Babette had zelfs 800¤ in totaalquote:Op zaterdag 22 april 2023 20:12 schreef Flow3r het volgende:
[..]
waarschijnlijk omdat de situatie nu anders is, iedereen heeft 300 euro, zij heeft nog 500 euro meer en toegezegd het kratje terug te betalen
Ze heeft ook herhaaldelijk gezegd dat ze er ' nu al 7 maanden in zitten , méer dan genoeg te eten hebben en nog steeds gunnen ze elkaar niks '
Dus ik snap die verontwaardiging wel
In een gesprek tussen Bern en Sasha blijkt elke keer weer dat Sasha Bern feitelijk niet mag.quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:14 schreef FreshFruit het volgende:
Bern praat een stuk meer relaxed met Zoe dan met Sas.
In principe zijn ze met 32 ipv 18 als je naar het aantal eliminatierondes kijktquote:Op zaterdag 22 april 2023 20:13 schreef Harry het volgende:
Bern: de eliminaties gaan niet snel genoeg om de problemen op te lossen.
Wat een trekfestijn zegquote:Op zaterdag 22 april 2023 20:19 schreef Harry het volgende:
Dus.....
Marciano gaat zijn eigen plan trekken
Babette gaat zijn eigen plan trekken
Bern gaat zijn eigen plan trekken
Bern een een bal voor Sasha, waar ze even tegen aan kan trappen. Haar leuke momenten beleeft ze op dit moment, met Jappie.quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:15 schreef Harry het volgende:
[..]
In een gesprek tussen Bern en Sasha blijkt elke keer weer dat Sasha Bern feitelijk niet mag.
Ja twee nare mensen.quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:18 schreef utopia2.0 het volgende:
Zonder Jeff en Babette, zou het programma een stuk leuker worden. Vervelende persoonlijkheden.
Maar ze zit er niet meequote:Op zaterdag 22 april 2023 20:20 schreef schizolientje het volgende:
weer een herhaling van zetten en gesprekken nu in het hoofdkantoor. Dit hebben we al gehoord, vrije avond verder
Babette zegt alles recht in het gezicht. Niet mijn woorden hoorquote:
-knip-quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:20 schreef schizolientje het volgende:
weer een herhaling van zetten en gesprekken nu in het hoofdkantoor. Dit hebben we al gehoord, vrije avond verder
En heel veel achter iemand zijn gezicht.quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:20 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Babette zegt alles recht in het gezicht. Niet mijn woorden hoor
Ze is niet voor niets weer in de fluistermodus. Verschrikkelijk mensquote:Op zaterdag 22 april 2023 20:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En heel veel achter iemand zijn gezicht.
Klopt. Maar dat is `Babette niet te vertrouwen.quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:22 schreef schizolientje het volgende:
Hoorde ik e nu ook net tegen Marciano zeggen dat alles altijd tussen hun zou blijven, hoeveelste persoon is dit, ik zag net Rupert en co , Moirana er ook buiten bij zitten
Niet mee eens.quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:18 schreef utopia2.0 het volgende:
Zonder Jeff en Babette, zou het programma een stuk leuker worden. Vervelende persoonlijkheden.
Ja en dat vind ik jammer want volgens mij is `Wendy wel een leuk mens, maar gaat zo in die negativiteit van Babs meequote:Op zaterdag 22 april 2023 20:23 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze is niet voor niets weer in de fluistermodus. Verschrikkelijk mens
Edit: Wendy kan er ook wat van hoor
Babs kon toch geen serieuze gesprekken voeren met Wendy? En na het programma ging ze hooguit een appje sturen toch?quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en dat vind ik jammer want volgens mij is `Wendy wel een leuk mens, maar gaat zo in die negativiteit van Babs mee
Hoe kan iemand dat er wat dorheen drukken? Zij is degene die de boosscappen doet niet iemand anders.quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:23 schreef Silves het volgende:
Wendy, deze week drukte ze gewoon koeken erbij, dat is pas stelen van de groep..ja die heb ik ook gezien..
Wendy wilt het hardop zeggen maar Babette zegt ssstttquote:Op zaterdag 22 april 2023 20:24 schreef 5thencounter het volgende:
Waarom fluisteren Wen en Babbel in het kantoor.. er zit niemand anders
KLopt. Dat vond ik toen ook al zo laag. En dan wel trouwenquote:Op zaterdag 22 april 2023 20:27 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Babs kon toch geen serieuze gesprekken voeren met Wendy? En na het programma ging ze hooguit een appje sturen toch?
Op dit soort momenten ziet Babs al snel spoken en draaft ze helemaal doorquote:Op zaterdag 22 april 2023 20:27 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Wendy wilt het hardop zeggen maar Babette zegt sssttt
Er zal heus wel een filmpje zijn, hoe Wendy werd behandeld door Ice en Marcia, had gewoon niks te zeggen..en als laatste de sultana,s erbij gedrukt..ja ben best benieuwd wat ze hadden gedaan als wen deze later had verwijderd.quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe kan iemand dat er wat dorheen drukken? Zij is degene die de boosscappen doet niet iemand anders.
En ze zei het tegen GJ dus dan voer je een oprecht gesprek aangezien vertrouwelingen van mekaarquote:Op zaterdag 22 april 2023 20:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
KLopt. Dat vond ik toen ook al zo laag. En dan wel trouwen
Dan is ze niet geschikt als manager. Zij beslist. `ik heb het gezien en was verre van netjes. Maar zij is en blijft de laatst verantwoordelijke.quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:30 schreef Silves het volgende:
[..]
Er zal heus wel een filmpje zijn, hoe Wendy werd behandeld door Ice en Marcia, had gewoon niks te zeggen..en als laatste de sultana,s erbij gedrukt..ja ben best benieuwd wat ze hadden gedaan als wen deze later had verwijderd.
Ze kan niet eens rekening hoe gaat ze dat doen met de boodsschappen?quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:33 schreef Kakadylo het volgende:
Weet niet of FEBO er zo blij mee is mocht Zoe manager worden want zoiets gaat imo gepaard met een serieuze verantwoordelijkheid. De kans bestaat namelijk dat er onverwachtse zaken kunnen gaan spelen en dan wil je een reliable persoon op die plek hebben zitten. Voor mij zou dat toch wel een cruciaal criterium zijn om op iemand te willen stemmen.
Ow dat kan en mag. Vrijheid van meningsuiting.quote:
En natuurlijk op een eunice stemmen met de manager verkiezing,quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:35 schreef Thorelf het volgende:
Babette wendy en jeff zouden Zoe totaal moeten negeren...kijken hoe het poederloeder dan reageert.
Ik zou Wendy wel eens willen zien, zonder Babette. Denk idd, dat je een complete andere Wendy ziet.quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en dat vind ik jammer want volgens mij is `Wendy wel een leuk mens, maar gaat zo in die negativiteit van Babs mee
Noem je dit een serieus gesprek danquote:Op zaterdag 22 april 2023 20:27 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Babs kon toch geen serieuze gesprekken voeren met Wendy? En na het programma ging ze hooguit een appje sturen toch?
Moraimaquote:Op zaterdag 22 april 2023 20:36 schreef Silves het volgende:
[..]
En natuurlijk op een eunice stemmen met de manager verkiezing,
Naar wie moet ze anders toe dan?quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:37 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Noem je dit een serieus gesprek dan
Je had het over een serieus gesprek. Ik zie het nietquote:
Oooh nou dan zou het slim zijn als de andere groep 2 mensen in gaat brengen voor manager om te voorkomen dat er weer maar 1 manager kandidaat is.quote:
Ze moet gewoon weeral haar ei kwijtquote:Op zaterdag 22 april 2023 20:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je had het over een serieus gesprek. Ik zie het niet
Dat is wat anders dan een serieus gesprekquote:Op zaterdag 22 april 2023 20:42 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ze moet gewoon weeral haar ei kwijt
Het ging me erom naar wie ze dan telkens toegaatquote:Op zaterdag 22 april 2023 20:43 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat is wat anders dan een serieus gesprek
Maar niemand wilquote:Op zaterdag 22 april 2023 20:42 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Oooh nou dan zou het slim zijn als de andere groep 2 mensen in gaat brengen voor manager om te voorkomen dat er weer maar 1 manager kandidaat is.
En anders wel op Zoe stemmen en haar alsnog negeren...dan wordt ze overspoeld door het gezeik van team kenzyquote:Op zaterdag 22 april 2023 20:39 schreef Silves het volgende:
[..]
ow sinds wanneer heeft zij toegezegd? ik dacht alleen euni en Zooitje..
Eunice en een pion kandidaat die net als Esther toen zegt niet op hem of haar te stemmen.quote:
quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:46 schreef 5thencounter het volgende:
Breaking News!!
ZooWie gaat vanaf nu fokussehh op dersellef
Da heb se van der moeduh geleerdquote:Op zaterdag 22 april 2023 20:46 schreef 5thencounter het volgende:
Breaking News!!
oi oi dan moeten 4 spiegels komen in haar room...quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:46 schreef 5thencounter het volgende:
Breaking News!!
euhhhquote:Op zaterdag 22 april 2023 20:46 schreef 5thencounter het volgende:
Breaking News!!
Daarom moest ik dit Wereld Nieuws melden...dat Zoowie dan minstens moet weten wat fokussehh betekentquote:
ik denk nog grotere wimpers opplakkenquote:Op zaterdag 22 april 2023 20:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Daarom moest ik dit Wereld Nieuws melden...dat Zoowie dan minstens moet weten wat fokussehh betekent
Ruitenwisssers las ik ooit hier?quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk nog grotere wimpers opplakken
ze willen zoe zo graag bij hun groepjequote:Op zaterdag 22 april 2023 20:54 schreef pingu66 het volgende:
Misscien moet Bern zeggen Zoë ik moet Sas maar bed brengen, doei
quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:56 schreef pingu66 het volgende:
Zoë's algemene kennis van nu is ech top ( zegt ze zelf)
😂quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:56 schreef pingu66 het volgende:
Proest.quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:56 schreef pingu66 het volgende:
Je laten opmaken als dragqueenquote:Op zaterdag 22 april 2023 20:58 schreef greysbones het volgende:
Je ziet Bern echt denken
wat moet ik met dit kind![]()
En als ze mag of moet dan bakt ze er geen ene klote vanquote:Op zaterdag 22 april 2023 21:00 schreef greysbones het volgende:
Zoe had veeeeel meer willen doen met opdrachten
maar mag nooit
daarom staat ze altijd achteraan
dat is niet haar schuld hoorquote:Op zaterdag 22 april 2023 21:01 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
En als ze mag of moet dan bakt ze er geen ene klote van
300%quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:56 schreef pingu66 het volgende:
Groningen-Groningen had ze wel goed.quote:Op zaterdag 22 april 2023 21:01 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
En als ze mag of moet dan bakt ze er geen ene klote van
Die opdracht met de provincies en hoofdsteden van Nederland was hilarisch. Maar ja dat is geen alge.ene ke nis natuurlijkquote:
Gemist jammer.quote:
Geen idee wie 5 uur haar bed opmaakt ? Eunice??quote:Op zaterdag 22 april 2023 21:06 schreef greysbones het volgende:
Wat is Kenzi aan het zeuren?
wie ligt er boven kenzi?
of onder
Eunice?quote:Op zaterdag 22 april 2023 21:06 schreef greysbones het volgende:
wie ligt er boven kenzi?
of onder
Janet?quote:Op zaterdag 22 april 2023 21:07 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Geen idee wie 5 uur haar bed opmaakt ? Eunice??
Eunice dacht ik..quote:Op zaterdag 22 april 2023 21:06 schreef greysbones het volgende:
wie ligt er boven kenzi?
of onder
😂quote:Op zaterdag 22 april 2023 21:07 schreef pingu66 het volgende:
Z⁰ë wil bier achter slot en grendel als zij manager is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |