zijn Q-sjoel heeft weggechoked.
Lekker man.quote:Op donderdag 4 mei 2023 17:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wattimena v Baetens morgen! @:mani89
Rustig maat, schenk jezelf een HJ in.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 13:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Mijn bloed begint altijd te koken als ik dat kuthoofd van Brooks zie. Helaas gooit Veenstra op BDO-niveau vooralsnog.
Vanavond werken, ouwe pik.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 13:32 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Rustig maat, schenk jezelf een HJ in.
Ik snap ook niet dat Porter zo terughoudend is tegenover een PL of ander groot toernooi in België.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 13:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De Belgen hebben de hal al goed gevuld.
De opkomst bij die HNQ van gisteren is ook zelden vertoond.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 16:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat Porter zo terughoudend is tegenover een PL of ander groot toernooi in België.
quote:
Wat heeft ie nu weer voor lolligs?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 15:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
Flikker op Heta. Die gimmick met die gemaakte op t publiek afgestemde opkomst is nooit leuk geweest
Opkomen op Sam Gooris laat t gras maar groeien met een grasmaaierquote:Op zaterdag 6 mei 2023 15:59 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wat heeft ie nu weer voor lolligs?
Stijlvolquote:Op zaterdag 6 mei 2023 16:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Opkomen op Sam Gooris laat t gras maar groeien met een grasmaaier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |