Wel fatsoenlijk gekleed heaquote:
Ga je naar Houten Centrum 😎quote:Op zaterdag 22 april 2023 08:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Ikkan vreselijk veel haast gaan maken om de trein van een half uurtje eerder te pakken maar danmoet ik extra overstappen en daar heb ik geen zin in. En het is zaterdag dus we doen gewoon lekker rustig aanEn geen idee waar ik vanavond mee thuiskom
Ofjah, vanmiddag.
ja en dan een half uur lopen naar Expo centerquote:
Shit. Ik wilde alleen een kort rokje aan vandaagquote:Op zaterdag 22 april 2023 09:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel fatsoenlijk gekleed heaAnders problemen
![]()
[ afbeelding ]
😂quote:Op zaterdag 22 april 2023 09:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja en dan een half uur lopen naar Expo center
Ik ben gisteren nog even de stad in gelopen voor wat budgetjesquote:Op zaterdag 22 april 2023 09:12 schreef AnneX het volgende:
[..]
😂
Mn.X gaat ouwe stenen ( en mensen) kijken.niks kopen zegt-ie
Als je om 17 uur op CS Utrecht spoor 19 bent, krijg je een geweldig concert!quote:Op zaterdag 22 april 2023 09:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben gisteren nog even de stad in gelopen voor wat budgetjesga niet dat hele eind lopen om gewoon wat mensen te spreken natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.P.S. als treinenliefhebber ken je de “Karel”. Zelf vermoed ik dat het de trein naam is…![]()
Zwaarquote:Op zaterdag 22 april 2023 10:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jommes denk aan mij, sushi klappen als shotjes bodem. Ik ben te oud
Jij krijgt een in excelsis Deo tagquote:Op zaterdag 22 april 2023 10:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
O jommes als ik dood ben wil ik ook geen in memoriam tag, kunnen jullie dat in de gaten houden.
Kthxbai
Financiers?quote:Op zaterdag 22 april 2023 10:56 schreef Myraela het volgende:
Mijn man was naar m'n favoriete bakker geweest om lekkere dingetjes te halen voor mij. En nu heb ik naast de befaamde eierkoeken met hele hazelnoten nog een favoriet. Maar het frustreert me dat ik de naam niet weet. Het smaakte een beetje als een gevulde koek, maar dan niet zo zwaar. De structuur was geweldig. Een beetje smeuīg, maar toch ook luchtig met een krokant bovenkantje alsof er krokante suiker in zat.![]()
In excelsis DP.quote:
Als ik plaatjes google niet helemaal. Maar wel in die richting denk ik. Het was als grote bakplaat gebakken, waar dan vierkante blokken van waren gesneden zoals brownies. Nu je financiers zegt, denk ik inderdaad wel dat het met amandelmeel is gebakken. Ook een beetje licht kruidig zoals ontbijtkoek/speculaas.quote:
Zoals die repen van Koekela?quote:Op zaterdag 22 april 2023 11:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik plaatjes google niet helemaal. Maar wel in die richting denk ik. Het was als grote bakplaat gebakken, waar dan vierkante blokken van waren gesneden zoals brownies. Nu je financiers zegt, denk ik inderdaad wel dat het met amandelmeel is gebakken. Ook een beetje licht kruidig zoals ontbijtkoek/speculaas.
Wrom niet?quote:Op zaterdag 22 april 2023 10:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
O jommes als ik dood ben wil ik ook geen in memoriam tag, kunnen jullie dat in de gaten houden.
Kthxbai
Even de smakelijke koekjes negerend: het ís een trein!😂quote:Op zaterdag 22 april 2023 10:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zal er aan denkenben meer druk met de timing van de verwachte regen in de middag.
Jij moet nog 2 jaar doen of ik gewoon afk ben om herkenning te voorkomenquote:Op zaterdag 22 april 2023 11:57 schreef Vanyel het volgende:
W
[..]
Wrom niet?
Ik wil graag je in memoriam met je username in zilver
Maar dán een in memoriam ja tochquote:Op zaterdag 22 april 2023 12:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Jij moet nog 2 jaar doen of ik gewoon afk ben om herkenning te voorkomen
quote:
quote:Op zaterdag 22 april 2023 10:09 schreef AnneX het volgende:
[..]
Als je om 17 uur op CS Utrecht spoor 19 bent, krijg je een geweldig concert!Tof! Maar om daarvoor vanavond naar DB te gaan….SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.P.S. als treinenliefhebber ken je de “Karel”. Zelf vermoed ik dat het de trein naam is…![]()
Handig ben ik weer. Er moest administratie klaar dus dat heb ik vanmorgen gedaan. Toen de zon scheen. Nu weekenden bewolkt
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zaterdag 22 april 2023 12:56 schreef AnneX het volgende:
Mn.X is nu met een 500.000 jaar oude vuistbijl naar de fossielenbeurs.
Eens kijken of het waar is.![]()
Iedere keer als hij de zin start met 500.000 denk ik dat hij begint over een ruime flat in het dorp verderop. En zijn verbazing erover. 😂
Hier ook druk met van alles en een betrekkende lucht. Volgens buienradar komt er pas om 1530 regen maar gisteren zaten ze er ook een paar uur naast, ik waag het er niet op.quote:Op zaterdag 22 april 2023 12:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Tof! Maar om daarvoor vanavond naar DB te gaan….
Handig ben ik weer. Er moest administratie klaar dus dat heb ik vanmorgen gedaan. Toen de zon scheen. Nu weekenden bewolkt
Da’s vaak wel de juiste omschrijving, al had laatst een vriend dit meegenomen en dat was echt heel erg lekker. Note to self, een keer omfietsen wanneer ik naar huis gaquote:Op zaterdag 22 april 2023 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Flatbreadje deugfalafel op. Note to self: volgende keer gewoon de spaanplaat met afwasmiddeldip. Is lekkerder.
quote:Op zaterdag 22 april 2023 11:45 schreef Molo het volgende:
Zoals die repen van Koekela?
Nieuwsgierig nu, ben niet zo van de koekjes enzo maar dit klinkt als iets voor mij
Koekela is volgens mij wat steviger. Blownies zijn ook te zwaar.quote:Op zaterdag 22 april 2023 13:45 schreef yinu het volgende:
Is het niet een soort van blondie, @:myraela? Is het door en door knapperig of zacht van binnen? Dat dacht ik naar aanleiding van je eerste opmerking over gevulde koek.
Ik was nu al wel onder de indrukquote:Op zaterdag 22 april 2023 15:05 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb wassen gedaan, opgeruimd en eten voorbereid met 4,5 kilo op mij buik. Zonder te bukken natuurlijk, dus met veel squats. Ik ben binnenkort vast heel gespierd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |