Nooit gezien zoietsquote:Op zaterdag 22 april 2023 14:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Koekela is volgens mij wat steviger. Blownies zijn ook te zwaar.
Hierbij is de bodem dus een beetje koekig, dan heb je een smeuige meer cake-achtige structuur en de bovenkant is juist heel suikerachtig krokant. Maar ik weet niet of het ook echt drie verschillende degen zijn, of dat het gewoon toevallig zo bakt.
Anyhow, de Bakkerswerkplaats in Rotterdam. Heeft sowieso genoeg lekkers.En ken je trouwens Arzu, Molo? Ik vind die repen (vooral de niet-chocolade smaken) wel toffer dan Koekela.
[ afbeelding ]
Wat laat jij je weinig verzorgen tijdens je verlof joh. Met je verse spruit op je dat allemaal doenquote:
Fitte lookquote:
quote:Op zaterdag 22 april 2023 17:31 schreef Molo het volgende:
In mijn beleving is Club een soort Conan the Barbarian qua woest sterk mens maar dan vrouwelijk natuurlijk
Doe ik ook hoor. Maar mijn schoonouders zijn (eindelijk) op bezoek en moeten gevoerd worden. En rond etenstijd is de baby een stuk bewerkelijker dan overdag dus had alvast dingen voorbereid. Volgende week ga ik lekker luierenquote:Op zaterdag 22 april 2023 17:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat laat jij je weinig verzorgen tijdens je verlof joh. Met je verse spruit op je dat allemaal doen
Bende gek ofzo?
quote:Op zaterdag 22 april 2023 17:31 schreef Molo het volgende:
In mijn beleving is Club een soort Conan the Barbarian qua woest sterk mens maar dan vrouwelijk natuurlijk
Fuck, voor het eerst?quote:Op zaterdag 22 april 2023 18:01 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Doe ik ook hoor. Maar mijn schoonouders zijn (eindelijk) op bezoek en moeten gevoerd worden. En rond etenstijd is de baby een stuk bewerkelijker dan overdag dus had alvast dingen voorbereid. Volgende week ga ik lekker luieren
Ja... En dit was pas het eerste ouderpaar ook nog.quote:Op zaterdag 22 april 2023 18:19 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Fuck, voor het eerst?
Arme Duutse, je kind is al bijna 1
Ja, vind ik ook. Van haar moeder begrijp ik het wel, want haar man zit midden in een serie chemotherapieën en voelde zich de afgelopen maand heel beroerd. Haar vader is vrij ondoorgrondelijk hierin. Het hielp dat ze het met haar broer besproken heeft en die heeft toen een datum gepland, een hotel geboekt en vader op sleeptouw genomen.quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:18 schreef Vanyel het volgende:
![]()
Zielig voor het kind dat voor het eerst ouder is geworden :/
quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:24 schreef Blues het volgende:
Ik heb mijn 3e kleinzoon nog nooit gezien in het eggie![]()
Alleen op een foto van januari toen hij ruim 3 maanden was.
Zijn dit ze? Ik kan wel even komen proevenquote:Op zaterdag 22 april 2023 14:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Koekela is volgens mij wat steviger. Blownies zijn ook te zwaar.
Hierbij is de bodem dus een beetje koekig, dan heb je een smeuige meer cake-achtige structuur en de bovenkant is juist heel suikerachtig krokant. Maar ik weet niet of het ook echt drie verschillende degen zijn, of dat het gewoon toevallig zo bakt.
Anyhow, de Bakkerswerkplaats in Rotterdam. Heeft sowieso genoeg lekkers.En ken je trouwens Arzu, Molo? Ik vind die repen (vooral de niet-chocolade smaken) wel toffer dan Koekela.
[ afbeelding ]
quote:
Dat lijkt me zo moeilijk voor je.quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:24 schreef Blues het volgende:
Dat is ook heel lastigquote:Op zaterdag 22 april 2023 20:24 schreef Blues het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |