Omdat ze met een groepje een kratje bier hebben gedronken die ze later zelf heeft betaald????quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Achm het arme slachtoffer…
Ze speelt al dagen slachtoffer. Zij zat fout, simpel.
Iedereen mag hier zijn mening geven, dus jij ook.quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:57 schreef Silves het volgende:
[..]
Tja wat kan ik zeggen..doe het maar niet, aangezien hier je wordt afgestraft als je je mening typt...bij sommige dan wel![]()
Ze zijn ook bij Jeff en`Rupert geweest die hebben het gelijk afgekapt. Zij blijft maar doorgaan en doorgaan en doorgaan.quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Achm het arme slachtoffer…
Ze speelt al dagen slachtoffer. Zij zat fout, simpel.
al had ze die niet betaald, dan maar van de huishoudpot, was een spontane leuke avond, de rest lag te maffen en je weet wat er gebeurt als je die wakker maakt, hel en verdoemenisquote:Op zaterdag 22 april 2023 19:59 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Omdat ze met een groepje een kratje bier hebben gedronken die ze later zelf heeft betaald????
Degene die het hardst roepen dat ze weg willen gaan nietquote:
Maar dat zegt ze wel vakerquote:Op zaterdag 22 april 2023 19:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft ze zeker gezegd heb het ook gehoord.
Maar daar gaat het toch niet om? Het gaat mij erom dat ik me afvraag hoe de reacties waren geweest als het JW was geweest die de krat bier had leeg gedronken.quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:59 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Neemt toch niet weg dat er mensen bewust werden buitengesloten ?
Als je van haar af wil dan moet je haar zelf die poort over flikkeren inderdaadquote:Op zaterdag 22 april 2023 20:01 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Babs gaat lekker met de pot naar huis
Zou bijna medelijden met haar krijgen in de 40 en altijd aan het janken over drank en shagquote:Op zaterdag 22 april 2023 19:59 schreef mootie het volgende:
Je moet Bab en al haar smoesjes nu gewoon uitlachen.
Oke heb anders wel een ban gekregen omdat ik een mening had...vreemdquote:Op zaterdag 22 april 2023 19:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Iedereen mag hier zijn mening geven, dus jij ook.
En moderators ook
Nee joh, Babs zit daar niet voor het geldquote:Op zaterdag 22 april 2023 20:01 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Babs gaat lekker met de pot naar huis
zullen we nooit wetenquote:Op zaterdag 22 april 2023 20:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar daar gaat het toch niet om? Het gaat mij erom dat ik me afvraag hoe de reacties waren geweest als het JW was geweest die de krat bier had leeg gedronken.
Dat is toch onzin ieder zijn mening. Jij de jou wij de onze.quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:57 schreef Silves het volgende:
[..]
Tja wat kan ik zeggen..doe het maar niet, aangezien hier je wordt afgestraft als je je mening typt...bij sommige dan wel![]()
Dit ga ik hier niet bespreken, kijk maar in je notes.quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:02 schreef Silves het volgende:
[..]
Oke heb anders wel een ban gekregen omdat ik een mening had...vreemd
Zwaktebod deze reactie, er wordt hier zoveel afgevraagd over de bewonersquote:Op zaterdag 22 april 2023 20:02 schreef Flow3r het volgende:
[..]
zullen we nooit weten![]()
en is niet op de streams![]()
Ima is de accessoire van Rupiquote:Op zaterdag 22 april 2023 20:02 schreef Harry het volgende:
Imadiddin doet echt alles wat Rupert ook doet.
Daarom is het ook een passende TT ze heeft het gezegd. Dat ze niet gaat weten we allemaal net zoals Jeff niet gaat hij dat zegtquote:Op zaterdag 22 april 2023 20:01 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar dat zegt ze wel vaker
En toevallig vaak daags na drank
Joh dat was nog niet opgevallen in de loodsquote:Op zaterdag 22 april 2023 20:03 schreef Varen het volgende:
Zoë heeft spijt dat ze de "andere" groep geen kans heeft gegeven. Bern is heel begripvol
Zoë is thuis heel verwend
Fijn, nextquote:Op zaterdag 22 april 2023 20:04 schreef juul. het volgende:
Update: Kim D heeft nu haar eerste ontmoeting met de familie van Jef, ipv bloemen , wijn
Om te vertellen dat Kwarrel toch echt veel socialer en leuker is?quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:04 schreef juul. het volgende:
Update: Kim D heeft nu haar eerste ontmoeting met de familie van Jef, ipv bloemen , wijn
Dat deed ze ook bij kwarreltje dus lekker boeiend ookquote:Op zaterdag 22 april 2023 20:04 schreef juul. het volgende:
als ik daar op in ga en zeg dat het vast wel goed gekeurd zou worden, of juist niet, krijg je weer een hele discussie maar wat jij wilquote:Op zaterdag 22 april 2023 20:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zwaktebod deze reactie, er wordt hier zoveel afgevraagd over de bewoners
💖quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:04 schreef juul. het volgende:
Ik denk ook dat de hel dan los zou barsten, daarom snap ik de verontwaardiging van Babette niet.quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:07 schreef Flow3r het volgende:
[..]
als ik daar op in ga en zeg dat het vast wel goed gekeurd zou worden, of juist niet, krijg je weer een hele discussie maar wat jij wil![]()
ik denk dat de hel net zo goed zou losbarsten, zeker bij JW die al een biljart heeft
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 22 april 2023 20:08 schreef Harry het volgende:
Zoe over het managerschap: het is geen hoge wiskunde!!
Maar wel lagere wiskundequote:Op zaterdag 22 april 2023 20:09 schreef pingu66 het volgende:
De Jumbo is geen hogere wisku de volgens Zoë.
Nee gelukkig niet da komt er helemaal niet uit.
waarschijnlijk omdat de situatie nu anders is, iedereen heeft 300 euro, zij heeft nog 500 euro meer en toegezegd het kratje terug te betalenquote:Op zaterdag 22 april 2023 20:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk ook dat de hel dan los zou barsten, daarom snap ik de verontwaardiging van Babette niet.
Een kasboek bijhouden gaat helemaal niet over reken ofzo 😂quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:09 schreef pingu66 het volgende:
De Jumbo is geen hogere wisku de volgens Zoë.
Nee gelukkig niet da komt er helemaal niet uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |