Babette had zelfs 800¤ in totaalquote:Op zaterdag 22 april 2023 20:12 schreef Flow3r het volgende:
[..]
waarschijnlijk omdat de situatie nu anders is, iedereen heeft 300 euro, zij heeft nog 500 euro meer en toegezegd het kratje terug te betalen
Ze heeft ook herhaaldelijk gezegd dat ze er ' nu al 7 maanden in zitten , méer dan genoeg te eten hebben en nog steeds gunnen ze elkaar niks '
Dus ik snap die verontwaardiging wel
In een gesprek tussen Bern en Sasha blijkt elke keer weer dat Sasha Bern feitelijk niet mag.quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:14 schreef FreshFruit het volgende:
Bern praat een stuk meer relaxed met Zoe dan met Sas.
In principe zijn ze met 32 ipv 18 als je naar het aantal eliminatierondes kijktquote:Op zaterdag 22 april 2023 20:13 schreef Harry het volgende:
Bern: de eliminaties gaan niet snel genoeg om de problemen op te lossen.
Wat een trekfestijn zegquote:Op zaterdag 22 april 2023 20:19 schreef Harry het volgende:
Dus.....
Marciano gaat zijn eigen plan trekken
Babette gaat zijn eigen plan trekken
Bern gaat zijn eigen plan trekken
Bern een een bal voor Sasha, waar ze even tegen aan kan trappen. Haar leuke momenten beleeft ze op dit moment, met Jappie.quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:15 schreef Harry het volgende:
[..]
In een gesprek tussen Bern en Sasha blijkt elke keer weer dat Sasha Bern feitelijk niet mag.
Ja twee nare mensen.quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:18 schreef utopia2.0 het volgende:
Zonder Jeff en Babette, zou het programma een stuk leuker worden. Vervelende persoonlijkheden.
Maar ze zit er niet meequote:Op zaterdag 22 april 2023 20:20 schreef schizolientje het volgende:
weer een herhaling van zetten en gesprekken nu in het hoofdkantoor. Dit hebben we al gehoord, vrije avond verder
Babette zegt alles recht in het gezicht. Niet mijn woorden hoorquote:
-knip-quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:20 schreef schizolientje het volgende:
weer een herhaling van zetten en gesprekken nu in het hoofdkantoor. Dit hebben we al gehoord, vrije avond verder
En heel veel achter iemand zijn gezicht.quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:20 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Babette zegt alles recht in het gezicht. Niet mijn woorden hoor
Ze is niet voor niets weer in de fluistermodus. Verschrikkelijk mensquote:Op zaterdag 22 april 2023 20:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En heel veel achter iemand zijn gezicht.
Klopt. Maar dat is `Babette niet te vertrouwen.quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:22 schreef schizolientje het volgende:
Hoorde ik e nu ook net tegen Marciano zeggen dat alles altijd tussen hun zou blijven, hoeveelste persoon is dit, ik zag net Rupert en co , Moirana er ook buiten bij zitten
Niet mee eens.quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:18 schreef utopia2.0 het volgende:
Zonder Jeff en Babette, zou het programma een stuk leuker worden. Vervelende persoonlijkheden.
Ja en dat vind ik jammer want volgens mij is `Wendy wel een leuk mens, maar gaat zo in die negativiteit van Babs meequote:Op zaterdag 22 april 2023 20:23 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze is niet voor niets weer in de fluistermodus. Verschrikkelijk mens
Edit: Wendy kan er ook wat van hoor
Babs kon toch geen serieuze gesprekken voeren met Wendy? En na het programma ging ze hooguit een appje sturen toch?quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en dat vind ik jammer want volgens mij is `Wendy wel een leuk mens, maar gaat zo in die negativiteit van Babs mee
Hoe kan iemand dat er wat dorheen drukken? Zij is degene die de boosscappen doet niet iemand anders.quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:23 schreef Silves het volgende:
Wendy, deze week drukte ze gewoon koeken erbij, dat is pas stelen van de groep..ja die heb ik ook gezien..
Wendy wilt het hardop zeggen maar Babette zegt ssstttquote:Op zaterdag 22 april 2023 20:24 schreef 5thencounter het volgende:
Waarom fluisteren Wen en Babbel in het kantoor.. er zit niemand anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |